F1 2022 - Kanadan GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Selvisi ainakin miksi alfa oli eilen parempi suhteessa aikaisempaan viikonloppuun. Pistetty sateelle lisää siipeä joka nyt sit kostautuu kisassa.
 
Zhou on käynyt varikolla ja about 2 sakkaa Valtterin perässä. Kertoo jotain siitä kummalla kulkee. Toki Zhoun auton pitää vielä kestää maaliin.
 
Varmaan Alfaa kuumottaa Bottaksen kohdalla jo mahdollinen rankku moottorinvaihdosta
 
Jonkun veran vielä pitäis yhden vaihdon miesten saada kiekkoja ni homma on tasoitettu. Sinänsä taas jännäks menee. Stroll onneks on hidas ni auttaa Bottasta.
 
On tuo alfan suoranopeus surkeaa zhoullakin. Siipi auki, ei mitään hyötyä.
 
Hämmentävän vähän tuolla drs siivellä on hyötyä? Mikä ei ole yhtään huono asia. Leclerc sama homma.
 
No niin Leclercille uudet renkaat, olipa hidas käynti. Saa nähdä, milloin Alfa vaihtaa.
 
Nyt äkkiä Bottas sisään, Leclerc tulee kovaa takaa.

Todennäköisesti tulee jännä loppu kun Sainz tulee jahtaamaan Verstappenia softeilla.
 
Ei tuossa viimeisellä suoralla pidä päästää ketään sisäpuolelle. Tuntuu että osa kuskeista luovuttaa jo suoran alussa, kun päästävät toisen sisäpuolelle. Toisin kuin Albon, joka piti Bottaksen takana kauan.
 
Nyt vuorostaan Zhou ei pääse millään ohitse. Aika tovin roikkunut tuossa Strollin perässä, ja Strollilla on yhtä vanhat renkaat kuin Bottaksella.
 
Nyt ei passaisi bottaksen nukkua restartissa. Vettelin jos päästää ohi ni se on possujunaa loppukisa.
 
Taidat itse nukkua,jos on jo ohittanut varikonportin niin hankalaa on mennä sinne.
Höpöhöpö. Heti kun tuli keltaiset bottas oli vielä neulansilmässä ja olisi ehtinyt varikolle. Yksi sija tuossa meni, jos olisi tullut heti ni olisi leclercin edellä.
 
Mikähän idea oli pitää Vettel 36 kierrosta ja Magnussen 48 kierrosta vanhat renkaat radalla?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 929
Viestejä
4 570 493
Jäsenet
75 332
Uusin jäsen
Wildhoney

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom