F1-lähetykset

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
344
Oon tehny vpn puolassa uuden puolalaisen gmail tilin, oon vaihtanu play kaupan puolaksi, oon tehny puolalaisen f1tv tilin. Lataan puolalaisesta play storesta f1tv sovelluksen - > sovellus näyttää vuosihintaa 109e. Mikä tässä menee väärin? Miten sovellus hoksaa että oon suomaaliassa?

En voi maksaa f1tv sivulla tuota 39e vuositilausta kun tosiaan herjaa kortin maasta/osoitteesta. Niin siksi maksaisin f1tv apin kautta, mutta se antaa suomi hinnan...
Osta selaimen kautta, ei sovelluksella. Uusi tili pitää olla. Selaimen kieli pitää olla muu kuin suomi.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 762
Mistäs tuollaisia kuponkeja tipahtelee? :)
Oliko tämä kenties uudelle accountille vai saiko vanhalle jatkettua tuolla hintaa?
Tee vaikka uusi account ja tuolta Formula 1 subscribe, niin tulee hinnaksi tuo 87,99€. Saattaa olla tarjous voimassa myös vanhaa accountiakin käyttäessä. Kokeile.
F1.jpg
 
Liittynyt
31.10.2022
Viestejä
150
Tee vaikka uusi account ja tuolta Formula 1 subscribe, niin tulee hinnaksi tuo 87,99€. Saattaa olla tarjous voimassa myös vanhaa accountiakin käyttäessä. Kokeile.
Ainakin mulle tarjoaa vanhana asiakkaana tuohon alle 90€ kausi.
Kun kirjautuu ulos niin tulee tuo tarjoushinta näkyviin, mutta kun kirjautuu sisään niin hinta pomppaa takaisin
€109.99 / Year
:itku:

Minulla on tilausta kyllä vielä maaliskuulle joten se ehkä sekoittaa hieman tätä?

Tuli myös huomattua tuo uusi F1TV access jota mainostetaan:
WATCH F1 REPLAYS AND HIGHLIGHTS*
  • F1 Race Replays
  • Exclusive F1 documentaries
  • Stream F1 archives featuring 650+ historic races
Toivottavasti kaikki dokkarit ja myöhemmin etenkin F1-kisatallenteet eivät siirry tuon lisäpalvelun alle. Vielä F1TV listaa
  • Watch Formula 1 race replays and highlights
joten siitä tuskin pelkoa.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
613
Kun kirjautuu ulos niin tulee tuo tarjoushinta näkyviin, mutta kun kirjautuu sisään niin hinta pomppaa takaisin
€109.99 / Year
Todella outoa.
Olen kirjautuneena ja tilaus on hyväksymistä vaille valmiina ja tarjoushinnalla.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
330
Tarjoushinta on uusille asiakkaille.

Ei tietenkään kirjautuneena olevaa nykyistä asiakasta pidetä uutena asiakkaana!

Kun hän kirjautuu ulos niin eihän se selain tiedä kuka siinä koneella istuu joten esillä on uuden asiakkaan tarjoushinta.

Aivan normaali käytäntö. Hinta sit nousee normaaliksi (+ilmoitus että tarjoushinta tai -koodi koskee vain uusia asiakkaita) esim. jos sivusto tunnistaa sähköpostiosoitteen tai luottokortin numeron.

Mutta jos Puolasta tai Hollannista saa 3 minuutin VPN-kikkailulla noin 40 euroa halvemmalla, niin miksi hommata Suomi-hintaan?
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
613
En viitsi kokeilla muuttuuko.
olen siis vanhalla sähköpostiosoittella ja samat luottokorttitiedot sisässä kuin aikaisemmin, tästä huolimatta on tarjous hinta.
Rasti ruutuun ja painaa tilaa namiskaa, olen tässä kohdassa tilausta.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Selaimessa ei onnistunut, kuten kirjoitin aiemmin, herjaa maksukortin maan/osoitteen vääräksi kun olin olevinani puolalainen mutta maksukorttini on toki suomalainen. Formula1 sovelluksella onnistui maksu ja tilanne ohi osaltani siis onnellisesti.
Itse tein VPN alla uuden tilin, lisäsin kortin google sovellukselle ja bluestacksilla menin sovellukseen. Testasin molemmat F1TV sekä Formula1, mutta ei mene vaan läpi millään.

