Valitettavasti ei yllätä yhtään, että Ferrarilla ei olla hereillä ja uskalleta tehdä mitään. Itse en jaksa edes uskoa enää siihen, että Ferrari tekisi mitään järkevää Kimin taktiikoiden osalta.Mitä ferrari odotaa kimi sisään nyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti ei yllätä yhtään, että Ferrarilla ei olla hereillä ja uskalleta tehdä mitään. Itse en jaksa edes uskoa enää siihen, että Ferrari tekisi mitään järkevää Kimin taktiikoiden osalta.Mitä ferrari odotaa kimi sisään nyt
Yhtä lopussa kuin Vettelin ja Hamiltonin renkaat.Onko Kimin renkaat lopussa vai tarkoituksellako säästelee?
Niin.... monacon kisa...Ohituksia lukuunottamatta täähän on jännin Monacon kisa miesmuistiin. Kärkinelikon renkaat ei varmasti tule kestämään loppuun, toisin kuin Bottaksella..![]()
Tietty idea saattaa olla hyperit ja ne ei taida kestää tota 27 kierrosta (kunnossa)Olis kyllä kieltämättä ehkä hyvä hetki ottaa Kimille uudet kumit. Pakko kuitenkin jossain vaiheessa ja nyt hävittäisiin vain Bottakselle ja saataisiin samalla melkoisesti tyhjää rataa eteen. Kärjessäkin nyt RIC tulppana ja Vet & Ham kohtuullisen hitaita tuon t akia. Vaan eipä Ferrari uskalla riskeerata mitään tai tehdä jotain erilaista.
Tietty idea saattaa olla hyperit ja ne ei taida kestää tota 27 kierrosta
Sirotkinin eka stoppi oli stop'n'go-rangaistusMitä ihmettä nuo säheltää tuolla Williamssilla? Sirotkin kolmatta kertaa sisään?
Sirotkinin eka stoppi oli stop'n'go-rangaistus
Juu ja täydellinen esimerkki siitä miten talli"määräysten" pitäisi toimia, ei kysymyksiä vaan homma tapahtuu vikkelään kun takana oleva on tuoreilla kumeilla eri strategiallaRelluilta ihan tyylikäs paikanvaihto vaikka Verstappen oli Hulkin kontissa kiinni.
Se ikkuna alkaa pikkuhiljaa oleen jo ummessa.Kai nuo hyperit kestäisi jo loppuun? Ottaisivat nyt Kimin sisään. Menettää pahimmillaankin vain yhden sijan Bottakselle mutta voittaa kolme, jos kärki tulee varikolle.
Verstappenin ohitus oli näemmä laillinen. Jännä juttu.
Verstappenin ohitus oli näemmä laillinen. Jännä juttu.
Liittynee siihen että Sainz oli oikonut pari mutkaa aiemmin?Verstappenin ohitus oli näemmä laillinen. Jännä juttu.
Se oli lähinnä Verstappenin syytä ja kahta erillistä tapausta ei muutenkaan pitäisi sotkea toisiinsa.Liittynee siihen että Sainz oli oikonut pari mutkaa aiemmin?
Toistan, että jos odottaa Ferrarin tekevän jotain järkevää, niin saa vain pettyä. Kannattaa jatkossa unohtaa suosiolla kaikki tällaiset ajatukset.Ferrarin taktiikka tänään täysi vitsi Ricardo ajaa 5s hitaampia aikoja kärjessä ja ei edes oteta toista sisään
No juu, mutta mites tuo sitten olisi pitänyt toteuttaa? Ainut tapa rangaista molempia johtaisi tilanteeseen että Sainzia ei käytännössä rangaistaisi, koska Verstappenin myöhempi rangaistus nollaisi sen.Se oli lähinnä Verstappenin syytä ja kahta erillistä tapausta ei muutenkaan pitäisi sotkea toisiinsa.
Tuntuu kärjessä olevan teemana että vaikka uusilla renkailla saataisiin se 3-4s/kierros pois, ei luoteta että ohi pääsee kun menettää kuitenkin sijoituksia. Sääli että näin taas meni, kyllä pieni sade olisi tehnyt kisalle hyvää.Ferrarin taktiikka tänään täysi vitsi Ricardo ajaa 5s hitaampia aikoja kärjessä ja ei edes oteta toista sisään
Molemmat tilanteet pitäisi arvioida erikseen ja antaa rangaistuksia niistä erikseen. Ihan sama vaikka nollaisivat toisensa, mutta niin se kuuluu tehdä.No juu, mutta mites tuo sitten olisi pitänyt toteuttaa? Ainut tapa rangaista molempia johtaisi tilanteeseen että Sainzia ei käytännössä voida rangaista, koska Verstappenin myöhempi rangaistus nollaisi sen.
No kärjen takana on myöskin tuoreempaa rengasta alla. Ei se Ricciardo ole ainoa hidastava tekijä kärjessä.Kyllähän tuolla radalla ohitetaan toisia autoja paljon pienemmällä vauhtierolla. CMorella Niki ja Ossi ovat aivan kujalla tästä kisasta kun eivät tajua tuota Ricciardon moottoriongelmaa. Verrataan kärkiautojen vauhtia keskenään, koska ne kaikki ajavat Ricciardon mukaan. Kuitenkin Bottaksen takana kärkeä otetaan järjettömällä vauhdilla kiinni.
Tismalleen. Tuon takia onkin aivan naurettavaa ettei kärjessä reagoida tuohon tilanteeseen. Jos takana ohitellaan tuoreilla renkailla ilman moottoriongelmia, niin miksi kärjessä ei ohiteta autoa paskoilla renkailla ja moottoriongelmalla?No kärjen takana on myöskin tuoreempaa rengasta alla. Ei se Ricciardo ole ainoa hidastava tekijä kärjessä.
Miten kärkinelikon hitaus ja Bottaksen supereiden toimivuus liittyvät toisiinsa? Vaikuttaa siltä, että superit toimivat edelleen, mutta kun ohi ei pääse, niin ohi ei pääse.Onko kärkinelikko vain todella hidas vai eivätkö Bottaksen superit enää toimikaan? Ocon saavuttaa aika hyvää tahtia.

Miten kärkinelikon hitaus ja Bottaksen supereiden toimivuus liittyvät toisiinsa? Vaikuttaa siltä, että superit toimivat edelleen, mutta kun ohi ei pääse, niin ohi ei pääse.
Koska kaikilla on yhtä paskat renkaat kärjessä? On hieman eri asia ohitella tuoreilla renkailla sellaisia kuskeja, joilla on renkaissa 30-40+ kierrosta alla, kuin ohitella todella kuluneilla renkailla sellaista, jonka renkaat ovat yhtä kuluneita.Tismalleen. Tuon takia onkin aivan naurettavaa ettei kärjessä reagoida tuohon tilanteeseen. Jos takana ohitellaan tuoreilla renkailla ilman moottoriongelmia, niin miksi kärjessä ei ohiteta autoa paskoilla renkailla ja moottoriongelmalla?
......Koska kaikilla on yhtä paskat renkaat kärjessä? On hieman eri asia ohitella tuoreilla renkailla sellaisia kuskeja, joilla on renkaissa 30-40+ kierrosta alla, kuin ohitella todella kuluneilla renkailla sellaista, jonka renkaat ovat yhtä kuluneita.
Ricciardon ongelma ei ole niin suuri, kuin jotkut tuntuvat ajattelevan. Enemmän kyse on renkaista ja siksi kärki menee hiljaa.
......
Sen takia tuossa olisi Ferrarilla pitänyt ottaa esimerkiksi Kimi 10-20 kierrosta sitten sisään, letka olisi saatu kiinni muutamassa kierroksessa ja nyt olisi tilanne, missä nopeuseroa pitäisi olla riittävästi ohittamiseen.
Se on se huonoin vaihtoehto mitä olisi voinut käydä. P4 vai P5, mitä väliä? Renkaiden vaihdolla mahdollisuus jopa voittoon. Huonoimmassa tapauksessa häviää yhden sijan.Niin tai sitten Kimi ajaisi nyt Valtterin perässä letkassa jos olisi toisen kerran käynyt varikolla.
Ei se ohittaminen silti ole helppoa. Vaikka nopeusero on suuri, niin ohittaminen on todella riskialtista, kun tilaa ei ole missään.......
Sen takia tuossa olisi Ferrarilla pitänyt ottaa esimerkiksi Kimi 10-20 kierrosta sitten sisään, letka olisi saatu kiinni muutamassa kierroksessa ja nyt olisi tilanne, missä nopeuseroa pitäisi olla riittävästi ohittamiseen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.