Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulaa vaan samalla se Verstappenin aikasakko samallaJos Hamilton onnistuu pysyttelemään kärjessä, niin Bottashan voisi tulla kisan lopussa varikolle hakemaan tuoreet renkaat nopeinta kierrosta varten, kun Gasly on sen verran paljon jäljessä.
Jos Hamilton onnistuu pysyttelemään kärjessä, niin Bottashan voisi tulla kisan lopussa varikolle hakemaan tuoreet renkaat nopeinta kierrosta varten, kun Gasly on sen verran paljon jäljessä.
No ei voi koska pitää pysyä 5 sek sisällä Maxista.
Maxilla ei kyllä ollut mitään realistista mahdollisuutta ohittaa, kun mersu karisti aina suorilla redbullin.Taitaa vaatia nyky autoilla sen 5 sec nopeamman auton että Monacossa pääsee ohi.
Hamiltonilla ei ollut mitään hätää, kunhan vaan ulisi taas kerran.
Lewis on sen näköinen kun ei olis tehnyt mitään.
Kovakuntoisia kavereita näyttää olevan.
Nykyautoja on niin helppo ajaa, että Kekekin voittas mersulla.
Ois kyllä huima kisa. Aivan taatusti kattoisin.Oliskohan mitään jos jatkossa ajettaisiin Karting autoilla toi rata, vois mahtua paremmin mutkiin?
Keke oli niin kova jätkä,että olis voittanut theodore racingilläkin.
Radalle on vaikea tehdä mitään ympäröivän infran vuoksi, mutta autot voitaisiin vaihtaa karting-autoihin.Jotain tolle Monacon radalle pitäisi tehdä. Kisat on aivan paskoja joka vuosi, ellei sitten satu satamaan.
Hamilton oli kyllä ilmiömäinen tänään! Bottas 3 voittaja autolla
Jotain tolle Monacon radalle pitäisi tehdä. Kisat on aivan paskoja joka vuosi, ellei sitten satu satamaan.
Anna mä arvaan, että kannustat illan lätkäpelissäkin Kanadaa?Hamilton oli kyllä ilmiömäinen tänään! Bottas 3 voittaja autolla
Valtteri vähän kiusi sitä yläasteella.Anna mä arvaan, että kannustat illan lätkäpelissäkin Kanadaa?
Itseasiassa olen suomen puolellaAnna mä arvaan, että kannustat illan lätkäpelissäkin Kanadaa?
Itseasiassa olen suomen puolella
Arvaan että niin kauan kun menee hyvin..?