F1-lähetykset

Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Nyt kun katsoin oma dna:ssa, niin näyttää juuri tuon dna tv:n toistaiseksi 0€ eli se on pakko ottaa, mutta on kanavapaketissa ilmainen ja näin ollen maksaa vain viaplaysta.
Minulle tuli ensin DNA TV 1kk 0€+jatkossa 3,50€/kk ei määräaikaa. Sitten vaihtoi sen chatissa 0€/kk toistaiseksi ja tuli sähköpostiin vanhan peruutus ja uuden tilausvahvistus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Nojoo taidan tilata vaan suoraan viaplayn kautta niin ei tarvitse minkään dna tv:n kanssa kikkailla, homma skulaa olemassa olevilla tunnuksilla, ja hintaa 39,90/kk eli sama kuin viime kaudellakin. En näe missään tietoa että tilauksen hinta nousisi 45 euroon, mutta teen tuon tilauksen silti varalta tämän kuun viimeisenä päivänä.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Nojoo taidan tilata vaan suoraan viaplayn kautta niin ei tarvitse minkään dna tv:n kanssa kikkailla, homma skulaa olemassa olevilla tunnuksilla, ja hintaa 39,90/kk eli sama kuin viime kaudellakin. En näe missään tietoa että tilauksen hinta nousisi 45 euroon, mutta teen tuon tilauksen silti varalta tämän kuun viimeisenä päivänä.
Ei sitä DNA TV:tä tarvitse käyttää,pitää olla vain tilattuna 0€/kk.
Katselen Viaplayta LG TV appilla kuten ennenkin ja samoilla vanhoilla tunnuksilla.
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
105
Tuo hinnankorotuskaan ei olisi haitannut, mutta kun ei voi enää kaverin kanssa katsoa niin siirryn kyl F1tv-käyttäjäksi. 2006 asti ollut joka vuosi suomalaista F1-pakettia, mutta nyt loppuu. Pelkästä Formulasta tuo on liian kova hinta.
Komppaan. Kyllä tuo 45€/kk on aivan liikaa, yllättäen kun siirtyi Viasatin/Viaplayn puolelle niin homma rupes kusemaan ihan huolella. :itku:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 989
Komppaan. Kyllä tuo 45€/kk on aivan liikaa, yllättäen kun siirtyi Viasatin/Viaplayn puolelle niin homma rupes kusemaan ihan huolella. :itku:
Mikäs siinä rupesi kusemaan huolella viaplayn puolella? Oletan kun puhuit yleisesti, että tuon hinnan lisäksi myös joku muu kusee? Enemmänhän nyt F1 tulee kuin koskaan maikkarin aikoihin? Myönnettäköön kyllä sen verran, että avaan lähetyksen aina 5min ennen kisaa kun en jaksa kuunnella sitä studion höpinää, sama oli maikkarin aikoihin myös.
 

Ingvarr

"Tuplaan sun moneyt"
Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
42
Tuo hinnankorotuskaan ei olisi haitannut, mutta kun ei voi enää kaverin kanssa katsoa niin siirryn kyl F1tv-käyttäjäksi. 2006 asti ollut joka vuosi suomalaista F1-pakettia, mutta nyt loppuu. Pelkästä Formulasta tuo on liian kova hinta.
Jotenkin menee yli tuo Viaplayn logiikka että aina pitää ottaa ne samat Frasierit ja Seinfeldit väkisin joka pakettiin.
Joku pari erillistä sporttipakettia pitäisi olla valittavana etenkin kun enää sieltä ei löydy itselle muuta kuin formulat.
Olin kahden vaiheilla kun NFL jätettiin ohjelmistosta pois.
Suomiselostuksella menty useampi vuosi mutta nyt ei kamelilla enää selkä kestä, myönnän että kaverin kanssa on puoliksi katseltu joten tähän kauteen hinnan nousu on suuri.

F1TV tuli tilattua ja testailin tuota multiviewiä ja ensituntumalla ei ole paluuta vanhaan jos ei radikaalisti ala hinnat laskemaan.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
83
Onko joku ottanut jostain muusta maasta f1 tv pro:n? Tällä hetkellä näyttäisi 49,99€/kausi Tsekeistä. Pitääkö katsoa ko. maasta kisat?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
Onko joku ottanut jostain muusta maasta f1 tv pro:n? Tällä hetkellä näyttäisi 49,99€/kausi Tsekeistä. Pitääkö katsoa ko. maasta kisat?
Jos ostat EU maasta, niin katseluun ei tarvitse vpn yhteyksiä.
Mutta jos ostat eu alueen ulkopuolelta, niin ilmeisesti pitäisi katsella kisat ostomaan kautta vpn yli.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
259
Itse siirryin viimevuonna F1TV:n tilaajaksi cmoresta ja täytyy sanoa ettei sitä suomen kieltä osannut kaivata pätkääkään.

Toivoisinkin että mahdollisimman moni äänestäisi lompakollaan tuota suomen riistohinnoittelua vastaan, niin ehkä siihen tulisi tulevisuudessa jotain järkeä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Onko f1tv minkälainen rajoitus monessako laitteessa voi katsoa itse kisa feediä? Esimerkiksi kahdessa eri taloudessa eri tv, F1tv sivuilla luki että ainoastaan yhdeltä laitteelta kerrallaan itse kisaa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
344
Kovasti myyjä väitti että Elisa Viihteen kautta voi kaksi katsoa formuloita. Toinen itse boksilla ja toinen viaplayn kautta.

Jos tämän saa mustaa valkoisella niin kai voi irtisanoa mikäli ei toimikkaan ? Vai onko että ei pitäisi toimiakkaan, sori siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 989
No mie olen siinä ymmärryksessä ollu, että jos sulla on kanavapaketti niin voit kattoa suoraan kanavalta F1 ja samaan aikaan yks viaplayltä. Eihän siinä tiedotteessa puhuttu kuin pelkästä viaplaystä?
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
121
2023 F1 Harjoitukset V sport 1 Suomi:
23.2 klo 8.55-13.20 ja 14.10- 18.35
24.2 klo 8.55-13.20 ja 14.10- 18.35
25.2 klo 8.55-13.20 ja 14.10- 18.35
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
834
Näköjään oma F1 TV tilaus on voimassa ensimmäisen kisan.
Ja testitkin näkyvät.
1676889875402.png

Sitten pitäisikin tehdä päätöksiä jatkosta 110€/kausi vai kenties jotain kikkailuja vpn:llä.

Edit: Näköjään F1 TV app ei toimi enää sideloadattuna Philipsissäni. Vanha toimi, muttei ole enää tuettu. Uusin asentuu ilman virheitä, mutta ei ilmesty silti telkkariin. Kokeilin asetaa toisiksi uusimman, sama homma ei toimi sekään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
465

"This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Brazil, Belgium, France, Guadeloupe, Martinique, Monaco and Sweden.

This offer is available to new F1 TV users aged 16 or over who purchase Annual subscriptions through f1.com only. This offer is only available for new subscriptions."


^
Ehkä totta, mutta itsellä oli 2020 F1TV ilmaiskokeilu kun katselin arkistojen aarteita jonka pitäisi teknisesti lukeutua vanhaksi subiksi ja täten mun vanhan tilin ei pitäisi saada hyödynnettyä tuota tarjousta:

1676895179942.png
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
250
LG:n webOS:lle ei taida olla F1 TV appia millä katselis kisoja?
Ei taida olla. Ei ainakaan itselle ole sattunut kohdalle. Viime kausi meni Gigantin Viaplay tarjouksella mutta nyt on hinta niin kallis että pitää itsekin siirtyä F1 TV:n puoleen. Onneksi pc on yhdistetty telkariin niin saa rötvätä sohvalla jatkossakin :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
617
Nyt näköjään tuo F1TV Pro 20% alennus toimii täällä Suomessakin, viime vuonna näin ei ollut.

Vaatii kyllä uuden "puhtaan" emailin, aiemmin käytetyt eivät kelpaa.

Maksoin myös eri kortilla kuin viimeksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
Edit: Näköjään F1 TV app ei toimi enää sideloadattuna Philipsissäni. Vanha toimi, muttei ole enää tuettu. Uusin asentuu ilman virheitä, mutta ei ilmesty silti telkkariin. Kokeilin asetaa toisiksi uusimman, sama homma ei toimi sekään.
Täällä ainakin toimi Philips 55pus7272/12 televisiossa vuodelta 2017 lähes täysin.
meinasi kaatua siihen ettei jostain syystä tuo login painike toiminut sisäänkirjautumisen yhteydessä, kun näpytin sähköpostin ja salasanan television kaukosäätimellä.
mutta kun latasin puhelimeen ja televisioon tämän Zank remote ohjelman, niin sain sen kirjautumisikkunan hyväksymään login painikkeen.

ennen tuota yritin bluetooth näppäimistöä ja ilmahiirtä eikä tuo login painike reagoinut lainkaan, mutta sen alapuolella ollut "olen unohtanut salasanani" painike toimi normaalisti ilmahiirellä, näppäimistöllä ja television kaukosäätimellä.

mutta sen jälkeen kun pääsin sisään, itse toisto oli aluksi hieman nykivää, mutta sitten se tasottui nopeasti. laatukin näytti olevan sitä perus 1080p50fps laatua, mutten kokeillut vaihdella toisiin kameroihin tai mitään.
lähinnä kiinnosti tietää toimiiko tuo yhä vaiko ei. apk oli uusin apk mirrorista löytyvä
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 422
Näköjään oma F1 TV tilaus on voimassa ensimmäisen kisan.
Ja testitkin näkyvät.


Sitten pitäisikin tehdä päätöksiä jatkosta 110€/kausi vai kenties jotain kikkailuja vpn:llä.

Edit: Näköjään F1 TV app ei toimi enää sideloadattuna Philipsissäni. Vanha toimi, muttei ole enää tuettu. Uusin asentuu ilman virheitä, mutta ei ilmesty silti telkkariin. Kokeilin asetaa toisiksi uusimman, sama homma ei toimi sekään.
Mahtaako nuo olla tuolla f1tvssä paikallista aikaa vai sidottu johonkin timezoneen?
Ovat käyttäjän aikaa, eli riippuu ihan siitä kuka katsoo ja mistä. Formula 1 apista näkee aikataulut myös sitten esitettynä omassa ja radan ajassa.
Tuossa screenshotissa olevat ajat ovat väärin session 1:sten osalta ja jollain ihan toisella aikavyöhykkeellä. Joku bugi.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
tulipa heitettyä tällekin vuodelle tilaus sisään kun nyt sai sen tarjouksenkin melkein ilman kikkailuja Suomesta, toisin kuin viimevuonna.
ainoa kikkailu oli että piti luoda uusi F1TV tili uudella sähköpostilla, mutta sekin hoituu helposti jos on Gmail tilin kautta sähköposti.
laitat vaan vaikka +F12023 normaalin sähköpostiosoitteesi ja @gmail.comin väliin.
esimerkiksi jos sähköpostisi on muotoa erkkiesimerkki@gmail.com, niin erkkiesimerkki+f12023@gmail.com ohjaa postit samaan laatikkoon.
ei tarvitse tehdä ylimääräisiä sähköposteja, mutta saat silti uuden asiakkaan edut.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 611
Mites tuota F1TV:tä katsellaan Samsungin TV:llä? Tarviiko jonkun erillisen softan tai sitten chromecastin väliin? Lähinnä faijaa ajattelen, että onnistuuko käynnistämään sovelluksen kautta vain niin kuin Viaplayllä/Cmorella?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 626
Mites tuota F1TV:tä katsellaan Samsungin TV:llä? Tarviiko jonkun erillisen softan tai sitten chromecastin väliin? Lähinnä faijaa ajattelen, että onnistuuko käynnistämään sovelluksen kautta vain niin kuin Viaplayllä/Cmorella?
Omaa sovellusta ei ole millekkään TV-valmistajan telkkarille. Eli faija ei onnistu tuolla mainitulla tavalla. Tuolta löytyy lista katsomisvaihtoehdoista:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
Joku käyttäjävirhe oli ilmeisesti siinä minkä version olin ladannut. Nyt kun latailin uudemman kerran, niin sain toimimaan.
Ja itseasiassa ei ollut mitään ongelmaa edes kirjautumisten kanssa. :thumbsup:
Tuo sisäänkirjautuminen on ollut ongelmallista tuon oman televisioni kanssa aikaisemminkin, mutta kun on sekä Google Chromecast with Google tv kiekko ja toisaalta muutenkin F1TV käyttö tapahtuu pääasiassa koneella multiview F1 kautta.
Niin tuon kirjautumisen kanssa ei ole tullut tapeltua kovinkaan usein, lähinnä vain silloin kun kuulen jonkun sanovan että tv kautta katselussa on ongelmia.
Silloin tulee kirjauduttua sisään ja testailtua hetkisen verran.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
Omaa sovellusta ei ole millekkään TV-valmistajan telkkarille. Eli faija ei onnistu tuolla mainitulla tavalla. Tuolta löytyy lista katsomisvaihtoehdoista:
En panisi paljon arvoa tuolle kesähessun tekemälle listalle.
Juu virallinen tuki puuttuu Android tv televisioilta, mutta silti tuo android tv apk toimii ihan tarpeeksi hyvin jotta sen voisi jo pikkuhiljaa julkaista laajemminkin käyttöön.

Meinaan vaan että onhan tuo web selaimellakin katselu tuettu, vaikka se ainakin vielä viimeisimmän kisan perusteella on edelleen yhtä hajalla kuin mitä se oli 2022 Australian gp:n jälkeen ollut.

Tuolloin esitelty Widevine DRM sotku saa ainakin itsellä selaimen kuin selaimen vuotamaan muistia hullun lailla aina kun katsoo F1TV drm sisältöä.

Chrome ja Chromium selaimilla katseluaikaa on about 10-15 minuuttia kerralla, kunnes 4gb rammia syötyään Chrome/Chromium kaataa F1TV välilehden.

Firefoxilla katseluaikaa on niin paljon kuin rammia riittää, eli itse voin 32gb kanssa katsoa melkein koko kisan. Ellei ole mitään punaisia lippuja.

Jos selaimella katsominen tuotiin noin rikkinäisenä pihalle, niin mitäpä väliä jos jokin 2017 julkaistu keskitason Android tv television omistaja joutuisi kikkailemaan virtuaalinäppisten kanssa päästäkseen sisään.

Paremmin tuo silti tuolla Philipsin töllöllä toimii kuin yhdelläkään tietokoneen selaimista.
 
Liittynyt
11.09.2019
Viestejä
98
Onko kukaan tutustunut millaiseen hintaan vpn kikkailulla saisi F1TV:n esimerkiksi sieltä Puolasta kuukausisopimuksella? En tahtoisi ostaa heti koko kauden mittaista pakettia vaan ottaa ainakin aluksi kuukaudeksi testiin. Ja tarvitseeko vpn olla aktiivisena kun katselee lähetyksiä, vai riittääkö vain silloin kun solmii sen sopimuksen?

Viaplaytä en enää ota näillä hinnoilla, liika on liikaa. Katsotaan vaikka sitten taas ensi vuonna jos saavat markkinoille esimerkiksi jonkin kohtuuhintaisen moottoriurheilupaketin.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
834
Olen tainnut aiemminkin mainita, mutta itselläni archlinuxilla ja chromella toimii ihan täysin ilman mitään muistivuotoja. Yleensä reenejä tulee sillä katseltua töiden lomassa. Aika-ajot ja kisat sitten philipsillä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Olen tainnut aiemminkin mainita, mutta itselläni archlinuxilla ja chromella toimii ihan täysin ilman mitään muistivuotoja. Yleensä reenejä tulee sillä katseltua töiden lomassa. Aika-ajot ja kisat sitten philipsillä.
Samaa oon minäki sanonu, win10 ja chrome en mitään muistivuotoja huomannu. Viime kaudella yhden kisan task managerista vielä seurasin mutta kyllä se kulutus pysyi suunnilleen samassa alusta loppuun. Sama Ubuntu ja Chrome

E: ei koskaan ole selain kaatunut kesken kisan
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
683
Onko kukaan tutustunut millaiseen hintaan vpn kikkailulla saisi F1TV:n esimerkiksi sieltä Puolasta kuukausisopimuksella? En tahtoisi ostaa heti koko kauden mittaista pakettia vaan ottaa ainakin aluksi kuukaudeksi testiin. Ja tarvitseeko vpn olla aktiivisena kun katselee lähetyksiä, vai riittääkö vain silloin kun solmii sen sopimuksen?

Viaplaytä en enää ota näillä hinnoilla, liika on liikaa. Katsotaan vaikka sitten taas ensi vuonna jos saavat markkinoille esimerkiksi jonkin kohtuuhintaisen moottoriurheilupaketin.
Mulla on Puolan sopimus hintaan 26 zlotyä/kk. Viimeisin veloitus oli euroissa 5,46e. Tää on ostettu Google Paylla F1TV-sovelluksesta.

53080DE7-8E35-4564-94F9-F7C76F6020A8.jpeg

Katselussa ei tarvita VPN-yhteyttä Puolaan
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 249
Minkähän ihmeen takia mulla ei näy lainkaan hintaa tolle uusimisille?

Mä onnistuin viime vuonna ottamaan tuolta puolasta jollain 60e:llä sen vuoden ja oli vielä ensin 7 ilmaista päivää, nyt mulla näkyy siellä kaikissa historioissa se 0e enkä edes näe mitään hintaa erikseen uusimisille?
 
Liittynyt
11.08.2020
Viestejä
34
Minkähän ihmeen takia mulla ei näy lainkaan hintaa tolle uusimisille?

Mä onnistuin viime vuonna ottamaan tuolta puolasta jollain 60e:llä sen vuoden ja oli vielä ensin 7 ilmaista päivää, nyt mulla näkyy siellä kaikissa historioissa se 0e enkä edes näe mitään hintaa erikseen uusimisille?
Mulla oli sama homma, vaikuttaisiko tuo kun on maksanut suoraan Google Playssa sen eikä luottokortilla. Näin ainakin siis minulla.
 
Liittynyt
27.09.2022
Viestejä
495
On kyllä menny saatanan vaikeaksi formuloiden kattominen. Viaplay riistohintaa en maksa. No todennäköisesti verstappen voittaa mestaruuden puolessa välissä kautta että eipä juuri mitään menetä vaikkei katsokkaan
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 249
Mä tein näin:
Tein uuden google tilin pc:llä.
Lisäsin sen puhelimeen, vaihdoin playstoren tiliksi ton uuden google tilin.
Latasin freedomen, asetin maaksi puola / warsaw.
Menin puhelimen selaimella f1tv.com ja tein tilin, maaksi valitsin puolan, yritin sieltäkin jo aktivoida maksun mutta purnasi kortista joten vaan suljin ton sivun.
Latasin playstoresta F1 apin, kirjauduin sinne tolla aiemmalla tilillä, näytti hinnaksi 215 puolan yksikköä vuodeksi, valkkasin sen.
Valitsin googlen maksutavaksi luottokortin, skannasin kortin puhelimella, pistin osoitteeksi jonkun random puolalaisen osoitteen, varmistin op:ssa maksun, ja läpi meni.
Taitaa olla 49e tolla tyylillä loppuhinta.

Puhelinta en pistänyt erikseen eri kielelle / maalle (mulla on vakiona enkku kielenä jos se nyt sattuu jotain vaikuttavan).
Tolla tyylillä ton oon näköjään tehnyt.

Perhana kun ei nyt näe mistään onko se vetämässä uusiksi ja jos on niin millä summalla, mulla ei enää edes ole toi sama pankkikortti ku tuohon aikaan… :(

Edit: Jaa niin, ne tiedot löytyiskin sit varmaan tosta uudesta googletilistä, eipä oo sitä enää puhelimessa ku puhelin tuli nollattua…
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
83
Muistaakseni viime vuonna vpn ostot vaati, että tilauksen otti formula1 sovelluksessa, eikä f1tv sovelluksessa. Ainakin silloin sai hollannin hinnan helpolla.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 982
Sieltähän se -20% F1tv alennuskuponki tupsahti eli suomi hinta 87,99€. Ulkomaita vpn:llä en testaillut.

Edit: Puola 39,99€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.05.2020
Viestejä
163
Mulla ei näy Hollannin VPN kautta muuta kuin tuo 110€. Siellä on kyllä vielä edelliskauden tilaus päällä joka loppuu 19.3. joten pitääköhän odottaa että se vanhenee? Vai mikä kikka tähän on mitä en nyt hoksaa?
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
834
Mulla ei näy Hollannin VPN kautta muuta kuin tuo 110€. Siellä on kyllä vielä edelliskauden tilaus päällä joka loppuu 19.3. joten pitääköhän odottaa että se vanhenee? Vai mikä kikka tähän on mitä en nyt hoksaa?
No tarjoushan on vain ensimmäiselle vuodelle. Eli joudut tekemään uuden accountin jos haluat uuden ensimmäisen vuoden tarjouksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 906
Viestejä
4 206 316
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom