F1 2024 - Hollannin GP

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
536
Voi tulla pitkä vuosi Hulkenbergille. :D
Tai sitten pitkät vuoDET. Kun jotenkin en jaksa uskoa, että Audi nyt heti olisi missään kärkikahinoissa mukana, jos tulee koskaan olemaan kun korkeintaan keskikastissa. Jotenkin vaan muistuu mieleen Toyotan yritys päästä lajin huipulle. Eipä nekään nyt millään napeilla pelanneet ja taisi myös ratapuoleltakin kyllä kokemusta olla, mutta piippuun jäi ja poistuminen sarjasta.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
755
Ei ois ollu edellä missään vaiheessa, jos talli ei ois ottanu hänelle under cunt taktiikkaa ja meni samalla sillä edelle. Tallikaveri johti jokaista kierrosta ennen under cunt, joten voitto olisi ollut Ferrarin sorsimisen käsikirjasta.
Näin jälkiviisaana olis kannattanut päästää tallikaveri nopeammin edelle, ja ohittaa radalla sen jälkeen, kun kerran oli viimeisellä stintillä helposti nopeampikin. Tai ainakin tallipomo (jälkiviisaana) sanoi että ehdottomasti olisivat saaneet ajaa sen jälkeen kilpaa, mutta nyt ei ilmeisesti saaneet/Landoa enää huvittanut/kerennyt.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 790
Tai sitten pitkät vuoDET. Kun jotenkin en jaksa uskoa, että Audi nyt heti olisi missään kärkikahinoissa mukana, jos tulee koskaan olemaan kun korkeintaan keskikastissa. Jotenkin vaan muistuu mieleen Toyotan yritys päästä lajin huipulle. Eipä nekään nyt millään napeilla pelanneet ja taisi myös ratapuoleltakin kyllä kokemusta olla, mutta piippuun jäi ja poistuminen sarjasta.
Jep, samat fiilikset. Toyotalta ennakkoon haiskahtaa. Toisaalta kaudelle 2026 tulevat sääntömuutokset mahdollistavat yllätyksen mahdollisuuden. (ns. tekevät Brawnit). Mut joo ei kyllä tule olemaan kuskeilla helppoa. Toki saksalainen työkulttuuri vs. japanilainen. Ehkä Audi onnistuu siinä missä Toyota ei. Toivottavasti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 120
Toyotahan, ehkä, olisi juuri alkanut kulkea siinä vaiheessa kun lähtivät/jos olisivatkin jatkaneet.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 767
Ei ois ollu edellä missään vaiheessa, jos talli ei ois ottanu hänelle under cunt taktiikkaa ja meni samalla sillä edelle. Tallikaveri johti jokaista kierrosta ennen under cunt, joten voitto olisi ollut Ferrarin sorsimisen käsikirjasta.
No se on sitten kysyttävä tallissa että halutaanko tähdätä siihen kuljettajan mestaruuteen vai ei. Tuossa olisi järjestys muuttunut oikeaksi varikkotaktiikalla, muuten fiksu talli olisi tehnyt tallimääräyksen ja Norris ekana maaliin. Nyt sitä mahdollisuutta ei vaan moraalikiimassa käytetty ja se saattoi maksaa mestaruuden. Jos haluaa pärjätä niin on pakko kasata pisteet yhdelle kuljettajalle, kokska kilpailijallakin pisteet menee vain toiselle

Vaikka se tallikaveri on sinä?
No tottakai se v**uttaa kun tulee se "Valtteri, this is James..." sieltä radiosta. Mutta se on pelin henki. Ja jos tilanne olisi toisin päin ja itse olisi ajanut alkukauden paremmin, niin odotus olisi että silloin se vastaava tuki tallikaverilta tulee itselle. Tallille siellä ajetaan eikä itselle. Talli sen palkan kuitekin maksaa ja siellä on satoja ihmisiä tölssä ja itse on vain toinen kisakuskeista.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 500
Red Bull vahvistaa (joo ei lähdettä) että Maxin käyttämä alkukauden lattia oli eilisessä kisassa 0,2s/kierros hitaampi kuin Perezin. Ihmettelinkin jo miten Perez jäi Maxista vain 17sec
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 434
Bottas on toiveikkaampi Monzan kisan suhteen. Pitäisi kyllä jo antaa kauden ekat pisteet jo ihan siitä, että motivaatio on tuollaisen tallin leivissä riittänyt edelleen antamaan näitä we give it our all in the next race -lausuntoja.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
104
Jos viittaat Brawn GP:hen, niin se oli Honda.
Kaudella 2009 Toyota ajoi yhden paalun ja useita podiumeja. Jossain oli spekuloitu että heidän 2010 vuoden auto olisi ollut huippuauto mutta kukapa tietää kun laittoivat pillit pussiin 2009 kauden päätteeksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 982
Viestejä
4 369 694
Jäsenet
72 709
Uusin jäsen
Dali

Hinta.fi

Ylös Bottom