ONko vinkkejä vai pitääkö tyytyä "isoon" summaan.
1677069795832.png
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
223
Toivottavasti toimii, täytyyköhän tuossa tehdä kokonaan uusi tili Googleen vai vaan F1 TV:lle, jos kokeilisi taas puolan tarjousta ottaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 189
Ei helvetti tuota Viaplayn toimintaa. Kehtaavat urheilustreamit rajoittaa max yhdelle katselijalle kerrallaan? Suoranaista vittuilua asiakkaita kohtaan. Haistakoot pitkän ja onneksi on vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
190
Luulen että menee keveemmälläkin metodilla mitä itse tein. Säädin vaan turhaan kaikkea kun koitin väärästä paikkaa maksaa.

Oletan että riittää kun teet uuden F1tv tilin selaimessa vpn puolassa päällä, joka on sitten puolalainen f1 tili. Sitten lataa formula1 sovelluksen ja kirjautuu siihen tuolla polakki tunnuksella ja maksaa sillä formula1 sovelluksella.
...näissä ei tuntipalkkoja lasketa ku pyritään säästään:)
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
330
Monen maan yleisradioyhtiöt tai muut ilmaiskanavat näyttää formulat livenä, suurimmalla osalla kanavat näkyy nettisivuilla ilman kirjautumista.

Lista lähettäjistä Wikipediassa

VPN-ohjelmilla voi osa noista näkyä ihan hyvin. Albania, Australia, Itävalta, Luxemburg...

Onkohan enkkulainen radioselostus jossain ilmaiseksi saatavana ilman VPN:ää?

Näin voisi olla mahdollista saada näkymään pelkän VPN:n hinnalla enkkuselostuksen kera.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Itsellä herjasi kans samaa ja tein juuri tuolla tavalla eli uusi Google tili ja laskutusosoite Puolan alle ja kirjautuminen sitten f1tv appiin bluestacksin kautta.
Lisäsin Googleen maksutavaksi paypalin niin sitä kautta antoi maksaa tilauksen. Eli luottokortti ei jostain syystä kelvannut.

Itse tein VPN alla uuden tilin, lisäsin kortin google sovellukselle ja bluestacksilla menin sovellukseen. Testasin molemmat F1TV sekä Formula1, mutta ei mene vaan läpi millään.

ONko vinkkejä vai pitääkö tyytyä "isoon" summaan.
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
223
Itse tein VPN alla uuden tilin, lisäsin kortin google sovellukselle ja bluestacksilla menin sovellukseen. Testasin molemmat F1TV sekä Formula1, mutta ei mene vaan läpi millään.

ONko vinkkejä vai pitääkö tyytyä "isoon" summaan.
Luulen että menee keveemmälläkin metodilla mitä itse tein. Säädin vaan turhaan kaikkea kun koitin väärästä paikkaa maksaa.

Oletan että riittää kun teet uuden F1tv tilin selaimessa vpn puolassa päällä, joka on sitten puolalainen f1 tili. Sitten lataa formula1 sovelluksen ja kirjautuu siihen tuolla polakki tunnuksella ja maksaa sillä formula1 sovelluksella.
Ensi kauden veloitus alle 50€ eli 215,99 puolan rahassa, joten taida jaksaa säätää kuitenkin halvempi kuin Suomen hinta, jos freedomella pääsisi johonkin selvästi puolaa halvempaan, niin ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Itsellä herjasi kans samaa ja tein juuri tuolla tavalla eli uusi Google tili ja laskutusosoite Puolan alle ja kirjautuminen sitten f1tv appiin bluestacksin kautta.
Lisäsin Googleen maksutavaksi paypalin niin sitä kautta antoi maksaa tilauksen. Eli luottokortti ei jostain syystä kelvannut.
Osaatko sanoa miten tuon Paypalin saa lisättyä google payhin. En ainakaan suoraa näe vaihtoehtoa ja näyttäisi siltä, että tarvii olla jenkeissä, mutta google tili on "tehty" turkkiin.
 
Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
146
Sain vihdoin oman polski F1TV-tilauksen pystyyn, kiitos vinkeistä! Itselläkään ei suoraan korttimaksu toiminut, piti tehdä puolalainen PayPal. suomalainen PayPal tili ei toiminut, koska Google utelee niiltä tiedot -> tajuaa että oletkin suomesta etkä puolasta. Elikkäs, itsellä prosessi meni jotenkuten näin:
  1. Polski VPN (Freedome trial toimii) päälle
  2. Uusi puolalainen Google-tili selaimella
  3. Uusi F1 tili (taktiikka omamaili+f1tv23@gmail.com)
  4. Luo uusi puolalainen PayPal-tili (taktiikka omamaili+polskipaypal@gmail.com). Polskiin rekatulla voi lisätä omat puh.nro ja maksukortin, keksii jonkun osoitteen
  5. Bluestacks lataukseen -> kirjaudu äsköisellä Google-tilillä
  6. Lataa Bluestacksilla Formula 1 -app ja kirjaudu
  7. Subscribe polski-hintaan, valitse maksutavaksi PayPal
  8. Profit
47,66€ lähti tililtä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Mene play storessa tili asetuksiin, sieltä kautta sain itse lisättyä maksutapoihin. Ei tosiaan pay apissa onnistunut itselläkään.
Edit. Jäi lainaus matkasta @Mittubisi
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Mene play storessa tili asetuksiin, sieltä kautta sain itse lisättyä maksutapoihin. Ei tosiaan pay apissa onnistunut itselläkään.
Edit. Jäi lainaus matkasta @Mittubisi
Itsellä tulee jotenkin ongelmaksi, että saan lisättyä sen, mutta vaihtaa profiilin suomalaiseksi. Sitten niin kauan, kun on tämä Suomiprofiili rinnalla, niin antaa tuota 110e. Mystistä hommaa :D

Tältä näyttää. Menitkö Bluestackilla vai sitten ihan Google chromella tms. netistä?

1677088935126.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Itsellä tulee jotenkin ongelmaksi, että saan lisättyä sen, mutta vaihtaa profiilin suomalaiseksi. Sitten niin kauan, kun on tämä Suomiprofiili rinnalla, niin antaa tuota 110e. Mystistä hommaa :D

Tältä näyttää. Menitkö Bluestackilla vai sitten ihan Google chromella tms. netistä?

Hitto en muista, antaako molemmat tavat tuon? Tais olla itselläkin tuo ruutu jossain välissä edessä En nyt koneellekaan pääse testaamaan.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Hitto en muista, antaako molemmat tavat tuon? Tais olla itselläkin tuo ruutu jossain välissä edessä En nyt koneellekaan pääse testaamaan.
Mä en edes tiedä mitä tapahtuu enään. :D Testasin välissä tuota Freedome VPN ja katselin jos oisin saanu tuon Puolan VPN toimimaan. Noh se temppuli, niin vaihdoin takas Turkkiin. Menin sitten Bluestackilla testailemaan, että lisään ilman VPN:ää PayPalin google storeen, koska silloin pystyy. Sitten laitoin Turkin VPN + F1 sovelluksen päälle. Hinta oli tippunut, mutta hinta oli Puolan valuutassa :D En jaksanut enään alkaa tappelemaan, niin menin sillä 45 eurolla. Olipahan säätö ja en tiedä miten Turkin yhteystiedoilla + VPN:llä saan Puolan hinnan, mutta näin kävi :rofl:

1677089629501.png


EDit. Peruin itse ainakin suoraan Googlesta. Näyttää futaavan silti vuoden.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Itsekkin lähden nyt ekaa kertaa F1TV kautta katsomaan kautta. Ennen katsottiin veljen kanssa puokkiin Viaplayn kautta mutta ei kehtaa kyllä yksin maksaa tuota Viaplayn hintaa nyt. Onko muuten F1TV:n kautta esim parempi kuvanlaatu mitä Viaplayllä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
249
Sain vihdoin oman polski F1TV-tilauksen pystyyn, kiitos vinkeistä! Itselläkään ei suoraan korttimaksu toiminut, piti tehdä puolalainen PayPal. suomalainen PayPal tili ei toiminut, koska Google utelee niiltä tiedot -> tajuaa että oletkin suomesta etkä puolasta. Elikkäs, itsellä prosessi meni jotenkuten näin:
  1. Polski VPN (Freedome trial toimii) päälle
  2. Uusi puolalainen Google-tili selaimella
  3. Uusi F1 tili (taktiikka omamaili+f1tv23@gmail.com)
  4. Luo uusi puolalainen PayPal-tili (taktiikka omamaili+polskipaypal@gmail.com). Polskiin rekatulla voi lisätä omat puh.nro ja maksukortin, keksii jonkun osoitteen
  5. Bluestacks lataukseen -> kirjaudu äsköisellä Google-tilillä
  6. Lataa Bluestacksilla Formula 1 -app ja kirjaudu
  7. Subscribe polski-hintaan, valitse maksutavaksi PayPal
  8. Profit
47,66€ lähti tililtä.

Tuolla kikkailulla onnistuin itsekin saamaan tuon tilauksen. Kiitoksia.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Tuntuu muuten olevan ristiriitaista tietoa tuosta monta voi katsoa samaan aikaan. Virallisesti lukee, että 1 kerrallaan päälähetystä, mutta jotkut sanoo, että hyvin pystynyt katsomaan kaverien kanssa eri paikasta. Tuolla hinnalla nyt voisi kikkailla kaksi tilausta. Pitää katsoa, kun kausi alkaa jos kenelläkään täällä ei ole henk.koht kokemusta.
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
86
Tuntuu muuten olevan ristiriitaista tietoa tuosta monta voi katsoa samaan aikaan. Virallisesti lukee, että 1 kerrallaan päälähetystä, mutta jotkut sanoo, että hyvin pystynyt katsomaan kaverien kanssa eri paikasta. Tuolla hinnalla nyt voisi kikkailla kaksi tilausta. Pitää katsoa, kun kausi alkaa jos kenelläkään täällä ei ole henk.koht kokemusta.
Ite testiksi kokeilin viime kaudella sen verran, että puhelimelta, tabletilta ja koneelta pysty kattomaan yhtä aikaa. Kaikki toki samassa verkossa, jos tuossa siihen liittyen onkin jotain rajoitusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 989
Onko muuten ollu puhetta siitä, että voiko viaplayltä kuitenki jatkossa katsoa kisaa ja toisella ruudulla, vaikka läppärillä, on auki on-board -kamera tai sektoriajat?

Nuohan ei ole "samaa" lähetystä käytännössä.

Mie olen siinä ymmärryksessä, että voit katsoa kisaa ja vaikka sitä on-boardia yhtäaikaa :hmm:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
552
Ite testiksi kokeilin viime kaudella sen verran, että puhelimelta, tabletilta ja koneelta pysty kattomaan yhtä aikaa. Kaikki toki samassa verkossa, jos tuossa siihen liittyen onkin jotain rajoitusta.
Lainaus tuosta Vian perseilystä. "Muutos toteutetaan helmi-maaliskuun 2023 aikana." eli se miten aikasemmin toimi ei päde.

EDIT: Sekoitettu Viaplay ja F1TV kun näitä viljellään vuorotellen täällä. Tsori.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
81
Lainaus tuosta Vian perseilystä. "Muutos toteutetaan helmi-maaliskuun 2023 aikana." eli se miten aikasemmin toimi ei päde.
Lainaamassasi viestissä puhuttiin F1TV:n vastaavasta rajoituksesta, joka oli sääntönä voimassa jo viime vuonna, mutta ei käytännössä rajoittanut oikeasti.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
92
Sain vihdoin oman polski F1TV-tilauksen pystyyn, kiitos vinkeistä! Itselläkään ei suoraan korttimaksu toiminut, piti tehdä puolalainen PayPal. suomalainen PayPal tili ei toiminut, koska Google utelee niiltä tiedot -> tajuaa että oletkin suomesta etkä puolasta. Elikkäs, itsellä prosessi meni jotenkuten näin:
  1. Polski VPN (Freedome trial toimii) päälle
  2. Uusi puolalainen Google-tili selaimella
  3. Uusi F1 tili (taktiikka omamaili+f1tv23@gmail.com)
  4. Luo uusi puolalainen PayPal-tili (taktiikka omamaili+polskipaypal@gmail.com). Polskiin rekatulla voi lisätä omat puh.nro ja maksukortin, keksii jonkun osoitteen
  5. Bluestacks lataukseen -> kirjaudu äsköisellä Google-tilillä
  6. Lataa Bluestacksilla Formula 1 -app ja kirjaudu
  7. Subscribe polski-hintaan, valitse maksutavaksi PayPal
  8. Profit
47,66€ lähti tililtä.
Iso kiitos selkeistä ohjeista! Ei ollut hajuakaan mitä olin oikeastaan tekemässä mutta näiden ohjeiden avulla sain tilattua myös ja tän päivän kurssilla maksoi 47.65eur
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
45€ on siis todellisuutta..
Systeri tuossa manailee, kun hänellä on elisa viihde premium ja jos haluaa formulat niin pitäisi ottaa vpremium siihen päälle johon elisa viihde premium taas ei vissiin sisälly eli kaiken kaikkiaan maksaa lähes 70+e kuussa koko paketti. Viimevuonna makseli tuota hintaa että sai molemmat.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 121
45€ on siis todellisuutta..
Ei siitä ole kuin kymmenisen vuotta, kun koko kausi maksoi 45€ Katsomossa. On se inflaatio kova.
Mitenköhän meinaavat saada uusia faneja? Ei taida ihan lapsukaisten viikkorahat riittää Viaplayihin, ja saa olla melko höveli isäukko, että tuollaisen puolen tonnin vuositilauksen suostuu kustantamaan. Onneksi omassa lapsuudessani kisat näkyivät ilmaiseksi, muuten en varmaan koskaan olisi sarjasta kiinnostunut.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
344
Ei siitä ole kuin kymmenisen vuotta, kun koko kausi maksoi 45€ Katsomossa. On se inflaatio kova.
Mitenköhän meinaavat saada uusia faneja? Ei taida ihan lapsukaisten viikkorahat riittää Viaplayihin, ja saa olla melko höveli isäukko, että tuollaisen puolen tonnin vuositilauksen suostuu kustantamaan. Onneksi omassa lapsuudessani kisat näkyivät ilmaiseksi, muuten en varmaan koskaan olisi sarjasta kiinnostunut.
Veikkaan että hyvin monelle suomalaiselle riittäisi pelkkä suomalainen selostus kisaan. En usko että kovinkaan montaa jaksaa kiinnostaa pre-race ja post-race löpinät. Vaikka kohtalainen fani olenkin en montaa kertaa jaksanut kuunnella näitä löpinöitä.

Olisi aika hienoa jos joku tosi fani tekisi itse selostuksen suomeksi, pelkkää (omaa)ääntä jakaisi niin ei kai siinä mitään lakia rikottaisiin.
 
Liittynyt
27.09.2022
Viestejä
495
Veikkaan että hyvin monelle suomalaiselle riittäisi pelkkä suomalainen selostus kisaan. En usko että kovinkaan montaa jaksaa kiinnostaa pre-race ja post-race löpinät. Vaikka kohtalainen fani olenkin en montaa kertaa jaksanut kuunnella näitä löpinöitä.

Olisi aika hienoa jos joku tosi fani tekisi itse selostuksen suomeksi, pelkkää (omaa)ääntä jakaisi niin ei kai siinä mitään lakia rikottaisiin.
Eikä paljoa vaadittais että ois Juuselaa parempi
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
259
Varmaan pakko pitää kovaa hintaa että saa häkkisten ja muiden palkkiot maksettua, ehkä sitä porukkaa voisi vähän pienentää sillä tuossa hinnassa ei kyllä ole järjen häivää.

F1TV näkyy tänä vuonna 4K:na toisin kuin viime vuonna eikä kuvassa ole valitettavaa. Ainoa missä on valitettavaa chromecastin kautta katsottuna on kelaaminen, se on hankalaa puhelimen ruudulta ja kestää useamman sekunnin ennen kun kuva telkussa kelaantuu haluttuun kohtaan. En ymmärrä miksei suora lähetys toimi esim xboxin selaimella, kun vanhoja lähetyksiä sillä kuitenkin pystyy katsomaan.

Silti joka euron arvoinen tuo F1TV vs Viaplay.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
171
On täysin käsittämätöntä miksei Viagay tarjoa jotain pelkkää formulapakettia joka olisi vaikka 20e/kk ni mikäs siinä.
Tuolla 40eurolla sai jo helevetisti jengiä siirtymään F1TV:hen ja meikäläisenkin ottamaan (pitkin hampain) vaan kuukausitilauksia kunnes kaudesta meni mielenkiinto.

Ensi kaudella en laita viaplaylle latiakaan jos hinta ei tipu. Mielummin kattelen sitten striimejä.
Hahaa ei perkele mitä touhua. Sen sijaan, että houkuteltas enemmän tilaajia, karkotetaan vanhojakin. Aivan käsittämätöntä toimintaa ei ei ei mee jakeluun.
Melkeinpä oisin halunnut olla siellä palaverissa mikä joku väläytti hintojen nostoa ja pukujengi nyökkäili.

Uskallan väittää ihan totaalisella hihamutulla, että tää hinnan nosto 5eurolla tuo niille vähemmän tuloja kuin jos olisi tiputtanut paketin hinnan vaikka 30euroon.

On kyllä paska lafka.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
393
Varmaan pakko pitää kovaa hintaa että saa häkkisten ja muiden palkkiot maksettua, ehkä sitä porukkaa voisi vähän pienentää sillä tuossa hinnassa ei kyllä ole järjen häivää.

F1TV näkyy tänä vuonna 4K:na toisin kuin viime vuonna eikä kuvassa ole valitettavaa.
Koskeeko tuo 4K vain kilpailua, koska juuri tuleva testiajo ei kyllä siltä näytä?
Puhelimesta lähetän ja asetus on paras mahdollinen vai pitääkö käyttää automaattiasetusta?
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Olis pari kymysystä. Tarviiko olla VPN päällä kisoja katsellessa, jos kikkaileen tuon F1TV:n esim. puolasta? Saako tuon F1TV:n suoraan android telkkariin, että ei tarvi castata jostain toisesta laitteesta?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
259
Koskeeko tuo 4K vain kilpailua, koska juuri tuleva testiajo ei kyllä siltä näytä?
Puhelimesta lähetän ja asetus on paras mahdollinen vai pitääkö käyttää automaattiasetusta?
En osaa sanoa, mutta katsoin toisen session jälkikäteen chromecast ultralla ja kuva oli kyllä niin perkeleen tarkka että pakko olla 4K. Olisiko sitten niin että jos katsoo suorana niin ei ole 4K mutta jälkikäteen on? Testaa toinen noista eilisistä pätkistä?
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 189
Siis nyt Viaplay vielä rajoitusten lisäksi nostaa hinnan 45€/kk? Ei voi kuin nauraa että kuka siellä näitä päättää. Asiakaskato on varmasti massiivinen ja hyvä niin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
666
Maksoin koko viime kauden kiltisti 40€/kk, mutta nyt riittää. Katson formulani jostain muualta enkä anna enää penniäkään tuolle viaplay jutkufirmalle.
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
105
Sain vihdoin oman polski F1TV-tilauksen pystyyn, kiitos vinkeistä! Itselläkään ei suoraan korttimaksu toiminut, piti tehdä puolalainen PayPal. suomalainen PayPal tili ei toiminut, koska Google utelee niiltä tiedot -> tajuaa että oletkin suomesta etkä puolasta. Elikkäs, itsellä prosessi meni jotenkuten näin:
  1. Polski VPN (Freedome trial toimii) päälle
  2. Uusi puolalainen Google-tili selaimella
  3. Uusi F1 tili (taktiikka omamaili+f1tv23@gmail.com)
  4. Luo uusi puolalainen PayPal-tili (taktiikka omamaili+polskipaypal@gmail.com). Polskiin rekatulla voi lisätä omat puh.nro ja maksukortin, keksii jonkun osoitteen
  5. Bluestacks lataukseen -> kirjaudu äsköisellä Google-tilillä
  6. Lataa Bluestacksilla Formula 1 -app ja kirjaudu
  7. Subscribe polski-hintaan, valitse maksutavaksi PayPal
  8. Profit
47,66€ lähti tililtä.
Kiitos hyvistä ohjeista! Jostain syystä veloitti 2x kun Bluestacks jumitti jotain, no meni Curven kautta ja näköjään lähtenyt jo refund eteenpäin. :tup:
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
330
Olis pari kymysystä. Tarviiko olla VPN päällä kisoja katsellessa, jos kikkaileen tuon F1TV:n esim. puolasta? Saako tuon F1TV:n suoraan android telkkariin, että ei tarvi castata jostain toisesta laitteesta?
Se EU-sääntö on että jos ostaa jotain EU-maasta sitä pitää pystyä käyttämään koko EU-alueella. F1TV noudattaa tätä sääntöä.

F1TV-sovellus on vain kahdelle Suomessa harvinaiselle&kalliille tv-mallille, joten 99% meistä joutuu käyttämään Chromecastia jos tv:stä halutaan nähdä. Joku epävirallinen app saattaa olla olemassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 897
Viestejä
4 206 008
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom