F1 kausi 2017

En pitäis ollenkaan varmana sitä, että Kimi lopettaa ensi kauden jälkeen. Jos auto sattuu käteen ja voittoja alkaa napsumaan, niin ties vaikka jatkaisi vielä kauden tai pari pidempäänkin.
Enkä näe syytä miksi Bottaksesta tulisi Hamiltonin kakkonen..?
 
Tajusin vähän niinku uudelleen ja yllättäen että Heidfeld ja Hülkenberg ei ookkaan samoja kuskeja. Jotenkin menneet ihan samaan aivolohkoon nuo kuskit. Heidfeld ei edes enää aja. Ei taidettu kummoisia läksiäisiä sille viettää?
 
Edit. Ei ehkä kannata paljastaa

On se hyvä, että meidän "F1 tietäjä" tuo jatkuvasti antoisaa sisältöä näihin F1-ketjuihin. Olemme kiitollisuuden velassa tietämyksellesi. Oliko jotain niin salaista Mersun sisäpiirijuttua kuskivalintaan liittyen tai jotain muuta vastaavaa, että tulit katumapäälle?

PS. Aloitusketjuun voisit varmaan laittaa hieman jotain pohjustavaa asiasisältöä, esim. talli/kuljettajalistan ja lopullisen vahvistetun kisalistan (jälkimmäinen löytyy jo ketjusta mutta voisi se olla aloituksessa.)? Esimerkiksi tähän Mörön tyyliin: http://murobbs.muropaketti.com/threads/formula-1-kausi-2016.1266489/
 
Viimeksi muokattu:
On se hyvä, että meidän "F1 tietäjä" tuo jatkuvasti antoisaa sisältöä näihin F1-ketjuihin. Olemme kiitollisuuden velassa tietämyksellesi. Oliko jotain niin salaista Mersun sisäpiirijuttua kuskivalintaan liittyen tai jotain muuta vastaavaa, että tulit katumapäälle?

PS. Aloitusketjuun voisit varmaan laittaa hieman jotain pohjustavaa asiasisältöä, esim. talli/kuljettajalistan ja lopullisen vahvistetun kisalistan (jälkimmäinen löytyy jo ketjusta mutta voisi se olla aloituksessa.)? Esimerkiksi tähän Mörön tyyliin: http://murobbs.muropaketti.com/threads/formula-1-kausi-2016.1266489/

Joo voisin laittaa tässä ku kerkiän.. ehkäpä hieman jotain sykähdyttävää..
 
Nyt Mersullakin myönnetään että Hamiltoni pelasi viimesessä kisassa ihan oikein: http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/...sti-virheen-hamilton-paasi-palkahasta/6206156
Tuohan oli itsestään selvää viimeistään siinä vaiheessa kun Rosberg ilmoitti lopettavansa, ettei Hamiltonia tulla rankaisemaan - miksi rankaisist ainutta varmaa huippukuskiasi?

ps. Alonso ei oo menossa mersulle, Briatore pisti sopin huhuille
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/...anageri-briatore-paattaa-spekulaatiot/6205482
 
yh4xbxV.jpg







:srock:
 
https://www.uusisuomi.fi/urheilu/210031-vahvaa-vihjausta-nico-rosbergin-korvaaja-lienee-valittu

Mercedes ilmoittanee Nico Rosbergin seuraajasta piakkoin. Lyhyellä listalla on ollut kolme nimeä, Pascal Wehrlein, Fernando Alonso ja Valtteri Bottas.

Espanjalaisen Marca-lehden mukaan Wehrlein tulisi valituksi.

- Se on Hamiltonilta erityinen pyyntö, koska hän on antanut vastineensa mahdollisesta huippukuljettajan palkkaamisesta, kirjoitetaan Marcassa ja viitataan myös huhuihin Fernando Alonson siirtymisestä Mercedekselle.




Hamilton pitää Wehrleinia parempana vaihtoehtona tallikaverikseen kuin Fernando Alonsoa. Se on ymmärrettävissä, sillä 2007 tallikavereina McLarenilla Hamilton ja Alonso eivät olleet puheväleissä.

Alonson manageri Flavio Briatorekin vahvistaa, ettei Alonso ole siirtymässä Mercedekselle.

- Miksi Fernandon nimi mainitaan aina, kun paikka vapautuu? Meillä on sopimus voimassa ja kunnioitamme sitä, kommentoi Briatore Gazzetta dello Sportille ja tekee selväksi, että Alonso jatkaa 2017 McLaren-Hondalla.

Mercedeksen moottoriurheilujohtaja Toto Wolff harmittelee Rosbergin lähtöä. Hänen mukaansa Rosberg ei ole sellainen kuljettaja, joka ainakaan heti olisi täysin korvattavissa.

- Hän ei ollut pelkästään nopea ajaja, vaan pystyi puskemaan Lewisiä (Hamilton). He puskivat toisiaan ja menestymään hyvin. Siksi voitimme kisoja. Huononakin päivänään molemmat pystyivät saavuttamaan menestystä, Wolff sanoi Sky Sportsin mukaan.

Wolff painottaa Rosbergin olleen loistava myös tekniseltä tietämykseltään.

- Hänen tekninen osaamisensa antoi meille suuntaa kehitystyössä. Sitä tulemme kaipaamaan. Kuka tahansa Nicon korvaakin, on hänen astuttava isoihin saappaisiin, Wolff totesi.

Wolff on useammassa haastattelussa todennut, että Wehrleinin kaltaisen nuoren kuljettajan nostaminen ykköstiimiin vaatii rohkeutta.

- Jos Nico olisi ilmoittanut meille lähdöstään aiemmin, olisi tilanteemme nyt helpompi. Mutta kenties meidän on tehtävä rohkea päätös, Wolff kommentoi Blickin mukaan.

Wehrleinin nostaminen Mercedekselle ei edellytä sopimusten irtisanomisia. Tällä hetkellä Wehrleinilla on sopimus voimassa ainoastaan Mercedeksen kanssa.
 
On kyllä rohkea veto mersulta jos Wehrleinin ottavat toiseksi kuskiksi.Parhaimmillaan säästävät kymmeniä miljoonia ja silti voittavat valmistajien mestaruuden,mutta jos nuorukaisen nuppi ei kestä ja menee romuralliksi niin voi mennä mestaruus muille.Itse kyllä epäilen ettei mersu ota sitä riskiä.
 
On kyllä rohkea veto mersulta jos Wehrleinin ottavat toiseksi kuskiksi.Parhaimmillaan säästävät kymmeniä miljoonia ja silti voittavat valmistajien mestaruuden,mutta jos nuorukaisen nuppi ei kestä ja menee romuralliksi niin voi mennä mestaruus muille.Itse kyllä epäilen ettei mersu ota sitä riskiä.
Pascal on tosiaan jo DTM-mestari, joten nupista tuskin jää kiinni. Wehrlein on loogisin valinta, mutta mistä näistä tietää. Tottakai olisi mahtavaa nähdä Valtteri tuossa autossa.
 
F1 on kuitenkin se kovin ja arvostetuin luokka ja paineet on paljon kovemmat kuin muualla.Ja jos muut tallit pääsevät lähemmäksi mersua tai jopa ohi niin,sitten ei enää riitä hyvin ajaminen vaan pitää ajaa vielä paremmin.
 
Valtterin olisi hyvä päästä urallaan eteenpäin, mutta ylivoimaisella mersulla (jos vielä on sääntöjen muuttuessa... ) mahdolliset hyvät sijoitukset tulisivat ns. ilmaiseksi. Huipulle nousemista arvostettaisiin enemmän jos hyvät sijoitukset tulisivat yllätyksenä. Toiseaalta nykyisestä tallista täytyisi päästä pois kaudelle 2018 mennessä tai Valtterista voisi tulla Kovalaisen tapainen hiipuva f1 kuski. Bottaksen pitäisi lyödä itsensä läpi f1:ssä Kimin tapaisesti niin hyvä ura olisi varmistettu sarjassa. Näin ollen mersu kortti olisi nyt avaamassa uuden suomalais mahd. mestarin tien huipulle. Itse toivoisin Valtterin menevän ja pääsevän mersulle tästä syystä vaikka huippusijoitukset tulisivatkin tylsällä mersukaudella.
 
Jos Bottas menee Mersulle niin kumpi tekee paluun Williamsille, Button vai Massa? Koska se on ihan varma että Williams ei ensikaudelle lähde ilman kokenutta kuljettajaa. (Kummankin eläkepäätös on periaatteessa sellainen että siihen saattoi vaikuttaa se että tallin puolelta sanottiin 'sinun autoa muuten ajaa ensi kaudella joku muu', eli jommankumman paluu ei olisi mikään maailman suurin ylläys.)
 
Jos Bottas menee Mersulle niin kumpi tekee paluun Williamsille, Button vai Massa? Koska se on ihan varma että Williams ei ensikaudelle lähde ilman kokenutta kuljettajaa. (Kummankin eläkepäätös on periaatteessa sellainen että siihen saattoi vaikuttaa se että tallin puolelta sanottiin 'sinun autoa muuten ajaa ensi kaudella joku muu', eli jommankumman paluu ei olisi mikään maailman suurin ylläys.)
Ei kumpikaan. Tuo paikka ei ole riittävä houkutin noille kahdelle tulla takaisin, yksi mestari ja yksi melkein mestari. Williamsilla ei ajeta varmasti ensi kaudellakaan tätä kautta kummemmista sijoituksista, joten mitään houkutinta ei ole. Siinä se olennaisin syy, miksi Williams ei halua päästää Valtteria ja miksi Pascal on se todennäköisin valinta. Ei ole ketään heittää Valtterin tilalle.
 
Skyn "Nico the Brave" -spesiaali:
 
Toto tuossa totesikin että kakkoskuskia eivät halua. Tosin sanonut toisessa haastattelussa että sekin olisi yksi vaihtoehto.
 
Pascal on tosiaan jo DTM-mestari, joten nupista tuskin jää kiinni. Wehrlein on loogisin valinta, mutta mistä näistä tietää. Tottakai olisi mahtavaa nähdä Valtteri tuossa autossa.

Wehrleinilla on asenneongelmia (oli jo DTM:ässäkin), se on varmasti osasyy miksi FI otti Oconin. Pascal ei tahdo kuunnella inssejä tai totella käskyjä. Tuo on jotain mitä Mersu ei ehkä arvosta.
 
Wehrleinilla on asenneongelmia (oli jo DTM:ässäkin), se on varmasti osasyy miksi FI otti Oconin. Pascal ei tahdo kuunnella inssejä tai totella käskyjä. Tuo on jotain mitä Mersu ei ehkä arvosta.
Asenneongelma F1-kuskilla? Ei tahdo kuunnella inssejä tai totella käskyjä?? Ennenkuulumatonta ja erittäin harvinaista. Ei tule mieleen montaakaan nykykuskia, joista voisi sanoa samaa. :lol:
 
Wehrleinilla on asenneongelmia (oli jo DTM:ässäkin), se on varmasti osasyy miksi FI otti Oconin. Pascal ei tahdo kuunnella inssejä tai totella käskyjä. Tuo on jotain mitä Mersu ei ehkä arvosta.
Kuulostaa siltä että sopii täydellisesti Hamiltonin tallikaveriksi :)

Vettelillä taisi olla myös saman suuntaista "ongelmaa".

Toki Kimi taitaa olla omaa luokkaansa muiden kuuntelemisessa. Itsehän ne sitä autoa joutuvat ajamaan.

 
Valtterin olisi hyvä päästä urallaan eteenpäin, mutta ylivoimaisella mersulla (jos vielä on sääntöjen muuttuessa... ) mahdolliset hyvät sijoitukset tulisivat ns. ilmaiseksi. Huipulle nousemista arvostettaisiin enemmän jos hyvät sijoitukset tulisivat yllätyksenä.

Kuskia verrataan aina tallikaveriinsa ja vaikkapa Massa tullaan muistamaan kuskina, joka aina hävisi tallikaverilleen. Jos Bottas pääsee mersulle ja tulee MM-kakkoseksi selvästi Hamiltonin perässä, niin sitä ei pidetä yhtään minään ja puheet siitä , että kuka tahansa mersulla pystyisi samaan alkaisivat jo kauden aikana.

Mitä tulee mersuun, niin homma on täysin siitä kiinni, että haluavatko ne säpinää radalla ja kuskien keskinäistä nokkapokkaa, mikä lisää kiinnostavuutta, mutta on varmasti raastavaa eikä oikein sovi pomomiesten suunnitelmiin.
Vai haluvatko ne, että on selkeä ykköskuski ja toinen kuski ei pysty haastamaan parempaansa missään olosuhteissa ja tallissa on rauha sekä valmistajien ja kuskin mestaruus.

Totuus on se, että mersun ei tarvitse välittää Hamiltonin toiveista tippaakaan ja jos heidän valkkaamansa kuski ei tyydytä, niin Hamilton voi heidän puolestaan lopettaa uransa. Kyllä parhaaseen autoon kyllä kuski löytyy.

Melkein voisin arvata, että päätyvät turvallisempaan vaihtoehtoon eli kuskin, joka ei etukäteen Hamiltonia haasta ja tekee kiltisti mitä pitää. Itse pidän Bottasta potentiaalisena haastajana, joten siksikään mersu ei Bottasta edes mieti. Puhumattakaan Vettellistä, Räikkösestä tai Alonsosta, joista kaikki pyrkivät olemaan tallikaveria nopeampia aina. Räikkönen olisi noista siinä mielestä turvallisin, että se on Hamilton, joka itkee julkisuudessa ei Räikkönen.

Eli uusi kuski tulee olemaan vain joku, jonka oletetaan pystyvän tuomaan tarvittavat pisteet merkkimestaruuteen ja sijoitukset kisoissa saavat olla 3-6 välillä.
 
Asenneongelma F1-kuskilla? Ei tahdo kuunnella inssejä tai totella käskyjä?? Ennenkuulumatonta ja erittäin harvinaista. Ei tule mieleen montaakaan nykykuskia, joista voisi sanoa samaa. :lol:

Kuulostaa siltä että sopii täydellisesti Hamiltonin tallikaveriksi :)

Vettelillä taisi olla myös saman suuntaista "ongelmaa".

Toki Kimi taitaa olla omaa luokkaansa muiden kuuntelemisessa. Itsehän ne sitä autoa joutuvat ajamaan.



Toki monilla on samaa vikaa, mutta Pascal toimi noin typerässä tilanteessa, kun inssi käski sammuttamaan moottorin (moottoririkon välttämiseksi) ja pascal ei siihen meinannut millään suostua.

Tässä esimerkkiä: https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4
 
Toki monilla on samaa vikaa, mutta Pascal toimi noin typerässä tilanteessa, kun inssi käski sammuttamaan moottorin (moottoririkon välttämiseksi) ja pascal ei siihen meinannut millään suostua.

Tässä esimerkkiä: https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4
Joo, toimi typerästi, mutta sitä sattuu. Niin kuskeille kuin insseille ja tallien johtohenkilöille. Jatkuvasti. Ei yhden virheen perusteella voi tehdä analyysiä miehestä. Varsinkin kun vastapainoksi on hyviäkin suorituksia.

Mutta pianhan se nähdään mitä Mersu on mieltä ja vain sillä on merkitystä.
 
Joo, toimi typerästi, mutta sitä sattuu. Niin kuskeille kuin insseille ja tallien johtohenkilöille. Jatkuvasti. Ei yhden virheen perusteella voi tehdä analyysiä miehestä. Varsinkin kun vastapainoksi on hyviäkin suorituksia.

Mutta pianhan se nähdään mitä Mersu on mieltä ja vain sillä on merkitystä.

Teki samat Monzassa joten ei ollut vain yksittäistapaus. Tuo on aika paskamainen juttu, kun ottaa huomioon Manorin erittäin rajalliset varat ja resurssit.
 
Nuo nykyiset hybridi turbo moottorit on niin äly kalliita, että kannattaa tosiaan kuunnella pyyntöä sammuttaa moottori. Jos moottorin lämmöt nousee jonkun tietyn tason yläpuolelle, niin tulee kallista romua.

Toivottavasti Bottas pääsisi mersun rattiin. Itse epäilen että Pascal tulisi menestymään liian huonosti ja sitten on Red Bull ja Ferrari talleilla mahdollisuus voittaa mersu tallipisteissä.

Ei tule mieleen että olisi koskaan palkattu Pascalin tasoista keltanokkaa "ylivoimaisesti" parhaimpaan autoon? Eihän siinä olisi mitään järkeä?

Tai nyt 2016 Verstappen siirtyi kesken kauden Toro Rossolta päätalliin Red Bullille. Ja siirto olikin ihan oikea. Verstappen vain taitaa olla eri tason kuski kun Pascal.
 
Nuo nykyiset hybridi turbo moottorit on niin äly kalliita, että kannattaa tosiaan kuunnella pyyntöä sammuttaa moottori.

Tästä tuli mieleen, että paljon maksaa tehä nykyaikanen moottori vs v8 vs v10? Et onko halvempaa, kun halvempaa haluttiin(?).
 
Tästä tuli mieleen, että paljon maksaa tehä nykyaikanen moottori vs v8 vs v10? Et onko halvempaa, kun halvempaa haluttiin(?).
Rellun mukaan moottori ilman hybridiä, mutta kahdella turbolla maksaisi 7 miljoonaa euroa kappale.

Voimayksikkö, eli moottori, vaihdelaatikko, akku, hybridijärjestelmä. Eli kaikki moottoriin liittyvä. Vaatimattomat 21 miljoonaa euroa. Ilmeisesti kappaleelta. En oikein muista että montako tarvitaan yhden kauden aikana.

Johonkin tiettyyn aikaan taisi mennä aina viikonlopun aikana monta moottoria. Tarvittiin aika-ajoon tehokkaampi ja helpommin rikkoontuva moottori ja kisaan sitten oma. Lisäksi harjoituksiin oli kanssa oma moottori.
Yksi F1-kriisin lähtökohdista on juuri voimayksikköjen järjettömän kova hinta, mikä kurittaa asiakastalleja rankalla kädellä. Red Bull ehdottaa ratkaisuksi poistaa nykymoottorien hybridijärjestelmät ja lisätä niihin toinen turbo. Renault'n laskelmien mukaan se maksaisi noin kolmasosan nykymoottorin hinnasta.

Nykyinen voimayksikkö maksaa eri arvioiden mukaan noin 21 miljoonaa euroa. Halvaksi se ei tule edes pudottamalla hinta puoleen.
http://www.iltalehti.fi/formulat/2014122318950709_fo.shtml
 
Tästä tuli mieleen, että paljon maksaa tehä nykyaikanen moottori vs v8 vs v10? Et onko halvempaa, kun halvempaa haluttiin(?).
Aina kun teknologiaa monimutkaistetaan ja muutetaan, tulee lisäkustannuksia. Nykyiset koneet taitavat olla F1-sarjan historian kalleimpia kokonaisuuskustannuksiltaan.
 
http://www.ts.fi/urheilu/moottoriur...ms+hylkasi+Mercedeksen+tarjouksen+Bottaksesta

Mahtaa Valtsulla olla ensi vuonna korkea motivaatio ajella sijoista "ynnä muut" samalle tiimille, joka änkyrämäisyyttään on torpannut paikan Mersulle.
Vähän kuin tarjottaisiin sulttaanin virkaa, mutta ei sovi kun "kadunlakaisijan harjoittelujakso on kesken".

Uhkailisin kyllä valtsuna vähän että jos ei siirto tapahdu niin force indiaa ei paljoa ensi kaudella estellä. Vaikka jos oikeasti niin tekisi voisi ura olla siinä, mutta kuitenkin.
 
Koittas ny saada tämän sopan selväksi, ei jaksa lukea kokoajan muuttuvia "varmoja huhuja". Bottas märssylle ja sillä selvä, williams saa ilmaset moottori seuraavalle kaudelle sopimus valmis! :)
 
Erittäin hyvää onneahan se vaatii, että on oikeaan aikaan vapailla markkinoilla ja oikeassa tallissa on vapaa paikka. Toivottavasti Valtterilla nyt onnistaisi. Kyllähän tuolla sarjassa niitä kuskeja on aina ollut, jotka ovat periaatteessa ainakin terävintä kärkeä, mutta ei vaan koskaan tule sitä paikkaa näyttää taitoja oikeasti. Tämän hetken kuskeista esim Hulkenbergia monesti huhuttu isoon talliin ja miehen on uskottu olevan potentiaalinen huippukuski, mutta eipä ole saanut näytönpaikkaa.
 
Rellun mukaan moottori ilman hybridiä, mutta kahdella turbolla maksaisi 7 miljoonaa euroa kappale.

Voimayksikkö, eli moottori, vaihdelaatikko, akku, hybridijärjestelmä. Eli kaikki moottoriin liittyvä. Vaatimattomat 21 miljoonaa euroa. Ilmeisesti kappaleelta. En oikein muista että montako tarvitaan yhden kauden aikana.

Ei ne voi noin paljoa mitenkään maksaa per kappale. Taitaa tuo luku olla koko kauden koneet (jos siis selviää sillä sääntöjen määrittelemällä maksimi määrällä). Jos olisi tuon 21m per kone niin eihän yhdelläkään asiakastiimillä olisi esim Mersun koneisiin varaa. Kuten tuossa bbc:n artikelissakin sanottiin että tuo 10m olisi about puolet siitä mitä Williamssilla menee rahaa voimanlähteisiin.

Esim Force Indian koko budjetti kaudelle 2015 oli n.130m jos tuosta menisi moottoreihin 120 miljoonaa niin ei talli pyörisi lainkaan.
 
Tässähän on hyvät madollisuudet että Valtsusta tulee vielä Saloakin suurempi "jossiteltava" jos nyt Williamssin takia meni mahdollisuudet Relluun ja Mersuun ja sitten sopparin lopussa ei olekkaan enään mitään hyviä tallipaikkoja vapaana.

Uskoisin, että Valtterilla on ensikaudelle paikka tarjolla Renaultilta. Eikös Palmer jatka vain vuoden sopparilla? Toivottavasti Valtteri tuon nappaa, eikä enää jatka Williamssilla. Taisi jäädä odottelemaan juuri Mercedeksen ja Ferrarin paikkoja tuolla yhden vuoden sopparillaan mutta Mersulta taitaa nyt ainakin mennä ovi kiinni ellei sitten Pascal (jos valitaan) ole 1v sopparilla ja floppaa totaalisesti.
 
http://www.ts.fi/urheilu/moottoriur...ms+hylkasi+Mercedeksen+tarjouksen+Bottaksesta

Mahtaa Valtsulla olla ensi vuonna korkea motivaatio ajella sijoista "ynnä muut" samalle tiimille, joka änkyrämäisyyttään on torpannut paikan Mersulle.
Vähän kuin tarjottaisiin sulttaanin virkaa, mutta ei sovi kun "kadunlakaisijan harjoittelujakso on kesken".
Eihän tuo ole vielä loppuun käsitelty,ensimmäinen tarjous on hylätty ja nyt lypsetään parempaa,toivottavasti näin.
 
Uhkailisin kyllä valtsuna vähän että jos ei siirto tapahdu niin force indiaa ei paljoa ensi kaudella estellä. Vaikka jos oikeasti niin tekisi voisi ura olla siinä, mutta kuitenkin.
Taitaa Valtsua kiinnostaa enemmän Kanadan uinnin MM-kisat, kuin joku jonninjoutava mersusiirto.
 
Taitaa Valtsua kiinnostaa enemmän Kanadan uinnin MM-kisat, kuin joku jonninjoutava mersusiirto.

Mitäs meinasit että Valtsu niihin kommentoisi varsinkin, kun on ainakin tällä hetkellä vielä williamssin sopparin alla. Ei valtsu ferrari huhujakaan suostunut sen enempää kommentoimaan, vaikka ne olivatkin totta. Typerää sitä olisi moisia alkaa mainostamaan, kun siitä seuraisi varmasti sanktioita tai mahdollisesti menisi jopa koko ura siinä.
 
Mitäs meinasit että Valtsu niihin kommentoisi varsinkin, kun on ainakin tällä hetkellä vielä williamssin sopparin alla.
Kukaan kuljettaja ei kirjoittele sopimusasioista twitterissä mainitsemistasi syistä. Mutta en usko, että kuljettajan rooli sopimusneuvotteluissa on täysin olematon. Siksi toivon, että Vale on kartalla tilanteesta eikä jätä päätöksentekoa yksin Williamsille.
Valtterina minulla olisi vaikeuksia keskittyä uintiin tällä hetkellä. ;)
 
Kukaan kuljettaja ei kirjoittele sopimusasioista twitterissä mainitsemistasi syistä. Mutta en usko, että kuljettajan rooli sopimusneuvotteluissa on täysin olematon. Siksi toivon, että Vale on kartalla tilanteesta eikä jätä päätöksentekoa yksin Williamsille.
Valtterina minulla olisi vaikeuksia keskittyä uintiin tällä hetkellä. ;)
Joo näihän se menee. Toisaalta Bottaksella on siellä Mika ja kumppanit hoitamassa asioita, niin voi ehkä olla vähän rauhallisemmin mielin kuin monet muut kuskit olisivat samassa tilanteessa (ottaen huomioon esim Mikan mersu kytkökset jne).
 
Pitää vähä hämäys viestejä lähetellä huhujen laannuttamiseks... Ja onhan siellä osaavat henkilöt ajamassa bottaksen asioita, tuskin bottas sinne mersun ja williamsin välisii keskustelupöytii pääsis vaikka haluais.
 
no ei tuu bottas mersulle ja hyvä niin.. Wehrlein on jo ollu sovittelemassa haalareita..
 
Jos se pitää paikkansa että mersu on valtterista tarjouksen tehnyt, niin kyllä se on lähes varmaa että valtteri mersulle menee. Se on ihan normaalia että Williams on ekan tarjouksen hylännyt, ei kukaan ole niin tyhmä että ensimmäisen hyväksyy, kyllä siinä pitää pumpata pois kaikki mitä irti lähtee.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 431
Viestejä
4 490 821
Jäsenet
74 157
Uusin jäsen
mursu-90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom