Euroviisut

Joo eipä kyllä jäänyt mitään käteen tuosta Robinin biisistä. Todella tylsä ja mitäänsanomaton, toisaalta taas vähemmän ärsyttävä kuin kaksi edeltävää ehdokasta mikä sekään ei välttämättä ole mitenkään hyvä asia viisuja ajatellen.
 
Tuli semmonen geneerinen funk/disco soundi mieleen. Puuttui jotaki, joka olisi saanut kehon liikkumaan. Benjamiminilla mennään vielä.
 
Kolme biisiä ulkona ja kaikki taas niin geneeristä mössöä että oksat pois. Keiran paras noista, mutta sekin ihan järkyttävän tylsä.

Pitää kompata sitä joka aiemmin sanoi että kuinka huonoja ne 300 muuta hakijaa on ollut jos tässä on kilpailuun valitut.
 
Eka biisi ulkona ja oli kyllä taas kerran biisi jossa ois voinu olla potentiaalia korvamadoksi kertosäkeen osalta, mut jäi tosi tylsäksi ja tasapaksuksi.

Ei tuo huono ole, mutta vähän hidas. Etenkin toi kertosäe on aika hyvä 1.1x nopeudella soitettuna.
 
Pitää kompata sitä joka aiemmin sanoi että kuinka huonoja ne 300 muuta hakijaa on ollut jos tässä on kilpailuun valitut.

Hakijoistahan on varmasti ollut paljon ns. itsenäisesti toimivia (omakustanne-)artisteja tai hyvin pienistä levy-yhtiöistä. Ja ihan varmasti niistä on voinut parempia ja omaperäisempiä biisejä löytyä. Mutta Yle on kyllä tehnyt linjansa selväksi, kun UMK-raadissakin istuvat Nelonen Median musapomot, Spotifyn maajohtajat yms. Eli halutaan ottaa varman päälle siinä että artistien takana on valmiiksi riittävästi paukkuja markkinointiin ja artisti itse on riittävällä tasolla sitoutettu projektiin.

Eli en usko että niistä yli 300 hakijasta on tosissaan harkittu muita kuin muutamaa kymmentä riittävän ”uskottavaa” tapausta. Ei tuohon sirkukseen enää mitään omakustanneartisteja tai harrastelijoita haluta, vaikka biisi olisi kuinka hyvä.
 
Ja seuraavana Lxandran biisi ja tää meni nyt itellä jopa benjaminin taakse viimeiseksi. Ei vaan lähde itelle tälläiset, eikä tällänen varsinkaan viisuissa erotu yhtään.

 
Ja seuraavana Lxandran biisi ja tää meni nyt itellä jopa benjaminin taakse viimeiseksi. Ei vaan lähde itelle tälläiset, eikä tällänen varsinkaan viisuissa erotu yhtään.


"Tekotaiteellista paskaa" kuvastaa tätä ihan hyvin.
 
Tylsä eikä varmasti jää kenenkään mieleen yhdellä tai kahdellakaan kuuntelukerralla.
 
Hakijoistahan on varmasti ollut paljon ns. itsenäisesti toimivia (omakustanne-)artisteja tai hyvin pienistä levy-yhtiöistä. Ja ihan varmasti niistä on voinut parempia ja omaperäisempiä biisejä löytyä. Mutta Yle on kyllä tehnyt linjansa selväksi, kun UMK-raadissakin istuvat Nelonen Median musapomot, Spotifyn maajohtajat yms. Eli halutaan ottaa varman päälle siinä että artistien takana on valmiiksi riittävästi paukkuja markkinointiin ja artisti itse on riittävällä tasolla sitoutettu projektiin.

Eli en usko että niistä yli 300 hakijasta on tosissaan harkittu muita kuin muutamaa kymmentä riittävän ”uskottavaa” tapausta. Ei tuohon sirkukseen enää mitään omakustanneartisteja tai harrastelijoita haluta, vaikka biisi olisi kuinka hyvä.

Nelonen Median ja Spotifyn valta on kyllä näissä kekkereissä valitettavaa, ja valitettavasti se taitaa nyt näkyä todella pahasti tämän vuoden valituissa ehdokkaissa. Onko tämän vuoden päättäjiä listattu näkyville johonkin?
 
Nelonen Median ja Spotifyn valta on kyllä näissä kekkereissä valitettavaa, ja valitettavasti se taitaa nyt näkyä todella pahasti tämän vuoden valituissa ehdokkaissa. Onko tämän vuoden päättäjiä listattu näkyville johonkin?
YleX:n musiikkipäällikkö Tapio Hakanen. Raadin muut jäsenet ovat Aija Puurtinen, vocal coach, Sibelius-Akatemia, Amie Borgar, musiikkipäällikkö, Yle X3M ja Yle Vega, Anssi Autio, tuottaja, UMK, Johan Lindroos, Musiikkipäällikkö, Radio Suomi, Jussi Mäntysaari, musiikkipäällikkö, Nelonen Media, Juha-Matti Valtonen, TV-ohjaaja, UMK, Katri Norrlin, musiikkitoimittaja, YleX ja Samuli Väänänen, senior editor, Spotify.
 
YleX:n musiikkipäällikkö Tapio Hakanen. Raadin muut jäsenet ovat Aija Puurtinen, vocal coach, Sibelius-Akatemia, Amie Borgar, musiikkipäällikkö, Yle X3M ja Yle Vega, Anssi Autio, tuottaja, UMK, Johan Lindroos, Musiikkipäällikkö, Radio Suomi, Jussi Mäntysaari, musiikkipäällikkö, Nelonen Media, Juha-Matti Valtonen, TV-ohjaaja, UMK, Katri Norrlin, musiikkitoimittaja, YleX ja Samuli Väänänen, senior editor, Spotify.

Tähän saakka kuullun perusteella ei tuon porukan työssä hirveästi kehuttavaa, ellei ehdokkaiden taso oikeasti ole ollut näin matalalla.
 
Lxandran kappaleen kuuntelin samalla kun puuhailin jotain muuta samalla. Kun kappale loppui, havahduin ja tuli sellainen "ai siinäkö se kappale jo oli?" -fiilis. Todella mitäänsanomaton ja lopusta puuttui joku koukku tai nostatus mikä saisi kappaleen erottumaan tai edes jäämään mieleen.
 
Lxandra. On sitä latteampiaki balladeja kuultu. Tässä häiritsee toistaiseksi eniten se, että kappale on vain 3 minuuttia pitkä. Jääpi ekstra minuutti uupumaan, että voisi rakentua enempi.
 
Lxandra. On sitä latteampiaki balladeja kuultu. Tässä häiritsee toistaiseksi eniten se, että kappale on vain 3 minuuttia pitkä. Jääpi ekstra minuutti uupumaan, että voisi rakentua enempi.

Euroviisujen säännöissä kappaleen kesto on rajattu enintään kolmeen minuuttiin.
 
Olisi luullut että yli 300 ehdokkaan joukosta olisi löytynyt edes yksi bändi finaaliin, mutta ei näköjään löytynyt. En kyllä ihmettele tuota yhtään kun tuomaristoa katsoo, kaikki ovat kevyenmusiikin edustajia.
Koko homma on mennyt pelkäksi levy-yhtiöiden mainos alustaksi artisteille, ei tässä ole itse biisien kanssa enää oikein mitään tekemistä.
 
Käärijän biisi ulkona. Yleensä tiedän edes nimeltä kaikkia vähän pienempiäkin artisteja, mut tää on itelle täysin uusi tuttavuus. Tosin tän kuultuani ois saanu jäädäkin tuntemattomaksi..
Siis nyt vedetty niin riman alta ku vaan pystyny.
Yleensä tän tyyppisistä ihan tykkään mutta tää on vuosiin kamalin umk ehdokasbiisi…

Edit: kuuntelinpa tuon nyt itseasiassa jo kahdesti uusiksi ja täähän onki just kova(ei toki viisuihin). Käännän takkini täysin.

 
Viimeksi muokattu:
Semmosta. Onko raati yrittänyt löytää ehdokkaista huonoimmat vai miten tällaista on päätynyt mukaan?
 
Kääriän biisi voisi olla ihan hyvä viisuihin, tuon biisin ympärille vois rakentaa hyvän lavashow. Kyllä tuosta biisin alkupuoliskosta hieman joku rammstein coveri tulee mieleen mutta kyllä tässä biisissä jo ainakin yritystä on, nuo edelliset 4 oli jotenkin niin tasapaksuja.
 
Tämä Käärijän biisihän on heittämällä kovin tähän mennessä ja istuu varsin hyvin Euroviisuihin. Uskallan väittää, että on just nyt UMK:n ennakkosuosikki.
 
no eihän tää ollu paskempi. Tässä oli jo vähän asennetta. Keiran kanssa parhaat tähän mennessä.
 
Ja seuraavana Lxandran biisi ja tää meni nyt itellä jopa benjaminin taakse viimeiseksi. Ei vaan lähde itelle tälläiset, eikä tällänen varsinkaan viisuissa erotu yhtään.


Eka biisi joka piti kelata loppuun. Ei vaan jaksanut enää minuutin jälkeen.

Käärijän biisi ulkona. Yleensä tiedän edes nimeltä kaikkia vähän pienempiäkin artisteja, mut tää on itelle täysin uusi tuttavuus. Tosin tän kuultuani ois saanu jäädäkin tuntemattomaksi..
Siis nyt vedetty niin riman alta ku vaan pystyny.
Yleensä tän tyyppisistä ihan tykkään mutta tää on vuosiin kamalin umk ehdokasbiisi…

Edit: kuuntelinpa tuon nyt itseasiassa jo kahdesti uusiksi ja täähän onki just kova(ei toki viisuihin). Käännän takkini täysin.


Ihan hauska biisi ja parempi ku nuo imelät lässytykset, mutta ei kyllä Euroviisuihin mitään asiaa. Tää on tällainen kesäloman radio/festari bilebiisi jossa on suomalainen saundi.

Hakijoistahan on varmasti ollut paljon ns. itsenäisesti toimivia (omakustanne-)artisteja tai hyvin pienistä levy-yhtiöistä. Ja ihan varmasti niistä on voinut parempia ja omaperäisempiä biisejä löytyä. Mutta Yle on kyllä tehnyt linjansa selväksi, kun UMK-raadissakin istuvat Nelonen Median musapomot, Spotifyn maajohtajat yms. Eli halutaan ottaa varman päälle siinä että artistien takana on valmiiksi riittävästi paukkuja markkinointiin ja artisti itse on riittävällä tasolla sitoutettu projektiin.

Eli en usko että niistä yli 300 hakijasta on tosissaan harkittu muita kuin muutamaa kymmentä riittävän ”uskottavaa” tapausta. Ei tuohon sirkukseen enää mitään omakustanneartisteja tai harrastelijoita haluta, vaikka biisi olisi kuinka hyvä.
Tää on juuri tällaista perus hiireilymenoa että mielummin hävitään vuosikymmeniä putkeen keskinkertaisella paskalla kuin kerran otettaisiin riski ja mietittäisiin muita asioita sitten kun se tulee ajankohtaiseksi. Suomessa panikoidaan etukäteen miten saadaan hoidettua tulevan Euroviisuvoittajan markkinoinnit ja levy-yhtiösopimukset, mutta kukaan ei ole huolestunut siitä että ehdolle laitetaan 99% latteaa muiden joukkoon unohtuvaa roskaa jolla ei ole mitään mahdollisuuksia voittoon.
 
Viimeksi muokattu:
Käärijän biisi ulkona. Yleensä tiedän edes nimeltä kaikkia vähän pienempiäkin artisteja, mut tää on itelle täysin uusi tuttavuus. Tosin tän kuultuani ois saanu jäädäkin tuntemattomaksi..
Siis nyt vedetty niin riman alta ku vaan pystyny.
Yleensä tän tyyppisistä ihan tykkään mutta tää on vuosiin kamalin umk ehdokasbiisi…

Edit: kuuntelinpa tuon nyt itseasiassa jo kahdesti uusiksi ja täähän onki just kova(ei toki viisuihin). Käännän takkini täysin.



Käärijä itselle tuttu ja kuunneltu artisti ja tätä odotin kovin. Yhden kuuntelun jälkeen aika ristiriitaiset fiilikset. Petyin ettei ollut kunnon junkkabiittiä vaan tällainen agressiivinen tasabiitti. Tässä oli kuitenkin hienosti rakennettu kappale joka muuttuu ja kasvaa loppua kohti. Jännä nähdä miten livessä nuo kaikki erityyliset vokaalit toimivat. Voi olla hieman liian erikoinen kappale Suomen yleisölle mutta isolla lavalla voisi toimia hyvin. Ääni tälle.

Imo top:
1. Käärijä
2. Keira
3. Robin
4. Benjamin
5. Lxandra
 
Käärijän biisihän toimii ihan hyvin, kotimaisen superhitin aineksia, juoma- ja biletyslaulu pahimmasta / parraimmasta päästä. Tarttuva, helppolukuinen, helppo huutaa mukana, tsa---tsa-tsa-tsa-tsatsatsaaaa---. Viesti, sanoma ja miten se tulkitaan harmittaa kyllä itseäni tässä tavallistakin pahemmin, mutta tämmöinenhän tämä maailma, Suomi ja nuoriso on aina ollut ja tulee olemaan.
---
Edit.
Toisen kuuntelun jälkeen samantapaiset fiilikset. Ihan loistava biisi omassa tarkoituksessaan. Tarttuva, iskevä ja silti harmittaa ja tekee myös surulliseksi. Suomalaisuuden syvintä olemusta, melkein kuin

tai

 
Viimeksi muokattu:
Erikoinen veto Käärijältä. En kyllä missään nimessä tätäkään biisiä laittaisi omalle soittolistalle, mutta on tuo näistä julkaistuista nyt ainakin se mielenkiintoisin. Ehkä lavashow voisi vielä nostaa tämän jotenkin uudelle tasolle ja lähestyttävämmäksi biisiksi, olisi kyllä jännä nähdä miten tämä toimii muille kuin suomalaisille. Kyllä mä tämän nyt laittaisin viisulavalle!
 
Kyllä tämä Käärijän biisi oli tosiaan ainakin mielenkiintoisin tähän mennessä. Rohkea ratkaisu pantata kertsiä melkein kahteen minuuttiin asti, ja laittaa jengi ihmettelemään että tässäkö tää oli. Eihän tuo kertsikään nyt mikään maailman omaperäisin ole, mutta nostaa kuitenkin biisin ihan toiseen ulottuvuuteen. Tuota kun saadaan lavashowkin tukemaan niin kyllä tämä voisi toimia vaikka suomenkielinen onkin (tai sitten juuri siksi).
 
Kyllä tämä Käärijän biisi oli tosiaan ainakin mielenkiintoisin tähän mennessä. Rohkea ratkaisu pantata kertsiä melkein kahteen minuuttiin asti, ja laittaa jengi ihmettelemään että tässäkö tää oli. Eihän tuo kertsikään nyt mikään maailman omaperäisin ole, mutta nostaa kuitenkin biisin ihan toiseen ulottuvuuteen. Tuota kun saadaan lavashowkin tukemaan niin kyllä tämä voisi toimia vaikka suomenkielinen onkin (tai sitten juuri siksi).

Tässä viime vuosina on tosiaan ollut useita ennakkoon (ja jälkeen) melkoista suosiota saavuttaneita biisejä joiden live-esitykset ovat olleet niin ala-arvoisia että menestys on ollut ihan syystä huomattavan huono. Mielenkiintoista nähdä miten tämä saadaan toimimaan. Esimerkiksi Rampampamhan oli rujo esimerkki karmean järkyttävän huonosta livestä, ennakkosuosikin asemasta romahdettiin syvälle, eikä TeflonBrothersPandora, ja Erikaviikmanniakaan pääse tässä suhteessa kehumaan...

Oletan itse että tähän astisista Robinin live-esitys nostanee osakkeita jonkin verran, esittäjällä kumminkin liverutiinina melko lailla, ja osaa kyllä esiintyä.
 
Esimerkiksi Rampampamhan oli rujo esimerkki karmean järkyttävän huonosta livestä, ennakkosuosikin asemasta romahdettiin syvälle, eikä TeflonBrothersPandora, ja Erikaviikmanniakaan pääse tässä suhteessa kehumaan...
Millä tavalla Bess oli ennakkosuosikki? Vedonlyöntitoimistot arvio Rasmukselle yli 50% voittomahdollisuuksia. Ja Blind Channelilla prosentit oli vielä kovemmat. Vikman on noista ainoa, joka romahti ennakkosuosikin paikalta.
 
Millä tavalla Bess oli ennakkosuosikki? Vedonlyöntitoimistot arvio Rasmukselle yli 50% voittomahdollisuuksia. Ja Blind Channelilla prosentit oli vielä kovemmat. Vikman on noista ainoa, joka romahti ennakkosuosikin paikalta.


" Helmikuun lopussa pidetyssä Uuden Musiikin Kilpailun finaalissa Bess ja Ram pam pam oli ennakkosuosikki. Biisi oli noussut heti julkaisun jälkeen Spotifyn ykköseksi, ja some täyttyi videoista, joilla ihmiset bilettävät kappaleen tahtiin. "


"
Lopputulos:
  1. Bess: 40 pistettä
  2. The Rasmus: 38
  3. Younghearted: 27
  4. Isaac Sene: 26
  5. Olivera: 26
  6. Tommi Läntinen: 20
  7. Cyan Kicks: 15

"
 

" Helmikuun lopussa pidetyssä Uuden Musiikin Kilpailun finaalissa Bess ja Ram pam pam oli ennakkosuosikki. Biisi oli noussut heti julkaisun jälkeen Spotifyn ykköseksi, ja some täyttyi videoista, joilla ihmiset bilettävät kappaleen tahtiin. "
Somekansa on eri kuin suomen kansa tuli näköjään todetuksi. Vähän samanlaista hehkutusta tuo on ollut kuin joka vuotiset ennakoinnit, miten kova taso on UMK:ssa. Tai miten Suomi somekansan mukaan marssii voittamaan euroviisut. Kyllähän tuon nyt arvasi jo kun nimet julkistetaan, että Rasmus painaa kisoihin.

Koko Euroviisujen voittaja muuten on tässä:


Riittävän hyvä, että kehdataan antaa Ukrainalle tukiääniä. Ja vaikkei nyt tuokaan mikään mestariteos ole, niin on tuokin nyt 100 kertaa parempi kuin yksikään näistä UMK-biiseistä, joita on julkaistu.
 
Jaa että Ukrainako voitaisi kaksi kertaa peräkkäin sympatia-äänillä? En oikein usko tuohon, ja toivon tietenkin että nyt olisi jonkun muun vuoro voittaa. Muiden maiden biisejä en ole kuunnellut yhtään, liekö niitä kovin montaa on vielä julkaistukaan.
 
Ei taida enää pärjätä perinteisillä LGBTQIA kohautuksilla. Kaikki on jo nähty. Voittakoon Ukraina jos se yhtään auttaa heitä tai ärsyttää Venäjää.
 
Käärijällä oli kivan soundinen ralli, hitunen EBM viba oli. En nyt lyriikoista niin välitä, kun en aihetta harrasta. Ehkä edelleenkin Benjamin menee omalla listalla edelle, mutta ihan pikkuisen.
 
Kyllä tämä Käärijän biisi oli tosiaan ainakin mielenkiintoisin tähän mennessä. Rohkea ratkaisu pantata kertsiä melkein kahteen minuuttiin asti, ja laittaa jengi ihmettelemään että tässäkö tää oli. Eihän tuo kertsikään nyt mikään maailman omaperäisin ole, mutta nostaa kuitenkin biisin ihan toiseen ulottuvuuteen. Tuota kun saadaan lavashowkin tukemaan niin kyllä tämä voisi toimia vaikka suomenkielinen onkin (tai sitten juuri siksi).
Harmi että autotunet kielletty (ainakin itse viisuissa, umk en tiedä) niin eipä tuo kertsi varmaan oikein toimi samaan tapaan livenä.
 
Nykyään maailmalla myy muukin kuin englanninkielinen musiikki, mutta noinkohan suomenkieli on silti vähän liian eksoottinen. Metalliviisut jos olisi, niin sitten saattaisi iskeä hyvinkin.
 
Vaikka Kuumaalta tullut ihan hyviä biisejä ja ennakkoon jo odotin, että lähinnä boostataan tulevia radiosoittoja, ei niinkään taistella kisan voitosta…niin silti petyin. Tämä kun ei oikein sovi mun makuun edes radiosoittoon. Poikkeuksellisen lattea ja tasapaksu tuotos ilman mitään koukkua tai muutakaan.

 
Radio Suomipopin taustakohinaa tämä viimeinen. Kyllä on heikkoa tarjonta.
 
Ihan perus radiopoppibiisi, ei mitään ihmeellistä. Tuon tyylisissä biiseissä ei varmaan suomen kieli oikein toimi kisoissa. Ei jatkoon. Noh vielähän tässä päästään huomenna kuulemaan Portion Boyssien junttipläjäys, aikamoisen yllätyksen saisivat tehdä että sieltä mitään viisukelpoista kamaa tulisi.
 
Ei voi muuta sanoa kun AAAAAAA OOOOOOOO AAAAAAA OOOOOO AAAAAA OOOOO.

Tylsä, tasapaksu, mieleenpainumaton. Tähän jos mihin olisi sopinut vanha kunnon oktaavinylennys loppuun.
 
Harmi että autotunet kielletty (ainakin itse viisuissa, umk en tiedä) niin eipä tuo kertsi varmaan oikein toimi samaan tapaan livenä.

Ei tuo autotune-efekti tuossa ole mitenkään olennaisessa asemassa mun mielestä, kun melodia on ihan selkeä ilmankin sitä. Jos vaan laulaja laulaa riittävän hyvin, niin ihan hyvin se toiminee.
 
täähän onki just kova(ei toki viisuihin)

No en tiä, toi on aika vahvaa Fenland zero points kamaa puoliväliin, mutta ehkä se siinä yllättää tarpeeksi, että jokunen pistekin tulisi. Hauska kappale.

Nämä youtube videoihin tulevat kommentit on niiltä äärifanaattisilta Euroviisu-faneilta jotka edustaa äärimmäisen pientä murto-osaa lopullisista äänestäjistä ja yleensä hehkuttaa kaikkien maiden kaikkia biisejä vaikka mitä tahansa paskaa olisi tarjolla.

Ja sitten on tämä ketju :)
 
Kuumaa itselle uusi tuttavuus (kun en radioita kuuntele). Ihan kivan kuulonen, mutta ei ihan nappaa. Ja tiedän, että viisuissa on se kolmen minuutin rajoitus pituudelle, mutta tämä kyllä kaipasi lisää...
 
Kuumaa itselle uusi tuttavuus (kun en radioita kuuntele). Ihan kivan kuulonen, mutta ei ihan nappaa. Ja tiedän, että viisuissa on se kolmen minuutin rajoitus pituudelle, mutta tämä kyllä kaipasi lisää...
Sanoivat just radiossa et oli aikamoista ”sekuntikamppailua” toi biisin teko. Eli 3min raja oli haaste heille.
 

" Helmikuun lopussa pidetyssä Uuden Musiikin Kilpailun finaalissa Bess ja Ram pam pam oli ennakkosuosikki. Biisi oli noussut heti julkaisun jälkeen Spotifyn ykköseksi, ja some täyttyi videoista, joilla ihmiset bilettävät kappaleen tahtiin. "


"
Lopputulos:
  1. Bess: 40 pistettä
  2. The Rasmus: 38
  3. Younghearted: 27
  4. Isaac Sene: 26
  5. Olivera: 26
  6. Tommi Läntinen: 20
  7. Cyan Kicks: 15

"
Vaikka Rasmus ei voittanutkaan niin onneksi tätä ei lähetetty. Tuo Bess:n biisi on todellinen malliesimerkki tuollaisesta "koppava nainen säröääni"-suomipopista tyyliin Maija Vilkkumaa, PMMP yms. joka soi loopilla kotimaisessa radiossa, mutta saisi aivan totaalisen murskauksen kansainvälisillä areenoilla. Monien suomalaisten pitäisi oppia ymmärtämään ero siinä mikä on suomalaisittain suosittua ja mikä voi pärjätä Euroviisuissa.

Noissa linkeissäsi ei kuitenkaan missään osoiteta että minkä perusteella Bess:n biisi olisi ollut ennakkosuosikki. YLE vain tekee väitteen vailla todisteita ja jälkimmäisessä linkissä on kyseessä IS oma raati.

Edit:
Btw. näyttää vahvasti siltä että Käärijän kappale on tänä vuonna se "the biisi" ellei huomenna tule yllätystä. Cha cha cha on saanu eilen julkaistulle videolleen 291K katsomakertaa ja ainoa jolla on enemmän on viikko sitten julkaistu Keiran biisi jolla on 294K katsomiskertaa. Käärijän biisi siis ohittaa käytännössä kaikki tod näk seuraavan 4-6h kuluessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kuuntelin tunti sitten 3 viimesintä biisiä.

Lxandra oli ihan jöötiä. Tuotanto ja soundimaailma jäljitteli Ruotsin loistavaa 2022 viisubiisiä Hold Me Closer, mutta tässä biisissä ei ollut mitään koukkua.

Nyrkkeilykehävideobiisi (Käärijä) oli ihan hauska, mutta lopulta rasittavaa kuunneltavaa kaikilta muilta osiltaan paitsi kertosäkeeltään. Kappale tuntui pitemmältä kuin oli, mutta ihan hauska esitys saattaisi olla – eipä tästä videona ja studioversiona tiedä.

Uusin kappale (Kuumaa - Ylivoimainen) taas jäi saman tien soimaan päähään, joten se nousee itellä top-3:een. Vähän tasapaksun lällysti vain tuotettu. Minusta tätä olis voinut vetää esim kasaripopin tyylisemmäksi, niin olis jotain millä tämä saattaisi erottua.
 
Nyrkkeilykehävideobiisi (Käärijä) oli ihan hauska, mutta lopulta rasittavaa kuunneltavaa kaikilta muilta osiltaan paitsi kertosäkeeltään. Kappale tuntui pitemmältä kuin oli, mutta ihan hauska esitys saattaisi olla – eipä tästä videona ja studioversiona tiedä.

Kyl tossa on jotain, muita dissaamatta, vaikka joku ei ollutkaan oikein omaan mieleen.

Uusintakatselussa (ekalla kerralla jätän noi videot pois), katselin, että ainakin Youtubessa toi tekstit englanniksi oli kovin laiskat, toivottavasti ei ole virallinen käännös.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom