- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 6 505
Naurettavaa että Piastri huuteli swappia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Itse hankki rankkunsa ja luovutti sillä johdon Norrisille.Naurettavaa että Piastri huuteli swappia.
Ihan eri auto kuin silloin kun Bottas ajoi.Noin sitä ajetaan! Bottas ei pärjännyt tuolla autolla ollenkkaa
Ihan mielenkiinnosta kysyn mikä on hyvä veli voitto?Paska kisa hyvä veli voitto ja ei saa ajaa sateella
Ei tainnut olla ihan noinkaan:Tappi sai itkemällä ja kiihdyttämällä tuon rankun Piastrille, oikeus tapahtui siinä että sitten ajoi ulos ja ei voita GP:tä.
On 19v. ja viikon vanhempi kuin Antonelli.Hulk voisi melkein olla jonkun tuolla faija.
Eipä tainnut harmillisesti tapahtua.Nyt mie vaan toivon niin paljon, että McLarenin kaverit huomioi tän ja antaa kunnon shampanja kylvyn Nicolle! Juhlisivat "voittajaa"
Eipä tainnut harmillisesti tapahtua.
Pahuksen peli jossa paremmat voittaa? ;-)Hulkin "voiton" kunniaksi avasin potkupallo pelin ja heti takas maanpinnalle.
Oli kyllä outoa tuo slikseillevaihtorumba. Alonso kävi vaihtamassa malliksi kaiklile ettei kannata, ja sitten silti kaikki tuntee vaihtoon 4 kierrosta lian aikaisin ;-D Esim. Piastri olisi voittanut jos olisi vartonut pari kierrosta enemmän.
Kyllä väitän, että esimerkiksi Max ja Lewis olisi huomioinut enemmän Nicoa kuin McLarenin kaksikko. Ei nyt tietysti ole mikään vaatimus mutta on noita ylläri-podiumisteja yleensä juhlistettu enemmän ”vakikaluston” puolesta. Upea saavutus mutta tuo podium meininki jäi jotenkin harmittavan vaisun tuntuiseksi.No ei, tämä nyt oli tämmöstä "romanttista" unelmointia pitkään lajia seuranneelta. Niin tai näin, Nico oli tän kisan "voittaja" mun papereissa
Joku saattaa ajatella, että siellä oli tuuria Nicolla matkassa. Lainaan tässä kohtaa Vilanderia, "Moottoriurheilussa ei ole koskaan tuuria"![]()
Ehkä Lewis, Maxista nyt en tiiä.. nää nuoret jannut eivät ymmärrä tommostaKyllä väitän, että esimerkiksi Max ja Lewis olisi huomioinut enemmän Nicoa kuin McLarenin kaksikko. Ei nyt tietysti ole mikään vaatimus mutta on noita ylläri-podiumisteja yleensä juhlistettu enemmän ”vakikaluston” puolesta. Upea saavutus mutta tuo podium meininki jäi jotenkin harmittavan vaisun tuntuiseksi.
Max on kyllä usein ihan leppoisan oloinen ukko silloin kun sitä ei vituta jokin. Usein vaan vituttaa. Ja on kuitenkin sen verran podiumilla notkunut, että luulen kanssa että olisi antanut Hulkille hetken valokeilassa. Jos siis olisi tuolla podiumilla ollut ja jos ei olisi vituttanut, mitkä nyt ei tainneet kumpikaan toteutua.Ehkä Lewis, Maxista nyt en tiiä.. nää nuoret jannut eivät ymmärrä tommosta
Tappi tais olla ensimmäisenä onnittelemassa, ei se Tsunoda ainakaan ollu puluhaalareissa.Ehkä Lewis, Maxista nyt en tiiä.. nää nuoret jannut eivät ymmärrä tommosta
Max ei mielestäni, ainakaan nykyään, enää hirveästi pura sitä vitutustaan viattomiin. Osaa kyllä arvostaa ja iloita muiden suorituksista vaikka oma menestys ketuttaisi. Nytkin ensimmäisenä onnittelemassa Hulkkia, kuten yllä mainittiin, ja iloitsi Norrisinkin ensimmäisestä voitosta vaikka se tuli hänen kustannuksellaan.Max on kyllä usein ihan leppoisan oloinen ukko silloin kun sitä ei vituta jokin. Usein vaan vituttaa. Ja on kuitenkin sen verran podiumilla notkunut, että luulen kanssa että olisi antanut Hulkille hetken valokeilassa. Jos siis olisi tuolla podiumilla ollut ja jos ei olisi vituttanut, mitkä nyt ei tainneet kumpikaan toteutua.
Tuosta oli puhetta jo aika-ajoissa. Auttoi varmasti paalun saamisessa mutta ei enää pahemmin itse kisassa.Verstappen sanoi haastiksessa että olettivat kuivaa keliä sunnuntaiksi ja menivät low downforce autolla aika-ajoihin. Mutta toisin kävi kuten huomattiin.
Jep. Max puolestaan hurrasi jo radalla ja heti onnittelemassa auton ulkopuolella. Kommentoi myös Piastrin 10s rangaistuksen olleen liian raju.Oli aika tylyä katsoa podiumia, kun voittanutta kaksikkoa ei tuntunut yhtään kiinnostavan juhlia Nicoa. Olisi ollut eleneenä ihan paikallaan.
Magnussen got his podium on his first race, had a long career, lost his seat, then got back in the game and got his pole late in his career.
Hülkenberg got his pole on his first year, had a long career, lost his seat, then got back in the game and got his podium late in his career.
Alkaa mennä hyvin hämyiseksi, että milloin rankkuja jaellaan ja milloin ei. Vastaavaa säätöä SC:n perässä on tehty iät ja ajat, viimeksi Kanadassa Russell pelleili ja "ajatti" Maxin samaan tapaan edelleen. Tuolloin 30 psi jarrupainetta ei kuitenkaan ollut liikaa. Vastaavasti täysin polkimella seisomalla se olisi 130-140 psi, joten ei Piastrikaan jarrulle täysin hypännyt.Ei tainnut olla ihan noinkaan:
"When the clerk of the course had declared that the safety car was coming in that lap and the lights were extinguished, Car 81 suddenly braked hard (59.2 psi of brake pressure) and reduced speed in the middle of the straight between T14 and T15, from 218 kph to 52 kph, resulting in Car 1 having to take evasive action to avoid a collision. This momentarily resulted in Car 1 unavoidably overtaking Car 81, a position which he gave back immediately."
Piastrin jarrutuksessa ei kyllä tainnut olla kyse rankkujen kalastelusta, eikä Piastri tai McLaren sellaista Maxille vaatinut.Mielestäni on hyvä, että alkavat jakaa kovempia rangaistuksia silloin, kun kuljettaja yrittää kalastella rangaistusta toiselle. Ei ole sattumaa, että Maxin rangaistuspistepotin myötä tuollainen perseily on lisääntynyt. Ei tehdä Formuloista mitään eurooppalaista jalkapalloa, jossa vastustajan ohikävely saa vastapuolen pelaajan luhistumaan ja huutamaan kuvitteellisesta kivusta.
Alkaa mennä hyvin hämyiseksi, että milloin rankkuja jaellaan ja milloin ei. Vastaavaa säätöä SC:n perässä on tehty iät ja ajat, viimeksi Kanadassa Russell pelleili ja "ajatti" Maxin samaan tapaan edelleen. Tuolloin 30 psi jarrupainetta ei kuitenkaan ollut liikaa. Vastaavasti täysin polkimella seisomalla se olisi 130-140 psi, joten ei Piastrikaan jarrulle täysin hypännyt.
Jokainen tuossa letkassa kuitenkin tietää, että suorillakin jarrutellaan satunnaisesti lämpöjen pitämiseksi yllä.
Mistä oli kyse? Jarrujen testaus?Piastrin jarrutuksessa ei kyllä tainnut olla kyse rankkujen kalastelusta, eikä Piastri tai McLaren sellaista Maxille vaatinut.
Piastri teki jarrutuksensa siinä kohtaan kun safety car:n valot oli sammutettu. Eli takana tulijat on jalka herkällä odottamassa hetkeä milloin Piastri laittaa lapun lattiaan. (tästä on mainittu myös rangaistuslauselmassa)Alkaa mennä hyvin hämyiseksi, että milloin rankkuja jaellaan ja milloin ei. Vastaavaa säätöä SC:n perässä on tehty iät ja ajat, viimeksi Kanadassa Russell pelleili ja "ajatti" Maxin samaan tapaan edelleen. Tuolloin 30 psi jarrupainetta ei kuitenkaan ollut liikaa. Vastaavasti täysin polkimella seisomalla se olisi 130-140 psi, joten ei Piastrikaan jarrulle täysin hypännyt.
Jokainen tuossa letkassa kuitenkin tietää, että suorillakin jarrutellaan satunnaisesti lämpöjen pitämiseksi yllä.