Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keltaisista kesti vielä jonkin aikaa ennenkuin tuli turva-autosta ilmoitus, missähän Bot sillon mahto olla?Höpöhöpö. Heti kun tuli keltaiset bottas oli vielä neulansilmässä ja olisi ehtinyt varikolle. Yksi sija tuossa meni, jos olisi tullut heti ni olisi leclercin edellä.
Mitähän väliä sillä on? Tsunodan auto oli pysähtynyt radan viereen varikon ulostuloon ni tuo oli 100% varmaa että tulee SC.Keltaisista kesti vielä jonkin aikaa ennenkuin tuli turva-autosta ilmoitus, missähän Bot sillon mahto olla?
Ei taida bottas saada alonsoa kiinni
joo se on helppoa sohvalta jälkeenpäin, ei kukaan muukaan käynyt varikolla ennen turva-auto ilmoitustaMitähän väliä sillä on? Tsunodan auto oli pysähtynyt radan viereen varikon ulostuloon ni tuo oli 100% varmaa että tulee SC.
Ocon tarjoaa DRS-apua Alonsolle.Ei taida bottas saada alonsoa kiinni
Juu, sitä tarkoitin että ei bottas pääse kunnolla iskemään että ohittaan pääsisi, vaikka lähellä onOn alle sekunnin päässä muttei pääse ohi kait?
Ei sekään toki yllätä...
Soon...Kukaan ei ole vetänyt mestareiden muuriin. Mitä ihmettä.
Aika monella oli tuuria esim. kisan voittajalla.Bottaksella tuuria, mutta kaikki lasketaan.
Mistä tällainen negatiivisuus???Bottaksella tuuria, mutta kaikki lasketaan.
Parempi tuuri siisValtteri selvästi Zhouta parempi
Mitähän väliä sillä on? Tsunodan auto oli pysähtynyt radan viereen varikon ulostuloon ni tuo oli 100% varmaa että tulee SC.
Itseasiassa olisi ollut täysin optimiaika tulla varikolle. SC ilmoitus tuli juuri kun bottas ohitti varikon sisääntulon.Niinkun sanoin aikasemmin olisi ollut leclercin edellä jos olisi tullut tuolloin varikolle, se on sit eriasia olisiko ollut mitään vaikutusta lopputulokseen.On sillä sen verran väliä, että keltaisten aikana ei radalla ole nopeusrajoitusta, VSC JA SC aikana on. Eli olisi hävinnyt enemmän jos olisi tullut saman tien sisään.
Sillä ei ole mitään merkitystä että ajoi kerran radan ympäri, koska kaikki autot kiertää radan samaan tahtiin. Tärkeintähän tuossa oli ainoastaan keretä ennen fyysistä turva-autoa kierrokselle.
Ylitulkitsit nyt. Minä en kuulu palstan Bottas-dissaajien joukkoon.Mistä tällainen negatiivisuus???
Saattoi olla sovittu taktiikka Alonso suojasi Oconia? ja tallille hyvät sijat. Hienosti ajoi Zhoukin ja sai siitä palkan, Bottaksella kävi kohtuu hyvä tuuri turva-auton kanssa. Muuten olis voinut mennä Zhoun kanssa toisinpäin.Ocon tarjoaa DRS-apua Alonsolle.
Onneksi jo ensi viikolla Rovanperä juhlii Keniassa.No pari viikkoa saa sit taas odottaa seuraavaa GP:tä
Kattelin tuon just bottaksen onboardista ja ei tosta kyllä mitään rankkua tule. Samanlaisia tilanteita jossa kiemurrellaan suorilla on joka kisassa. Yleensä noista tulee varoituskin vasta jos tuota on tehnyt kierrostolkulla putkeen.saas nähdä miten käy Alonsolle
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) UNDER INVESTIGATION - WEAVING ON STRAIGHT
19 Jun 2022, 21:46:24
eli viimeisellä kiekalla kurvaili Bottaksen edessä aika rajulla tavalla.
jos tuosta tulee perinteiset +5 sekuntia, niin silloin molemmat alfat nousee yhden sijan ja alonso on kymmenes.
juu ei se ihan niin paha ollutkaan ku mitä aluksi näytti, toi kopsattu race controllin ilmo vaan lisäs vettä myllyyn.Kattelin tuon just bottaksen onboardista ja ei tosta kyllä mitään rankkua tule. Samanlaisia tilanteita jossa kiemurrellaan suorilla on joka kisassa. Yleensä noista tulee varoituskin vasta jos tuota on tehnyt kierrostolkulla putkeen.