Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta onko toi vaan joku stereosta simuiloitu 7.1 vai ihan oikea monikavaääni?Itsellä ainakin äänet kuuluvat normaalisti. Sound BlasterX AE.5 korttina ja 7.1 tila kuulokkeille päällä. Parhautta.
Onkos sulla erillistä äänikorttia käytössä? Mulla oli sound blaster z käytössä kun tota pelasin,niin se tahto jatkuvasti pistää 5.1 äänet käyttöön,vaikka käytin 2.1 kajareita tai luureja mitkä ei tukenu 5.1.tuntuu että videoiden aikana koko keskikanava puuttuu kokonaan. Muuten toimii mainiosti.
On äänikortti Asus Xonar joku. Aidot 5.1 kuulokkeet (Roccat Kave) analogilöhdössä.Onkos sulla erillistä äänikorttia käytössä? Mulla oli sound blaster z käytössä kun tota pelasin,niin se tahto jatkuvasti pistää 5.1 äänet käyttöön,vaikka käytin 2.1 kajareita tai luureja mitkä ei tukenu 5.1.
Niin tosta johtuu että "keskikanava" tuntuu hävinneen videoissa.
Hardilla tulee sopivasti vastusta, normal vaikutta aika arcademaiselta.
Kannattaa ottaa asetuksista se vihollisten spottaaminen pois päältä. Sitten eivät näy silhuetteina seinien läpi jne. Tuo huomattavasti lisää haastetta ja tunnelmaa, varsinkin jos yrittää vyöryttää Outposteja tulematta huomatuksi.![]()
Hyvä idea! Wallhack tosiaan hiukan rikkoo immersiota. Pitääpä kokeilla.
Ihmettelin kun tätä sai melkein 20€Tänään V2.fi:ssäkin arvosteltu Far Cry New Dawn ei käy kaupaksi sarjan edellisten pelien tapaan, kertoo Eurogamer.
Brittien myyntitilastoissa New Dawnin myynti oli vain 13% verrattuna viime vuoden Far Cry 5:n ensimmäisen viikon myyntipottiin. Kyseessä on kuitenkin spinoff, mutta vastaavaan tapaukseen eli Primaliinkin verrattuna myyntiä oli vain 25%.
Kyseessä on vain fyysisten kappaleiden myyntilukemat ja toki digitaalinen myynti on kasvanut Primalin - ja jopa Far Cry 5:n päivistä - mutta Eurogamerkin spekuloi, että silti myynnit ovat sarjan heikoimpia.
Minä ihmettelin, kun pyyntihinta oli kuulemma 40 euroa, vaikka tuotteen arvo on korkeintaan 20-25 euroa. Maksoin Primalista 30 euroa ja käsitykseni mukaan siinä oli enemmän sisältöä eikä se ollut pelkkä money grab. New Dawn ei lukemani mukaan tuo mitään uutta, joskin parin aseen ääniefekteihin oli kajottu.Ihmettelin kun tätä sai melkein 20€
Olihan primalissa lähestymistapa eri kuin nelosessa vaikka pohjimiltaan oli aito far cry peli niin hyvässä kuin pahassa.Minä ihmettelin, kun pyyntihinta oli kuulemma 40 euroa, vaikka tuotteen arvo on korkeintaan 20-25 euroa. Maksoin Primalista 30 euroa ja käsitykseni mukaan siinä oli enemmän sisältöä eikä se ollut pelkkä money grab. New Dawn ei lukemani mukaan tuo mitään uutta, joskin parin aseen ääniefekteihin oli kajottu.
Minä ihmettelin, kun pyyntihinta oli kuulemma 40 euroa, vaikka tuotteen arvo on korkeintaan 20-25 euroa. Maksoin Primalista 30 euroa ja käsitykseni mukaan siinä oli enemmän sisältöä eikä se ollut pelkkä money grab. New Dawn ei lukemani mukaan tuo mitään uutta, joskin parin aseen ääniefekteihin oli kajottu.
Kalevan Gigantista ainakin poistin Perjantaina Xbox version.. Silloin ainakin oli hyllyssä..Olisivatko loppuneet? Gigantissa usein ei näy hyllyssä pelejä, mutta usein kun myyjältä kysyy, niin hakevat varastosta pelin..Ihme jos new dawn ei kauppojen hyllyiltä liiku, olisin lauantaina ostanut fyysisen muttei ollut tampereen giganteissa eikä powereissa ei kiinnostanut lähteä ajelemaan. Kattellaan sitten alelaareista.
Resistance-mittari kasvaa aluekohtaisesti eli kyseisen alueen pääpahiksen voitettuasi voit jatkaa sillä alueella vapaasti ja tehdä mitä haluat. Eivät tehtävät itsestään sinne generoidu vaan joskus ne loppuvat, mutta ei minulla ollut oikein enää kiinnostusta alkaa kaikkia tehdä pois.Itselläkin Far Cry 5 menossa ja juuri sain ensimmäisen alueen vapautettua hullusta johtajastaan. Sellainen kyssäri, että onko tässä loputtomasti generoituvia secondary tehtäviä vai pystyykö jonkun alueen putsaamaan täysin tekemisestä ja sitten jatkamaan noita tarinaa kuljettavia tehtäviä eteenpäin uudella alueella?
Lasken nuo healthbarit kosmeettisiksi muutoksiksi ja sitä ne ovatkin. Pelkkiä visuaalisia ärsykkeitä, joilla houkutellaan ES-jonneja pelin pariin.No onhan siinä sinänsä uutta, että ovat nyt tunkeneet rpg elementtäjä Far Cryhyn. Vihuilla on helth barit ja damagenumerot lentelee yms. Aseita ja varusteita on eri tasoisia myös.
Kalevan Gigantista ainakin poistin Perjantaina Xbox version.. Silloin ainakin oli hyllyssä..Olisivatko loppuneet? Gigantissa usein ei näy hyllyssä pelejä, mutta usein kun myyjältä kysyy, niin hakevat varastosta pelin..
Totthan toikin toki on, mutta noin niinkuin yleisesti tässä käytettäv mekanismi hakkaa esmes Dying Lightin ja Borderlandsin tyyliset grindaukset.Mitähän mie oon tehny väärin, kun ekan zonen läpikäynti toi jo sen verran rahaa etten keksi sille enää mitään järkevää käyttöämieleiset aseet ostettu, upgradettu ja jopa maalattu, samoin kuin aseistettu helikopteri.
Resistance-mittari kasvaa aluekohtaisesti eli kyseisen alueen pääpahiksen voitettuasi voit jatkaa sillä alueella vapaasti ja tehdä mitä haluat. Eivät tehtävät itsestään sinne generoidu vaan joskus ne loppuvat, mutta ei minulla ollut oikein enää kiinnostusta alkaa kaikkia tehdä pois.
Lasken nuo healthbarit kosmeettisiksi muutoksiksi ja sitä ne ovatkin. Pelkkiä visuaalisia ärsykkeitä, joilla houkutellaan ES-jonneja pelin pariin.
Tiesin tosin sen, että vihuilla on nyt jonkinlainen tasojärjestelmä käytössä mutta se on yhtä teennäistä kuin vaikeustason asteittainen kasvattaminen panssaroitujen ukkojen määrää lisäämällä; helvetin tylsää. Näin kokeilematta sanon ettei se ole mikään uudistus vaan vanhan fiitsun paketointi uudenlaiseen kääreeseen.
Itse kun halusin kasvattaa pelin vaikeustasoa poistamalla vihollisista kertovat indikaattorit, niin healthbarit ovat iso loikka täysin päinvastaiseen suuntaan...
Steamista sai aleissa 15€Mistä tämän peruspelin saisi edullisimmillaan (tai mikä paras diili), tai onko ollut viimeaikoina joitain hyviä tarjouksia?
Ei vissiin tainnut tuolle New Dawnille olla omaa ketjua? No anyway, tuli tuo ND ostettua kun halvalla sai. Ei ole far cryta tullut sitten kolmosen jälkeen pelattua, ja tätä uutta vasta puolisen tuntia takana. Ensivaikutelma ihan hyvä, todella nätin näköinen ja pelattavuus todella sulavaa. Ihmetyttää vaan tuo suht pieni GPU käyttö, pyörii 60-80% välillä, mikähän tuota jurraa? Uusimmat ajurit pitäis olla asennettuna jnejne. Pelissä ultra asetukset+HD tekstuurit päällä 2560x1440 resolla, vsync ja fps rajoittimet pois päältä.
Vega 64,r7 1700,16gb ddr4,w10
Ei ole lähellekkään yhtä laaja tai juonellisesti hyvä kuin Far Cry 5.
Juoni oli todellakin pelin heikoin lenkki. Koko pelin ajan pyritTuollakin perusteella jää väliin, olin nimittäin niin suurta sontaa FC5:n juoni. IMHO toki.
