Olen vain keinoälyltä kysynyt, en jaksa tarkistaa lähteitä. Mutta AI:n mukaan siis Göteborgissa valmistetaan, ei olleet kannattavia Suomen kokeilut.Onks esim Hämeenlinnassa lopetettu valmistaminen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vain keinoälyltä kysynyt, en jaksa tarkistaa lähteitä. Mutta AI:n mukaan siis Göteborgissa valmistetaan, ei olleet kannattavia Suomen kokeilut.Onks esim Hämeenlinnassa lopetettu valmistaminen?
Kaivappa nyt se Hämeenlinnan tuotantolaitoksen sulkemista koskeva uutinen jostain. Tekoälyhän kertoili taannoin venäläisen dronen iskeneen suomeen että en pitäis kovin luotettavana.Olen vain keinoälyltä kysynyt, en jaksa tarkistaa lähteitä. Mutta AI:n mukaan siis Göteborgissa valmistetaan, ei olleet kannattavia Suomen kokeilut.
Niin, AI väittää joskus asioita, mutta suht. usein se onnistuneesti hakee dataa. Nyt näytti linkittävänkin (Kahden miljardöörin bisnekset päättyivät Hämeenlinnan Karanojalla – Bioetanolin ja kaasun tuotanto ei lyönyt leiville, samalla loppui lannoitteiden teko.). Väität, että Hämeenlinnassa jalostetaan yhä etanolia -> kaivappa nyt kuule ihan ite se uutinen jostain, että etanolia jälleen jalostetaan paikalla.Kaivappa nyt se Hämeenlinnan tuotantolaitoksen sulkemista koskeva uutinen jostain. Tekoälyhän kertoili taannoin venäläisen dronen iskeneen suomeen että en pitäis kovin luotettavana.
Ai niin itse olen muuten tuossa kyseisessä tuotantolaitoksessa ja kyseisessä siilossa käynyt sisällä huoltohommissa
Olen ollut siinä käsityksessä että ST1:llä olisi tuotantoa ruotsissa suomea enemmän ja että ainetta sieltä tuotaisiin myös suomen markkinoille.
Ei tänne näköjään kannata postata yhtään mitään.
e. Ja tarkemmin ajateltuna miten tuo edes muuttaisi mitään jos etanoli onkin kokonaan suomessa tuotettua, sehän vain korostaisi pointtia?

RE85 tuotantokapasiteettia on varmaan vain rajallisesti, ja sen kasvattaminen nopeasti ei ole yksinkertaista. Jos se olisi todella paljon bensaa halvempaa niin loppuisi varmaan kesken kun kysyntä räjähtäisi.
Lisäksi kun tuota on vain yhdellä jakelijalla niin tuossa on monopoli.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.