- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 353
Mitä hyötyä Mercedes saa jos ottaa Oconin? Mitä riskejä?Sen verran voin sulle paljastaa kun et näköjään tiedä että sana ei noissa piireissä merkkaa mitään!
Mitä hyötyä Mercedes saa jos ottaa Oconin? Mitä riskejä?Sen verran voin sulle paljastaa kun et näköjään tiedä että sana ei noissa piireissä merkkaa mitään!
Otinko tohon ocon asiaan jotain kantaa?Mitä hyötyä Mercedes saa jos ottaa Oconin? Mitä riskejä?
Hyökkäsit voimalla Valtterin tallipaikkaa puolustavaa kommenttia vastaan.Otinko tohon ocon asiaan jotain kantaa?
Kunhan opetan vähän elämän realiteetteja vaan, kaikkea ei kannata fanaattisesti uskoa mitä sanotaan.Hyökkäsit voimalla Valtterin tallipaikkaa puolustavaa kommenttia vastaan.
Ei kai siinä muuta ole kuin että Mercedeskin haluaisi kerrankin pitää junnunsa F1-sarjassa, kun se on onnistunut niin McLarenilta, Red Bullilta kuin Ferrariltakin. Vaihtoehtojakaan ei oikein ole, sillä Williams kyntää niin syvällä, että onko Mersulla firmana mitään intressiä maksaa tallipaikasta. Muualle taas ei Mersu-junnuilla ole mitään asiaa rahalla tai ilman.Mitä hyötyä Mercedes saa jos ottaa Oconin? Mitä riskejä?
Tuntuu silti, että joutuu kyllä Bottaskin ylittämään itsensä jotta voisi mestaruuden saada. Yleensä jos Bottas on kärjessä pystyy Hamilton roikkumaan koko kisan perässä sekunnin pari takana ja yrittämään ohitusta. Vastaavasti jos Hamilton pääsee lähdössä kärkeen, Bottas jää hetkessä 10 sekunnin päässä eikä mahdollisuuksia taistella voitosta ole. Se olisi Bottaksen napsittava paalut tai ohitukset lähdössä ja sitten pystyttävä hallitsemaan koko kisaa kärkipaikalta, ja siltikin tietää, että takana on pahin mahdollinen vastus.Jotenkin on ensimmäistä kertaa tullut fiilis, että Bottaksella olisi oikeasti saumaa mestaruuteen. Otteet on jo sellaisia, että Hamilton saa pistää parastaan. Sekä startti että vikat kierrokset olivat Bottaksen show eikä Hamiltonilla ollut vauhtia vastata tilanteeseen.
Mitä sitten? Totta helvetissä saa ja pitääkin spekuloida, ilmeitä ja eleitä on luettu aina tässä lajissa jos nyt yhtään pitempään on seurannu..Ei ole todellista, jengi vetää jotain psykologian kursseja täällä screenshotista kun telkkarissa/lähetyksessä näytetty jotain sekunteja ihmisten ilmeitä
Eli Mersu laittaisi talliin ajamaan kaverin joka ei ole ikinä voittanut edes tallikaveriaan. Yleensä kuskien pitää ensin voittaa se tallikaverinsa näyttääkseen vauhtinsa ja tässä pelissä Ocon ei pärjännyt koskaan vaikka vastassa oli Perez jota ei yleisesti pidetä edes mitenkään ilmiömäisen nopeana. Toisekseen Ocon on istunut vuoden ajamatta siinä kohtaa. Olisi ihan järjetöntä rikkoa muutenkin tiimi joka toimii tällä hetkellä 100% tehokkuudella ja kaikki mersulla vielä sanonut Hamiltonia myöten, että hommat on nyt hyvin vs Nicon aikana.Oconhan on Wolffin suosikkipoika, joten en ihmettelisi vaikka korvaisi Bottaksen ilman mitään sen ihmeempää syytä.
Jos auton vauhti riittää silti kakkossijaan ja se estää ykköskuskin draamakohtaukset niin voi olla tallin mielestä parempi ratkaisu kuin kaksi kuskia jotka tappelevat verisesti toisiaan vastaan. Katsotaan nyt miten kausi etenee ja kummankin kasetti kestää. Mikäli lopputuloksena on tallimestaruus ja kuskien kaksi ekaa sijaa ei liene syytä tehdä muutoksia mutta jos kuskien keskinäinen kahina alkaa vaikuttamaan mestaruussarjojen tuloksiin tilanne on eri.Eli Mersu laittaisi talliin ajamaan kaverin joka ei ole ikinä voittanut edes tallikaveriaan.
Wolff on sanonut myös että Ocon on tuleva Mersun maailmanmestari, joten ota näistä nyt sitten selvää.Myös Wolf sanoi juuri viikko sitten, että hän toivoo nykyisten kuskien jatkavan "ikuisesti" Mersulla, eikä heillä ole tällä hetkellä mitään halua muutoksiin.
No eihän siitä tietysti mitään oikeaa tietoa ole.Niin onko siitä tietoa, että olisiko Oconilla jo esisopimus Mersulle tai jopa vedenpitävä sopimus ensi vuodelle?
Varakuski eli jos jompikumpi kuskeista ei pysty ajamaan ocon ajaa.Minkä takia se Ocon edes hengaa noin tiiviisti siellä varikolla? Kuvittelisi että tuo vain turhia jännitteitä kaikkien välille. Vai onko tarkoitus vain kirittää Valtteria. En tiiä. Vois kuvitella että löytyis muutakin tekemistä viikonlopuille kuin hengailla tyhjän panttina.
Onko muiden tiimien varakuskit yhtä tiiviisti kärkkymässä?Varakuski eli jos jompikumpi kuskeista ei pysty ajamaan ocon ajaa.
Australian jälkeen kaikki Italian lehdistöä myöten nauroi Ferrarille. Heidän oli pakko reagoida täystyrmäykseen ja ruuvasit Leclercin moottorista riskillä enemmän tehoa kuin Vettelille. Vettel oli taas altavastaaja Mersuihin nähden. Siitä se eroavaisuus ja selitys minun selitykselle. Vai kuvitteliko joku oikeasti että Vettel olisi tallikaveriaan noin paljon hitaampi?
Leclercin eilinen moka oli täysin turha (ja romutti koko tallin tuloksen) Vettelin kisa moka taas oli kilpailutilanne joka on helpommin hyväksyttävissä koska vain itse on häviäjänä.
Kyllä, Leclercin moka maksoi Ferrarin eturivin ja paljon pisteitä.Aivan varmasti ruuvasivat. Leclerc teki virheen Azerbaidzanissa ja toi 11 pistettä. Vettel teki virheen Bahrainissa ja toi 10 pistettä. Silti toinen romutti virheellään koko tallin tuloksen ja toinen kärsi vain itse.