F1 2021 - Iso-Britannian GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Russelia hehkutetaan ja onhan se hyvä kuski, mutta veikkaan että sen tallikaveri on niin paska että sen takia autoa pidetään umpisurkeana. Silloin kun paska tallikaveri kyntää niin on helppo loistaa.
Jokos unohtui että se kylmiltään Mersun rattiin hypättyään vei Bottasta 100-0?
 
Jokos unohtui että se kylmiltään Mersun rattiin hypättyään vei Bottasta 100-0?
Sanoi viestissäni että kyseessä on hyvä kuski. Se Bahrainin kisa oli poikkeuksellisessa ovaali versiossa ja pääsi suoraan Hamiltonin autoon, mutta todella vakuuttavaa se meno oli, ois ajanut helppoon voittoon.
 
Jokos unohtui että se kylmiltään Mersun rattiin hypättyään vei Bottasta 100-0?
Tämä. Bottas sai sellaisen kairauksen että. Jos Hamilton olisi ollut useamman kisan sivussa, niin Bottas ei tällä kaudella olisi enää Mersulla ajanut.
 
Russeli kelpaa nyt jo briteille paremmin kuin Bottas koskaan.
Siinä Mersulle yksi pointti lisää.
 
Ei tuo Bottas paljoa jäänyt. Kova kierros Valtterilta ilman vetoapua. Huomenna sitten kunnon kolarit sprintissä.
 
Ai jumalauta, Hämis taas näytti mistä kuskit on tehty. Kuppahuuli Verstappen jäi itkemään taakse. Jeess!!!
 
Annan tälle uudelle perjantaille 9/10 arvosanan, sille vanhalle annan 4/10. Kyllä tämä tuntuu ainakin näin äkkiseltään todella raikkaalta tuulahdukselta.
 
Kerros nyt mikä hyöty kolaroinnista on kisaan? Jos kolarit saa syttymään, niin kannattaa vaihtaa lajia.
No tuohan se kisaan lisää tilanteita, jos vaikka Hamilton/Verstappen/Bottas lähtee viimeisestä ruudusta kisaan?
Sinun mielestä on parempi että ajellaan aika-ajon järjestyksessä kiskoilla jonossa maaliin? Kannattaa vaihtaa lajia.
 
Käännetty järjestys tarkoittaisi sitä, että tunnustetaan että lajin viihdearvo on paska joten luovutaan urheilullisesta puolesta ja ihan vaan luodaan keinotekoisesti sitä viihdettä. En sano, että olisin ehdottomasti sitä vastaan, mutta se on sen verran iso kynnys ylitettäväksi että ihan ymmärrettävää että ei ainakaan vielä ollut halua tehdä sellaista päätöstä. Toki oletan että tulossa on tylsää paskaa ja autojen säästelyä sprinttiformaatissa, mutta tietty masokismi kuuluu lajiin :smoke:
Joku voisi argumentoida että tallien voimasuhteet syövät jo sellaisenaan urheilullisen puolen eli kuskien ajamisen merkityksen (joo, ei pelkkä auto voittoja automaagisesti tuo, mutta ei siellä perstapit tai kinkut haasilla kärkisijoilla pyörisi)
 
Joku voisi argumentoida että tallien voimasuhteet syövät jo sellaisenaan urheilullisen puolen eli kuskien ajamisen merkityksen (joo, ei pelkkä auto voittoja automaagisesti tuo, mutta ei siellä perstapit tai kinkut haasilla kärkisijoilla pyörisi)

Joo mietin että onko "urheilullinen" oikea sana, mutta tässä kontekstissa se sisältää tallien välisen taistelun. Se, että toisilla on paremmat nallekarkit kuin toisilla ei ole mikään uusi ja ihmeellinen juttu, ja pätee useimpiin muihinkin urheilulajeihin (doping tai muut resurssit). Toki kisat olisi jännempiä jos kaikilla olisi sama auto, mutta sitten se olisikin eri laji ja niitä varmaan maailmasta löytyy.
 
Nyt katoin uusinnat aika-ajoista m, ja kyllä kyynel tuli kun Hamilton näytti taas miksi on kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras f1 kuski!
 
Aijaa. Tän kauden perusteella Max on kyllä vieny Hamiltonia kuin litran mittaa. :whistling:
Mutta objektiivisuudesta viis, kunhan on fanilasit silmillä..

Toki vienyt ajoittain kun paljon parempi auto. Hamiltonilla 7mm titteliä ja maxilla 0. Max ei oo vielä saavuttanut yhtään mitään toisin kuin Lewis
 
Missä? Hamiltonin in-car kamerassa ei näkynyt Bottasta mailla eikä halmeilla.
Koska ei saa liikaa epäillä kysyjän motivaatiota, niin oletetaan että tosissasi kysyt.


Katsomatta auton kamerakuvia, niin luulisi bottaksen siellä näkyvän (no jos ei sitä kypärää, niin auto), jos kuvattu eteenpäin, jos sinulla kuvaa taaksepäin, niin tuskin näkyy.

Uutisoinnin perusteella tallilla aika-ajoissa oli järsestys, Bottas meni edellä ja Hamilton perässä, eli Bottas antoi vetoapua mikä mahdollista Hamiltonille paremmin kierrosajan verrattuna että olisi ajanut ilman apua.
 
Koska ei saa liikaa epäillä kysyjän motivaatiota, niin oletetaan että tosissasi kysyt.


Katsomatta auton kamerakuvia, niin luulisi bottaksen siellä näkyvän (no jos ei sitä kypärää, niin auto), jos kuvattu eteenpäin, jos sinulla kuvaa taaksepäin, niin tuskin näkyy.

Uutisoinnin perusteella tallilla aika-ajoissa oli järsestys, Bottas meni edellä ja Hamilton perässä, eli Bottas antoi vetoapua mikä mahdollista Hamiltonille paremmin kierrosajan verrattuna että olisi ajanut ilman apua.
Eiköhän tuo vetoapu ole huomattava kun aika-ajossa Leclerc sitä myös pyyteli. Ja on nuo ajojen jälkeiset kommentitkin sen suuntaisia kun Bottas sanoi olleensa tuulenhalkojana.
 
Oliko niin, ettei eilistä paalua lasketa tilastoihin? Aika hölmöä, jos näin oli. Entä jos normaalisti ajaa paalulle mutta vaikka aiemmasta osien vaihdosta saa x ruutua rankkua?
Mielestäni sprintistä saisi tulla vaikka puolet tms. pisteitä normaaliin verrattuna. Nythän vain kolmelle ekalle pojot? Aika meh ajella, vaikka huomisen sijoista kysymys. Tai ainakin voi olla aika riskitöntä ajoa paikoitellen. Kohtahan se nähdään…
 
Tässä on mielenkiintoista se että lähdössä on enemmän painoarvoa ja se että nyt kuskit voi vetää lapun lattiassa kokoajan.
 
Mites käy huomiseen kisaan lähtöpaikan suhteen jos keskeyttää? Lähdet vikasta ruudusta vai miten?
 
Perez boom seinään ja kimpoaa takaisin radalle.
edit. ei onneksi osunut. Olisi ollut betonia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 249
Viestejä
4 579 482
Jäsenet
75 378
Uusin jäsen
Dimosaurus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom