Far Cry 5 (PC, Xbox One, PS4)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lare
  • Aloitettu Aloitettu
Meinasi mennä käpy bugiseen peliin, kun John Seedin lopputaistelussa piti ampua tyypin lentokone alas taivaalta, mutta John hyppäsi heti alkuunsa koneesta pois ja kone katosi jonnekin. Laskeuduin maahan hänen perässään mutta tyypistä oli tullut kuolematon, eli en saanut lopputaistelua vedettyä läpi mitenkään. Lopulta jouduin tappamaan itseni, jotta sain spawnattua lähtötilanteeseen, jossa John edelleen lenteli taivaalla koneellaan.

Ainoa vaan, etten sitten löytänyt itselleni vittu lentokonetta mistään. Alanurkassa luki "vihjeenä", että koneen löytää mistä vain hangaarista, mutta eipä niitä ollut niin John Seedin kotipesässä kuin Nick Rye'n lentokentälläkään. Lopulta löysin tolpan, josta sain ostettua itselleni vesitason, mutta siitä puuttuivat sitten aseet kokonaan. Ei helvetin helvetti.

Tein muutaman fast travel -loikan eri pisteiden välillä, jolloin John Seedin lentokentälle viimein ilmestyi uusi lentokone, mutta kun menin sen luokse, niin se räjähti paskaksi itsestään. Muutaman uuden fast travelin jälkeen sain sentään itselleni lentokoneen, mutta kun pari kertaa kuolin kesken mission, niin jouduin taas temppuilemaan saadakseni taas uuden lentokoneen – ja niistäkin pari räjähti itsestään kuten aiemmin.

1/5.

Joko on John Seed ratkaistu? Se oli vaikein tehtävä itselleen, kun en tykkää näppäimistöllä ohjata lentokoneita. Se kuoli sitten ammuttuna vaikka kiikarikiväärillä. Laskuvarjoissa en saanut sitä hengiltä.

Edit:bugilta siis kuulostaa.
 
PETA jälleen kauhuissaan: viis taistelukoirista - Far Cry 5:ssä voi kalastaa | Muropaketti.com

Eläintein oikeuksia ajava PETA on jälleen ottanut videopelit tähtäimeensä. Tällä kertaa kritiikin kohteeksi on joutunut Ubisoftin Far Cry 5. Pelissä on muun muassa mahdollista värvätä rinnalle eläimiä, kuten koiria, jotka voi lähettää hengenvaaralliseen taisteluun pelaajan puolesta.

Taistelukoirien sijasta PETA on kuitenkin kiinnittänyt huomionsa jokseenkin yllättävään yksityiskohtaan, kalastamiseen. Far Cry 5:ssä on nimittäin mahdollista pelata minipeliä, jossa pelaaja pääsee kalastamaan. Kalastuksesta palkitaan pisteillä sen mukaan, kuinka harvinaisen saaliin pelaaja onnistuu nappaamaan.

Tiedotteen perusteella kyse ei ole varsinaisesti mistään Far Cry 5:een littyvästä, erityisen julmasta kalastustekniikasta, vaan PETA vastustaa sitä, että kalastaminen on ylipäätään mahdollista ja että siitä palkitaan pisteillä. PETA:n mukaan kalat ovat älyllisiä olentoja, joita ei tulisi ”kiduttaa ja murhata huvin vuoksi” edes videopeleissä.
 
En tykännyt koiran, karhun tai puuman käyttämisestä kumppanina ja jätinkin ne alunperinkin paitsioon. Mieluisaa noiden perksien hakeminen monessaan ei ollut, mutta että kalatkin nyt kelpaavat itkun välineeksi... En tykännyt kalastamisestakaan, mutta täysin eri syistä kuin aiemmin mainituissa.
 
PETA on (taas) tehnyt itsestään pellen.

En tykännyt koiran, karhun tai puuman käyttämisestä kumppanina ja jätinkin ne alunperinkin paitsioon.

En minäkään koiraa tykkää taistelussa käyttää, mutta se on kätevä olla mukana. Se kun "elvyttää" maahan kaatuneen taistelijan ylös jatkamaan taistelua. :)
 
En minäkään koiraa tykkää taistelussa käyttää, mutta se on kätevä olla mukana. Se kun "elvyttää" maahan kaatuneen taistelijan ylös jatkamaan taistelua. :)

Lisäksi spottaa vihuja. Mutta eikös ne kaikki kaverit elvytä? Vai muistanko väärin?
 
Lisäksi spottaa vihuja. Mutta eikös ne kaikki kaverit elvytä? Vai muistanko väärin?

Olen kytkenyt tuon spottaamisen pois päältä liikaa peliä helpottavana ominaisuutena. Ja kyllähän ne muutkin kaverit elvyttää, mutta en käytä niitä, kun ovat niin helvetin tyhmiä. Siksi tuo koira on hyvä kompromissi mukana kulkemaan.
 
Vaikka aim-assist on pois päältä, niin silti tuntuu että tähtäin hieman automaattisesti seuraa vihollisen liikkeitä, mistähän tuo johtuu?
 
Joko on John Seed ratkaistu? Se oli vaikein tehtävä itselleen, kun en tykkää näppäimistöllä ohjata lentokoneita. Se kuoli sitten ammuttuna vaikka kiikarikiväärillä. Laskuvarjoissa en saanut sitä hengiltä.
No ei tuo missiona ollut vaikea vaikken ollut koskenutkaan lentokoneisiin ennen kyseistä tehtävää. Tässä pelissä lentsikatkin kulkevat niin onnettomalla vauhdilla, ettei kontrollien kanssa sekoilemalla ennätä tehdä vahinkoa. Jonkin verran olen jotain arcade-lentopelejä ennättänyt vuosien lomassa harrastaa, niin ihan tutulta tuntui tehdä manöövereitä nuolinäppäimillä.
 
Nyt on meikäläisellä jämähtänyt yö päälle. Oliko tähän jo jotain korjausta? Melko ärsyttävä bugi.
 
Nyt on meikäläisellä jämähtänyt yö päälle. Oliko tähän jo jotain korjausta? Melko ärsyttävä bugi.

Itellä tais lähteä John Seed:n tapon jälkeen taas rullamaan, mutta ei se ole ainoa. Ala pelaamaan juonitehtäviä, niin se siitä alkaa taas jossain vaiheessa toimimaan.
 
Mulla on kaikki juonitehtävät tehty.
Jotain pätsiä tulossa. Toivottavasti korjaantuu https://forums.ubi.com/showthread.php/1875657-Patch-Notes-Title-Update-5

"Fixed some issues that was causing the time of day to become stuck when completing the mission, “The Cleansing,” or when using the Outpost Master feature"

En pidättelisi hengitystä. Tuon perusteella bugin triggeri on korjattu, mutta se ei tarkoita sitä, että jo jumiutunu aika välttis lähtee etenemään. Itellä nimenomaan toi noteissa mainittu "The Cleansing" jumitti ton ajan.

Voi olla, että jos tää pätsi ei saa sun aikaa taas etenemään, niin oot lopullisesti jumissa ton saven osalta. Toki jos löytyy joku side mission, joka tapahtuu tiettyyn päivänaikaan, niin saattaa jumitus poistua.
 
Rajut eläimet tossa pelissä, ihmettelin kun istuin pickupissa ja yhtäkkiä auto lähti tempoilemaan ihan oudosti.
Hirvi saatana hyökkäs auton kimppuun ja loppujenlopuks kiepautti sarvillaan koko auton katolleen...
Kimpaantu ku ajoin sen päältä hieman aiemmin..:bored:
 
Hohhoijakkaa. Kuinkahan monta kertaa voi pelissä toistua sama:

1. pyörry yhtäkkiä
2. herää vankina
3. tapahtuu jotain
4. pyörry uudestaan
5. herää jossain päin pelimaailmaa

Aika kantava teema Far Cry -sarjassa tämä. :D
 
Hohhoijakkaa. Kuinkahan monta kertaa voi pelissä toistua sama:

1. pyörry yhtäkkiä
2. herää vankina
3. tapahtuu jotain
4. pyörry uudestaan
5. herää jossain päin pelimaailmaa

:facepalm:
Todella monta, sanoisin että ainakin 7+ kertaa?
Hands down itelle suurin valituksen aihe pelissä. Rikkoo immersion tehokkaasti: "ai oot karannu jo 6 kertaa ja tappanu yli 100 meidän memberiä, no ei se mitää, ei me sua tapeta vaa yritetää käännyttää seittemännen kerran vielä".
Sekä noi on ihan jäätävän tylsiä, pitkiä välivideoita ja se saakelin sama ampumaratatalo miljuuna kertaa... Ja vielä pisteenä iin päälle, tulee tosi usein just ku oot rämpiny sinne kartan kauimmaisee nurkkaa ettimää jotai kalastus spottia tms, toki sitte spawnaat johonkin 2km siitä paikasta.
 
Ostohousut on vedetty melkein jo jalkaan, mutta ensiksi:

Onko lokalisoitu kuten Far Cry 4 ja Primal, eli löytyykö suomitekstit?

Onko tämä saatavilla PC:lle vain ja ainoastaan digitaalisena jakeluna, esim. Steamin kautta?

Kiitos!
 
Jos joku muuten pelitunteja ihmettelee, että on liian vähän suhteessa pelattuun, niin yksi syy siihen ainakin voi olla. Jos pelin käynnistää alapalkista uplay kuvakkeesta hiiren oikealla, ei pelitunnit rekisteröidy ollenkaan. Taasen jos uplayn kautta husaisee käyntiin, niin kaikki rekisteröityy normaalisti.
 
Ostohousut on vedetty melkein jo jalkaan, mutta ensiksi:

Onko lokalisoitu kuten Far Cry 4 ja Primal, eli löytyykö suomitekstit?

Onko tämä saatavilla PC:lle vain ja ainoastaan digitaalisena jakeluna, esim. Steamin kautta?

Kiitos!
Tää kiinnostasi itteäkin
 
Onko lokalisoitu kuten Far Cry 4 ja Primal, eli löytyykö suomitekstit?

Onko tämä saatavilla PC:lle vain ja ainoastaan digitaalisena jakeluna, esim. Steamin kautta?

Tää kiinnostasi itteäkin

Enpä tiedä mistä tuota kieltä vaihdetaan. Täällä ei ainakaan näy suomea:

XeeHMSo.png


Kyllähän tämän pelin voi fyysisenäkin versiona ostaa, mutta kai se silti pelataan Uplayn ja/tai Steamin kautta.
 
Far Cry 5 on nyt pelattu läpi ja edelleen olen sitä mieltä, että kyse on sarjan huonoimmasta yrityksestä. Juoni on näissä peleissä ollut kaikesta huolimatta aina sivuroolissa mutta nyt se jopa pakotettiin hyvin pieneen osaan. En oikein ymmärrä, mikä järki siinä on, että kun on saanut yhden alueen "resistance pointsit" täyteen, niin sitten suorastaan pakotetaan pelaamaan alueen boss läpi vaikkei ole käytännössä saanut tehtyä mitään kyseisellä alueella. Viimeiseksi alueeksi minulla jäi pohjoinen Jacobin hallitsema alue.

Sen kai piti olla suurikin yllätys ja hyvin dramaattinen hetki, kun sitä ns. haamumaailman tehtävää pelaa läpi ("Kill the final enemy before time runs out.") ja nurkan takaa paljastuukin "oma kaveri". Ainoa vaan, että olin nähnyt koko tyypin tasan yhden kerran aiemmin, koska en ollut kerenny pelata tarinamissioita, joten en oikeastaan edes tiennyt, että mistä on kyse. Ja koska samaa (samannäköistä) missiota oli joutunut pelaamaan kolme kertaa aiemminkin, niin ajattelin toisen kerran jälkeen, että kyse on varmaan bugista, varsinkin kun ensimmäisellä kerralla mitään final enemyä ei tullut ja tehtävä jäi ikään kuin kesken. Lisäksi joka kerta nurkan takana odottaneen vihun ampumisen jälkeen kamera alkoi pyöriä ympyrää ja sekoilla ja siksi en edes aiemmilla kerroilla nähnyt, että ketä tulin ampuneeksi, joten en sinällään osannut odottaa yhtään mitään.

Samoin sitten viimeisen bossin eli Josephin kohtaaminen oli taas tavallista Far Cry -huttua. Olin juuri vapauttanut yhden poliiseista Jacobin bunkkerista, minkä jälkeen peli siirsi meidät Wolf's Deniin jossa puhuimme vielä saman poliisin kanssa lyhyesti. Sen jälkeen fast travelasin Josephin pesään ja yhtäkkiä hän olikin olevinaan kidnapannut saman poliisin uudestaan. Lopussa kun joutui elvyttämään 12 tarinan edetessä (kai?) tavattua kaveria, niin en ole kyllä varma, että olinko oikeasti edes tavannut kaikkia. Ainakin kartalle jäi vielä läjä käymättömiä paikkamerkkejä.

Nämä kidnappaukset ovat kyllä kokonaisuudessaan todella väsynyttä kamaa, koska sama idea oli myös Far Cry 3:ssa. Se on hyvä, että nyt cutscenet pystyi ohittamaan esc-näppäimellä, koska en jaksanut kuunnella puoliakaan täysin merkityksettömästä tarinasta.

Kaikki aikaisemmat Far Cry't olen pelannut läpi useampaan otteeseen mutta juuri tällä hetkellä en keksi ainoatakaan syytä palata Far Cry 5:n maailmaan. Jos saan sen Vietnamiin sijoittuvan dlc:n jostain parilla eurolla myöhemmin, niin sitten ehkä kokeilen sitäkin.

Pienellä optimismilla yritän suhtautua tulevaisuuden näkymiin. Ehkä Ubisoft vaivautuu viimein kehittämään pelimoottoria ja porttaa sen DX12:lle tai jopa Vulkanille, ja sitten pelisarja palannee edes vanhaan graafiseen loistoonsa.

--------

Siihen toivoisin kyllä erityisesti muutosta, että kun kartalta bongaa jonkin ison kartanon ja menee sinne, niin pelissä aktivoituisi automaattisesti siihen sidottu missio. On aika karua käydä tutkimassa hylätyiltä näyttäviä paikkoja ja sitten myöhemmin – jos kyseisen tehtävän edes löytää kartalta – se onkin yhtäkkiä vihollisten keskuspaikkoja.

Kartta on muodollisesti avoin mutta juonen puolesta peli on edelleen yksisuuntaista putkijuoksua.
 
Viimeksi muokattu:
Meikä-Mandoliinilla edelleen kaatuu peli päivityksistä huolimatta, edelliset kerrat sain pelata kaatuilematta kun pelasi noin 30min vain jotain taloja kolutessa, nyt kun hyökkäs outpostiin niin kaatui jo 20min kohdalla. Hullua on että tämän jälkeen nykyään myös CoD WW2 kaatuu oikeastaan heti kun erä alkaa.

Laskin prossun kelloja 4,8 -> 4,6 sekä muisteja 4000Mhz -> 3866Mhz.

Jotenkin nuo muistit epäilyttää, jääköhän jotain virhettä päälle ja kaataa CoDinkin samoilla lämpösillä? Mustanaamion muistitestillä tais tulla yks virhe jossain 45min kohdalla, ettei tämä FC5 olis uusi muistikellottajien miinaharava :beye:

Nyt CoD toimi normisti kun oli restartannut koneen, pitää kokeilla paremmalla ajalla FC5 noilla lasketuilla kelloilla kun taas kerkee.
 
FC4:nkin oli herkkä kaatamaan koneen, jos vähänkäön epävakaat kellot. Sama näyttää olevan tämän 5:n kohdalla. Itse tosiaan jouduin myös laskemaan näyttiksen kelloja tämän kanssa, kun kilppaili.
 
FC4:nkin oli herkkä kaatamaan koneen, jos vähänkäön epävakaat kellot. Sama näyttää olevan tämän 5:n kohdalla. Itse tosiaan jouduin myös laskemaan näyttiksen kelloja tämän kanssa, kun kilppaili.

Näyttiksen kellot ilmeisesti herkiten kaatavat, prossun tuskin niin paha, mutta tuo muistien kellotus nyt on mitä on. Tuskin edes hyötyä monessakaan pelissä, pitääpä ottaa niitä selkeesti alemmas ja kokeilla enskerralla vieläkö kaatuilee.
 
Hankitko Far Cry 5:n Season Passin? Lataa nyt lisää pelattavaa ennen muuta maailmaa | Muropaketti.com

Far Cry 3 Classic Edition on jo nyt tarjolla Far Cry 5:n kausikortin ostaneille pelaajille.

Kuten keväällä julkistettiin, on Far Cry 3:sta (2012) tehty remasteroitu versio, joka ilmestyy nimellä Classic Edition sekä PlayStation 4:lle että Xbox Onelle. Nyt odotettu uudelleenjulkaisu onkin jo tarjolla osalle pelaajista.

Jos nimittäin olet ostanut keväällä ilmestyneen Far Cry 5:n Season Passin tai pelin erikoisversion, joka sisältää myös kausikortin, voit ladata Far Cry 3 Classic Editionin jo nyt ilmaiseksi konsolillesi. Classic Edition tuo koko alkuperäisen pelin yksinpelikampanjan nykyisen sukupolven konsoleille päivitetyillä grafiikoilla.

Far Cry 3 Classic Edition tulee kaikkien pelaajien saataville 26. kesäkuuta. Far Cry 5:n ensimmäinen laajennus Hours of Darkness ilmestyy puolestaan ensi viikolla, 5. kesäkuuta.
Etkös sä @Bruce_Wayne ostanut season passin tämän takia?
 
Nyt tuli vedettyä läpi, 54 tuntia näyttää steamin pelikello. Hyvä peli kyllä, eipä oikeestaa valittamista. :tup:
 
Nytten faithin alue vallattu ja nytten jacobin aluetta vallattaan, koskapa pelin pelaneeet tietää että ne lähettää jossain välisssä alueilla aina noi hunterit perään niin kysynkin:

Kai toivottavasti toin hunterin näkee jossain välissä koska haluan nähdä sen jeesuksen joka on jo kahdesti satojen metrien korkeudesta käynyt nukuttus pillillä kaappamassa minut :D

Toinkin olisi kyllä paremmin toteuttaa että ne ottaisivat maalla kiinni sentäs :btooth:

Toki pientä narinaa muuten ihan ok pläyksessä
 
Lupasin itselleni että ostan vasta kun jollain 20e saa, mutta nyt oli Ubissa alessa + jollain sai vielä -20% niin raaskin sitten 35e maksaa tästä. Pari iltaa pelattu ja hyvältä vaikuttaa.
 
~60h peliä nyt pelailtu, ja alkaa loppu lähenemään. Ollut nautintoa joka tunti. Seuraavaksi sitten Vietnam - lisärin kimppuun.

70€ maksoin kultaversiosta, joten edullinen hinta siihen nähden miten paljon laadukasta pelattavaa sillä saa.
 
Tuli ostettua peli ubsoftin kautta. Yritin käynnistää pelin ja heti pamahti virheilmoitus (kuva). Mikähän mahtaa korjata asian? Löysin YouTubesta muutaman videon miten virheen sai korjattua, mutta tässä tapauksessa se ei toiminut.

Näyttökuva (4).png
 
Tuli ostettua peli ubsoftin kautta. Yritin käynnistää pelin ja heti pamahti virheilmoitus (kuva). Mikähän mahtaa korjata asian? Löysin YouTubesta muutaman videon miten virheen sai korjattua, mutta tässä tapauksessa se ei toiminut.

Näyttökuva (4).png

Tuossa kohtaan varmaan ympyröity alue oikea vaihtoehto?

ubisoft.JPG
 
Valtasin Johnin alueen kokonaan ja Faithin alueen johonkin puoliväliin, mutta itseä rupes niin vituttamaan kun jatkuvasti tiellä tuli 100m välein vihuja vastaan. Mielenkiinto lopahti kesken. Kaikki muut osa-alueet pelistä olivat erinomaiset, mutta kun oot tappanut satoja vihollisia pienehköllä alueella ja lisää vaan tulee joka suunnasta, niin mulla loppui into.
 
Valtasin Johnin alueen kokonaan ja Faithin alueen johonkin puoliväliin, mutta itseä rupes niin vituttamaan kun jatkuvasti tiellä tuli 100m välein vihuja vastaan. Mielenkiinto lopahti kesken. Kaikki muut osa-alueet pelistä olivat erinomaiset, mutta kun oot tappanut satoja vihollisia pienehköllä alueella ja lisää vaan tulee joka suunnasta, niin mulla loppui into.
Kun valtaat posteja niin niiden määrä pitäisi vähentyä.
Kun valtasin kokonaan alueen niin melkeimpä matti meikäläisiä vain tuli vastaan ja noiden suhde muuttuu miten paljon valtaat posteja jne.

Loppua kohdin kyllä aloin pörrää kopterilla kun oli kiva paukuttaa vihollisia.
 
Kun valtaat posteja niin niiden määrä pitäisi vähentyä.
Kun valtasin kokonaan alueen niin melkeimpä matti meikäläisiä vain tuli vastaan ja noiden suhde muuttuu miten paljon valtaat posteja jne.

Loppua kohdin kyllä aloin pörrää kopterilla kun oli kiva paukuttaa vihollisia.

Ainakin kun koko alue on vapautettu niin huomasin että vihollisetkin häipyi, mutta itse en huomannut että viholliset vähenivät vaikka posteja vapauttelin.

Siitä nyt on hetki kun pelasin, ehkä muistelen väärin. Varmaan jossain vaiheessa installoin pelin uudestaan ja pelaan sen läpi.
 
Ainakin kun koko alue on vapautettu niin huomasin että vihollisetkin häipyi, mutta itse en huomannut että viholliset vähenivät vaikka posteja vapauttelin.

Siitä nyt on hetki kun pelasin, ehkä muistelen väärin. Varmaan jossain vaiheessa installoin pelin uudestaan ja pelaan sen läpi.
Mä nytten en ole ihan 100% varma tuosta että oliko vitosessa mutta ainakin 3 ja 4 vastaantulevat vihollisten määrä väheni vallatuilta posti alueilta.

Toisin jokaisessa alueessa on se resistance mittari ja siinäkin on ne eri kohdat(etapit/pallot )niin voi olla että niidenkin mukaan vihollisten määrä muokkautuu jotenkin.

Harmittavasti muuten noi eri alueiden resitance mittarit saa aika helposti täyteen, ei tarvitse edes alueiden tehtäviäkään tehdä puoliakaan niistä.
Mä olisin kaivanut jopa tuplia pisteitä noihin ja sitten joka ärsytti niin oli kun ne lähetti aina pelaajan perään ne saalistajat niin nämä saivat vaikka kilometrin korkeudesta helikopterista kiinni pelaajan ja tajuttomaksi, sitten ollaan taas vankina tms.
 
Onko pelissä minkäänlaista kenttäsuunnittelua (abstraktiutta, sokkeloisuutta, salareita ym.) vai perus open-world realistinen maailma jossa vain juostaan/ajetaan waypointeilta toiselle?
 
Onko pelissä minkäänlaista kenttäsuunnittelua (abstraktiutta, sokkeloisuutta, salareita ym.) vai perus open-world realistinen maailma jossa vain juostaan/ajetaan waypointeilta toiselle?

On siellä ainakin noita "prepper stash" -jemmoja, joita pitää vähän etsiskellä ja palkitsevat sitten pelaajan erilaisilla herkuilla. Nämä menisivät ehkä tuonne "salari"-osastolle.
 
Valtasin Johnin alueen kokonaan ja Faithin alueen johonkin puoliväliin, mutta itseä rupes niin vituttamaan kun jatkuvasti tiellä tuli 100m välein vihuja vastaan. Mielenkiinto lopahti kesken. Kaikki muut osa-alueet pelistä olivat erinomaiset, mutta kun oot tappanut satoja vihollisia pienehköllä alueella ja lisää vaan tulee joka suunnasta, niin mulla loppui into.

Mulle kävi alkuinnostuksen jälkeen ihan sama, rupes liikaa käymään hermoille tuo. Ja jos ei lahkolainen, niin sitten joku prkleen mäyrä spawnaa tyhjästä selän taakse ja hyökkii päälle. En oo löytänyt mitään modiakaan millä sais spawn ratea pienemmäks :(
 
Kuinka vahvassa osassa stealthailu jos sitä haluaa harrastaa? Viimeksi pelasin fc3 ja siinä hauskinta oli stealth, pakotettua räiskintää vähän liikaa
 
Samaan hengenvetoon vois kysellä kun tämä nyt on jo jonkin aikaa ollut niin onko tuo coop kuinka hyvin toteutettu? Onko siinä kuinka paljon rajoituksia jne. Mihin peliin tuota voisi verrata? Ilmeisesti jos menee kaverin peliin niin saa oman pelinsä hahmon ja kaikki tavarat+aseet mitä kaverin pelissä saa jää myös itselle omaan peliin?
 
Ilmeisesti jos menee kaverin peliin niin saa oman pelinsä hahmon ja kaikki tavarat+aseet mitä kaverin pelissä saa jää myös itselle omaan peliin?

The player invited in the host’s game is essentially a “Friend for Hire”. When you join a co-op game as a guest, you are playing in your host’s world and help them progress. This means that once you leave the co-op mode after a game as a Friend for Hire, you do not keep the World Progression completed during the co-op session. However, you keep your own Player Progression – XP, in-game currency, inventory items, and more – once you leave the co-op game and are back in your own world.

CO-OP F.A.Q
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Viestejä
4 487 996
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom