Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei välttämättä mitään. Holvissahan on bileet, luultavasti juhlivat oven avautumispäivää 20 vuotta pommien putoamisen jälkeen.Varovaisella mielenkiinnolla odotellaan.
Vault 76 oli yksi "kontrolliholveista" eli toimi kuten mainostettiin. Mitähän menee pieleen?
"Anyone who spends the next two weeks expecting Fallout: 76 to be a new traditional single-player RPG will be VERY disappointed"
Joo itellä lopahti kyl innostukset tuohon traileriin. Varsinkaan kun ei ainakaan uutta engineä ole tiedossa ja sama tekijä, niin eipä mitää ihmeitä voi odotella. Semmonen kädenlämpönen kokemus luultavasti kympillä joskus alennuksesta sit. Paitsi jos on moninpeli, sit kyl menee kiinnostus kokonaan.Sekään ei lupaa hyvää, että teaserissa ei näytetty mitään varsinaisesti uutta. Epäilen, että video oli 99% kyhätty kasaan Fallout 4:n asseteista. Ei ollut uusia faktioita, uusia maisemia, uusia ideoita. Pelkkä suojaholvi, josta on aloitettu niin Fallout 1, 3 kuin 4:kin.
Jos varsinaisessa trailerissa tyrkytetään taas supermutantteja, Brotherhood of Steeliä ja Dogmeatia, minä häivyn.
The Vault-Tec terminal in the Citadel lists Vault 76 as a "control" vault, with 500 occupants. The vault was designed to open 20 years after a nuclear war, and was among the seventeen known control vaults, meaning that it was used as a baseline to compare to experimental vaults. It is also mentioned in one of the alien captive recorded logs (no.13) recorded by Giles Wolstencroft, a Vault-Tec official who was abducted while inspecting the vault's construction site. In Fallout 4, the newsreader in the prologue mentions Vault 76 debuting in 2076 in honor of America's tercentenary when discussing Vault-Tec's plans to expand.
Official Vault-Tec Info (from Computer at the Citadel)
Vault number 76
Started Construction February 2065
Ended Construction October 2069
Occupants
500
Duration 240 months
Computer System Brainpower 4
Primary Power Supply LightLife Geo-Thermal
Secondary Power Supply General Atomics Nuclear Power
Non-Standard Equipment none
No joo, ei noissa online jutuissa oikein järkeä ole. Miksi Bethesda Game studio, eli yksinpeli studio olisi tekemässä online peliä? No sen vielä ymmärtäisisi jos BGS tekis vain maastot/kartan yms.Mistä te tuon battleroyalen revitte, onko tuosta muuta tietoa kuin tuo mitään sanomaton cinematic traileri ja Kotakun lyhyt juttu? Twitterissäkin näkyy porukka jo tekevän ties mitä Todd Howard's Falloutgrounds 76 -meemejä.
-"and although the studio hasn’t yet said what it is, we hear it’s an online game of some sort."
-"this game is under development at both Bethesda Game Studios’ main office in Maryland and at the Austin office formerly known as Battlecry Studios. That Austin office, which started in 2012, was making a hero shooter called Battlecry before Bethesda canceled it."
Siitä on tullut meemi.Mistä tuo battle royale nyt on tosiaan oikein revitty??
Jonkinlainen cooppaus kelpaisi minulle. Ei mitään battle royalea kuitenkaan.
Ilmeisesti vanha kunnon deathmatch on nykyään battle royaleMistä tuo battle royale nyt on tosiaan oikein revitty??
Siitä on tullut meemi.
4 pelaajan co-op olisi hyvä.
Jonkinlainen cooppaus kelpaisi minulle.
Cooppi ois kyllä tosiaan hieno juttu.
Toisaalta Fallouteissa on aina ollut kumppaneita. Ei välttämättä paha jos toinen pelaaja saisi ohjastaa vähän järkevämpää kumppania. Ja kun Falloutit voi läpäistä täysin erityyppisillä hahmoilla, coopina voisi antaa toiselle puhtaasti tiedekyvyt ja toinen keskittyisi vain taisteluun ja roinan kantamiseen.Fallout kuuluu olla puhdas yksinpeli. Ei moninpeliä, ei cooppia, ei mitään huuhaata.
Fallout kuuluu olla puhdas yksinpeli. Ei moninpeliä, ei cooppia, ei mitään huuhaata.
Toisaalta Fallouteissa on aina ollut kumppaneita. Ei välttämättä paha jos toinen pelaaja saisi ohjastaa vähän järkevämpää kumppania. Ja kun Falloutit voi läpäistä täysin erityyppisillä hahmoilla, coopina voisi antaa toiselle puhtaasti tiedekyvyt ja toinen keskittyisi vain taisteluun ja roinan kantamiseen.
Joo paitsi että ne on nykyään melkoista huuhaata ihan yksinpelinäkin. Co-op tuskin veisi peliä huonompaan suuntaan - ainakaan juonellisesti.
Minua ei rakentelu haittaa jos päästäisiin siinä ohella takaisin siihen roolipelaamiseen mikä oli Fallout 1 & 2 aikaan ihan huipussaan. Uusimmassa otti päähän se tasan neljän vastausvaihtoehdon valikko kun aikaisemmissa oli dialogilla sentään jotain väliä. Ainahan sitä toivoa saa, mutta en nelosen jälkeen uskalla enää odottaa mitään hyvää. Saispa takaisin ne ajat kun ensi kertaa käynnisti alkuperäiset Falloutit, Morrowindit yms.
Näin. Vittu nykyajan peliskene on perseestä. Kaikki vaan tekee jotakin Jonne-online paskaa.
Fallout 2 ilmestyi 1998...Kukaan ei edes odottanut uutta täysiveristä Fallout-peliä näin pian
"Fallout 76 is, in fact, an online survival RPG that’s heavily inspired by games like DayZ and Rust, according to three people familiar with the project. Those people, speaking anonymously so as not to damage their careers, confirmed that Fallout 76 is an experimental new entry in the longrunning post-apocalyptic series."