Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin noin, aika kova rankku yhdestä ylityksestä. Pitäisi olla joku "kolme varoitusta ja neljännestä sekä siitä eteenpäin, aina hylky"
Eipä juuri kun tiedetään että Hamiltonilla on paras sijoituskeskiarvo (McL ei lasketa) viimeiseltä 5 kisalta.Hämiksellä vaikeaa.![]()
Se on hauskaa miten kansainvälisessä lähetteessä siirrytään joka kerta näyttämään Valtteria kun Kimin sijoitus aika-ajoissa on selväNyt alkaa Antonellillä kypärä puristamaan
Eikös näin ollu myös ku Bottas ajo mersulla ja Ocon oli siellä Toton vierellä? Tai joku muistikuva tuli sellaisesta.Se on hauskaa miten kansainvälisessä lähetteessä siirrytään joka kerta näyttämään Valtteria kun Kimin sijoitus aika-ajoissa on selvä
Muut ajaa sadesäädöillä, Tsunoda kuivankelinTsunoda meinaa onnistua kerrankin, kun Q3:sssa kurvailee.
Pääasia että onnistui edes jollain tavalla. Alkaa pian olla päähän lyötyjä kuskeja enemmän kuin muita.Muut ajaa sadesäädöillä, Tsunoda kuivankelin
Toiveesi toteutunee: Karu kuva Spasta julki – tuleeko F1-kisasta täysi katastrofi? | Sportti.com | Suomen parhaat urheilu-uutisetToivottavasti kisan aikana sataa.
Viimeisten tietojen mukaan sadetta koko päiväksi. Toki voi muuttua yllättäen parempaankin suuntaan mutta epäilen suuresti.Tänään taidetaan ajaa vain F2:t kun keskellä päivää ei pitäisi sataa.
Jes, mahtavaa että sataa! Tulisipa niin, että välillä hetki kuivaa, niin tulee kunnolla sekoilua.
Tulee taas Spa jossa pistetään kisa nimellisesti käyntiin jotta katsojat ei voi vaatia rahoja takas.
No eihän tuo nyt toimisi mitenkään. Jokainen kuski hakisi sen mutkan jossa olisi eniten aikahyötyä mennä leveäksi tai oikaista ja ottaisi sen yhden ylityksen tahallaan nopeimmalle kierrokselle.Jep! Piti itekki tämä lisätä tuohon äsköseen viestiin, mutta aivosolusta matka sormille katkes
Eikös se ole kisassakin tämä sama sääntö? Tarpeeksi monta kertaa ylittää ratarajat niin tulee rankkua. Aika-ajoissa vois olla vaikka tyyliin eka katotaan sormien läpi ja tokasta eteenpäin sitte rankkua säälimättä.
Silverstonessa saatiin ihan hyvä kisa aikaiseksi, mutta Spa on kyllä vaikeimpia paikkoja ajaa jos seisovaa vettä on paljon radalla kun et näe mitään jossain Eau Rougessa ja mennään 300 km/h.Tulee taas Spa jossa pistetään kisa nimellisesti käyntiin jotta katsojat ei voi vaatia rahoja takas.
No eihän tuo nyt toimisi mitenkään. Jokainen kuski hakisi sen mutkan jossa olisi eniten aikahyötyä mennä leveäksi tai oikaista ja ottaisi sen yhden ylityksen tahallaan nopeimmalle kierrokselle.
Kuten kirjoitin, tietyt radan ulkopuolella käynnit edesauttoivat ratakierroksessa( joskus aika hylättiin, aina ei) ja siitä syystä 2002-2010 otettiin käyttöön ns. sausage curbit radan ulkopuolella ajon estämiseksi. Ne osoittautuivat suorastaan vaarallisiksi joissain tilanteissa ja lopulta 2023 päätettiin/ toivottiin( kuljettajien toiveesta), että välillä mielivaltaisille rangaistuksille pitää tulla stoppi ja todettiin, että valkoisen viivan ulkopuolella ajo on aina rangaistavaa( ajan poistolla ja neljännestä ylityksestä myös aikasakolla). Sitä ennen oli sallittua ajaa myös joillain radoilla punavalkoraidan päällä. Viivan leveydellä muutettiin joidenkin ratojen ulkokaaren muotoa, jotta radallapysyminen olisi hieman helpompaa.No nyt kun asian näin muotoilit niin olet kyllä aivan oikeassa
Seison korjattuna.
Siellä menee ”muutamalla” lentoliput, logistiikka jne vtuiksisiirretään vaikka jokusella tunnilla tai siirretään huomiselle vai onko taas joku ihme soppari et pitää tiettynä päivänä ajaa?