F1 Yleiskeskustelu

Haluaako talli taustalle rikollisen öljykartellin, rikolliset vakoilevat kiinalaiset vai lutuisen viiksekkään Valtterin? Joka tuo korkeintaan omat ginit ja viinit mukana. :) Toivotaan parasta, mutta onko näissä kuvioissa käynyt ikinä hyvin.
Ne haluaa rahaa. Ja sitä kahdella ensiksi mainitulla riittää.
 
Maxista tuli isä

1746188733214.png

(kuvakaappaus IG)
 
Miami GP pysyy kalenterissa kauteen 2041 asti. Ei olis kyllä allekirjoittanutta haitannu vaikkei tätä olis ollu kalenterissa tän kauden jälkeen.


1746202361408.png
 
Doohan lähtökuopissa. The Race kertoo, että toista Alpinea kuskaa jo seuraavanssa kisassa Colapinto. The Race omaa hyvät lähteet, joten eiköhän vaihdos tule tapahtumaan jo seuraavaan kisaan.
 
Doohan lähtökuopissa. The Race kertoo, että toista Alpinea kuskaa jo seuraavanssa kisassa Colapinto. The Race omaa hyvät lähteet, joten eiköhän vaihdos tule tapahtumaan jo seuraavaan kisaan.
Enpäs ehtinyt edes tajuta, että Doohanilla on mennyt noin huonosti, mutta mikäs siinä. Ainahan voi sitten vaihtaa päittäin takaisin, jos Colapinto ei lunasta sitä potentiaalia, jota on osoittanut.
 
Colapinto kisakuskina Alpinella Imolassa :hmm:


Klikin säästämiseksi lainaus tekstistä:

"However, YPF president Horacio Marin gave an interview to Argentine broadcaster A24 this week and he was asked directly if Colapinto is going to race for Alpine in 2025.

I can't tell you that, Marin replied, laughing.

The interviewer then pressed harder, asking: When will he debut? In Miami?

Again, the YPF president laughed as he awkwardly explained that he couldn't say anything about it.

But as soon as the interview was over, and Marin believed his microphone was no longer broadcasting because music and an end-screen were on the monitor, he was heard to mutter to his interviewer: In Imola."

Tuossa vielä video ko. haastattelusta. Se onko tuo aito vaiko eikö niin paha sanoa mitään. Ainakin tuo lopussa oleva miehen ääni mikä sanoo 'en Imola' kuulostaa jotenki päälle leikatulta IMO



YPF on siis Argentiinalainen öljy-yhtiö ja Colapinton sponsori.


Tuonne kausiketjuun jo postasinkin tämän viime keskiviikkona. Harmi sinänsä kun nämä junnut tuntuu olevan tämmösiä "pelinappuloita" mitä voi surutta laittaa sivuun. Tosin kyllähän tuo Colapinto niissä muutamassa kisassa ihan hyvin pärjäs ja onhan tuo Doohanin suorittaminen ollu aika huonoa.

Doohan lähtökuopissa. The Race kertoo, että toista Alpinea kuskaa jo seuraavanssa kisassa Colapinto. The Race omaa hyvät lähteet, joten eiköhän vaihdos tule tapahtumaan jo seuraavaan kisaan.
 
Tallipäällikkö sai ainakin kenkää ja tilalle kukas muu kuin universumin kieroin ukko




Oho. F1:n kaksi tuulisinta paikkaa taitaa olla Alpinen tallipäällikön ja Red Bullin kakkoskuljettajan paikat.. Eikös Flavio ole nyt peräti viides tallipäällikkö suhteellisen lyhyen ajan sisään?
 
Viimeksi muokattu:
FIA: "Lifetime ban"
Flavio: vain nauroi :cigar:
Tämän Flavion ja Pat Symondsin porttikiellon tosin kumosi Ranskan oikeus jo vuonna 2010, perusteena se kun kummankaan osallistuminen ei vaatinut mitään lisenssiä alunperinkään (vrt. kuskit). Eli paluu sen osalta olisi ollut mahdollinen jo kauan sitten. Usein on vihjailtu että FIA:n ja Flavion välillä olisi tämän jälkeen ollut joku sopimus jonka turvin se saatiin pysymään poissa kuvioista muutaman vuoden.
 
Tässä Top Gearin jutussa ei lajia seuraaville ole mitään uutta, eli nopeat kommentit saatu Bottakselta Miamissa mielenkiinnosta palata F1-kuskiksi joko Cadillacin tai muun tallin riveissä ja yhden virkkeen spekulaatiota Perezin mahdollisuuksista napata paikka jenkkitallista. Tuo vaan sai itseni miettimään, kun talleilla tuntuu välillä olevan suuri hinku parittaa nimenomaan konkari ja tulokas, eikä se aina huono ajatus olekaan (kuten Mersulla näemme), mutta jos olet aloittamassa uudessa lajissa täysin puhtaalta pöydältä, en ole ihan vakuuttunut, miksi kahden kokeneen kuskin kombo olisi niin huono valinta. Todennäköisesti saadaan jo alussa aika tehokkaasti palautetta, kehitysideoita sekä säästöjä jo sillä, että autot pysyy ehjinä kisasta toiseen. Toisen konkarinhan voi sitten helposti vaihtaa nuoreen, kun on vähän opittu.

Toisaalta suomalaisena fanina voi kysyä vähän kärsivällisyyttä seurata, millaista rämpimistä se uuden tallin toiminta ekat pari vuotta tuolla tulisi olemaan. Tätä ajatellen olisi kiinnostavampaa, jos jostain kykenevämmästä tallista jokin nykykuskeista alisuorituisi tarpeeksi, jotta Bottakselle avautuisi ns. valmis peti. No niin tai näin, niin suuria odotuksia ei kannata asettaa, sillä edelliselläkin kaudella piti kaiken olla varmaa ja kuitenkin kävi miten kävi.

 
En toivoisi Valelle enää Alfa Romeon kaltaista pestiä. Jos on vielä näytettävää, niin tapahtukoon kilpakykyisissä tiimeissä (kärkitiimeissä).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
276 619
Viestejä
4 761 722
Jäsenet
77 508
Uusin jäsen
Defarious

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom