F1 2019 - Espanjan GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Näköjään sen vuoksi, että säännöissä on kielletty kyseiseen sensoriin luottaminen eli varikkomiehistöltä vaaditaan erikseen kuittaus renkaan kiinnityksestä.

Sääntöjen+Turvallisuuden lisäksi tuollainen data ei ole luotettavaa, koska mutteri voi mennä väärin tai jostain muusta syystä sensori antaisi vihreää, vaikka mutterimies olisi eri mieltä. Tuloksena se, että rengas pomppii ekassa mutkassa katsomoon (jos ei määrätä kuskia pysähtymään, tietty).
 
Viimeksi muokattu:
Samoin autoa käsittelevät tunkkimiehet on vaihdettu hydraulisiin tunkkeihin, jotka on kytketty samaiseen järjestelmään.
Auton nostaminen "voimalaitteilla" kisan aikana on säännöissä kielletty. Ihmisen on tehtävä sillä tunkilla se nostoliike. Eli siellä edelleen on samat vanhat tunkkimiehet.
 
Auton nostaminen "voimalaitteilla" kisan aikana on säännöissä kielletty. Ihmisen on tehtävä sillä tunkilla se nostoliike. Eli siellä edelleen on samat vanhat tunkkimiehet.

Joo, ei ole mitään apuja nostoon, mut vivulla auto tipahtaa. Itseasiassa varmasti paljon turvallisempaa niin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
294 535
Viestejä
5 040 852
Jäsenet
80 697
Uusin jäsen
ojjjjj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom