Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hamilton ohittanut kolme neljä kertaa, kukaan muu ei ole siihen pystynyt
SainzHamilton ohittanut kolme neljä kertaa, kukaan muu ei ole siihen pystynyt
Hyvä vauhti kyllä Landolla, mutta mestaruus vaatisi Piastrin apua. Jos Lando voittaa kauden loput kisat ja Max on aina 2., voittaa Verstappen silti mestaruuden (jos ei oteta huomioon pisteitä nopeimmista kierroksista).
Joo, näyttää nykyään renkaat kuluvan nopeasti alta. Ja nyt valitellut ettei mm. Kymppimutkassa meinaa kääntyä.Melkoista vauhtia menee Norris. Toivottavasti Piastri löytäisi vähän lisää nopeutta myös. Red Bull hyytyy nykyään mielenkiintoisesti jossain kohtaa ihan täysin vaikka aloittaisi vahvasti.
10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.Otitko laskussa huomioon myös sprintit? Niitä on kuitenki vielä 3 tälle kaudelle jäljellä.
10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
10 kisaa jäljellä ja ero tällä hetkellä 78 pistettä. Kisassa 1. ja 2. välillä erotus 7 pistettä. Sprinteissä erotus 1 piste. Siitä 10x7+3x1=73. Eli Lando tarvitsisi vielä päälle 5 kilpailun nopeinta kierrosta mestaruuteen.
No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.
Mutta Maxille vaikka yksi keskeytys (vaikka jo tänään) ja samaan aikaan Norssi voittoon, niin tilanne alkaa ollakin tiukka.
Kyllä kyllä. Esim. jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Singaporesta Max tulee saamaan vain jämäpisteitä.No tässä sen reilusti muuttujia, ettei ehkä kannate olettaa jotta yksi kuljettaja veisi kauden loput ykkössijat.
Sauberit on taas kyllä ihan omassa luokassaan.
Voi tulla pitkä vuosi Hulkenbergille.Sauberin tilanne näyttää kyllä siltä tosiaan, että on hanskat laitettu jo naulaan. Vielä pitäis kuitenki 2025 ajella ennen ku Audi tulee kunnolla kuvioihin.
Voi tulla mutta ei ihan ilmaiseksi tarvitse kärvistellä pitkää vuottaVoi tulla pitkä vuosi Hulkenbergille.
Aikuistuu.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Tositaistot voitoista ja mestaruudesta vetää vakavaksi. Ei ole enään lastenleikkiä jos meinaa mestaruudesta kisata.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Oon huomannu saman. Voiko olla kun nyt voittaja auto niin paineet kasvaa ja hymy vähän hyytyy. Toki hänkin aikuistuu.Miten tuo Lando on nykyään tosi "vakavan" oloinen noissa haastatteluisssa? Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä? Muistan ku aikasemmin varsinki viime kaudella oli semmonen velmu velikulta ja pilke silmäkulmassa aina.
Voi olla että kun joutuu ajamaan sekä kärjessä mestaruudesta että paikoin tallikaveriaan vastaan ihan tosissaan. Kuitenkin vasta tällä kaudella tuli eka voitto, vaikka olisi ”ajamalla ansainnut” aiemminkin. Hiukan tiimilläkin ”kädet tärisee” kovassa paikassa: viime vai edelliskisan tiimimääräysfarssi.Oon huomannu saman. Voiko olla kun nyt voittaja auto niin paineet kasvaa ja hymy vähän hyytyy. Toki hänkin aikuistuu.
Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.Voi olla että kun joutuu ajamaan sekä kärjessä mestaruudesta että paikoin tallikaveriaan vastaan ihan tosissaan. Kuitenkin vasta tällä kaudella tuli eka voitto, vaikka olisi ”ajamalla ansainnut” aiemminkin. Hiukan tiimilläkin ”kädet tärisee” kovassa paikassa: viime vai edelliskisan tiimimääräysfarssi.
Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.
No sanotaanko näin että jos se on lopulta mestaruuden hinta että tallikaveria harmittaa, niin ehkä se on sen hinnan arvoinen.Elämä on, harmittaisi sekin jos hänelle luvatut jutut petettäisiin. Kyllä jutut on pidettävä, mestari eller nou.
No sanotaanko näin että jos se on lopulta mestaruuden hinta että tallikaveria harmittaa, niin ehkä se on sen hinnan arvoinen.
Ei ois ollu edellä missään vaiheessa, jos talli ei ois ottanu hänelle under cunt taktiikkaa ja meni samalla sillä edelle. Tallikaveri johti jokaista kierrosta ennen under cunt, joten voitto olisi ollut Ferrarin sorsimisen käsikirjasta.Jep. Kuljettajien maailmanmestaruudesta voi tulla tiukka taistelu, ja jos se tallimääräys jossa joutui luovuttamaan voittonsa mm-pistesijoissa reilusti takana olevalle tallikaverille viimeisillä kierroksilla maksaa lopulta mestaruuden, niin mahtaa lievästi sanottuna harmittaa.