Maxin fanipojat heräsi tähän kauteen. Teitä onkin ollut ikävä 
Suzuka lienee paras rata RB:n autolle.

Suzuka lienee paras rata RB:n autolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Verstappen ei tule koskaan ajamaan mitään muuta autoa kuin Red Bull:a.Onhan tappi kova kuski, mutta samalla kakara, jota pitäs lyödä turpaan. Ois hauska nähdä Pia, Nor, Lec tai Rus tuossa autossa ja millasta tulosta saisivat vaikka puolen vuoden aikana aikaa vs tappi. Albon sano, että RB on muihin autoihin verrattuna tosi terävä ja herkkä, vähän kun olis pc:n hiiri laitettu maksimiherkkyydelle.
Ylempään vielä lisäyksenä olis myös hauska nähdä tappi ajamassa jotain muuta autoa ja nähdä tulokset muita huippuja vastaan. Toivotavasti näin vielä joskus käy.
Nyt? ;-)Onhan se nyt ongelma RB:lle että tuolla autolla pärjää vain Tappen.
Miksi ei?Verstappen ei tule koskaan ajamaan mitään muuta autoa kuin Red Bull:a.
Piti oikein kaivaa vuoden vanha viesti, kun olin melko varma että saman oraakkelin ennustus kyseessä ja olihan se.Miksi ei?
Ihan hyvin voi Verstappi mennä muuallekin jos huvittaa.Hörön lörön löö. Antonelli ei tule ikinä ajamaan ensi kaudella Mersulla tai missään muussakaan F1 tallissa.
Antonelli ajaa siellä missä Toto niin päättää kuten Verstappenkin ajoi siellä missä Red Bull päätti. Noiden sopimuksissa on sellaiset sanktiot ettei niistä selviä edes rahalla.
Joo. Itse en yllättyisi vaikka Max olisi jo 2026 Mersun ratissa (tai ehkä Astonin, jos tekevät radikaaleja ratkaisuja kuskien suhteen). Mikäli siis RB:n alamäki jatkuu ja merkkejä paremmasta tulevaisuudesta, eli säännöllisiin voittoihin ja mestaruuteen kykenevästä autosta, ei näy.Piti oikein kaivaa vuoden vanha viesti, kun olin melko varma että saman oraakkelin ennustus kyseessä ja olihan se.
Ihan hyvin voi Verstappi mennä muuallekin jos huvittaa.
Tottakai voi mennä kun sopimus loppuu mutta tuskin menee. Kaveri on sanonut monet kerrat että on saanut F1:stä sen minkä on halunnut.Piti oikein kaivaa vuoden vanha viesti, kun olin melko varma että saman oraakkelin ennustus kyseessä ja olihan se.
Ihan hyvin voi Verstappi mennä muuallekin jos huvittaa.