Etanoli RE85

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja STech
  • Aloitettu Aloitettu
Välillä heittää kaasu pohjassa kiihdytyksen jälkeen tuo eflexplus "injector capacity temporarily insufficient" vikailmoituksen. Olen tulkinnut tuon niin, että vetää vain ruiskut tappiin. En ole käytännössä huomannut mitään haittaa. Ehkä se vaikuttaa, että olen pitänyt tuota siinä sport tilassa, joka kai pyrkii syöttämään hiukan tavallista enemmän polttoainetta.

Voisi kai jonkun tuollaisen purkin hakea testiin, eipä se paljoa maksa. Toisaalta eikö etanolilla pitäisi olla ihan itsessäänkin puhdistava vaikutus? Ja onhan tuo RE85 myös valmiiksi lisäaineistettu.
Näinhän sitä luulisi mutta jostain syystä ainakin Saabin suuttimiin kertyi "jotain". Pitkään kun ajeli pelkällä RE85:lla niin saattoi tulla nykimistä kiihdytyksissä. Tähän auttoi kun ajoi tankillisen bensaa, ja taas sai ajella etanolilla tovin. Sitten niissä joissa bensiinillä ajo ei ole mahdollista tai vaatii softan tai boksin vaihtamista, niin lisäainepurkillinen ratkaisi asian.

Välillä heittää kaasu pohjassa kiihdytyksen jälkeen tuo eflexplus "injector capacity temporarily insufficient" vikailmoituksen. Olen tulkinnut tuon niin, että vetää vain ruiskut tappiin. En ole käytännössä huomannut mitään haittaa. Ehkä se vaikuttaa, että olen pitänyt tuota siinä sport tilassa, joka kai pyrkii syöttämään hiukan tavallista enemmän polttoainetta.

Suuttimista loppuu tuotto. eFlexfuelin idea on lisätä suuttimen aukioloaikaa ja suurella kuormalla suurilla kierroksilla ikkuna ei vaan riitä.

Suuttimista loppuu tuotto. eFlexfuelin idea on lisätä suuttimen aukioloaikaa ja suurella kuormalla suurilla kierroksilla ikkuna ei vaan riitä.
Joo näin ajattelin, eipä tuo tunnu käytännössä haittaavan. Ehkä ei saa irti ihan huipputehoja mitä voisi, jos noissa suuttimissa olisi enemmän varaa.

Joo näin ajattelin, eipä tuo tunnu käytännössä haittaavan. Ehkä ei saa irti ihan huipputehoja mitä voisi, jos noissa suuttimissa olisi enemmän varaa.

Ja jos pitkään laihalla vetää, niin se jo alkaa käymään männän/venttiilin päälle. Etanolin kanssa ei hirveän herkästi tätä käy, mutta kannattaa pitää mielessä

Statistiikka

Viestiketjuista
285 913
Jäsenet
79 084
Uusin jäsen
Banlu6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom