Fallout 4

Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
258
Itsellä kaatunut 6 tunnin aikana kerran, ja sekin taisi johtua MCM-modista. Eli tarkkana kannattaa olla asennuksien kanssa, ohjeet ainakin pari päivää sitten olivat vähän sinne päin. Nämä modit (versiot) ainakin todennut toimiviksi.

Itsellä peli alkoi kaatumaan koko ajan enemmän ja enemmän, sen juna matkan jälkeen.. asensin buffout modin ja kaatuminen loppui kuin seinään. Valittaa käynnistäessä väärästä versiosta, mutta toimii silti täydellisesti..

modi:
How to fix Fallout: London crashes
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 260
Joko normaali FO4 on tämän pätsin jälkeen pelattavassa kunnossa? Eli uskaltaisi muutamalla modilla aloittaa alusta?

Edit: Ei näköjään edes käynnisty, vaan kaatuu saman tien :cigarbeye:

Edit2: Käynnistyy kun ei koske hiireen ollenkaan ennen alkuvideota, muuten kaatuu :facepalm:

Näköjään tuo Unofficial patch päivittynyt, eiköhän tätä uskaltaisi taas jauhaa, pari pikkumodia tuon lisäksi niin ei haitanne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 101
MO2 Discordista voi nyt ladata FOLON pluginin, jolla voi ladata modeja suoraan molemmista FO4 ja FOLON Nexus-sivuista. Ei ehtinyt mukaan uusimpaan 2.5.2 versioon.

For existing instances you need change in "ModOrganizer.ini" the "gameName=Fallout 4" to "gameName=Fallout 4 London" and the "nxmhandler.ini" the "1\games="fallout4" to "1\games="fallout4,fallout4london". And put the plugin in the "plugins" directory.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
Tästä haluaisi tykätä, mutta jessus että on buginen, epälooginen, vaikea ja tasosuunnittelu on kyllä todella surkea. FO4:ssä lootattavaa riitti välillä niin että immersio kärsi, mutta Londonissa kaikki paikat ovat kyllä niin tyhjiä että pahaa tekee. Thamesfolkin viemäri on sellainen sokkelo, sushi käy kimppuun, ovi thamesfolkin marketplaceen oli kyllä piilotettu niin hyvin että oli pakko katsoa youtubesta apua. Ovien väritys sotii täysin FO4:n värikoodausta vastaan yms. 6h takana irvistellen.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 101
Tästä haluaisi tykätä, mutta jessus että on buginen, epälooginen, vaikea ja tasosuunnittelu on kyllä todella surkea. FO4:ssä lootattavaa riitti välillä niin että immersio kärsi, mutta Londonissa kaikki paikat ovat kyllä niin tyhjiä että pahaa tekee. Thamesfolkin viemäri on sellainen sokkelo, sushi käy kimppuun, ovi thamesfolkin marketplaceen oli kyllä piilotettu niin hyvin että oli pakko katsoa youtubesta apua. Ovien väritys sotii täysin FO4:n värikoodausta vastaan yms. 6h takana irvistellen.
Reilu 30 tuntia takana, ja oikeastaan täysin eri mieltä. Mielestäni tässä yhdistyy kaikkien Fallouttien parhaat puolet, kolmosen tasosuunnittelu, nelosen engine ja New Vegasin monivalintatehtävät. Ymmärrän kyllä jos Thamestown aiheutti ärräpäitä, mutta mielestäni kuitenkin hienosti suunniteltu paikka. Sokkeloita saakin sisältyä peleihin. "Tunnel Cough" paikkoihin kun pääsee, niin on niin jumalattoman tunnelmallista. On tämä sen verran kovempi kuin nelonen, että tuskin koskaan siihen tulee enään palattua. TTW kuitenkin hoitaa muiden osien pelaamista päällä. Bugeja kyllä pelissä vielä on, muttei mitään ylitsepääsemätöntä ole vielä vastaan tullut.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 086
Joko normaali FO4 on tämän pätsin jälkeen pelattavassa kunnossa? Eli uskaltaisi muutamalla modilla aloittaa alusta?

Edit: Ei näköjään edes käynnisty, vaan kaatuu saman tien :cigarbeye:

Edit2: Käynnistyy kun ei koske hiireen ollenkaan ennen alkuvideota, muuten kaatuu :facepalm:

Näköjään tuo Unofficial patch päivittynyt, eiköhän tätä uskaltaisi taas jauhaa, pari pikkumodia tuon lisäksi niin ei haitanne.
Saitko toimiin, yks asia ainakin mikä monella aiheuttaa kaatumisia on tuo weapon depris fix, jos sulla on RTX kortti. Löytyy pelin launcherin asetuksista, eli weapon depris pois päältä ja myös modi on nexuksessa.

Itellä erikoisempi kysymys ja varmaan menee suoraan FO4 veteraaneille. Eli mulla on automatron DLC ja pelaan pre-next gen versiota yhä, jossain vaiheessa jos innostuu tuota londonia vois myös kokeilla.

No siinä automatronissa on tuollainen "Eyebot Pod" rakennus, josta voi laittaa tuollaisen eyebotin ettimään tavaraa itelle, esim missileitä, mini nukeja, scrap aineksia yms.
Siinä on nyt outo bugi ja muistelen että joskus ollu ennemminkin, eli se ei eti tiettyä tavaraa aina vaan ilmoittaa virhetekstin ruudulle, omassa pelissä olen pistäny etsimään mini nukeja ja missileitä.
Mutta löysin maastosta pelin alkupuolella ton eyepodin ja pistin sen etsimään missileitä, ja nyt rakensin sen omaan tukikohtaan ja se ei lähde etsimään enää missileitä, kaikkea muuta kyllä.
No selvittelin, että se aiempi eyepodi jonka löysin maastosta glitchaa jotenkin ja pitää ton missilehaun varattuna, piti jonkun aikaa etsiä ja löysin paikan missä se oli ja se eyepodi oli vieläkin siellä maastossa eikä ollut kadonnut, kuten yleensä pitäs kun tarpeeksi kauan pysyttelee pois alueelta ja se resettaa.
Olen kyllä ettiny ne kaikki tavarat mitä se on koskaan hakenu, mutta jostain syystä toi missilehaku jonka ihan ekana pistin hakeen jää nyt jumiin, enkä voi millään uudella podilla tuota ettiä, vaikka purkaisin ja rakentaisin uuden.

Yritin ettiä tätä pikkuongelmaa redditistä ja FO4 wikistä, mutta sieltä ei löytynyt oikein mitää ratkaisua ja toi maastossa oleva ylimääräinen eyepodi ei katoa mihinkään vaikka pitäs.
No ei iso ongelma, mutta en vaan saa tuota poistettua, ja vähän hankala esittää tämä glitch.

E: muutenkin tuo automatron bugittaa paljon, ne robotit hukkaa rakennetut osat ja palaa defaultiksi ihan randomisti tietyn ajan kuluttua, vähän ärsyttävä.
Samoin kun sen questiputken aloittaa, kaikki random encounterit lakkaa toimimasta ja korvautuu noilla roboteilla, eli ennenkuin sen aloittaa kannattaa yrittää etsiä esim noi legendary vendorit.


Eli siis löysin eka ton jury rigged podin, ja myöhemmin rakensin oman ja toi eka löydetty jury-rigged pod ei katoa maastosta vaikka sen pitäs.

E2: no höh erikoinen ratkaisu, pistin sen ekana löytyneen jury rigged podin etsimään tavaraa jota hirveästi ei enää tarvi tässä tapauksessa componenteista adhesive ja se podi minkä rakensin etsii nyt ihan normaalisti missileitä nukeja yms, mutta ei toiminu componenteille. ton ilmeisesti saa console komennolla "disable" myös pois, mutta se voi jäädä silti saveen bugina.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 264
Kun tätä kaikkea seuraa niin en vain jaksa käsittää että minkä helvetin takia jengi jaksaa vääntää näiden haistan paskan mutta silti jaksan yritellä +10h kikkailla jotain modia toimimaan samaan aikaan kun pelin tekijä trollaa jollain ikiaikaisella paskalla moottorilla?

Tuo pelimoottori oli kuollut jo f3 jälkeen... Ja se olisi kuluttajien puolesta pitänyt todeta ostamatta yhtään sen jälkeen julkaistua sontaa, mutta kun modaaminen.... Päästäkää jo tuo saakelin raato hautaansa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 603
Viestejä
4 350 453
Jäsenet
72 461
Uusin jäsen
Aitotumallinen

Hinta.fi

Ylös Bottom