Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nytpä on pulma tilaisiko koodin uplaylle cdkeysistä vai suoraan steamista. Eroa rapiat 15e.
Juu, ainakin fc3 kanssa steam avaa myös uplayn. Itse ostin uplayn kautta goldin.Eikö se Steam ole näiden UPlay-pelien kanssa ihan turha lisäkerros, kun peli kuitenkin aina pelataan sen UPlayn kautta?
Mites jos steamin kautta ostaa pelin niin tuleeko päivitykset steamin kautta vai uplayn kautta? Itsellä hidas netti ja harvoin uplay muulloin päällä kuin pelatessa niin v*tuttaa aina ne gigan päivitykset kun pelaamaan pitäis päästä..
Mulla on ainoastaan fc3 ostettu steamista ja mielestäni se ei tosiaan tee muuta kuin käynnistä uplayn.Mielestäni Steam ei UPlay-pelien kanssa tee muuta kuin käynnistää sen UPlayn, joka sitten huolehtii pelin ja päivitysten lataamisesta jne. Tämän uskomuksen vuoksi en ole ostanut UPlay pelejä Steamista, joten en ole tästä ihan 100% varma. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mielestäni Steam ei UPlay-pelien kanssa tee muuta kuin käynnistää sen UPlayn, joka sitten huolehtii pelin ja päivitysten lataamisesta jne. Tämän uskomuksen vuoksi en ole ostanut UPlay pelejä Steamista, joten en ole tästä ihan 100% varma. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ei pidä paikkaansa. Minulla on steamista ostettu Siege, ja se ladataan ja päivitetään steamin kautta. Steam siis käytännössä hoitaa kaiken.
Kyllä ja kyllä, ainakin fc3 kanssa.Vaatii kuitenkin UPlay-tilin. Täytyykö UPlayn olla asennettuna koneelle? Entä käynnissä kun peliä pelataan?
Kyllä ja kyllä, ainakin fc3 kanssa.
Ostakaa se UPlay versio, sen voi jokatapauksessa linkata Steamin kirjastoon, Steam-yhteisö ei tosin toimi, mutta Steam Overlay toimii kyl. Tein saman homman GTA V:nkin kanssa, ku oli se Social Club versio reilusti halvempi.
Mutta jos uplayta ei pidä auki, niin se peli sit päivittelee siinä ku yrität päästä pelaamaan. Steam jos on auki koko ajan muutenki, nii päivittelee aina ku kone on päällä. Vähän samaa "ongelmaa" itekki huomannut muissa palveluissa olevien pelien kanssa. Että sit ku huvittais pelata, nii päivitelläänki jotain 2gigan pätsiä.Öö, se peli päivittyy itsestään, ku se UPlay avautuu (mikä avautuu sen pelin mukana jokatapauksessa, oli sitte kyseessä Steam tai pelkkö UPlay-versio.)
No ei täällä kyl 10/10 yhteydellä ihan kahteen minuuttiin saa. Helposti puoliki tuntia hurahtaa odotellessa.2 gigan pätsiin menee nykypäivän yhteyksillä korkeintaan minuutti kaks lataessa. Vai tehdäänkö täällä nyt kärpäsestä härkästä taas vaihteeksi ?
On se nättiä!
Sokeat ja tekoälyttömät viholliset, markkerit + wall hack..se siitä taas kerran
Vaikka miten tekisi mieli tykätä, niin sisältö vaikuttaisi jälleen tulleen uhratuksi grafiikan alttarilla.
Mikäli korjaantuu näillä niin loistavaa, sitten maistuu.Vaikeustasoa kovemmalle ja avut pois, ja problem solved. Paitsi jos haluaa keksiä tekosyitä.
Hyvältähän tuo taas kerran näyttää, mutta muutaman minuutin jälkeen tuli taas mieleen, että taas uusi versio FC3:sta. Miten tuo eroaa millään lailla tuosta kolmosesta? Paremmat grafiikat, kyllä, mutta muutenhan tuo on aivan sama peli, kuin se. Luulisi, että näihinkin saisi jotain uutta ideaa lisäiltyä tuon saman hutun sijaan. Toivottavasti tässä ei ole mitään Shangrila-kenttien tyylistä roskaa, jotka olivat nelosen huonointa antia. Jää ostamatta. Korkeintaan jostain alesta sitten joskus.
On se nättiä!
Hyvältähän tuo taas kerran näyttää, mutta muutaman minuutin jälkeen tuli taas mieleen, että taas uusi versio FC3:sta. Miten tuo eroaa millään lailla tuosta kolmosesta? Paremmat grafiikat, kyllä, mutta muutenhan tuo on aivan sama peli, kuin se. Luulisi, että näihinkin saisi jotain uutta ideaa lisäiltyä tuon saman hutun sijaan. Toivottavasti tässä ei ole mitään Shangrila-kenttien tyylistä roskaa, jotka olivat nelosen huonointa antia. Jää ostamatta. Korkeintaan jostain alesta sitten joskus.
Missä pelissä ei oo karttaa täynnä merkkejä?Toivottavasti jatkossa openworld pelit ottas vaikutteita uusimmasta Zeldasta. Far Cry 5 ainakin hyvä asia on toi minimapista luopuminen. Se perinteinen Ubin tyyli,että kartta on täynnä jotain merkkejä,että mene tänne ja kerää nämä on jo aikas puuduttavaa.
Missä pelissä ei oo karttaa täynnä merkkejä?
Sanokaas muuten miten tässä on toteutettu immersion kannalta toi pelialue? Eli millä selitetään miksi USA:n keskilännestä ei pääse pois? Ennen Far Cry:t sijaitsi aina jossakin maantieteellisesti suljetussa paikassa.
Pakko myöntää että en ajatellut noita koska ovat täysin obsoliitteja pelejä jo. 2004 oli pienemmät standardit kaikelle videopeleihin liittyville asioille. Näitä AAA-jutkupelejä ei tulla ikinä tekemään "vaikeiksi". Ne ajat on ohi. Nykyinen kohdeyleisö tälläselle pyssyttelylle on teinipoika ja julkaisijat tietävät tasan tarkkaan miten noille myydään viihdettä.Far cry ja Far Cry 2 esimerkiksi.
Far Cry 2 ei varsinaisesti sijainnut maantieteellisesti suljetussa paikassa. Alue rajan yli kun meni, alkoi näkö sumentua ja sitten pyörtyi. Ykkösessä veneellä liian pitkälle = vene ajaa miinaan ja game over.
Joten eihän tuohon sen kummempaa tarvita kuin läpitunkematon metsä, vuoristoa, vettä jne.
Pakko myöntää että en ajatellut noita koska ovat täysin obsoliitteja pelejä jo. 2004 oli pienemmät standardit kaikelle videopeleihin liittyville asioille.
Läpitunkematon metsä, vuoristo ja vesi ovat kaikki epärealistisia "esteitä" Keskilännessä. Enköhän mä tän silti tuu ostamaan.. Pitää nyt katsoa muutamat revikat että onko liikaa politiikkaa. Sitähän moni myös pelkäsi että tääkin peli on valjastettu taisteluun VHM:ää vastaan.
Retropeleille on kyllä oma pelaajakuntansa, mutta se ei tarkoita että ne pelit ei ois obsoliitteja. Tässä on nyt kyseessä satojen miljoonien viihdetuote jonka jokainen yksityiskohta on testattu kohdeyleisöllä ja apuna on käytetty psykologeja joiden tehtävä on saada pelistä koukuttava.Obsoliitteja? Far Cry 2 (2008) on kaukana obsoliitista. Vieläkin porukka jaksaa sille modeja vääntää. Graafisestikin menee ihan hyvin vielä.
No mikäli nuo ovat epärealistisia, olisiko sitten vaikka maanjäristyksen aiheuttama iso rotko mitään?
Onhan se parin pelin ajan nyt oleellisesti näin mennyt, mutta toisaalta FC2:ssa sijaintia ei ollut varsinaisesti eristetty tai rajattu, eikä se silti pelikokemusta haitannut. Toki immersio hieman kärsii, jos pelialueen rajat on toteutettu tönkösti, mutta ei se yleensä peliä pilaamaan pääse, vaikka jossain määrin häiritsisikin.Mun mielestä Far Cry:n immersioon nimenomaan kuuluu eristynyt sijainti.
Jos tässä on coop toteutettu samaan tapaan kuin FC4:ssä, niin se ei kyllä kiinnosta yhtään. Aivan järkyttävän paska toteutus oli FC4:n osalta. Tuntui juuri niin päälle liimatulta jutulta, kuin olla ja pääsee. FC4 cooppia pelanneet todennäköisesti tajuavat heti mitä tässä tarkoitan.Coop kaverin kanssa on se juttu, jonka takia lähti ostoon.
Mitä olen saanut selville niin alun tutoriaalin jäkeen tulee drop in ja drop out kuten aiemmissa. Hosti on käytännössä se joka ottaa tehtävät ja johtaa, mutta coop kaverilla käsittääkseni tallentuu eteneminen myös, mikäli hän on samoissa tehtävissä. Eli aika suurinpiirtein sama kuin edellisessä, mutta nyt tarinakin tallentuu kaverille.Jos tässä on coop toteutettu samaan tapaan kuin FC4:ssä, niin se ei kyllä kiinnosta yhtään. Aivan järkyttävän paska toteutus oli FC4:n osalta. Tuntui juuri niin päälle liimatulta jutulta, kuin olla ja pääsee. FC4 cooppia pelanneet todennäköisesti tajuavat heti mitä tässä tarkoitan.
Jos taas tästä löytyy ihan kunnollinen coop, niin sitä tulee takuuvarmasti pelattuakin.
Jos molemmilla tallentuu eteneminen kokonaisuudessaan, niin se riittää jo ihan hyvin. Pelkkä tarinan eteneminen ei riitä, vaan kaikenlainen materiaalien kerääminen, craftaus ja aseistus täytyy myös tallentua, koska ne ovat kuitekin varsin merkittävässä roolissa näissä peleissä.Mitä olen saanut selville niin alun tutoriaalin jäkeen tulee drop in ja drop out kuten aiemmissa. Hosti on käytännössä se joka ottaa tehtävät ja johtaa, mutta coop kaverilla käsittääkseni tallentuu eteneminen myös, mikäli hän on samoissa tehtävissä. Eli aika suurinpiirtein sama kuin edellisessä, mutta nyt tarinakin tallentuu kaverille.
Q. How is my progression saved when I invite a friend to join my game in co-op?
A. In the co-op mode, the narrative of the game is centered on the player hosting the game. As the host, you keep both your World Progression and your Player Progression, exactly as you would in single player mode.
Q. How is my progression saved when I am invited to join a friend’s game in co-op?
A. The player invited in the host’s game is essentially a “Friend for Hire”. When you join a co-op game as a guest, you are playing in your host’s world and help them progress.
This means that once you leave the co-op mode after a game as a Friend for Hire, you do not keep the World Progression completed during the co-op session. However, you keep your own Player Progression – XP, in-game currency, inventory items, and more – once you leave the co-op game and are back in your own world.