F1 2020 - Britannian GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Kvyatin kolari eri kulmista ja tuossa kohtaa näkyy takarenkaat ja oikea takarengas näyttäisi ensimmäisenä menevän, niin ku Brundle epäilikin. Tuli vain mieleen olisiko tiimit reagoinu eri tavalla yleensä renkaiden tilaan, jos ois kuvaa nähty jo kisan aikana. Vai näkyikö tuo jossain kohtaa, ite en ainakaan huomannu..? Kohdassa 1:14 myös hauskaa 360 kuvaa keulalta.

 
Kvyatin kolari eri kulmista ja tuossa kohtaa näkyy takarenkaat ja oikea takarengas näyttäisi ensimmäisenä menevän, niin ku Brundle epäilikin. Tuli vain mieleen olisiko tiimit reagoinu eri tavalla yleensä renkaiden tilaan, jos ois kuvaa nähty jo kisan aikana. Vai näkyikö tuo jossain kohtaa, ite en ainakaan huomannu..? Kohdassa 1:14 myös hauskaa 360 kuvaa keulalta.


Uskoisin, että kaikki tiimit tiesivät hyvin pian tuon johtuneen rikkoutuneesta takarenkaasta, mutta sitä rikkoutumista tuskin voi laittaa pelkän kuluman piikkiin, jonka vuoksi se ei vaikuttanut tiimien toimintaan renkaiden suhteen.

Hieman itseäni ihmetytti, että miten Kvyat laittoi sen aluksi ihan täysin omaan piikkiin. Vaikka kuskin on noin nopeasti tapahtuvassa tilanteessa lähes mahdoton huomata renkaan hajonneen, niin luulisi kuitenkin, että kuski vähän ihmettelisi tapahtunutta. Varmasti vähän helpotti harmitusta, kun sai tietää, että ei ollut oma vika.
 
Hieman itseäni ihmetytti, että miten Kvyat laittoi sen aluksi ihan täysin omaan piikkiin. Vaikka kuskin on noin nopeasti tapahtuvassa tilanteessa lähes mahdoton huomata renkaan hajonneen, niin luulisi kuitenkin, että kuski vähän ihmettelisi tapahtunutta. Varmasti vähän helpotti harmitusta, kun sai tietää, että ei ollut oma vika
Niinkuin Häkkisen Mika kun heräili koomasta Australian tällin jälkeen niin ensimmäisiä juttuja oli että "ei se ollut minun vikani..."
 
Hieman itseäni ihmetytti, että miten Kvyat laittoi sen aluksi ihan täysin omaan piikkiin. Vaikka kuskin on noin nopeasti tapahtuvassa tilanteessa lähes mahdoton huomata renkaan hajonneen, niin luulisi kuitenkin, että kuski vähän ihmettelisi tapahtunutta. Varmasti vähän helpotti harmitusta, kun sai tietää, että ei ollut oma vika.
Ehkä hämäs kun ajoi just tuossa kanttarin päällä, jos ajatteli että lipes siitä jotenkin..
 
Ehkä hämäs kun ajoi just tuossa kanttarin päällä, jos ajatteli että lipes siitä jotenkin..
Varmasti sitä ajatteli, mutta silti tuon pitäisi herättää kuljettajassa ihmetystä, kun ei Kvyat siinä varsinaisesti mitään virhettä tehnyt.
 
Kuski ajaa perstuntumalla ja jos perstuntuma sanoo, että lipsahti perä alta - ei siinä ekana rengasrikko ole mielessä. Saati analyysi että oliko mahdollista että oma vs tekninen vs syöksypommittaja, ehtii siinä voittamaan oman tuntuman
 
Kuski ajaa perstuntumalla ja jos perstuntuma sanoo, että lipsahti perä alta - ei siinä ekana rengasrikko ole mielessä. Saati analyysi että oliko mahdollista että oma vs tekninen vs syöksypommittaja, ehtii siinä voittamaan oman tuntuman
Nämä kuskit ajavat noita autoja kuitenkin niin paljon, että kokemuksen kautta pitäisi ymmärtää, että lähtikö perä alta oman virheen vuoksi, vai oliko tilanteessa muita tekijöitä. Veikkaanpa, että suurin osa kuskeista olisi todennut heti tapahtuneen jälkeen jotain tyyliin "wtf just happened?".

Sanoisin jopa, että ei ole kovin hyvän kuskin merkki, jos ei huomaa mitään erikoista tapahtuneen. On ihan ymmärrettävää, että ei huomaa tai edes epäile rengasrikkoa, mutta jos tuntuma on noin huono, että epäilee omaa virhettä vaikka sellaista ei tapahtunut, niin tuntuma ei silloin ole kovin hyvä. Voi toki kertoa auton ajettavuudestakin, jos on noin epävarma suhtautuminen omaan ajamiseen.
 
Tuli mieleen että törmäys oli suht kova.. ehkä oli hieman hämillään tilanteen jälkeen ja pyyteli vaan anteeksi ?
 
Nämä kuskit ajavat noita autoja kuitenkin niin paljon, että kokemuksen kautta pitäisi ymmärtää, että lähtikö perä alta oman virheen vuoksi, vai oliko tilanteessa muita tekijöitä. Veikkaanpa, että suurin osa kuskeista olisi todennut heti tapahtuneen jälkeen jotain tyyliin "wtf just happened?".

Sanoisin jopa, että ei ole kovin hyvän kuskin merkki, jos ei huomaa mitään erikoista tapahtuneen. On ihan ymmärrettävää, että ei huomaa tai edes epäile rengasrikkoa, mutta jos tuntuma on noin huono, että epäilee omaa virhettä vaikka sellaista ei tapahtunut, niin tuntuma ei silloin ole kovin hyvä. Voi toki kertoa auton ajettavuudestakin, jos on noin epävarma suhtautuminen omaan ajamiseen.
Paljonkos oot ite ajellu noita autoja kun tiiän niin hyvin mitä perstuntumalla huomaa :facepalm:
 
Aika kovaa analyysiä yhden pahoittelun perusteella. Tiimipelurin luulisi olevan pahoillaan keskeytyksestä, vaikka vika ei olisi itsessä. Kallis paukku se oli tallille ja monelle paljon ruuvattavaa. :asif:
 
Aika kovaa analyysiä yhden pahoittelun perusteella. Tiimipelurin luulisi olevan pahoillaan keskeytyksestä, vaikka vika ei olisi itsessä. Kallis paukku se oli tallille ja monelle paljon ruuvattavaa. :asif:
Joo. Lähinnä vain Suomessa ja Saksassa anteeksi pyytäminen tarkoittaa suoraan virheen myöntämistä. Muualla voi pahoitella ikävää tapahtumaa vain osoittaakseen myötätuntoa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 927
Viestejä
4 570 362
Jäsenet
75 332
Uusin jäsen
Wildhoney

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom