Ohan tuo kieltämättä hassua et se vähäiset vaatteet ja seksillä retostelu on ongelma sen takia et Vikman on ruma.
Vähän menee nyt mutkat suoraksi, mutta siis joo, olisihan se ainakin minun mielestäni kivempi katsoa ja kuunnella esitystä joka miellyttää korvien lisäksi silmiä, kun kerran ovat lähteneet tekemään esitystä, jossa myös ulkoinen olemus ja muu show on osa kokonaisuutta. Kaikkea ei voi saada, eikä siinä mitään, mutta pitää sitä myös saada kritisoida. Varmasti Vikmanilla on myös faneja, jotka ovat täysin eri mieltä, eikä siinä mitään.
Ja kuten jo moneen kertaan todettiin, Euroviisuissa esiintyjät pukuineen ja kooreografioineen ovat olennainen osa kokonaisuutta joka tapauksessa, halusit joku muu sitä tai ei.
Mitähän henkilökohtaisuuksia minä nyt tässä vittuilin?
Tarkoitin sun yleistä tapaa kommentoida kaikkien olkiukkojen lisäksi. Onhan tässä näkynyt, että Vikmanista mitään negatiivista sanovat ovat kaikki automaattisesti väärässä olevia pikkusieluisia, sovinisteja, tiukkapipoja, vaikeita ihmisiä ja mitä kaikkia niitä nyt olikaan.
Tehän siinä menette henkilökohtaisuuksiin. jos näin voisi sanoa. Taitaa mennä ihon alle, kun olen oikeassa?
Ketkä te? Ei täällä ole mitään kollektiivia, jotka ovat sinua tai sinun mieltymyksiäsi vastaan.
Ja siis missä sinä olet mielestäsi oikeassa? Eihän se nyt hyvänen aika niin mene, että mielipideasioissa olisi automaattisesti oikeaa tai väärää. Sinä saat pitää Vikmanista ja samaan aikaan minun ei siitä tarvitse pitää ja molemmat ovat ihan yhtä lailla oikeassa.
Kuten sanoin, en ole itsekään Vikman fani, mutta ulkonäöstä haukkuminen on sitä itseään ja se on "henkilökohtaisuuksiin" menemistä Vikmania kohtaan, vaikka hän ei näitä lukisikaan.
Vikman on julkisuuden henkilö, joka on valinnut linjakseen esiintyä "bimbona" kaksimielisillä seksiviittauksilla ja hän myös esiintyy Euroviisujen lisäksi kaikkialla nimenomaan tältä pohjalta. Olisi mielestäni todella outoa, jos häntä ei saisi kritisoida laulutaitojen lisäksi myös tuolta kantilta.
Foorumilla tapahtuvat keskustelijoiden väliset henkilökohtaisuudet taas ovat aivan eri asia, eikä Vikman liity siihen mitenkään.
Olen iloinen, jos tuo "Ich Komme" sattuisi menestymään, mutta ansio menee siitä silloin enemmänkin Rosbergeille.