- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 604
Perezillä kuohahti latinoveri kun Sainz ajoi ohi
Öö,Ööö. Niin Zhou ajoi hardeilla ihan yhtä pitkän stintin ja vielä painavammalla autolla jolloin kulumaa enemmän. Koita nyt jo saakeli ottaa ne boltterilasit/silmälaput pois silmiltä.Ööö... oli täysin eri taktiikalla kisassa.
Perez ajoi suoraan eikä antanut tilaa. Sainz liikkui vasemmalle pois seinän vierestä ja katsoi samalla peiliin että Perez on vierellä.Mitenköhän se on Sainzin vika jos toinen ajaa takakulmaan?
Jep, ohi menee tallimestaruuden suhteen. Vielä seitsemän kisaa jäljellä, saa nähdä keikahtaako kuskimestaruuskin. Eipä tule hetkeen mieleen kesken kauden näin suuri heilahdus voimasuhteissa...Taitaa mennä mclaren ohi rb:n nyt?
Kyl kyl, kiitos FIA kesän sääntömuutoksesta.Olipa hyvä kisa jälleen kerran.
Hä? Miten talli mokas kun Landon kierros meni keltasen lipun takia vituks?Norris ois tänään saanut hyvin kaulaa kurottua jos talli ei ois mokannut aika-ajois
Kyllä minäkin katsoisin jos sijoitus tuottaa massiaWebberi katseli ylpeänä
Täytyy mennä vuoteen 2009 ja Brawn GP. Jos nyt en ihan väärin muista niin Brawn GP voitti melkeinpä kaikki kisat ekalla puoliskolla ja sen jälkeen muut keksi sen tupla-diffusöörin eikä tainnu voittoja enää tulla, mutta kauden alun dominointi toi tallille molemmat mestaruudetJep, ohi menee tallimestaruuden suhteen. Vielä seitsemän kisaa jäljellä, saa nähdä keikahtaako kuskimestaruuskin. Eipä tule hetkeen mieleen kesken kauden näin suuri heilahdus voimasuhteissa...
Eiköhän siinä muutkin syyt ole taustalla.Kyllä minäkin katsoisin jos sijoitus tuottaa massia
En nyt aivan ymmärrä, eikös hardien pitäisi kestää kulutusta enemmän, Bottas ajoi alussa keskipehmeillä ja ne mielestäni eivät kestä painoa kulumatta niin paljon kuin kovat.Öö,Ööö. Niin Zhou ajoi hardeilla ihan yhtä pitkän stintin ja vielä painavammalla autolla jolloin kulumaa enemmän. Koita nyt jo saakeli ottaa ne boltterilasit/silmälaput pois silmiltä.
Perez ei ollut lähellekkään kunnolla vierellä, vaan eturengas osui takarenkaaseen, rata myös kaartaa vasemmalle tuolla suoralla, eli Perezin alkuperäisellä linjalla olisi lopulta joko kiilannut Sainzin oikealla olevaan seinään tai ajanut siihen itse. Mutta katsotaan mitä tuomaristo sanoo jos sanoo mitään, lopulta se nyt on aivan sama kumman ajovirhe oli, Perezillä oli kaikki mahdollisuudet väistää ja näki paremmin takaata, mutta päätti jatkaa samaa linjaa minkä lopputuloksena keskeytys viimeisillä kierroksilla, ei tässä pisteitä jaella oikeassa olemisesta vaan pääsemällä maaliin.Perez ajoi suoraan eikä antanut tilaa. Sainz liikkui vasemmalle pois seinän vierestä ja katsoi samalla peiliin että Perez on vierellä.
Barrichello voitti pari kisaa myös jälkimmäisellä puoliskolla ja taisi Buttonkin joitain podiumeja ottaa.Täytyy mennä vuoteen 2009 ja Brawn GP. Jos nyt en ihan väärin muista niin Brawn GP voitti melkeinpä kaikki kisat ekalla puoliskolla ja sen jälkeen muut keksi sen tupla-diffusöörin eikä tainnu voittoja enää tulla, mutta kauden alun dominointi toi tallille molemmat mestaruudet
Tallin olis pitäny laittaa Norris aikaisemmin ajamaan pankkikierros, nyt meni liian myöhäiselle ja keltaiset pilas sitten mahdollisuuden.Hä? Miten talli mokas kun Landon kierros meni keltasen lipun takia vituks?
No en tiedä voiko suoraa laittaa tallin syyksi, enemmän tiedostetun riskin toteutuminen… Tallin hyvyydeksi taas voi todeta, että ruutulipulla kuitenkin neljäs (vähän tuuria tosin lopussa).Tallin olis pitäny laittaa Norris aikaisemmin ajamaan pankkikierros, nyt meni liian myöhäiselle ja keltaiset pilas sitten mahdollisuuden.
Hyvä vaan kun saavat näpäytyksen tästä ”yhdellä kuskilla” kisaamisesta. Perez tämä kisan myötä vasta sijalla kahdeksan, kun tallikaveri on vielä toistaiseksi selkeä ykkönen. Toivottavasti vielä valmistajien puolella menisi myös Ferrari ohi. Ferrarilla on 32 pistettävä kirittävänä ja 7 kisaa eli on ihan mahdollista Red Bullille tipahtaa vasta kolmoseksi. Olisi kyllä melkoinen katastrofi ja mahalasku alkukausi huomioiden, harvoin nähdään moista.Red Bull on kyllä tehnyt pahan virheen kun antanut Perezin ajaa toista autoa. Jos tilalla ois ollut tasaisempi kuski olisivat turvallisessa johdossa tallipisteissä.
No nyt. Ihmettelen suuresti jos ei tule mitään sanktioita tuosta.Kaikki varmaan mietti miten Mclaren kulki niin kovaa suoralla eikä Leclerc päässyt edes DRS:llä ohi?
Kannattaa katsoa DRS:n reunoja eli oranssin ulkoreunoja.
Kun mitä todennäköisintä että ensi kaudella aika samanlaista, niin olisi kyllä jollekin uudelle kuskille todellinen kuoleman suudelma. Hyvinkin niin että 1 kausi ja sitten ulos/unohdetuksi, tai jo kesken kauden.Ei käy kyllä kateeksi Sauberin somevastaavaa. Joka kisan jälkeen sama ’emme ole siellä missä haluaisimme, yritämme parantaa seuraavaan kisaan’- mantra. Luulisi olevan suhteellisen puuduttavaa hommaa. Toki ”hassunhauskoja” videoita painetaan instaan jatkuvalla syötöllä kuskien kera, vaikka joku voisi ajatella että tähdellisempääkin tekemistä ehkä olisi.
Sometiimi kuitenkin vastaa nimenomaan siitä somesta. Mielestäni ankeampaa olisi, jos olisi vain ne kisan jälkeiset tekstit ja muu aika autiota. Ellei siis tallilla ole tekijät niin tiukilla, ettei ole erillistä viestintätiimiä, vaan someakin hoitaa tehtaan kaverit.Ei käy kyllä kateeksi Sauberin somevastaavaa. Joka kisan jälkeen sama ’emme ole siellä missä haluaisimme, yritämme parantaa seuraavaan kisaan’- mantra. Luulisi olevan suhteellisen puuduttavaa hommaa. Toki ”hassunhauskoja” videoita painetaan instaan jatkuvalla syötöllä kuskien kera, vaikka joku voisi ajatella että tähdellisempääkin tekemistä ehkä olisi.
Meinaat että somevastaava voisi suunnitella vaikka uuden pohjalevyn noiden somepostausten sijaan?Ei käy kyllä kateeksi Sauberin somevastaavaa. Joka kisan jälkeen sama ’emme ole siellä missä haluaisimme, yritämme parantaa seuraavaan kisaan’- mantra. Luulisi olevan suhteellisen puuduttavaa hommaa. Toki ”hassunhauskoja” videoita painetaan instaan jatkuvalla syötöllä kuskien kera, vaikka joku voisi ajatella että tähdellisempääkin tekemistä ehkä olisi.
Eiköhän nuo tulokset itsessään vedä jo tarpeeksi vakavaksi. Varmaan todella mukava työilmapiiri, jos lähdetään tuollaiselle ”kielletään kaikki kiva kunnes alkaa sujumaan” -linjalle. Huumori on yksi selviytymiskeino ja auttaa jaksamaan vaikeassa tilanteessa.Ehkä enemmänkin että olisi tilanteen mukainen eetos. Miksi heh heh hassutella jos kaikki menossa päin persettä, ennemmin sitten vakavia aiheita yms. Vaikka syvällisiä paneelikeskusteluja, taidearvioita keskiajan klassikoista tai jonkun säveltäjän requiem soimassa taustalla.
Jep. Ensi vuodesta tulee pitkä vuosi.Ei käy kyllä kateeksi Sauberin somevastaavaa. Joka kisan jälkeen sama ’emme ole siellä missä haluaisimme, yritämme parantaa seuraavaan kisaan’- mantra. Luulisi olevan suhteellisen puuduttavaa hommaa. Toki ”hassunhauskoja” videoita painetaan instaan jatkuvalla syötöllä kuskien kera, vaikka joku voisi ajatella että tähdellisempääkin tekemistä ehkä olisi.
No lähinnä ajattelin, että kuskit voisivat vaikka treenata, ajaa simua yms. kaiken pelleilyn sijaan. Ei esim. Haas mitään sketsishowta vedä kisojen välissä kuskien kanssa. Ja Sauber postailee kisaviikonloppuinakin kaikkea muuta, mutta ei itse asiaa. Toki nyt tärkeimmät tulokset joo, mutta silloinkin on noita ihme vitsipläjäyksiä seassa. Kyllä se nyt vähän antaa sellaisen kuvan tallista, että mikähän noiden tavoite edes on ja otetaanko siellä mitään tosissaan.Meinaat että somevastaava voisi suunnitella vaikka uuden pohjalevyn noiden somepostausten sijaan?
Nyt en ihan kärryillä mitä siellä postaillaan, ja ketkä ovat kohderyhmä. joten en ota kantaa nykyiseen.No lähinnä ajattelin, että kuskit voisivat vaikka treenata, ajaa simua yms. kaiken pelleilyn sijaan. Ei esim. Haas mitään sketsishowta vedä kisojen välissä kuskien kanssa. Ja Sauber postailee kisaviikonloppuinakin kaikkea muuta, mutta ei itse asiaa. Toki nyt tärkeimmät tulokset joo, mutta silloinkin on noita ihme vitsipläjäyksiä seassa. Kyllä se nyt vähän antaa sellaisen kuvan tallista, että mikähän noiden tavoite edes on ja otetaanko siellä mitään tosissaan.
No lähinnä vaan meinasin, että jotenkin tulee epäammattimainen vaikutelma ja näkyy kyllä tuloksissakin, jos touhu on tollasta lekkerinheittoa muussakin toiminnassa. Ja ei, en nyt tarkoita että pitäisi koko ajan murjottaa naama norsunvitulla kun ei onnistu, mutta vois nyt välillä edes esittää, että tuolla ollaan ihan tosissaan ja tehdään töitä että kilpailukyky paranisi.Nyt en ihan kärryillä mitä siellä postaillaan, ja ketkä ovat kohderyhmä. joten en ota kantaa nykyiseen.
Mutta olishan varmaan ihan kiinnostaa jos jotain tarinaa tallintoiminnasta, mainitsi simuajot, niin niiistähän saisi tarinaa, se sitten pääseekö some porukka tekemään simulaattoriin tarinaa, ja onko siinä vahvaa porukkaa, vai pitäisikö siihen valjastaa amattialisia. Voisin kuvitella että tuollainen sometoiminta veisivät enemmän aikaa kuskeilta, inseiltä itse työstä, vs se että touhuavat odotelleessaan jotain some porukan kanssa.