Mikä parasta, tämä jatkuu heti ens viikonloppuna samalla radalla uudestaan!
Eka kerta, kun edellisen kisan threadi kelpaa tulevaan kisaankin.![]()
Itseasiassa seuraava kisa ei ole Itävallan GP, vaikka samalla radalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä parasta, tämä jatkuu heti ens viikonloppuna samalla radalla uudestaan!
Eka kerta, kun edellisen kisan threadi kelpaa tulevaan kisaankin.![]()
Jotenkin veikkaan, että ensi viikonlopun kisa on tylsempi.Mikä parasta, tämä jatkuu heti ens viikonloppuna samalla radalla uudestaan!
Itseasiassa seuraava kisa ei ole Itävallan GP, vaikka samalla radalla2020 Styrian Grand Prix - Wikipedia
Ah, enpäs ees aatellu, että se olis eri nimellä.Ei sitten mitään.
Itse taas oottelin turvautoa ihan loppuun, että olisivat ajaneet kisan loppuun sen takana niin Hämis ois jääny pisteittä sopivalla autojen tiivistyksellä.
Eiköhän kaikki autot saa viiden sekunnin sisään turva-auton perässä, vaikka olihan Perez:llä myös rangaistus joten ainakin pisteen ois saanu. Kyllä kaikki Hämiksen takana ois saanu käskyn tiivistää kunnolla.Kieltämättä tuosta saisi viimeisiin mutkiin sellaisen jännän "ei saa missään nimessä ohittaa mutta tallikaveri/kaljakaveri on tuolla muutaman sijoituksen päässä takana" tiivistysleikin![]()
Heh, mä ihmettelin aika montaakin kommenttia. Tuntuu vaan yrittävän jauhaa koko ajan, vaikka paskaa.Ihmettelin Juuselan kommenttia lopussa kun väitti Perezin yritystä lopussa turhaksi koska sijoitus ei nouse koska 5 sek rankku... - Kai Perez yritti nopeinta kierrosta ja yhtä lisäpistettä?
Aika kujallahan se jätkä on kokoajanHeh, mä ihmettelin aika montaakin kommenttia. Tuntuu vaan yrittävän jauhaa koko ajan, vaikka paskaa.
Vähän nauratti, kun kisan alussa maalaili jo kaiken maailman salaliittoteorioita, että saakohan nyt Bottas ajaa voittoon kun Hamilton oli toisena. Vieressä Ossi Oikarinen tyynesti totesi, että Mersuthan saa kisata keskenään ja se saa voittaa kummalla nopeus siihen riittää.Aika kujallahan se jätkä on kokoajan
Vähän nauratti, kun kisan alussa maalaili jo kaiken maailman salaliittoteorioita, että saakohan nyt Bottas ajaa voittoon kun Hamilton oli toisena. Vieressä Ossi Oikarinen tyynesti totesi, että Mersuthan saa kisata keskenään ja se saa voittaa kummalla nopeus siihen riittää.
Hamiltonilla saattaa hieman jo puristaa, kun mies ei ole ollut palkintokorokkeella tällä radalla sitten vuoden 2016 ja viimeisin paalukin on samalta vuodelta. Minulla on pientä toiveikkuutta, että saattaa olla ylilyöntejä tiedossa.Jotenkin veikkaan, että ensi viikonlopun kisa on tylsempi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.