Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö testejä nää kokonaisuudessaan?Cmore Max kanavalla talvitesteistä juttua ke-pe klo 22:45 - 23:00. Niki Juusela ja Ossi Oikarinen äänessä.
Kokonaista 15 min? Oho. Ja 60% tuosta ajasta on mainoksia. On se kiva kun C More omistaa oikeudet Suomessa niin ei saa vieläkään F1 TV:tä...Cmore Max kanavalla talvitesteistä juttua ke-pe klo 22:45 - 23:00. Niki Juusela ja Ossi Oikarinen äänessä.
Järjetöntä touhua kun kuitenkin nuo lentävät tuonne paikan päälle. Vaikeeta pistää vaan kamera kuvaamaan varikkoa ja siihen sivuun sitten selostaa havaitsemiaan huomioita. Koota siitä sitten muutaman tunnin lähetyksen.Kokonaista 15 min? Oho. Ja 60% tuosta ajasta on mainoksia. On se kiva kun C More omistaa oikeudet Suomessa niin ei saa vieläkään F1 TV:tä...
Ei. Niin kauan, kun Hamilton ajaa mersulla jää Valtterille kakkosviulun soitto. Harmi sinänsä, mutta saisi aika uskomaton alkukausi olla, että tämä muuttuisi.Mitäs veikkaatte nyt nähtyjen aikojen perusteella? Tuleeko Bottaksesta maailmanmestari?
Mitä noi pampulat tossa ilmanottoaukon molemmin puolin on?
Vettelin piti eilen ajaa, mutta oli kipeänä.Clecle veti kisasimua heti alkuunsa, että Vettel voi vetää pari pressikierrosta huomenna?
Autosportilta löytyy:Harmi ettei näy renkaiden kovuuksia. Esim toi Russellin aika oli tehty muistaakseni punaisella Compound 4:llä eli käytännössä supersoftilla kun muiden ajat oli medium-hard osastoa.
Mersulla aika mielenkiintoinen innovaatio. Hamilton vetää suoralla rattia itseään kohti ja säätä sillä ilmeisesti renkaiden aurauskulmaa.
Mercedes adopts customisable 'steering mode' for 2020 F1 car
Mercedes's new Formula 1 car has adopted a new 'steering mode' that was visible from onboard footage of Lewis Hamilton's car during the second day of pre-season testing at Barcelonawww.autosport.com
Kieltoon vaan ja äkkiä.
DAS taitaa olla talvitestien kuumin puheenaihe.
Mercedes: FIA is aware of 'dual-axis' steering used in F1 testing
Mercedes Formula 1 technical chief James Allison says the FIA is aware of the team's 'novel' steering system that debuted at Barcelona on Thursdaywww.autosport.com
Luulis että tuo on yhtälailla jousituksen säätämistä ajon aikana joka on laitonta. Camber kulma muuttuu joten eikö tuo ole yhtälailla jousitusta.
Aurauskulman muutos voi myös aiheuttaa ajokorkeuden nousua etupäässä,
Siinähän kieltävät renkaiden kääntämisen ratilla. .
Ripustuksethan on säädetty siten, että keulan ajokorkeus tippuu ohjauskulman kasvaessa, joka saa auton kääntymään paremmin hitaisiin mutkiin. Ilmeisesti tällä DAS järjestelmällä haettaisiin mahdollisesti myös päinvastaista vaikusta suorille. Jos ajattelee, että pyöränkulman kasvaminen tiputtaa ajokorkeutta, kuten tuolla videolla esitetään niin aurauskulman tai toe out:in pienentymisen voisi kuvitella nostavan keulaa. Miten se tarkalleen ottaen tapahtuu niin en osaa sanoa, mutta F1technical foorumilla on tällaista pohdittu.En ymmärrä,mitenmillätavoin?