Cyan Kicks - Ihan hyvä yritys, mutta jää piippuun. Tässähän oli Elize Ryd mukana biisin teossa, valitettavasti kauaksi jäädään Amaranthen parhaiden palojen tarttuvuudessa.
Bess- todella keskinkertainen yökerhotamppaus, näitä on viisuissa 13 tusinassa.
The Rasmus - Desmond Childin mukana olon kyllä huomaa ja pienet maneerit muistuttaa Poisonista ja Bon Jovin hiteistä. Kauaksi kyllä jäädään iskevyydessä, semmoinen taskulämmin ihan kiva ajatus oli tämäkin.
Younghearted - ihan nollatason suomalainen itkuvirsi, väärissä karkeloissa.
Olivera - sissus mikä vinkuja. Kipale oli kuitenkin yllättävän kiva. Snadisti provoava kappaleen nimi voi tuoda irtopisteitä ja lisä-ääniä.
Tommi Läntinen - Rokkivaarilta yllättävän kiva rokkaus, sanoitukset on kyllä melkoisen ällöttävät, tuttu Läntistä. Näköjäänhän on Haloo Helsingin tekemä biisi ja Elli vastaa sanoituksista. Kyllä ennen Läntinen vissiin itse teki biisinsä, mutta hyvin tää kyllä miehelle sopi.
Isaac Sene - Ihan kuin tää coveroisi Pete Parkkosta, mutta vaihtoi sanoitukset yliheterosta ylihomoksi.
Tällä kertaa ei mikään ollut selkeästi ylitse muiden, varmaan Rasmuksen viimeisen päälle tuotettu poppausrokkaus oli ykkönen näillä näytöillä. Kunnon showlla ja esiintymisellä voi tilanne vielä muuttua, tosin luulen että Ylösen ja Empun karisma on vahvoilla tälläkin saralla. Rasmuksen kyllä luulen voittavan selvästi vanhojen fanien äänillä.
The Rasmuksen biisissä särähtää korvaan ja aiheuttaa myötähäpeää tuo "Girl looks like she's a boy". Kohdeyleisössä on paljon sukupuolivähemmistöjen edustajia joten tuosta voi nousta haloota. Aikamoinen yleistys että tytöt näyttävät tytöiltä ja pojat pojilta.
Olikohan Rumban toimittaja kun huomioi tuon olevan viittaus Aerosmithin/Childin Dude looks like a lady-hittiin. Saa kyllä hakemalla hakea närkästystä jos tuosta meinaa närkästyä, toisaalta ei olisi eka kerta näinä aikoina.