Far Cry 6 (PC, Xbox One/Series X, PS4/PS5)

Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
88
No niin, läpi meni. Puolivälin jälkeen piti jo alkaa väkisinpelaamaan.

- Pelimoottori jostain vuosikymmenen takaa.
- Apulaislemmikit hyödyttömiä. Muutamia kokeilin hyödyntää, mutta enemmän haitaksi olivat.
- Samat halvatun puhelut pyörivät toistolla, jos jotain tehtäviä on auki.
- Respawn-bugi. Olisi varmaan ollut vielä tylsempi ilman tätä.
- Bicho-homo ärsytti suunnattomasti.
- Lähes suora kopio viimeisimmästä Just Causesta.
- Mitäänsanomaton loppu.

Onneksi en periaatteessa maksanut pelistä, kun se tuli prossun kylkiäisenä vuosi sitten. Far Cry 7, jos sellaista tulee, pitää miettiä kokonaan uusiksi. Ei mene enää tämä kaava.
Nähtäväksi jää, käynnistyykö peli vielä Danny Trejon tai Greg Brykin houkuttelemana, mutta en ala season passiin mitään 40 euroa laittamaan.

Total Kills 3032
Headshot kills 2379
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
338
No niin, läpi meni. Puolivälin jälkeen piti jo alkaa väkisinpelaamaan.

- Pelimoottori jostain vuosikymmenen takaa.
- Apulaislemmikit hyödyttömiä. Muutamia kokeilin hyödyntää, mutta enemmän haitaksi olivat.
- Samat halvatun puhelut pyörivät toistolla, jos jotain tehtäviä on auki.
- Respawn-bugi. Olisi varmaan ollut vielä tylsempi ilman tätä.
- Bicho-homo ärsytti suunnattomasti.
- Lähes suora kopio viimeisimmästä Just Causesta.
- Mitäänsanomaton loppu.

Onneksi en periaatteessa maksanut pelistä, kun se tuli prossun kylkiäisenä vuosi sitten. Far Cry 7, jos sellaista tulee, pitää miettiä kokonaan uusiksi. Ei mene enää tämä kaava.
Nähtäväksi jää, käynnistyykö peli vielä Danny Trejon tai Greg Brykin houkuttelemana, mutta en ala season passiin mitään 40 euroa laittamaan.

Total Kills 3032
Headshot kills 2379
Itsellä samat fiilikset, lisäisin vielä.

- Bensa, metalli, lääkkeet on täysin turhia sen jälkeen kun olet päivittänyt kioskit. En edes mitenkää erityisesti kerännyt näitä mutta nopeasti tuli.
- Metsästämisessä/kalastamisessa ei ole mitää hyötyä. Saat tavara jota löytyy lähes joka paikasta.
- Osa tehtävistä voi feilata niin ettet voi yrittää enää koskaan uusiksi koska autosavettaa sen jälkeen.
- Pesoilla et tee mitää koska aseet saa laatikoista, toki voit kerätä kaikki vaatteet jos jaksaa.
- Uniikkeihin aseihin olisin toivonut jotain muuta kuin vain lukitut modit jotka voi valita myös itse.
- Vaatteissa ei ole settibonuksia? Mikä järki pitää kaikki samaa sitten.
- Leveleillä et tee mitään tietyn pisteen jälkeen.
- "Amigot" ei osaa tulla ajoneuvon kyytiin paitsi koirat.
- Tekemistä on paljon mutta tekemisestä ei ole mitään hyötyä.

Jos nyt jotain hyvää:

+ Todella hyvät grafiikat, välillä sitä jää ihmettelemään vaikka auringon laskiessa tms.
+ Hahmojen animointiin on käytetty todella paljon aikaa, katselee vaikka kuin puuma tappelee jonkun eläimen kanssa.

Itsellä menossa kohta läpi mutta jotenkin pakko pullaa tämä loppu tuntunut olevan.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Läpi on! Olipahan työmaa.

Yksin en olisi jaksanut läpi tahkoa. Toisti itseään liikaa lopussa. Paljon teknisiä virheitä ja bugeja myös varsinkin loppupuolella. Cooppina 3/5.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
En ole paljon pelannut mutta tuo vaatteiden ja luotien kanssa pelleily on kyllä todella hanurista :facepalm:
Mitähän tossa on ajateltu kun on tommonen systeemi tehty? Miks ei vaan voi olla selkeää kykypuuta.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
338
En ole paljon pelannut mutta tuo vaatteiden ja luotien kanssa pelleily on kyllä todella hanurista :facepalm:
Mitähän tossa on ajateltu kun on tommonen systeemi tehty? Miks ei vaan voi olla selkeää kykypuuta.
Pelkkää AP ammuksia ja headshotteja niin sillä pysyy järjissään. Itse en paljoa jaksanut vaatteita vaihtaa koska se marksman vaatteet oli niin OP, headshotin jälkeen aina ammus takasin.

Kykypuu on korvattu niillä kioskeilla sekä superemo/aseiden modaamisella mikä on hiukan tyhmää.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Itse tykkään kyllä pelistä. Toki joo, ei kaava ole muuttunut kauheasti mutta itselle tämä on kyllä viihdyttävää pelattavaa. Loottaamisella on myös vihdoin jotain hyötyä, ja on hyvää vaihtelua ettei mitään tylsää kykypuuta ole. Ja vitosen tapaa tekemistä löytyy ihmisille puhuessa, eikä niillä tylsillä radiotorneilla.

Suosittelen kyllä kaikki pelisarjan faneille ja miksei muillekin vapaudesta pitäville. Tässä pelissä on kyllä toteutettu vapauden tunne kyllä erittäin hyvin, saa tehdä oikeasti mitä haluaa heti aloitusaaren jälkeen
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
494
Pelasin läpi, vaikka aika pian alkoi koko peli puuduttamaan. Onneksi tuli prossun kylkiäisenä, ettei sentään tarvinnut tähän rahojaan tuhlata. Grafiikat olisivat voineet olla paremmat, mutta pelimaailma oli sentään riittävän iso. Kuten pelisarjassa on tapana, liikaa samojen asioiden toistamista olin enemmän kuin tarpeeksi. Voisivat keksiä jotain uutta vaihteeksi.

Vikoja, featureja ja omituisuuksia:
  • peli kaatuili muutaman otteeseen
  • ajoittain tekstuurit muuttuivat aseissa ja auton taustapeilissä rosoisiksi
  • kahdesti ampaisin raketin tavoin taivaalle: kerran olin rikkomassa venettä, jotta pääsisin käsiksi sinne piilotettuun arkkuun, ja ukko otti korkeutta kuin ICBM
  • silmien edessä spawnaavat helikopterit olivat hieman liikaa, samoin "veteen tippuvat" veneet jne.
  • käytin ekaa rakettireppua alusta loppuun, muuta mielestäni turhia
  • rakennusmateriaaleja aivan liikaa tarjolla
Ei tästä kyllä kenenkään kannata täyttä hintaa maksaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Mikähän on että Fidelity FX ei pysy päällä? Saa joka kerta pelin käynnistyttyä sen täppää päälle..
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Tehtäväthän tässä tuntuu olevan todella tylsiä, reilu 11h pelattuna ja vihollismäärät vain kasvaa ja tehtävien luonne pysyy samana. Eiköhän tämän jaksa läpi pelata kun kestoa on noin 20h, mutta ei ole kyllä mitään kiinnostusta edes tietää että miten tuo tarina päättyy.
 
Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
133
Onkohan ihan normaalia tietokoneen toimintaa, että etenkin tässä pelissä gpu usage pyöri siinä 80-90% suurimman osan ajasta ja voltage limitteriin hakkaa ainakin afterburnerin mukaan ja gpu-z kertoo samaa tarinaa, että syynä VRel. Ja täytyy tähän perään todeta, että olen näiden kanssa aika alkutaipaleella, joten hyvinkin voi olla myös asiaan kuuluvaa. Haluan vain poissulkea, että koneessani olisi jokin säätö huonosti yms :D... Muissa peleissä gpu usage on suurimman osan ajasta yli 90%. Vaihdoin juuri rtx2080 superista 3080ti ja vanhalla kortilla käyttö oli kokoajan tapissa.
Prossuna ryzen 7 3700x, jonka käyttö tässä pelissä 20-28%, muissa peleissä ehkä vähän enemmän. Pelaan 1440p resolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Tämä tekele on tunnettu matalasta GPU käytöstä. Itsellä myös 3080 Ti ja käyttö pyörii 60 - 95% välillä.
Tässä ainakin yksi mahdollinen syy:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Jos jollain on ongelmia fps droppien kanssa pc:llä ubisoft connectin kanssa niin ubisoftin asetuksista täppä pois kohdasta [ota pelin ulkoasu käyttöön yhteensopiville peleille]. Pelkästään tällä fps parani hieman ja satunnaiset fps dropit jäi pois.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Eipä oikein muita ammuksia tarvitse kuin AP ammuksia. Ei ole siis tarvinnut vaihtaa ammuksia aseeseen kuin kerran.

Edit: Ja kyllähän peli on aika helppo yhdellä tyylillä pelata. Toki itsellä on ollut jo parissa tehtävässä vähän haasteita, joten piti asua vaihtaa kesken kaiken.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
133
Jos poistan pelin ja asennan uudestaan, niin menetänkö tallennukseni mihin kohtaan olen pelissä jäänyt? Tänään tuli päivitys josta seurasi, ettei peli enään käynnistynyt, vaan jämähti mustaan ruutuun. Pelitiedostojen tarkistus auttoi ja se löysi vioittuneita tiedostoja ja latasi n. 15 gigaa tavaraa uudestaan. No nyt peli toimii, mutta fps tippui sieltä 90-110 tuonne 60-70 tuntumiin ja gpu usage todella alas joten ajattelin kokeilla asentaa koko pelin uudestaan.

Tuo mustaan ruutuun jämähtäminen tuon hotfixin asentumisen jälkeen vaikuttaisi olevan monilla ongelma ubisoftin foorumeiden perusteella.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Jos poistan pelin ja asennan uudestaan, niin menetänkö tallennukseni mihin kohtaan olen pelissä jäänyt? Tänään tuli päivitys josta seurasi, ettei peli enään käynnistynyt, vaan jämähti mustaan ruutuun. Pelitiedostojen tarkistus auttoi ja se löysi vioittuneita tiedostoja ja latasi n. 15 gigaa tavaraa uudestaan. No nyt peli toimii, mutta fps tippui sieltä 90-110 tuonne 60-70 tuntumiin ja gpu usage todella alas joten ajattelin kokeilla asentaa koko pelin uudestaan.

Tuo mustaan ruutuun jämähtäminen tuon hotfixin asentumisen jälkeen vaikuttaisi olevan monilla ongelma ubisoftin foorumeiden perusteella.
Ainakin itsellä oli savet menny ubisoftin pilveen. Ja itse kun yritin korjata nii alko lataamaa 25gb uudestaan joten raakasti poistin koko paskan ja alusta asti asensin uusiksi. Ja oli myös mustaa ruutua täällä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Jos poistan pelin ja asennan uudestaan, niin menetänkö tallennukseni mihin kohtaan olen pelissä jäänyt? Tänään tuli päivitys josta seurasi, ettei peli enään käynnistynyt, vaan jämähti mustaan ruutuun. Pelitiedostojen tarkistus auttoi ja se löysi vioittuneita tiedostoja ja latasi n. 15 gigaa tavaraa uudestaan. No nyt peli toimii, mutta fps tippui sieltä 90-110 tuonne 60-70 tuntumiin ja gpu usage todella alas joten ajattelin kokeilla asentaa koko pelin uudestaan.

Tuo mustaan ruutuun jämähtäminen tuon hotfixin asentumisen jälkeen vaikuttaisi olevan monilla ongelma ubisoftin foorumeiden perusteella.
Kannattaa ottaa varmuuskopiot tallenuksista kaiken varalta.
"
%ProgramFiles(x86)%\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\<User ID>\5266\
"
Pitäs löytyä tuolta.



Ubisoft syyttää Microsoftin palveluja ja kolmannen osapuolen ohjelmistoja siitä, että ne ovat mahdollisesti aiheuttaneet suorituskykyongelmia studion peleissä.

