F1 2025 - Belgian GP

Toisaalta rata on siinä viivojen sisäpuolella. Mikään ei pakota, paitsi ehkä huono ajotaito, ajamaan radan ulkopuolella. Toki tämä moderni ongelma kun ennen oli hyvällä tavalla valli, puut tai meri tms siinä heti seuraavaksi. Eipä oiottu silloin.
 
Juurikin noin, aika kova rankku yhdestä ylityksestä. Pitäisi olla joku "kolme varoitusta ja neljännestä sekä siitä eteenpäin, aina hylky"

Jep! Piti itekki tämä lisätä tuohon äsköseen viestiin, mutta aivosolusta matka sormille katkes :lol:

Eikös se ole kisassakin tämä sama sääntö? Tarpeeksi monta kertaa ylittää ratarajat niin tulee rankkua. Aika-ajoissa vois olla vaikka tyyliin eka katotaan sormien läpi ja tokasta eteenpäin sitte rankkua säälimättä.
 
Tokihan tämän ongelman ratarajoista poistaa kun otetaan nuo kanttarit pois. Asfaltin jälkeen on soraa, sinne kun vedät niin kyllä se ajassa näkyy välittömästi. Toki sitten tullaan sitten taas tähän turvallisuuteen.
 
12:ssa minuutissa ehtii ajamaan Spassakin kuusi kierrosta, joten luulisi sen aikana ehtivän ajaa laillisen kierroksen. Jossain välissä vain tietyissä mutkissa ulosajo vaikutti päätökseen hylätä kierrosaika ja siten tämä ehdoton on paras malli sillä silloin ei ole erikseen tulkintoja siitä mikä ketäkin hyödyttää.

Edelleen ratojen pitäisi olla leveämpiä radalla, ei radan ulkopuolella. Sääntö on kaikille sama ja ennen siitä nousi poru kun joku ajoi aikansa radalla ja toinen ajoi paremman ajan menemällä mutkia leveiksi. Saahan nytkin ajaa melkein kaksi metriä radan ulkopuolella ennenkuin se suoritus hylätään, ja joissain paikoissa viivoistakin on tehty erityisleveitä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 994
Viestejä
4 863 552
Jäsenet
78 498
Uusin jäsen
mighauser

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom