Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajoivatko käytetyillä renkailla Q2 ensimmäisen vedon? Halusivatkohan tuoreemmat Supersoftit alle kisaa varten. Eikös näillä Q2 renkailla lähdetä huomiseen kisaan?Miksi Ferrarit palas radalle kun Q3 sija varma?
KIMI. Ai että, nyt samanlainen viimeisessä osiossa.
Ajoivatko käytetyillä renkailla Q2 ensimmäisen vedon? Halusivatkohan tuoreemmat Supersoftit alle kisaa varten. Eikös näillä Q2 renkailla lähdetä huomiseen kisaan?
Ajoivatko käytetyillä renkailla Q2 ensimmäisen vedon? Halusivatkohan tuoreemmat Supersoftit alle kisaa varten. Eikös näillä Q2 renkailla lähdetä huomiseen kisaan?
Eivät ajaneet. Ehkäpä muuttivat vähän säätöjä vielä
Kisaan lähdetään todennäköisesti sadekelin renkailla, joten ei juuri säätöjen hakua enempää väliä näillä kierroksilla.
Harmi, että Kimin hyvä vauhti yleensä katoaa Q3:sessa.
Niin tais mennä..Ikävä kyllä Kimin tuntien joku menee pieleen
Bottakselle olisi kyllä suonut eturivin paikan. Taitaa Mersu edelleen olla ihan karvan verran Ferraria edellä, ehkä tuon 0.1s. Ferrarilla pitoa ja Mersulla vauhtia?
Mutta huolestuttuvan kaukana on kyllä loput talli... Onneks sentää ny 2 tallia edes kilpailee voitosta
Vettel voittaa ja Kimi neljäs. Sehän riittää.Kimi ei enää yllättänyt surkeudellaan vaan suorituskyvyn puute on vakiintunut tila. Ja suurin este Ferrarin merkkimestaruudelle.
Vettelhän tutki muitten autojen renkaita siinä aika-ajon loputtua. Ehkä hälläkin jotain pienoista, minkä vielä saavat kuntoon ja alkaa Ferrarin kaksoisvoittoja tuleen.Miten voi kimillä joka kerta olla säädöt pielessä tai muuten vaan menee perseelleen. Toivottavasti ei köröttele taas koko kisaa, yksi nopea kierros jossain lopussa ei paljoa lämmitä.
– Säädöissä on vielä yksityiskohtia parannettavana, ne ilmenevät etenkin kun puristaa kovempaa. Auto on kuitenkin jo parempi kuin Melbournessa. Ohjausmielessä auto ei ollut huono, vaikka alussa kärsin aliohjaamisesta ja sitten, jostain kumman syystä, se vaihtui yliohjaamiseen, Räikkönen selvitti.
Mainostikos Ferrari muuten jotain päivitystä alkukaudelle jolla saisi vielä roimasti vauhtia lisää?
Noista on aika turha innostua, kun ne muutkin tallit päivittelee autojaan.
Koska on edes tullut millään tallilla mitään oikeasti merkittävää päivitystä kesken kauden?
Ferrari on huhuillut moottoripäivityksellä, liittyen polttoaineen syöttöön (ruiskutukseen), jonka on muistaakseni tarkoitus parantaa polttoaineen kulutusta ja vaikuttaa myös tehoihin. Sinällään kuulostaa oikein hyvältä, jos on totta ja se saadaan toimimaan kuten pitää.
Valitettavasti ei nyt ole mitään linkkiä kaivaa lähteeksi, aiheesta oli kauden alla mainittu useassakin lähteessä.