Itseäni ehkä ärsytti eniten ne kaappaukset ja ne oikeasti tehtiin vaikka monen sadan metrin korkeudessa.Juoni oli todellakin pelin heikoin lenkki. Koko pelin ajan pyrit
Muuten peli oli oikein mukavaa menoa. Minua taas vähän häiritsi se että kaikki oli alusta asti avattavissa. Ei tuossa juuri kehittymisen tunnetta päässyt tulemaan.päästämään Joosepin hengiltä, ja lopussa paljastuukin että periaatteessa OLIT VÄÄRÄSSÄ koko ajanNo, Joosepin keinot olivat vähän kyseenalaisia mutta periaatteessa kuitenkin hän oli oikeassa.
Olikos New Dawnissa vastaavaa co-opia?
Oikeastaan New Dawn käy jälkiruuaksi jos vitosen jälkeen jäi nälkä vielä.Harmi vain, että on lyhyempi peli.
Nuo lähes terminaattorin luokkaa olevat eläimet kyllä hieman ärsyttää jo tässä vitosessakin. Ihmetyttääkin, että kenen älynväläys on ollut tehdä noista vielä kestävempiä New Dawnissa.
Samaa mieltä..Tuo kivaa kuumotusta, kun susilaumaakin pitää oikein pelätä, jos joukolla hyökkäävät, eikä tosiaan ole rynkky mukana.. Moni pitää tätä välipelinä, mutta pituudeltaan ihan oikea Far cry sarjan peli Primal on..Vähän aiheesta sivussa tämä mutta itse poimin Ubin alesta tuon Far Cry Primalin ja täytyy sanoa, että on kyllä sopivasti erilainen Far Cry peli. Esimerkiksi kun vastaan tulee karhu niin pitää oikeasti juosta pakoon tai sitten etsiä vaihtoehtoisia reittejä kun ei ole sitä tarkkuuskivääriä tai rynkkyä millä kaataa karhu helposti. Keihäs, nuija ja jousipyssy ei hirveästi karhua pidättele. Suosittelen myös tätä kun Far Cry 5 on läpi![]()
Päätarinan varmaan juoksee alle 10h mutta sitten jos alat tekee muitakin niin kyllä 20h lähestyy aikalailla ja sitten toki kolmesti valtaa outpostit joka on suositeltavaa koska niistä saa sitä öljyä jota sitten tarvitsee oman tukikohdan upgradeen.Tuli hommattua tuo New Dawn sopivaan 18e hintaan, mites paljon pelitunteja tuosta löytyy?
Ihanko oikeasti suosittelette täysihintaista peliä, jos sen parissa viihtyy "jopa" 20-30h? Itse tahkosin FC5:sta co-oppina 95h ja vähän jäi sellainen olo, että enemmän olisi tekemistä pitänyt olla.![]()
Tottakai? Itselläni meni vitosessa noin 45h läpäisyyn (yksinpelinä, kaikki ei nääs pelaa cooppina), ja koin saavani enemmän kuin hyvin vastinetta rahoilleni. Jos tässä New Dawnissa menee se yli 30h, niinkuin varmasti meneekin, on se enemmän kuin riittävästi. Itse pelistä maksoin vaan 19€, joka on todella edullinen hinta tällaisesta laatuviihteestä.Ihanko oikeasti suosittelette täysihintaista peliä, jos sen parissa viihtyy "jopa" 20-30h? Itse tahkosin FC5:sta co-oppina 95h ja vähän jäi sellainen olo, että enemmän olisi tekemistä pitänyt olla.![]()
Oletko tosissasi? Mielestäni 50€ 10h pelistäkin on erinomainen diili. Ihme juttu jos 95h ei riitä.Ihanko oikeasti suosittelette täysihintaista peliä, jos sen parissa viihtyy "jopa" 20-30h? Itse tahkosin FC5:sta co-oppina 95h ja vähän jäi sellainen olo, että enemmän olisi tekemistä pitänyt olla.![]()
No ei tuo enää ole täysihintainen peli kun sen saa alle 20€. Itse maksoin noin 50€ kahdesta pelistä joka ei ole paha hinta pelistä jota pääsee pelaamaan kahdestaan useita tunteja.
Oletko tosissasi? Mielestäni 50€ 10h pelistäkin on erinomainen diili. Ihme juttu jos 95h ei riitä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.