Ubisoftin peleissä on ollut ongelmia etenkin pc:llä. Assassin's Creed Valhallan suhteen on raportoitu suorituskykyongelmia niin pc:llä kuin konsoleillakin ja viimeisimmissä Far Cry -peleissä on kohdattu niin ikään joitain ongelmia.

Pelitalo on taas painottanut Twitterissä, että suorituskykyongelmista voi potentiaalisesti syyttää tiettyjä taustalla pyöriviä ohjelmia, kuten Skypeä, MSI Afterburneria ja Discordia. Ubisoft tarjoaa ratkaisua jakamalla luetteloa mahdollisesti haitallisista ohjelmista ja neuvomalla, miten ne voidaan poistaa käytöstä.

Kaikki ohjelmistot, jotka Ubisoftin mukaan todennäköisesti häiritsevät Ubisoft-pelejä:

  • Overwolf
  • MSI Afterburner, Riva Tuner
  • BitTorrent, uTorrent
  • Razer Synapse, SteelSeries Engine
  • OBS, XSplit Gamecaster
  • f.lux, Nexus Launcher
  • Hamachi
  • Skype
  • Vmware
  • Discord, TeamSpeak

Minä taas sanoisin että Ubisoftilla on liian herkät DRM:t ja Denuvot.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Tän kanssa on tullut huomattua että jos RTSS/Afterburnerin overlay on päällä, niin peli kippaa jossain kohtaa, välillä 5min aikana, välillä taas toiminu parikin tuntia. Ilman tota on tullut vedettyä pisimmillään 7h peli sessio ja ei kaatunut kertaakaan silloin. Ottanu siis pelkän overlayn pois päältä, jättäny kuitenkin ohjelmat tulille.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Patriotas Peak Camp saavutettu jota pitäis kehittää ja nyt iski tenkkapoo. Saako tota 3rd person kuvakulmaa muutettua mitenkään 1st personiin. Iski alta minuutin aika paha motion sickness päälle. Muuten menee ok toi 1st person kuvakulma kun ottanut kamera efektit pois/minimiin ja fov 110. Ihan idioottimaista että yht äkkiä campissa vaihtuu kuva 3rd personiin. Onneks on tää kuukauden kokeilu ubisoft+ niin ei menettänyt heti 60€ tästä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 167
Patriotas Peak Camp saavutettu jota pitäis kehittää ja nyt iski tenkkapoo. Saako tota 3rd person kuvakulmaa muutettua mitenkään 1st personiin. Iski alta minuutin aika paha motion sickness päälle. Muuten menee ok toi 1st person kuvakulma kun ottanut kamera efektit pois/minimiin ja fov 110. Ihan idioottimaista että yht äkkiä campissa vaihtuu kuva 3rd personiin. Onneks on tää kuukauden kokeilu ubisoft+ niin ei menettänyt heti 60€ tästä.
Samaa yritin mutta en ainakaan löytänyt sellaista asetusta. Liekkö jollain conffi tiedoston puukotuksella mahdollista saada? Täysin typerä veto mielestäni tuo 3rd person veivaus noissa leireissä. Itselle ei mitään motion sickenessiä tule mutta en muuten ole 3rd personista koskaan oikein tykännyt ja tässä olisi luontevampaa vaan pitää koko ajan sama kuvakulma, pl. noi välivideot.

Lieneekö kyseessä sitten se, että tekijöiden on pakko pusertaa "jotain uutta" jo nähtyyn konseptiin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ei vittu näitä nykyajan pelejä, tulee päivitys mikä vain rikkoo pelin ja nyt ei käynnisty ollenkaan :facepalm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Ei vittu näitä nykyajan pelejä, tulee päivitys mikä vain rikkoo pelin ja nyt ei käynnisty ollenkaan :facepalm:
Kokeiles muuten eheyttää pelintiedostot.
Ubisoftin pelit käyttävät Denuvoa ja joskus päivityksen jälkeen joku tiedosto jää "vääränlaiseksi" ja denuvo ei anna käynnistää peliä.

Jos siis PC versiosta kyse.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 609
Tää on helpoin Far Cry mitä on tullut pelattua.

Vihut kuolee luodista päähän, enää ei tartte paskanjäykkänä kulkea metsässä peläten eläimiä ja pikkupomot tippuu korkeintaan kahdella lippaalla.
Ei vaan oo mitää tunnelmaa kun kuolemattomana saa kulkea.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Tää on helpoin Far Cry mitä on tullut pelattua.

Vihut kuolee luodista päähän, enää ei tartte paskanjäykkänä kulkea metsässä peläten eläimiä ja pikkupomot tippuu korkeintaan kahdella lippaalla.
Ei vaan oo mitää tunnelmaa kun kuolemattomana saa kulkea.
Kyllä itse olen parissa tehtävässä kuollut aika monta kertaa. Toki Free Roam tilassa on helpompaa, jos sniikkailee menemään sopivilla varusteilla. Ja ei toki eläimet ole samanlailla kokoajan kimpussa tai muutkaan vihut, mutta se on minun mielestä hyvä asia.

Itse olen melkein nyt kokonaan yhden alueen hoitanut ja aloittanut toista jo. Peliaikaa on varmasti lähemmäksi 20tuntia. Mutta uskallan jo sanoa että on ollut tähän mennessä vuoden viihdyttävin peli itselle. Oikeasti pitkään olen nauranut videopelin huumorille oikeasti. Ja peliä on muutenki tosi hauska pelata. Toki ubikaava paistaa läpi tässäkin, mutta kuitenkin on Far Cry peli kyseessä, joten miksi toimivaa kaavaa nyt liikaa muuttaa. Toki uudistuksia on aika runsaasti ja kaikki ovat hyviä. Esimerkiksi juuri edellisten osien ärsyttävyyksiä on vähennetty. Kaikki on jotenkin vaivattomampaa ja sulavampaa.

Toki jos tätä liikaa kerralla pelaa, niin tulee ähky nopeasti mutta itse yleensä kuitenkin vaan pystyn pelaa sen Max pari tuntia kerralla ajan puutteen takia, niin sellaisiin settiin tämä peli toimii kyllä tosi hyvin
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 609
Kyllä itse olen parissa tehtävässä kuollut aika monta kertaa. Toki Free Roam tilassa on helpompaa, jos sniikkailee menemään sopivilla varusteilla. Ja ei toki eläimet ole samanlailla kokoajan kimpussa tai muutkaan vihut, mutta se on minun mielestä hyvä asia.

Itse olen melkein nyt kokonaan yhden alueen hoitanut ja aloittanut toista jo. Peliaikaa on varmasti lähemmäksi 20tuntia. Mutta uskallan jo sanoa että on ollut tähän mennessä vuoden viihdyttävin peli itselle. Oikeasti pitkään olen nauranut videopelin huumorille oikeasti. Ja peliä on muutenki tosi hauska pelata. Toki ubikaava paistaa läpi tässäkin, mutta kuitenkin on Far Cry peli kyseessä, joten miksi toimivaa kaavaa nyt liikaa muuttaa. Toki uudistuksia on aika runsaasti ja kaikki ovat hyviä. Esimerkiksi juuri edellisten osien ärsyttävyyksiä on vähennetty. Kaikki on jotenkin vaivattomampaa ja sulavampaa.

Toki jos tätä liikaa kerralla pelaa, niin tulee ähky nopeasti mutta itse yleensä kuitenkin vaan pystyn pelaa sen Max pari tuntia kerralla ajan puutteen takia, niin sellaisiin settiin tämä peli toimii kyllä tosi hyvin
Oon itekki kuollu pari kertaa, mutta ei tätä vaikeaksi voi millään mittapuulla sanoa.

Aiemmissa Far Cry peleissä oli todella kuumottavaa hyökätä "koviin" baseihin alkupelissä. Jos viholliset huomasivat niin tuli minuuttien kamppailu ja jatkuva healaaminen. Nyt millä tahansa pilalla kerran päähän, niin henki pois.

Aseet on todella hauskoja ja monipuolisia, saa nähdä miten tästä liikutaan fc 7 suuntaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 692
Itse olen melkein nyt kokonaan yhden alueen hoitanut ja aloittanut toista jo. Peliaikaa on varmasti lähemmäksi 20tuntia. Mutta uskallan jo sanoa että on ollut tähän mennessä vuoden viihdyttävin peli itselle. Oikeasti pitkään olen nauranut videopelin huumorille oikeasti. Ja peliä on muutenki tosi hauska pelata. Toki ubikaava paistaa läpi tässäkin, mutta kuitenkin on Far Cry peli kyseessä, joten miksi toimivaa kaavaa nyt liikaa muuttaa. Toki uudistuksia on aika runsaasti ja kaikki ovat hyviä. Esimerkiksi juuri edellisten osien ärsyttävyyksiä on vähennetty. Kaikki on jotenkin vaivattomampaa ja sulavampaa.
Sanoisin että tuohon pisteeseen asti tämä oli minustakin "ihan viihdyttävää", mutta kun ne seuraavat alueet "on ihan samanlaista" (joo maisemissa eroa) niin käytännössä pelaat 3x "samat jutut" eli alkaa toistamaan itseään. Lisäksi oma rankkikasvaa suhteessa sotilaisiin niin jokainen taistelu on käytännössä entistä helpompi, eikä tässä vielä kaikki, sillä tuossa kohtaa peliä on jo oikeastaan kaikki "tarvittavat" aseet ja upgradet niin homma ei etene enää oikeastaan mihinkään, ketä kiinnostaa joku hikinen revolveri tai joku muu hernepysyy.

Vähän on 2 jakoiset mielipiteet ittellä pelistä, toiselta kantilta katsoen ihan hyvä ja tarjoaa säkillisen aivotonta viihdettä mutta toisaalta melko paska mitään sanomaton itseään toistava tekele, keskiarvoakaan noista ei oikein voi laskea :).
Oon itekki kuollu pari kertaa, mutta ei tätä vaikeaksi voi millään mittapuulla sanoa.

Aiemmissa Far Cry peleissä oli todella kuumottavaa hyökätä "koviin" baseihin alkupelissä. Jos viholliset huomasivat niin tuli minuuttien kamppailu ja jatkuva healaaminen. Nyt millä tahansa pilalla kerran päähän, niin henki pois.

Aseet on todella hauskoja ja monipuolisia, saa nähdä miten tästä liikutaan fc 7 suuntaan.
Tässähän kuolee todella helposti kun sopivasti kohdalle osuu, esim. ase esillä niin sotilas autonratissa "panikoi" ja ajaa sun yli -> henki pois kerrasta. Joku pääsee selustaan tai jopa kahdelle eri puolen, osumaa tulee mutta ei mitään hajua että mistä (siitä bonusta että spottaamattomat vihut on kyllä aika piilossa puskissa, kutia vaan tulee jostain) -> henki lähtee ristitulessa aikas helposti. Kypäräpäinen konekiväärityyppi suolaa kanssa hetkessä jos pääsee ihan puskista yllättämään. Healaaminen on aivan liian tehokasta erityisesti kun vihutkin kohteliaisuudesta on sen aikaa ampumatta tai ainakaan ammukset eivät tee vahinkoa.

Tässähän voi melkein kävellä baseen kuin baseen, se että kutsuvat apuvoimia tarkoittaa melkeinpä vain 10 helppoa tappoa lisää. Jos oikein laiskottaa niin supremo emp repulla koko paikka mykäksi tai sitten skouttaa sen verran että rynnii alarm boxien tienoilta sisään niin eivät pääs hälyä tekemään. Voisi toki luonnehtia että ilman hälyä ei hommassa ole sitäkään vähää haastetta mitä hälytyksen kanssa. Kaiken kruunaa tuon AI:n typeryys, sällit tyyliin jonossa kävelevät 5sec välein teuraalle sen sijaan että yrittäisi aktiivisesti piirittää yms. kranuja osaavat kyllä viskoa, mutta itse ampuminen on todella huonoissa kantimissa.

Vaikka aseita on helvetisti niin en mä ainakaan ole käyttänyt kuin ihan muutamaa, lisäksi tuntuu vähän että "mitä järkeä olla asetta ilman vaimenninta"... Äänenvaimennettu haulikko, SLR kivääri ja 3. slottiin sitten ilotulitusrakettia/snipua/raketin-/kranaatinheitin ja ihan spesiaalitapauksissa EMP jousipyssy sekä jos ilotulitteet on loppu niin pequenolla kopterit alas. Toisin sanoen ainakin kp, konekivääri ja pistooli kategoria on itsellä täysin käyttämättä ja esim kivääreistä koko pelin aikana kokeillut tyyliä 3. erilaista 20 seasta, unique aseista suurinta osaa en ole edes laittanut ase slottiin. Sniputuksestakin oikeastaan luovuin kun se on aivan liian helppoa, riflen 5x scopella on edes jonkunlainen epäonnistumisen mahdollisuus.
 
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
37
Omat pelaillut loppu nyt kun peli jäi deathloopiin, hahmo kuolee välittömästi syntymisen yhteydessä eikä PS5:llä pysty noita autosaveja palauttamaan. Tosi jees.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 692
Ootko kokeillut pelata jotain muuta peliä välissä? Mulla on pari tehtävää bugittanut niin että ukko aina re-spawnasi kun yritti mennä ko. tehtävään. Joku muu peli käyntiin siten että far cry käynnistyessään hyppää "press x to start" valikkoon josta sitten continue game tyyppinen setti "korjasi" omat ongelmani.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592


Tää on jo aikamoinen suoritus et pätsi isompi ku peli
Ubin launcherilla oleva version päivitys ollut kun 18GB, eikä se uudelleen niitä HD tekstuureja alkanut latailemaan, tiiä sitten miksi tiltti on sen erikseen maininnut tuola. Erikseen ne piti latailla kyllä silloin kun pelin asenteli ekaa kertaa.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Kuulema ollu typo noi päivityksen koot.

Mutta tuli tämä läpästyä tossa yön hämyisinä tunteina ja ihan jees kokonaisuutena. Vähän pientä puutumista alko olemaan loppua kohti. 45h kertyi pelikelloon, tekemistäkin jäi vielä aarre jahtia, väijytyksiä jne, coop tehtävätkin jä testaamatta, kun ei kaverit tästä innostuneet.

Muutaman kerran kippas pelailun aikana ja jokunen muukin bugi tuli vastaan, tehtävät ei esim edenny kun npc jumitti jossain kivenkolossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 886
Ihan toimiva patchi muuten, paitsi jostain syystä valikoissa hiiren osoittimessa on aivan järjetön input lagi vaikka V-sync on pois päältä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
"Pelisäsi käynnistetään, synkronoidaan pilven kanssa", splash screen eikä mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Ajattelin että ois vetäissyt illalla storyn loppuun kun 95% taulussa mutta eipä sittenkään
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
Itsellä latasi myös Insanity DLC samalla,mahtaako liittyä siihen vai onko sama vika kaikilla ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Itsellä latasi myös Insanity DLC samalla,mahtaako liittyä siihen vai onko sama vika kaikilla ?
Mulla on ihan vanilla peli ilman mitään kilkkeitä, ainoastaan autoupdate päällä ja tänää jotain latas ja sen jälkeen ei oo toiminu.
 

HCT

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
38
Jep, ei toimi täälläkään enää, ei vaikka poistin pelin ja asensin uusiks.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Jep, ei toimi täälläkään enää, ei vaikka poistin pelin ja asensin uusiks.
Ei taida toistaseks toimia mikään kikkailu. Samoin vihollisten korostus on väkisin päällä mutta PCllä sen saa puukottamalla tiedostoa. En tosin ole päässy kokeilemaan koska ei koko roska käynnisty..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 886
Hyvin toimii. Tosin edellisen pätsin kanssa joutui vetämään Ubisoft Connectista pelin kohdalla Properties -> Verify files.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
30
Ei toimi, ei.
Mulla ei ollut edes FC6:n valikossa verifiointia, toisen pelin valikosta löytyy.
Kokeilen nyt asentaa uusiksi, saa nähdä miten käy.

Edit: Epic Gamesin launcherista poistin asennuksen ja asensin uudelleen, nyt toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 423
Viestejä
4 160 930
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom