Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuo itse euroviisubudjetti taida olla lopulta oikeastaan paskaakaan kun miettii sitä kokonaisuutta mitä sinne menee(nykyisin taitaa olla juonnotki ihan suomesta käsin hoidettu)Kuinkahan paljon Yleltä (eli siis suomen kansalta) kuluu rahaa vuosittain tuohon Euroviisuhommaan? Mietin vain että kun kirstun pohja pilkottaa niin eikö me voitaisi sanoa että "Myö ollaan niin persaukisia tämä vuonna ettei tulla". Mukavahan se on olla esillä, mutta onko tämä suomelle nettopositiivista vai negatiivista rahallisesti?
Paalanenko ei ole?Lindalle ja Petelle menee mun ääni vaikka olisi huono biisi. Molemmat ovat olleet alallaan tämän maan parhaimpia, joten silkasta kunnoituksesta olen näin päättänyt.
Parkkosesta ja Lampeniuksesta ei kukaan tietäisi mitään, ellei ulkoiset avut olisi olleet kunnossa.Antti Paalanen on kolminkertainen Suomen Pelimannimestaruuskilpailujen vähärivisten harmonikkojen yleisen sarjan voittaja Ikaalisissa vuosina 1994–1996. Hän aloitti harmonikan soiton vuonna 1986 Mestaripelimanni Airi Hautamäen oppilaana Alavudella. Vuonna 1997 Paalanen aloitti musiikin opinnot Sibelius-Akatemian kansanmusiikin osastolla, jossa hän opiskeli harmonikan soittoa muun muassa Markku Lepistön, Maria Kalaniemen ja Kimmo Pohjosen oppilaana. Paalanen valmistui musiikin tohtoriksi Sibelius-Akatemiasta vuonna 2015.
En tiiä kumpi heistä on kuumempi mutta pelkkä ajatuskin polttaa.Parkkosesta ja Lampeniuksesta ei kukaan tietäisi mitään, ellei ulkoiset avut olisi olleet kunnossa.
No Paalasalle ei vissiin sitten ole kun on täysin nevöhöörd. Pitää ny iha googlaa että minkä näköinen.Paalanenko ei ole?
Parkkosesta ja Lampeniuksesta ei kukaan tietäisi mitään, ellei ulkoiset avut olisi olleet kunnossa.
Oli kyl tosi aito. Jakaa kyl musiikin puolesta varmasti mieliupiteitä, mut kurkkulaulanta on ollut monissa leffoissa ja sarjoissa mukana, että sitä kautta ei vierasta ole ihmisille. Itse musiikkina ehkä joo.. Siihe tekno ja humppa, nii jakaa vielä enemmän mielipiteitäNo Paalasalle ei vissiin sitten ole kun on täysin nevöhöörd. Pitää ny iha googlaa että minkä näköinen.
e: heh, edustaa ainakin eri tyyliä
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.