F1 2019 - Australian GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Bottas meni ja "pilasi" julkisen kuvansa "vittuilemalla" julkisesti voiton jälkeen epäilijöille.Tällaista ei suuret kuljettajat/voittajat tee koskaan!Kuvastaa joko erittäin huonoa itsetuntoa tai jotain muuta,jos joutuu julkisesti tuollaisia huutelemaan.Ei näin Valtteri!
Kuvitelkaapa Kimi samaan tilanteeseen.Olisi vastannut epäilijöille "Boah" tekemättä asiasta mitään numeroa.
Ihan hyvä, että joku joskus sanoo aidosti mitä haluaa. Formuloissa on muutenkin liikaa värittömiä persoonia. Lisää näitä, kohta pakko alkaa fanittamaan bottasta.
 
Ihan hyvä, että joku joskus sanoo aidosti mitä haluaa. Formuloissa on muutenkin liikaa värittömiä persoonia. Lisää näitä, kohta pakko alkaa fanittamaan bottasta.
Skylla näytettiin ennen aika-ajoja jutustelu tuokio missä oli mm. Whiting, Brawn, Ecclestone, Blash juttelemassa Formula 1:n tulevaisuudesta. Kaikki oli vahvasti sitä mieltä että räiskyvyyttä ja erilaisuutta kaivattaisiin.
 
Tulin vain katsomaan Bottas-heittereiden ulinaa. :smoke:
Onko automaattisesti heitteri, jos nyt kuitenkin pitää jalat maassa ja toteaa, että ei yksi pääsky kesää tee? Katsotaan sitten jos sama meno ja varsinkin asenne jatkuu läpi kauden. Itelle nyt tuloksellakaan niin väliä, kunhan asenne ei ole mikään lapanen, vaan vähän mersulle ja tallipäälliköllekin sitä haista vittua ja paskat nakkaa mistään määräyksistä, niin sitten voin jopa arvostaakin miestä.
 
Upeeta, mahtava kisa, Valtteri. Toivottavasti Valtteri tekee "Rosbergit" ja vie maailmanmestaruuden Hamiltonin nenänedestä kauden päätteeksi. "Nukkuva karhu" on herätetty... Tästä on Valtterin hyvä jatkaa seuraaviin kisoihin.
 
Ihan hyvä, että joku joskus sanoo aidosti mitä haluaa. Formuloissa on muutenkin liikaa värittömiä persoonia. Lisää näitä, kohta pakko alkaa fanittamaan bottasta.

Juuri näin. Iät ajat on valitettu, että kuskit on mauttomia ja hajuttomia mannekiineja (Kimiä lukuunottamatta) ja nyt kun yksi vähän poikkeaa kaavasta, niin sekään ei ole hyvä.
 
Katsoin juuri ne joissa lapanen hävisi hämikselle aivan selvästi vaikka oli kuulemma hankkinut munat jne
Itse pidän kymmenystä (0,112) vielä pienenä erona. Peruskoulumatiikalla laskin, että Bottaksella oli 81,75cm kierrosta jäljellä, kun hämiksen kierros oli täysi.

Siitä saa muut tarkistaa, itsellä oli matiikka vain 8. (5303/80,486-(5303/80,598))/0,112=0,817479776m
 
Ihan hyvä, että joku joskus sanoo aidosti mitä haluaa. Formuloissa on muutenkin liikaa värittömiä persoonia. Lisää näitä, kohta pakko alkaa fanittamaan bottasta.
Luin Hintsan Voittamisen anatomia kirjan juuri ja kyllä siellä kovasti painotettiin omaa mielipidettä ja lujaa voitontahtoa.

Ihmettelinkin vähän että Valtteri sanoi, että hänellä ei ole mitään paineita. Ei saa ollakaan että menestyy täydellisesti.

Tuo Aki Hintsa oli kumminkin treenannut eka Häkkistä, Räikköstä, Vetteliä ja Hamiltonia. Ihan kova saavutus ja asennetta voittamiseen täytyy olla, että niitä mestaruuksia voi voittaa. Hyvä siis että haistattelee, jos siltä tuntuu. :)
 
Itse pidän kymmenystä (0,112) vielä pienenä erona. Peruskoulumatiikalla laskin, että Bottaksella oli 81,75cm kierrosta jäljellä, kun hämiksen kierros oli täysi.

Siitä saa muut tarkistaa, itsellä oli matiikka vain 8. (5303/80,486-(5303/80,598))/0,112=0,817479776m
Sori on pakko kun pyysit. Maaliviivan kohdalla mennään noin 300km/h joten siinä kohtaa 0,112s tekee nopeesti pyöristeltynä vähän reilu 9 metriä. :btooth:
 
Sori on pakko kun pyysit. Maaliviivan kohdalla mennään noin 300km/h joten siinä kohtaa 0,112s tekee nopeesti pyöristeltynä vähän reilu 9 metriä. :btooth:
Ei sillä ole väliä paljonko on vauhtia maalin kohdalla, ei edes kummalla oli sitä enemmän. Sinä laskit, että paljonko auto liikkuu tietyllä vauhdilla tietyssä ajassa. Itse laskin keskinopeuseron ja otin sitten aikaeron huomioon, ero tulee koko kierrokselta.

Peruskoulusta on toki aikaa...
 
Viimeksi muokattu:
Tällainen perusnegatiivinen jäitä hattuun kommentti tähän väliin. Yksi kisa ei merkitse mitään. Jos Bottas on kauden puolivälissäkin vielä johdossa, niin voi varovasti alkaa uskomaan.

Tällä hetkellä uskon maailmanmestaruuteen yhtä vahvasti kuin siihen, että kun Latvala voittaa taas kerran jonkun kisan, niin nyt se homma on saatu kasaan.

Hamilton ei tule luovuttamaan enkä edelleenkään usko, että Bottas on nopeampi.
 
No siis, kyllä tuo 9m on oikeammin, suorille (ja varsinkin maalisuoralla) sama aikaero tekee pidemmän matkaeron
Ethän sinä voi hetkittäisen nopeuden perusteella laskea koko kierrokselta tulevaa eroa. Tietyllä nopeudella tuossa 0,112s ajassa auto voi liikkua tuon, mutta ei sillä ole väliä, kun kierrokseen kuuluu kiihdytyksiä ja jarrutuksia. En minä edes tiedä kumpi ajoi maalin tutkaan kovempaa. Keskinopeudessa on eroa 0,091557735m/s ja minun logiikan mukaan tuo pitää jakaa 0,112, että saadaan aika pois ja jäljelle matka.
 
Viimeksi muokattu:
Tällainen perusnegatiivinen jäitä hattuun kommentti tähän väliin. Yksi kisa ei merkitse mitään. Jos Bottas on kauden puolivälissäkin vielä johdossa, niin voi varovasti alkaa uskomaan.

Valtterille tämä ainakin merkitsee todella paljon ja nostaa itseluottamusta.
 
Jos ei raaski C-morea ottaa näiden formuloiden katsomista varten tälle vuodelle, niin mistä nämä kisat näkisi? Ei haittaisi vaikka pienellä viiveellä tulis...
Hanki satelliittipeili ja siihen boksi niin näet RTL-kanavalta ilmaiseksi - tosin mainosten pätkimänä, mutta ei se pahemmin haittaa. 60 cm peilillä näet vaikka parvekkeelta ASTRAn.
 
Ethän sinä voi hetkittäisen nopeuden perusteella laskea koko kierrokselta tulevaa eroa. Tietyllä nopeudella tuossa 0,12s ajassa auto voi liikkua tuon, mutta ei sillä ole väliä, kun kierrokseen kuuluu kiihdytyksiä ja jarrutuksia. En minä edes tiedä kumpi ajoi maalin tutkaan kovempaa. Keskinopeudessa on eroa 0,091557735m/s ja minun logiikan mukaan tuo pitää jakaa 0,12, että saadaan aika pois ja jäljelle matka.
no, ku, ei nyt ihan noinkaan. m/s jos jakaa sekunneilla niin saa m/s^2..
Silloin kun hämis on maalissa, niin se, että paljon bottaksella on kierrosta jäljellä, tarvitaan tietoon bottaksen senhetkinen nopeus ja kiihtyvyys. Ei kiihtyvyyttä ja 300km/h "arvaus" tekee tuon noin 9 metriä tuolla aikaerolla.

edit: mutta onko tässä nyt foorumitappelu ihan aiheen vierestä, jokatapauksessa ero on pieni.
 
Voin kyllä uskoa että HÄMin autossa oli jotain paskana tai pieleen säädetty, mutta ei se nyt kovin katastrofaalisen paskana voinut olla, kun ottaa huomioon että RB ja Ferrari eivät kuitenkaan voineet HÄMille mitään... Bottas on selkeästi piristynyt viime kaudesta ja tämä on paras mahdollinen tapa aloittaa tämä kausi. Se että ei vienyt aika-ajoa ei ole mikään ihme kun HÄM on oikeasti aivan saatanan kova aika-ajokuski. Mutta kisoista ne pisteet saadaan ja tästä on hyvä jatkaa. Edelleen väitän että HÄM vie mestaruuden suvereenisti, mutta onpahan edes vähän vääntöä ja muitakin voittajia kuin HÄM ja Vettel. Kimiltä myös varsin hyvä kisa.
 
Voin kyllä uskoa että HÄMin autossa oli jotain paskana tai pieleen säädetty, mutta ei se nyt kovin katastrofaalisen paskana voinut olla, kun ottaa huomioon että RB ja Ferrari eivät kuitenkaan voineet HÄMille mitään...
No jotain pientä jolla tuo bottaksen ero selittyy. On se mersu pikkuvikaisenakin samaa kastia ferrarin ja RB:n kanssa.

Hamilton voisi keskeyttää ensi kisan niin oltaisiin aika mielenkiintoisessa asemassa :cigar2:
 
On kyllä ollut ihan älyttömän tärkeitä nämä viimeiset kaksi suomalaisvoittoa. Ensin Kimi otti uransa viimeisen voiton, joka yhdessä kisassa varmisti sen että jälkimmäisestä Ferrari-stintistä ei jäänyt paskan maku suuhun vaan sellainen ihan suht positiviinen yleisvire ja Alfalle jatkamaan vähän eri näkökulmasta.

Sitten täysin puskista Bottas kasvattaa valtavat pallit ja tekee kaiken oikein. Eihän näistä voi liikaa haihatella kun Hamilton on joka tapauksessa parempi aika-ajokuski, ja ei tuollaisia startteja voi kovin usein vetää, eikä fuckyou- tyylistä tallikaverin kanssa kisaamista talli halua katsella. Mutta Boltterin kausi on jo nyt parempi kuin viime kausi, ja kautta on 20 kisaa...että harvoin on seuraava kisa kiinnostanut näin paljoa.
 
Voin kyllä uskoa että HÄMin autossa oli jotain paskana tai pieleen säädetty, mutta ei se nyt kovin katastrofaalisen paskana voinut olla, kun ottaa huomioon että RB ja Ferrari eivät kuitenkaan voineet HÄMille mitään... Bottas on selkeästi piristynyt viime kaudesta ja tämä on paras mahdollinen tapa aloittaa tämä kausi. Se että ei vienyt aika-ajoa ei ole mikään ihme kun HÄM on oikeasti aivan saatanan kova aika-ajokuski. Mutta kisoista ne pisteet saadaan ja tästä on hyvä jatkaa. Edelleen väitän että HÄM vie mestaruuden suvereenisti, mutta onpahan edes vähän vääntöä ja muitakin voittajia kuin HÄM ja Vettel. Kimiltä myös varsin hyvä kisa.
Luultavasti lähtö ratkaisi Bottaksen voiton. vaikka Hämin auto olisi ollut kunnossa, niin ohi olisi tuskin menty.
 
Luultavasti lähtö ratkaisi Bottaksen voiton. vaikka Hämin auto olisi ollut kunnossa, niin ohi olisi tuskin menty.
Olisihan järjestys saattanut muuttua varikkokäynnillä. Tosin jos Bottas olisi ajellut ihan Hamiltonin perässä, Hamilton olisi saatettu ottaa ensin varikolle. Bottas ei välttämättä olisi pystynyt ajamaan vanhoilla renkailla riittävän nopeita kierroksia, vaikka Hamiltonilla olikin vauhti vähän hukassa.
 
Bottas ajoi kisassa useaan otteeseen vanhoilla renkailla koko joukon nopeimpia kierroksia. Joten uskon, että Valtteri olisi niihin pystynyt myös Hamiltonin varikkokäynnin aikana.
 
Hyvä vaan että Kimi ei saanut Ferrarilla jatkoa, tuntuu olevan tuo Ferrarin uusi tallipäällikkö aika häikäilemätön käyttämään tallimääräyksiä.
 
Bottas ajoi kisassa useaan otteeseen vanhoilla renkailla koko joukon nopeimpia kierroksia. Joten uskon, että Valtteri olisi niihin pystynyt myös Hamiltonin varikkokäynnin aikana.
Juu tämän myös itse huomasin, että enemmän oli ongelmia mediumien toiminnan kanssa kuin pehmeitten kestävyyden kanssa.
 
Hyvä vaan että Kimi ei saanut Ferrarilla jatkoa, tuntuu olevan tuo Ferrarin uusi tallipäällikkö aika häikäilemätön käyttämään tallimääräyksiä.
On kyllä niin stereotyyppinen italialainen ferrarin johtaja että oksat pois. Onnea ja menestystä vaan sinne punaiseen leiriin, veikkaan että tästä alkaa samanlainen korpivaellus kuin Alonson aikana. Katsotaan sitten uudestaan kun saadaan joku ei-italialainen tallipäällikkö.
 
no, ku, ei nyt ihan noinkaan. m/s jos jakaa sekunneilla niin saa m/s^2..
Silloin kun hämis on maalissa, niin se, että paljon bottaksella on kierrosta jäljellä, tarvitaan tietoon bottaksen senhetkinen nopeus ja kiihtyvyys. Ei kiihtyvyyttä ja 300km/h "arvaus" tekee tuon noin 9 metriä tuolla aikaerolla.

edit: mutta onko tässä nyt foorumitappelu ihan aiheen vierestä, jokatapauksessa ero on pieni.
Joku aivopieru kävi, kun ei se täsmää keskinopeuden kanssa yhtään. Siitä koulusta tosiaan on aikaa. Minä laskin väärää asiaa ja väärin. Bottaksen keskinopeudella 0,112s tekee 7,37m. Jätän muokkaamatta nuo aikasemmat niin on muillekin jotain hauskaa. Ei se eilinen ryyppääminenkään tilannetta auttanut. :)
 
Joku aivopieru kävi, kun ei se täsmää keskinopeuden kanssa yhtään. Siitä koulusta tosiaan on aikaa. Minä laskin väärää asiaa ja väärin. Bottaksen keskinopeudella 0,112s tekee 7,37m. Jätän muokkaamatta nuo aikasemmat niin on muillekin jotain hauskaa.
Elähä nyt, vahvin selkäranka vaaditaan siihen, että hoksaa virheensä ja myöntää sen.
 
Elähä nyt, vahvin selkäranka vaaditaan siihen, että hoksaa virheensä ja myöntää sen.
Kaikesta voidaan vitsailla, matematiikan perusteiden kirjoittaminen uusiksi oli kyllä jo huvittava asia, ei tuo pitäisi olla liian vaativaa. Laitoin vielä kaverille viestiä, joka opettaa matiikkaa, tuli kiire laittaa toista viestiä, kun alkoi ajatus kulkea. Jos en olisi kerennyt asiaa korjata ennen hänen vastausta niin sitten olisi jo hävettänyt. Välillä näin, ei näille kämmeille kehtaa antaa painoarvoa, kun mitään vahinkoa ei tullut.
 
Kaikesta voidaan vitsailla, matematiikan perusteiden kirjoittaminen uusiksi oli kyllä jo huvittava asia, ei tuo pitäisi olla liian vaativaa. Laitoin vielä kaverille viestiä, joka opettaa matiikkaa, tuli kiire laittaa toista viestiä, kun alkoi ajatus kulkea. Jos en olisi kerennyt asiaa korjata ennen hänen vastausta niin sitten olisi jo hävettänyt. Välillä näin, ei näille kämmeille kehtaa antaa painoarvoa, kun mitään vahinkoa ei tullut.
Juuh, nou hätä, tulipa itekkii kaiveltua exceli esiin että tarkistin omat laskuni. Ja näinhän se mäni, mitään vahinkoa ei tullut, mutta laskennan kautta tullut ajatusjumppa on vain hyvästä!
 
Jos voittaa vielä useamman kisan, niin varmistuisi mahkut mestaruudelle.

Voihan se olla että Hamiltonilla oli jotenkin rikkinäinen auto, kun melkein hävisi Maxin Red Bull Hondallekin. Ja Ferrari oli muuten vaan paska tällä radalla. Vettelkin ihmetteli, että miksi auto on näin hidas.
Maxilla paljon tuoreemmat renkaat.

Hamilton oli n. 10 kierroksen kohdalla 3,5s jälessä. En tiedä puuttuiko pala ihan alusta.. tuskin?

Hamilton kärsi huonosta ajoituksesta varikkokäynnillä. Tämän takia lopussa ero venähti reilummin, kun Valtterilla paljon uudemmat renkaat.
 
Hienoa toki että Bottas voitti, harmi vaan että menee itsellä samaan kastiin kuin Mika Salo ja Kovalainen. Vaikea ”fanittaa” Häkkisen ja Räikkösen jälkeen
 
The Ferrari Power Unit : formula1

Ferrarilla ilmeisesti moottorin kanssa ongelmia. Aiemmin tuli itsekin ihmeteltyä kuinka hitaita ferrarin autot oli kisassa (huippunopeudessa). Löytyy nekin tulokset tuosta postauksesta. Saapa nähdä alkaa jossain vaiheessa paukkua ferrarin moottorit ihan urakalla. Erityisesti nuo rpm heittelyt mitä useissa videoissa, samoin räikkönen, grosjean, vettel yms. valitellut tehohävikeistä radiossa.
 
Mersuhan oli itse yllättynyt hyvästä nopeudesta. Nopeutta söi se, että Hamiltonin ja Vettelin autoihin vaihdettiin liian aikaisin uudet renkaat.

Mahtaa olla Mersun hyvä nopeus osittain kiinni noista Ferrarin moottorin ongelmista? Tehoa ei ole kunnolla ja huippunopeudessa jäädään Hondalle ja Mersulle.

Ferrarilla onkin mietittävää, että miten tuo ongelma saataisiin korjattua ja että moottori ei hajoaisi?

Kisassa ainakin Vettel valitti radioon, että miksi auto on on näin hidas? Ja minusta Leclerc oli hidas alkukisasta ja loppukisasta hidas Vettel vanhoilla renkailla oli Leclercin tulppana, kun Ferrarin uusi tallipäällikkö ei anna lupaa ohittaa ykköskuski Vetteliä.

Ferrari olisi myös voinut hakea kisan lopussa uudet renkaat ja yrittää nopeinta kierrosta, mutta sitä ei nähty järkeväksi. Olisi vaan saattanut saada yhden pisteen pois Mersulta? Ja jos moottorissa ei ole tehoa, niin turha varmaan yrittääkään? Bottas sai hyvän kierroksen ilmeisesti aika-ajo tehoilla. Taisi olla sekunnin Red Bullia nopeampi.
 
Hyvä vaan että Kimi ei saanut Ferrarilla jatkoa, tuntuu olevan tuo Ferrarin uusi tallipäällikkö aika häikäilemätön käyttämään tallimääräyksiä.
Päätös sijoitusten jäädyttämisestä oli ainoa oikea. He eivät taistelleet edes palkintosijoista. Siinä tilanteessa kärkiporukkaan kuuluvalla autolla ajaessa on laitettava tallin etu oman edun edelle. Eivät nämä kaverit ole enää mitään keskikastin nousevia tähtiä, joiden täytyy joka kisassa todistaa olevansa tallikaveriaan parempia. Ferrari oli jo valmiiksi ns. damage limitation -moodissa, koska auton suorituskyky oli paljon odotettua heikompi ja jopa Red Bull tuli ohitse.
 
Totta. Tuo Vettelin matelu johtui niistä huonoista renkaista. Ja samat ongelmat molemmissa Ferrareissa, että tehoja ei vaan ole.

Vettel taisi jäädä Bottaksesta noin minuutin. Yhtä huono taktiikka oli Hamiltonilla, mutta ei hävinnyt niin paljoa.
 
Mersuhan oli itse yllättynyt hyvästä nopeudesta. Nopeutta söi se, että Hamiltonin ja Vettelin autoihin vaihdettiin liian aikaisin uudet renkaat.

Mahtaa olla Mersun hyvä nopeus osittain kiinni noista Ferrarin moottorin ongelmista? Tehoa ei ole kunnolla ja huippunopeudessa jäädään Hondalle ja Mersulle.

Ferrarilla onkin mietittävää, että miten tuo ongelma saataisiin korjattua ja että moottori ei hajoaisi?

Kisassa ainakin Vettel valitti radioon, että miksi auto on on näin hidas? Ja minusta Leclerc oli hidas alkukisasta ja loppukisasta hidas Vettel vanhoilla renkailla oli Leclercin tulppana, kun Ferrarin uusi tallipäällikkö ei anna lupaa ohittaa ykköskuski Vetteliä.

Ferrari olisi myös voinut hakea kisan lopussa uudet renkaat ja yrittää nopeinta kierrosta, mutta sitä ei nähty järkeväksi. Olisi vaan saattanut saada yhden pisteen pois Mersulta? Ja jos moottorissa ei ole tehoa, niin turha varmaan yrittääkään? Bottas sai hyvän kierroksen ilmeisesti aika-ajo tehoilla. Taisi olla sekunnin Red Bullia nopeampi.
Jotain häikkää siellä moottorissa on. Yhdessä noista klipeistä kuuluu kun leclercille/vettelille sanotaan että laita "race mode" päälle, eli ei välttämättä ole ajettu koko kisaa edes oletusasetuksella. Vähän haiskahtaa siltä että siellä on jotain luotettavuus/kulutusongelmaa jonka takia moottoria ajetaan alemmalla suorituskyvyllä. Mielenkiintoista tuosta tekee sen että räikkösellä moottori oli kuitenkin säädetty aikalailla tappiin. Onko ferrarilla sitten joku uudempi versio moottorista joka ei olekaan niin hyvä vai puskeeko räikkösen moottori jo ensi kisassa savut pihalle, mene ja tiedä.
 
Minusta helpoin vastaus on odottamaton ylikuumeneminen, jolloin akuista on otettu vähemmän irti ja niitä on myös ladattu pienemmällä teholla. Yksittäiset klipit coastaamisesta eivät välttämättä kerro mitään, koska kuljettajat säästelevät autoa läpi kisan ja varsinkin silloin, kun eivät erityisesti aja ketään vastaan. Jos Ferrarilla olisi ollut suuria ongelmia jo talvitesteissä, niin mielestäni silloin he olisivat halunneet välttää kovia kierrosaikoja ja olla nostattamatta hypeä siitä, että heillä saattaa olla selkeästi sarjan nopein auto.
 
Minusta helpoin vastaus on odottamaton ylikuumeneminen, jolloin akuista on otettu vähemmän irti ja niitä on myös ladattu pienemmällä teholla. Yksittäiset klipit coastaamisesta eivät välttämättä kerro mitään, koska kuljettajat säästelevät autoa läpi kisan ja varsinkin silloin, kun eivät erityisesti aja ketään vastaan. Jos Ferrarilla olisi ollut suuria ongelmia jo talvitesteissä, niin mielestäni silloin he olisivat halunneet välttää kovia kierrosaikoja ja olla nostattamatta hypeä siitä, että heillä saattaa olla selkeästi sarjan nopein auto.
Lue/katso uudestaan. Nimenomaan suorilla joilla ajetaan kaasu pohjassa selvästi kuultavissa kun moottorin kierrokset heittelee/laskee ja samoin kolmen eri ferrarin moottorilla ajavan tallin kuljettajilta vielä vinkumista moottorin tehon laskemisesta kesken kaiken. Ei mitään tekemistä coastaamisen kanssa.
 
Nettiyhteys on tällä hetkellä aika heikko, niin en jokaista klippiä katsonut, mutta ainakin yhdessä Ferrarin kierrokset alkoivat heittää vasta takasuoran lopussa noin sekuntia ennen kuin kuljettaja alkoi jarruttaa. Kommenttiosiossa puhuttiin paljon coastaamista jne. ja siihen perusti kommenttini.

Katsomassani klipissä moottorin kierrokset putosivat äänestä päätellen isosti kuljettajan vaihdettua vaihdetta ylöspäin (keskellä suoraa), joten siinä vaiheessa varmasti on käytetty paljon myös akkua kiihtyvyyden säilyttämiseksi. Ja sitten vähän myöhemmin akuista loppuu virta ja moottorin kierrokset sukeltavat.
 
D14jk7HWsAE1TgD.jpg
Kuva ja linkki Hamiltonin autonpohjasta irronneesta osasta.

Tobi Grüner (@tgruener) | Twitter


URL]
 
Tullaas tänne jälkijunassa hehkuttelemaan. Aikamoista herkkua oli tämä viikonloppu kyllä. Q1 oli pitkään aikaan todella mielenkiintoinen, ei ole varmaan koskaan ollut niin tiukkaa taistelua keskikastissa. Mitä kisaan tulee, niin kyllä Valtterille voi antaa 10+ arvosanan. Täyttä dominointia heti startista lähtien ja loppuun vielä komeat kuitit epäilijöille :)

Kimin 8. sija oli todella hyvä. Ei kuulemma mennyt ihan kaikki nappiin ja silti tuo sija. Tulevia kisoja odotellessa :tup:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 396
Viestejä
4 929 324
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom