Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jeesus... En ole ihmetellyt miksi tuolla ei ohitella, olen ihmetellyt minkä helvetin takia Ferrarin taktikot ei ota Kimiä sisään. Muutaman sekunnin nopeuserolla ohittaminen tuolla on mahdotonta, mutta kun kärjessä renkaat vaihtamalla olisi saatu ~5s nopeusero kierroksella, niin eiköhän tunnelin jälkeen se ohittaminen olisi ollut mahdollista.Ei se ohittaminen silti ole helppoa. Vaikka nopeusero on suuri, niin ohittaminen on todella riskialtista, kun tilaa ei ole missään.
Olen silti samaa mieltä siitä, että Kimin kohdalla riski olisi kannattanut ottaa, mutta kun ei otettu, niin on turha ihmetellä miksei siellä ohitella.
Niin, kannattaako sitä ihmetellä kisasta toiseen. Ferrarilla aina sama juttu, joka ikinen kerta. Turha valmistaa itseään pettymykseen odottamalla jotain järkevää siirtoa Ferrarilta.Ei jeesus... En ole ihmetellyt miksi tuolla ei ohitella, olen ihmetellyt minkä helvetin takia Ferrarin taktikot ei ota Kimiä sisään. Muutaman sekunnin nopeuserolla ohittaminen tuolla on mahdotonta, mutta kun kärjessä renkaat vaihtamalla olisi saatu ~5s nopeusero kierroksella, niin eiköhän tunnelin jälkeen se ohittaminen olisi ollut mahdollista.
Increase lap time = lisätä kierroksen kestoa = hidastaa. Increase speed olisi eri asiaEdelleen sama typo virtuaallisen turva-auton aikana "...drivers must increase 40% their lap time...", miten tuon voi muuten ymmärtää, kuin että pitää ajaa lujempaa vai onko ranskan kielen taitoni ruosteessa?
Ei ole typo. Tuossa ei puhuta ajan parantamisesta, vaan ajan lisäämisestä.Edelleen sama typo virtuaallisen turva-auton aikana "...drivers must increase 40% their lap time...", miten tuon voi muuten ymmärtää, kuin että pitää ajaa lujempaa vai onko ranskan kielen taitoni ruosteessa?
Edelleen sama typo virtuaallisen turva-auton aikana "...drivers must increase 40% their lap time...", miten tuon voi muuten ymmärtää, kuin että pitää ajaa lujempaa vai onko ranskan kielen taitoni ruosteessa?
Increase lap time = kasvattaa kierrosaikaa?Edelleen sama typo virtuaallisen turva-auton aikana "...drivers must increase 40% their lap time...", miten tuon voi muuten ymmärtää, kuin että pitää ajaa lujempaa vai onko ranskan kielen taitoni ruosteessa?
Ei ole typo. Tuossa ei puhuta ajan parantamisesta, vaan ajan lisäämisestä.
Lisäksi ei se mitään että Kimiä ei otettu sisään mutta kun jäi stopin jälkeen Hamiltonin taakse miksi ei laitettu supersofttia alle?Niin, kannattaako sitä ihmetellä kisasta toiseen. Ferrarilla aina sama juttu, joka ikinen kerta. Turha valmistaa itseään pettymykseen odottamalla jotain järkevää siirtoa Ferrarilta.
Ei se ohittaminen silti ole helppoa. Vaikka nopeusero on suuri, niin ohittaminen on todella riskialtista, kun tilaa ei ole missään.
Olen silti samaa mieltä siitä, että Kimin kohdalla riski olisi kannattanut ottaa, mutta kun ei otettu, niin on turha ihmetellä miksei siellä ohitella.
Mulla on vaan mielessä ne vieläkin tylsemmät (jos mahdollista) kisat, missä nyt on ehkä vähän kolaroitu, mutta sitten myös ajettu turva-auton perässä kohtuuttoman paljon.Oli kyllä tylsin kisa miesmuistiin. Edes aikaisemmat monacon kisat ei ole olleet tälläistä possujunaa.
Näkihän sen miten Verstappenkin juuttui sinne taakse eikä ohi tahtonut päästä millään vaikka oli kisan nopein auto Ricardon kanssa.
Valtterikin lienee todella vaikea ohitettava Monacossa vaikka alla olisi tuoreet renkaat ja auto olisi tyhjällä radalla useamman sekunnin nopeampi.
Sehän oli kärjen osalta lopputulos aivan sama kuin aika-ajoissa tuloslista.
Mikse kimi ikään voita? Kaikki muut voittaa. Verstappen, ricciardo, bottas, vettel, hamilton jne.. mut ei vittu kimi. 100 kisaa jos ilman voittoa
Talli on aika tehokkaasti estänyt voitot niillä kerroilla kun kulkee. Kyllähän noita voittoja olisi viimekausilla tullut, jos ei olisi suosittu Vetteliä (mm. Monaco & Unkari 2017).
Torkahdin kaksi (2) kertaa kisan aikana. Hyvää unilääkettä.
Boldattu itsenikin yllätti.Katso vielä uusintana ja heräät virkeänä aamulla. Oli kyllä yllättävän siisti kisa Monacoksi.. ainoa pieni osumaki tuli vasta loppuhetkillä. Onneksi ei tarvittu turva-autoa, ku se olis antanut lopullisen antikliimaksin kisalle, ku oltais sen perässä ajettu viimeiset kierrokset. Se toivottu vesisadeki jäi heti startin kohdilla kylmäksi.
Jep. Horner oli syypää tylsyyteen. Tapahtumia olisi heti tullut lisää jos Horner olisi vaikka puolivälin kohdalla rohkaissut ohittamaan vähän agressiivisemmin.Boldattu itsenikin yllätti.
Veikkaan, että setä Horner oli istunut jossain välissä Verstappenin kanssa alas ja keskustellut, että miten siellä häntäpäässä hurjastellaan. Ja ei ollut kuin vain muutama tilanne tunnelin jälkeen, joissa oltiin hilkulla. Eli keskustelun sisältö ilmeisesti meni perille.
Juuh, sitähän mää tarkoitinkinJep. Horner oli syypää tylsyyteen. Tapahtumia olisi heti tullut lisää jos Horner olisi vaikka puolivälin kohdalla rohkaissut ohittamaan vähän agressiivisemmin.
Ajelu tuolla radalla näyttää kyllä ihan absurdilta nykyautoilla. Saa olla aikamoiset erot suorituskyvyssä, jotta ohittaminen voi onnistua.Jos syypäätä halutaan oikeasti hakea, niin sehän on toi hidas ja kapea rata yhdistettynä nykyformuloihin, ei sen kummempaa.
Öh? Mikä Indystä tekee vähemmän keinotekoista? Omaan mieleen se on erittäin keinotekoista, kun kaikkea tehdään viihde edellä. Se ei ole pelkästään huono asia, mutta keinotekoista kyllä.+ vähemmän keinotekoisuutta
Mutta olihan se kiinan gp ehkäpä maxin paras kisa koko hänen tähänastisen uran aikana.Täytyy kyllä vieläkin palata tuohon Verstappeniin.
Mitenhän monta mahdollisuutta mahtaa saada Red Bullilla, kun näytöt alkaa olemaan tuollaisia? Taas lähes varma voitto tai kakkossija menetetty hölmöilyn takia.
Harvassa on ne viikonloput, jossa saadaan auto ehjänä läpi. Pisteitä autoon nähden tulee aika heikosti, varsinkin kun tallikaveri näyttää onnistuvan.
Ei siinä. Onhan tuo todella nopea, mutta kun yksistään se nopeus ei niitä pisteitä tuo, vaan tarttis saada autokin maaliin...
Toisaalta Ricciardolla oli parempaa vauhtia mutkaisella osalla rataa jolloin Vettel ei päässyt ihan konttiin kiinni ohituspaikkojen kohdalla.Onhan tää Monacon kisa ihan vitsi. Normaaleissa kisoissa liputettaisiin kuski sisään ettei koko moottori räjähdä kun alkaa vikaa tulla, niin tuolla vaan ajetaan johdossa ja kukaan ei pääse ohitse vaikka auto kulkee paria kymppiä hiljempaa kuin muilla.
18. Kahdeksantoista mahdollisuutta.Täytyy kyllä vieläkin palata tuohon Verstappeniin.
Mitenhän monta mahdollisuutta mahtaa saada Red Bullilla, kun näytöt alkaa olemaan tuollaisia? Taas lähes varma voitto tai kakkossija menetetty hölmöilyn takia.
Harvassa on ne viikonloput, jossa saadaan auto ehjänä läpi. Pisteitä autoon nähden tulee aika heikosti, varsinkin kun tallikaveri näyttää onnistuvan.
Ei siinä. Onhan tuo todella nopea, mutta kun yksistään se nopeus ei niitä pisteitä tuo, vaan tarttis saada autokin maaliin...
Eli romuralliksi vaan koko touhu? Budjetit roskiin ja rahaa palamaan, kun autoja parsitaan kasaan joka välissä. Puhumattakaan kuljettajien turvallisuudesta...Verstappen sitä ja Verstappen tätä, mutta jos kaikki kuskit olisivat verstappeneita eipä tylsiä kisoja juurikaan nähtäisi. Lopputtilit kaikille nysväreille, Bottas, Räikkönen, Hamilton ja moni muu voi siirtyä uuteen eläkeläis F1 sarjaan, sielä ei saa ohittaa jos ei anneta tietä.