Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki löytyy, useampikin materiaali. Mutta tällaiset muutokset kesken kauden tulee todella kalliiksi talleille. Isoilla talleilla budjettia ja R&D kapasiteettia riittää, mutta jos pienen budjetin tallit joutuu suunnittelemaan takasiiven uudelleen niin se on iso paukku. Turha selittää jotain kulujen järkeistämisestä jos tällaisia liikkeitä sitten kuitenkin tehdään.
Noh jos Lawson tosissaan möhlii seuraavat viisi kisaa Markon painekattilassa, saattaa se 7–9 miljoonan Valtterikin alkaa vaikuttaa vaihtoehdolta hetkeksi.Sääli ettei Marko pidä Valtterista, muuten voisi olla jo Bottaskin livauttanut käyntikortin Helmutin taskuun.
Itse ajattelisin, että ehkä Yuki ja Liamin voi vaihtaa päittäin. Colapinto, jolla oli ihan hyvät näytöt ennen loppukauden romutuksia, lienee korvaamassa Doohanin kuitenkin, jos hänellä ei ala tuloksia tulemaanJos leikitellään ajatuksella, että Lawson tyrii ja saa monoa kesken kauden niin kenet RB nostais Verstappenin kaveriksi? Yuki varmaan olis se "varmin" vaihtoehto? Nähdäänkö samanlainen vaihdos kun esim. aikoinaan Kvyat Toro Rossolle ja Verstappen RB:lle(ja tietenki Verstappen voitti heti sen ekan kisan)?
En nyt ole tarkemmin asiaa tutkiskellu onko RB:lla potentiaalisia nousijoita esim. F2:sta "emotalliin". Entä villinä korttina Colapinto? Jos en väärin muista niin RB/Helmut oli jossain kohtaa Colapintoa kosiskellu talliin? Tosin Colapintolla taitaa nyt olla monivuotinen sopimus Alpinen kanssa
Mutta kuten historia sen todistaa niin noista pääsee rahalla aika helposti irti tarvittaessa(Alonso+Santander -> Kimille maksettiin koko kaudesta 2010 vaikkei ajanut kisaakaan).
Yukin ongelma taitaa olla persoona, luonne, karisma yms. Jolle mies itse ei mitään voi, mutta estää pääsyn huipputalliin.
Itseä yllätti jo silloin kun varmistui että menee noin päin. Jotenkin tuntuu että jotain henkilökohtaista on Yukia vastaan tuolla tallin sisällä kun ei anneta edes koittaa.
Jonkun ego tuolla kokisi kolauksen jos Yuki nostettaisiin niin ei nosteta. Todennäköisesti Hadjar, Colapinto ja vaikka se Suomen Nopein Valtterikin on kaikki Yukin edellä jonossa Lawsonin penkille.Yukin ongelma taitaa olla Helmut Marko.
– Yuki on aivan erilainen kuljettaja kuin aikaisemmin. Hän on elämänsä kunnossa. Hän on vaihtanut manageria ja nyt hänellä on eri lähestymisitapa. Hän on kasvanut. Siinä kesti jonkin aikaa, mutta juuri nyt näyttää siltä, että homma toimii, Marko kehui japanilaista.
Eikä tuo olisi vielä Lawsonille katastrofi, jos kuitenkin saisi jatkaa Racing Bullsissa. On sitä muidenkin Maxin rinnalta väistymään joutuneiden ura jatkunut.
Eiköhän se ole selvää, että Red Bull on suunniteltu Maxin käsiin sopivaksi, ja melkein kuka vaan kuski jää kierrosajoissa noin sekunnin.
Räikkösen mestaruuskaudella tallipäällikkönä toimi viimeistä kauttaan Jean Todt, joka oli aika vahvasti Räikkösen ”kornerissa.” Tallin presidentti Montezemolo puolestaan ei niinkään Kimistä välittänyt, vaan olisi ymmärtääkseni jo 2007 halunnut Alonson talliin.Hamilton on saanut ainakin nauttia Ferrarin tunnetusta "tutti frutteilusta" kun molemmat kuskit hylättiin Kiinan kisasta. Kuinkahan monta kilpailua vielä ennen kuin Sir Hämiksen pää räjähtää..
Räikkösenkin piti ensin voittaa omat talli kamppailussa ennen kuin mestaruus tuli 2007. Ja tämä mestaruus on vieläkin Ferrarin viimeisin, ja tulee pysymään tämänkin kauden.
Tuon 5 kisan odotus on (olisi) "luonnollinen" aikaikkuna jos Lawson ajaisi edes jämäpisteitä tallille.Sky Sportsin tietojen mukaan Yuki korvaisi Lawsonin jo Japanin GP:ssä
![]()
Liam Lawson: Red Bull considering swapping New Zealander with Yuki Tsunoda for Japanese Grand Prix
Liam Lawson has endured a dismal start to his Red Bull career after struggling in the opening two rounds of his first season with the team; Sky Sports News understands Red Bull are considering replacing him with Yuki Tsunoda for next months Japanese Grand Prixwww.skysports.com
IMO aika helvetin nopealla aikataululla aletaan kaveria korvaamaan kahden kisan perusteella. Markohan sanoi, että tarvitaan 5 kisaa ennen kuin "tuomitsee".
Naurettavaa meininkiä kyllä tää Red Bull. Oli jotenkin aika varma kutina kun tuon rookien näin puikoissa, että eipä kauaa mene kun vaihdetaan kohta kuskia.. Mitä näitä nyt on ollu, Albon, Gasly jne.Sky Sportsin tietojen mukaan Yuki korvaisi Lawsonin jo Japanin GP:ssä
![]()
Liam Lawson: Red Bull considering swapping New Zealander with Yuki Tsunoda for Japanese Grand Prix
Liam Lawson has endured a dismal start to his Red Bull career after struggling in the opening two rounds of his first season with the team; Sky Sports News understands Red Bull are considering replacing him with Yuki Tsunoda for next months Japanese Grand Prixwww.skysports.com
IMO aika helvetin nopealla aikataululla aletaan kaveria korvaamaan kahden kisan perusteella. Markohan sanoi, että tarvitaan 5 kisaa ennen kuin "tuomitsee".
Red Bull:n kuskivalinnatNaurettavaa meininkiä kyllä tää Red Bull. Oli jotenkin aika varma kutina kun tuon rookien näin puikoissa, että eipä kauaa mene kun vaihdetaan kohta kuskia.. Mitä näitä nyt on ollu, Albon, Gasly jne.
Eipä ole varmaa että myöskään Tsunoda niin hyvin siellä pärjäisi. No toki mahkut on top10 varmaan paremmat kuin Lawson.
Olis vaan heti ottanu Tsunodan kehiin täksi kaudeksi ja Lawson kypsymään tonne Racing Bulls.
Red Bull:n kuskivalinnat
10/14 pelkkiä huteja. Kannattaisiko katsoa peiliin?
- Sebastian Vettel (2009-2014)
- Mark Webber (2007-2013)
- Daniel Ricciardo (2014-2018)
- Max Verstappen (2016-nykyään)
- David Coulthard (2005-2008)
- Christian Klien (2004-2006)
- Sebastien Bourdais (2008)
- Robert Doornbos (2005-2006)
- Pierre Gasly (2019-2020)
- Alexander Albon (2019-2020, 2022)
- Sergio Pérez (2021-2024)
- Nyck de Vries (2023)
- Liam Lawson (2025-nykyään)
- Daniil Kvyat (2015-201)
Jaa-a. Webber?Ketkä noista ei ollut huteja? Vettel, Verstappen ja Ricciardo.. kukas muu?
Juuei, ei ajanut. Junioritiimiin vain kuului. Helmutin uran suurin rekryvirhe omin sanojensa mukaan.Jaa-a. Webber?
De Vries ei myöskään tainnut Red Bullilla ajaa laisinkaan.
Marko oSky Sportsin tietojen mukaan Yuki korvaisi Lawsonin jo Japanin GP:ssä
![]()
Liam Lawson: Red Bull considering swapping New Zealander with Yuki Tsunoda for Japanese Grand Prix
Liam Lawson has endured a dismal start to his Red Bull career after struggling in the opening two rounds of his first season with the team; Sky Sports News understands Red Bull are considering replacing him with Yuki Tsunoda for next months Japanese Grand Prixwww.skysports.com
IMO aika helvetin nopealla aikataululla aletaan kaveria korvaamaan kahden kisan perusteella. Markohan sanoi, että tarvitaan 5 kisaa ennen kuin "tuomitsee".
8/14 mestaruutta joten ei se nyt ihan huti mennyt.Red Bull:n kuskivalinnat
10/14 pelkkiä huteja. Kannattaisiko katsoa peiliin?
- Sebastian Vettel (2009-2014)
- Mark Webber (2007-2013)
- Daniel Ricciardo (2014-2018)
- Max Verstappen (2016-nykyään)
- David Coulthard (2005-2008)
- Christian Klien (2004-2006)
- Sebastien Bourdais (2008)
- Robert Doornbos (2005-2006)
- Pierre Gasly (2019-2020)
- Alexander Albon (2019-2020, 2022)
- Sergio Pérez (2021-2024)
- Nyck de Vries (2023)
- Liam Lawson (2025-nykyään)
- Daniil Kvyat (2015-201)
2/14 mestaria lienee oikeampi määritelmäMarko o
8/14 mestaruutta joten ei se nyt ihan huti mennyt.
Korkeintaan puolet tallin kuskeista voi voittaa mestaruuden, joten tuollakin laskutavalla osumatarkkuus on 25 %. Se on enemmän kuin millään muulla tallilla tällä vuosituhannella.2/14 mestaria lienee oikeampi määritelmä
De Telegraafin mukaan päätös Tsunodan nostamisesta Red Bulliin tehtiin tiistaina Dubaissa, jossa tallin omistajat pitivät kokouksen. Japanilaiskuskin tietä silotti moottorivalmistaja Hondan hänelle antama sponsorituki.
Hyvin poimittu edellinen postaus!Nyt sitten suomessakin iltikset tuon pohjalta uutisoivat.
![]()
Lehti: F1:n huipputalli teki päätöksensä – kuski vaihtuu heti
Red Bull päätyi radikaaliin ratkaisuun, uutisoi hollantilainen De Telegraaf.www.is.fi
missähän tallissa on parempi suhde?2/14 mestaria lienee oikeampi määritelmä
Mistä muiden tallien suhteesta puhuin? En mielestäni mistään. Mielestäni mestaruuksien määrä/kuskien määrä ei ole mitenkään relevanttimissähän tallissa on parempi suhde?
Joulukuussa Red Bull oli itse sitä mieltä että Lawson on osuvampi tuohon autoon.Minkälainen ajotyyli Tsunodalla on? Onko yhtään lähellä Verstappenin ajotyyliä?
Mercedes Benz 6 kuskia tällä vuosituhannella, 2 mestaria. Suhdeluku 33 %.missähän tallissa on parempi suhde?
Voisi täyttää jonkun bingon, että kuinka monta kuskia Red Bull käy läpi kauden aikana. Toivottavasti Yuki onnistuu, jos vaihto todella tapahtuu.
Alpinen varakuljettaja ehkä pikku RB:lle Japaniin?Kuka Yukin tilalle menee, jos siirtyy Redbullille?
no jos 2/14 on huono niin mihin muuhun sitä vertaa kuin muihin talleihin?Mistä muiden tallien suhteesta puhuin? En mielestäni mistään. Mielestäni mestaruuksien määrä/kuskien määrä ei ole mitenkään relevantti
No tämä! Juuri hetki sitten Hondalta sanottiin että Yuki on nyt omillaan, ja nyt sitten täyskäännös ja huhujen mukaan 8 numeroinen summa tiskiin jotta Yuki saadaan Red Bullille.Vielä viikko sitten Honda heitti Tsunodan bussin alle. Ja nyt on toinen ääni kellossa? Formuloissa voi hetkessä tapahtua mitä vain!![]()
Yuki:n taustajoukot on heilutellut rahapaalia jo aiemmin mutta Red Bull ei katsonut. Nyt parissa kisassa ovat tainneet tajuta että ovat 3-4 talli joten Yukin jenit alkanut kiinnostamaan.No tämä! Juuri hetki sitten Hondalta sanottiin että Yuki on nyt omillaan, ja nyt sitten täyskäännös ja huhujen mukaan 8 numeroinen summa tiskiin jotta Yuki saadaan Red Bullille.
ja tuskin sinne kukaan junnu suoraan enää edes haluaa mennä uraansa pilaamaan
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.