Escape from Tarkov (PC)

Jyrmo

Volvo
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
311
Itsellä alkoi toinen wipe, kesällä ostin kans pelin. Jos sinne nurkkaan syntyy, tietää että kohtaaminen tulee. Ekat 10lv tuntu ettei minuuttia pidempää oo hengis :) 38lv mennään nyt, ja samassa ajassa ekassa wipes varmaan 8lv
Survive luokkaa 60%, raideja joku 35. Ei kovin agressiivisesti olla rähinöitä etsitty mutta aina välistä niitä kävelee vastaan. KD 1.8.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Survive luokkaa 60%, raideja joku 35. Ei kovin agressiivisesti olla rähinöitä etsitty mutta aina välistä niitä kävelee vastaan. KD 1.8.
Ei kovin hyvät numerot ittellä, koittanu tehdä tehtävät mahdollisimman nopeaa auki. Peli helpottu mukavasti ku saa sen 50 näyttistä louhimaan, saa joka päivälle rahat millä mähistä :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Ei kovin hyvät numerot ittellä, koittanu tehdä tehtävät mahdollisimman nopeaa auki. Peli helpottu mukavasti ku saa sen 50 näyttistä louhimaan, saa joka päivälle rahat millä mähistä :)
Pitäisi laskea että miten kauan menee kunnes 50 näyttistä on tuottanut itsensä takaisin. Omassa farmissa louhii nyt 25/25 näyttistä ja tuo lvl 3 upgrade maksaisi pikaisesti katsottuna n. 8milj koska ensin täytyy rakentaa Solar power joka muuten jäisi varmaan rakentamatta. Siihen päälle tietysti 25 extra näyttistä jotka maksaisivat karkeasti 20milj.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Pitäisi laskea että miten kauan menee kunnes 50 näyttistä on tuottanut itsensä takaisin. Omassa farmissa louhii nyt 25/25 näyttistä ja tuo lvl 3 upgrade maksaisi pikaisesti katsottuna n. 8milj koska ensin täytyy rakentaa Solar power joka muuten jäisi varmaan rakentamatta. Siihen päälle tietysti 25 extra näyttistä jotka maksaisivat karkeasti 20milj.
Solari aiva tolkuttoman kallis nyt. Toki bitcoinin arvo 2.5x ku viime wipe
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Mikähän on ettei mulla aukea skier level2 vaikka oon ite level 16 ja oon käyttänyt tarvittavan summan mutta edelleen vaan 1 level auki sen kaupassa
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Solari aiva tolkuttoman kallis nyt. Toki bitcoinin arvo 2.5x ku viime wipe
Eikö Bitcoinin arvo ole sidottu nyt ainakin jollakin tavalla sen realistiseen arvoon? 560k taisi olla korkein hinta minkä Bitcoinista sain, tänään olivat taas karvan verran yli 500k.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Eikö Bitcoinin arvo ole sidottu nyt ainakin jollakin tavalla sen realistiseen arvoon? 560k taisi olla korkein hinta minkä Bitcoinista sain, tänään olivat taas karvan verran yli 500k.
Kyllä, oikean arvon mukaan hinta seilaa. Pelissä voi sijoittaa jättämällä bitcoinia invin täyteen :)
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Onko tuohon Escape From Tarkov mitään alennuksia?
Aika suolainen hinta tuo 35€. Kaverilla ainakin oli ollut 1 alennuskoodi Twitch kautta saatuna mutta kerkesi antamaan pois...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Onko tuohon Escape From Tarkov mitään alennuksia?
Aika suolainen hinta tuo 35€. Kaverilla ainakin oli ollut 1 alennuskoodi Twitch kautta saatuna mutta kerkesi antamaan pois...
Suolainen? Noh, kaikki on suhteellista. Välillä on -25% alennuksia, tuskin on hetkeen koska joulun seudulla oli pitkään alennuksessa. Muista myös että tuohon hintaan lisätään verot.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
Onko tuohon Escape From Tarkov mitään alennuksia?
Aika suolainen hinta tuo 35€. Kaverilla ainakin oli ollut 1 alennuskoodi Twitch kautta saatuna mutta kerkesi antamaan pois...
Puoli-ilmainenhan tuo on jo nykyiselläänkin. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin voitonpäivän aikoihin toukokuun alussa on odotettavissa seuraavat alet.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
50€ halvimmasta versiosta pelistä mihin saa tuntia käytettyä 10x määrän normipeliin verrattuna ei paha.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Aamulla lämmittelyksi scav runi Reservessä. Spawnasin sitten jonkun 80k-100k resort avaimen ja Ultra medical storage keyjonka hinta on vähintään 8 millii luulisin..

Tuli vähän jännempi runi siitä! Raiderit tappeli PMC kanssa joka juoksi mun ohi ja yks ihmis scavi samalla käveli mun vierestä, tapoin sen scavin ja yhden raiderin ja pötkin karkuun kohti heating pipeä. Selvisin jopa, ihan kiva lisä budjettiin jos saan ton kalliin avaimen tradettua johonkin kun en tykkää interchangea juosta ite.

Edellinen wipe jäi vähemmälle peliajalle kun alkuun ei kiinnostanu ja sit olin kipee melkee 4 kk. Nyt ollu taas kiva vähän pelailla.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Pikkuhiljaa oon pääsemässä eroon gear fearista ja kyllähän nuo taistelut paremmin menee, kun uskaltaa haastaa ja ottaa riskejä. Kuolema korjaa toki useimmiten :comp:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
144
Itsellä ehkä isoin ongelma että pitäs opetella vaihtaa positionia aina kun pystyy että pystyisi vihun yllättää. Esim. Eilen kuolin suomi squadille joista yhden sain resortissa hengiltä mutta kun liikaa peakkasin samasta kulmasta niin sain naamani. Jos olisin vaihtanut positionia ja peakannut uudestaan niin oisin saanut toisenkin hengiltä.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Itsellä ehkä isoin ongelma että pitäs opetella vaihtaa positionia aina kun pystyy että pystyisi vihun yllättää. Esim. Eilen kuolin suomi squadille joista yhden sain resortissa hengiltä mutta kun liikaa peakkasin samasta kulmasta niin sain naamani. Jos olisin vaihtanut positionia ja peakannut uudestaan niin oisin saanut toisenkin hengiltä.
Itsellä on edelleen tätä samaa liikaa myös että jäädään samaan paikkaa vaikka pitäisi lähteä liikkelle ja koukata eikä jäädä siihen kykkimään.. Niin monesti on myös kuoltu tolla tavalla. Kun kattelee noita streemaajia ja oikeasti hyviä pelaajia niin eivät ne jää mihinkään saman kiven taakse odottelee kun tulee tulitaistelu, ne ampuu ja vaihtaa positionia. Mutta helppohan se on sanoa aina mitä pitäis tehdä :D
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
59
On tää Tarkovin alotus ollu kyllä aikamoista, oon yrittäny tehdä tota ekaa woodsi tehtävää ja varmaan 10 raidia yrittäny tehdä sitä ja joka kerta kuollu. Rahatkin loppu, kaikki loppu. Nyt kait pitää scävi runeja vetää, että saa vähän rahea
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
On tää Tarkovin alotus ollu kyllä aikamoista, oon yrittäny tehdä tota ekaa woodsi tehtävää ja varmaan 10 raidia yrittäny tehdä sitä ja joka kerta kuollu. Rahatkin loppu, kaikki loppu. Nyt kait pitää scävi runeja vetää, että saa vähän rahea
Shootout Picnic vai Introduction? Woods on siinä mielessä aika simppeli mappi että järjestäen kaikki rushaa Lumber campiin ja jossain määrin sinne uuteen medic camppiin eli PMC:tä on halutessaan aika helppo välttää. Alussa tietysti voi olla vaikeaa kun karttatuntemus ei ole kohdillaan.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Woods on oma suosikkimappini.

Komppaan @Recyclea, aika hyvin vältät PMC:t jos pysyt kaukana lumber millistä. Mapin muut hotspotit ovat Emercom Camp (eli se etelässä oleva uusi camppi) sekä USEC Camp-Scav Bunker akseli. Porukka liikkuu suht usein reunoja pitkin ympäri mappia, keskeltä jos menee niin saa olla paska mäihä jos törmää vihuihin.

5 killiä ilman armoreita hoitui suht hyvin SKS:llä, taisin delata pari kertaa sitä tehdessäni (protip, jos Scavi näkee sut ja huutaa blyattia niin mene piiloon ja anna scavin puskea sua, ei toisinpäin). Se toinen questi mistä piti hakea folderi lumber millin asuntovaunusta (Supply Plans) taas oli helvetin vaikea, lopulta päätin juosta sinne puolnakuna keskellä yötä ja sain kuin sainkin kamat mukaan hengissä.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Joskus ärsyttää oma sokeus ja havannointikyvyn puute. Tossa ylhäällä puulaatikon takana näkyy selässä olevan aseen perä ja osa vihollisesta.. Laatu aika huono tossa pätkässä, paremmin näkyy "raakaversiossa".

En tienny onko tuolla ketään ja yritin tarkistaa..

 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
On ollut kyllä erityisen kylmää kyytiä jo monta päivää, ei onnistu sitten mikään :D

Muuten ostaako porukka täällä noita level 5 armoreita ja käyttää niihin huomattavia summia rahaa kun ovat aika kalliita? Itse olen huomannut sen että aikalailla minun tasoisen pelaajan on turha ostaa kalliita armoreita koska edes noi level 5 liivit tai kypärät eivät ole minua pelastaneet kertakaan. Suurimmalla osalla pelaajista on sellaset luodit että se on muutama osuma ja henki pois ja niinhän se on ainakin minun kohdalla mennyt riippumatta siitä mitä on päällä. Joten painan menemään yleensä press armorilla ja halvimmalla kypärällä jotka nyt suojaa scaveilta jotenkin.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
204
On ollut kyllä erityisen kylmää kyytiä jo monta päivää, ei onnistu sitten mikään :D

Muuten ostaako porukka täällä noita level 5 armoreita ja käyttää niihin huomattavia summia rahaa kun ovat aika kalliita? Itse olen huomannut sen että aikalailla minun tasoisen pelaajan on turha ostaa kalliita armoreita koska edes noi level 5 liivit tai kypärät eivät ole minua pelastaneet kertakaan. Suurimmalla osalla pelaajista on sellaset luodit että se on muutama osuma ja henki pois ja niinhän se on ainakin minun kohdalla mennyt riippumatta siitä mitä on päällä. Joten painan menemään yleensä press armorilla ja halvimmalla kypärällä jotka nyt suojaa scaveilta jotenkin.
Ite tällasena alle 20 levusena jos jotain pitää ostaa flea marketilta niin usein Uley tai 6b3tm. Noi lvl4 on ihan tarpeeks hyviä ja noi on halpoja. Jos oikeen pröystäilen niin hommaan troopperin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
On ollut kyllä erityisen kylmää kyytiä jo monta päivää, ei onnistu sitten mikään :D

Muuten ostaako porukka täällä noita level 5 armoreita ja käyttää niihin huomattavia summia rahaa kun ovat aika kalliita? Itse olen huomannut sen että aikalailla minun tasoisen pelaajan on turha ostaa kalliita armoreita koska edes noi level 5 liivit tai kypärät eivät ole minua pelastaneet kertakaan. Suurimmalla osalla pelaajista on sellaset luodit että se on muutama osuma ja henki pois ja niinhän se on ainakin minun kohdalla mennyt riippumatta siitä mitä on päällä. Joten painan menemään yleensä press armorilla ja halvimmalla kypärällä jotka nyt suojaa scaveilta jotenkin.
Tulee käytettyä lähinnä lvl4 kypäriä. Visiirin kanssa sitten kun saa vendorilta ostettua. Alle lvl5 liivejä ei ole järkeä käyttää (pl. aivan alussa jos rahan kanssa tiukkaa) kun Korundit on niin halpoja ja korjaantuu todella hyvin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Lvl 4 tai jos tryhardaa niin silloin lvl 5, Prapor myy armor class 5 Korund-VM armoria 112k hintaan eli ihan hyvä diili. Nelosista esim 6B13 tai 6B23-2 on ihan ok.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
Lvl 4 tai jos tryhardaa niin silloin lvl 5, Prapor myy armor class 5 Korund-VM armoria 112k hintaan eli ihan hyvä diili. Nelosista esim 6B13 tai 6B23-2 on ihan ok.
6B13, 6B23-2 ja muut keraamiset korjaantuu niin huonosti, että ovat käytännössä kertakäyttöisiä. Jos välttämättä nelosta haluaa käyttää niin M2/M1/TV-110/AVS lienee parhaat vaihtoehdot.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
6B13, 6B23-2 ja muut keraamiset korjaantuu niin huonosti, että ovat käytännössä kertakäyttöisiä. Jos välttämättä nelosta haluaa käyttää niin M2/M1/TV-110/AVS lienee parhaat vaihtoehdot.
Tottahan tuo on. Nelosista myös 6B3TM-01M on ihan näppärä ja halpa (50k) mutta tuo onkin armored rig. Suojaa toki thorax ja stomach.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Ihan sama mitä käyttää, henki lähtee silti. :sori:

Tässä wipessä en oo vielä käyttäny yli lvl 4 armoreita koska köyhyys
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Tarkoviin on tulossa tukku uudistuksia joista DEV on kertonut Redditissä. Alla muutamia mielenkiintoisia tulossa olevia, toki jo tiedossa olevia uudistuksia. Lisäksi todettu että vuoden alusta on bannattu 40 000 pelaajaa erilaisten cheatien käytöstä.

- Working on different network/netcode improvements to further reduce lags, desyncs, disconnects (some of the changes may require ETS testing)
- Started to work on the pretty big list of audio/sound fixes
- Working on Factory expansion and Factory boss
- Continued working on Streets of Tarkov location
- Working on the first iteration of Scav Karma
- Started working on the first Storyline Quest


 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Ois kiva jos heittäisvät noi gammat jne pois ja insurancen kans, kunnon HC meininki!
Scav runeis tulee niin kiva fiilis pelatessa kun spawnaa vaikka hemmetin kalliin avaimen kanssa ja sitä ei voi sulloa peppuunsa mystiseen piiloon. Ku melkein parhaimmat löydöt tulee joltai random scaveilt tai huoneista, ois ihan kiva ku tapat jonku PMC että siltä vois löytääki jotain hienoo eikä vaa lippaita ja healeja ja hajonneet kamat päältä.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Ois kiva jos heittäisvät noi gammat jne pois ja insurancen kans, kunnon HC meininki!
Scav runeis tulee niin kiva fiilis pelatessa kun spawnaa vaikka hemmetin kalliin avaimen kanssa ja sitä ei voi sulloa peppuunsa mystiseen piiloon. Ku melkein parhaimmat löydöt tulee joltai random scaveilt tai huoneista, ois ihan kiva ku tapat jonku PMC että siltä vois löytääki jotain hienoo eikä vaa lippaita ja healeja ja hajonneet kamat päältä.
Niinno kalliit avaimet ei niin paljoa hyödytä jos tunkee containeriin ja kuolee, kun se ei ole found in raid eikä voi flea markettiin laittaa myyntiin. Omaan käyttöön voi toki jättää tai myydä halvalla tradereille.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
204
Ois kiva jos heittäisvät noi gammat jne pois ja insurancen kans, kunnon HC meininki!
Noi isommat containerit kyllä voiskin mut kyllä joku pieni alpha on ihan hyvä. Ei ois varaa pitää yhtäkään avainta raideilla jos aina on pelko menettää ne. Ja mitä vikaa insuranceissa kun se ei vaikuta muitten lootteihin mitenkään? Helpottaa vaan vähä omaa lompakkoo kun on mahis saada ees vähä takas
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Ois kiva jos heittäisvät noi gammat jne pois ja insurancen kans, kunnon HC meininki!
Scav runeis tulee niin kiva fiilis pelatessa kun spawnaa vaikka hemmetin kalliin avaimen kanssa ja sitä ei voi sulloa peppuunsa mystiseen piiloon. Ku melkein parhaimmat löydöt tulee joltai random scaveilt tai huoneista, ois ihan kiva ku tapat jonku PMC että siltä vois löytääki jotain hienoo eikä vaa lippaita ja healeja ja hajonneet kamat päältä.
Rahan tekeminen SCAVilla on ihan liian helppoa, sen cooldownin voisi ihan hyvin nostaa tuntiin tai vaikka kahteen. Tämä kannustaisi pelaamaan enemmän PMC:llä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Rahan tekeminen SCAVilla on ihan liian helppoa, sen cooldownin voisi ihan hyvin nostaa tuntiin tai vaikka kahteen. Tämä kannustaisi pelaamaan enemmän PMC:llä.
Sillä on syynsä miksi scav runit tulee sillä välein kun nyt tulee. Tuon ajan pidentäminen tekee pelin tarpeettoman vaikeaksi aloitteleville tarkov pelaajille. Samalla raideista tulis joko tyhjempiä tai enimmäkseen vain ai scaveja lisänä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Sillä on syynsä miksi scav runit tulee sillä välein kun nyt tulee. Tuon ajan pidentäminen tekee pelin tarpeettoman vaikeaksi aloitteleville tarkov pelaajille. Samalla raideista tulis joko tyhjempiä tai enimmäkseen vain ai scaveja lisänä.
Pointti oli se että tuossa aikaisemmassa viestissä vaadittiin PMC:ltä containerien ja insuransen poistoa koska "kunnon HC meininki". Nykyiset SCAV runit ovat nimenomaan niitä nollariskin pelejä koska hahmon geariin ei ole sijoitettu yhtään rahaa, se on pelkkää voittoa jos SCAVin saa extractille ja kamat ulos. SCAVilla ei alunperin ollut ilmeisesti edes cooldownia eli onhan tuossa tapahtunut jo edistystä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Se vaan oli ajatukseni takana kun pelaa PMC ja harvemmin siinä mitenkään erityisesti harmittaa kuolema kun usein insurancesta saa isohkon osan kamaa takas ja kalleimmat on piilossa ja turvassa omassa pepussa. Varsinkin jos pelaa kaverin tai useamman kanssa. Vaikka sitten noitten avaimien takia pieni slotti vaikka keytoolille tai sille docs caselle, ei sitten muuta kamaa piiloon niin johan jännittäis ettiä reittiä extractille kun on ledexiä ja näyttistä matkassa repussa.

Mut eipä tässä mitää, loistava peli on ja jaksaa pelata paljon, varsinkin kun serverit paljo paremmat nykyään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Tällä resetillä on tullut kyllä pelattua, hideout alkaa olla kohta maxed kun Bitcoin farm lvl 3 on rakentumassa, toki näyttiksiä pitää vielä ostaa vajaa 20kpl lisää. Taskien osalta ollaan ihan hyvässä vaiheessa, mm. Mechanicin kaikki taskit on tehty Shooter Born In Heavenia lukuunottamatta mutta tuo taitaakin olla pelin vaikein task. Pitää katsoa että riittääkö taidot Kappaan jos samanlainen peli-into kestää, Collectoria vartenkaan ei pitäisi enää montaa itemiä kerätä jos sinne asti joskus päästään.

collectoria varten.jpg
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
1612019542174.png


Aukeshan ne maalihanat Hunter questiinki. Tuntunu melkee joka mettä raidissa olevan Shturman kotona, mutta meneppä intteriin niin ei killaa löydy/kerkee ampumaan
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Nyt tuli itsekkin tuo Escape From Tarkov ostettua. Onko porukalla asennettuna tämä kovalevylle? Itsellä SSD täynnä niin asensin kovalevylle ja ilmeisesti tämän seurauksena kentän latausajat ovat aivan järkyttäviä. Yksikseen kun menee niin ladatessa menee ~3 min, mutta jo kaverin kanssa kahdestaan mennessä latausajat pyörii ~5min ja kaverit(t) kerkeävät spawnaamaan ja juoksemaan jo muualle tässä ajassa. Eilen myös oli järkyttäviä 2s lagi piikkejä, mutta tein jonkun RAM priorisoinnin niin nyt en tätä huomannut, tosin nyt en ollut raidissa 2 kaverin kanssa.

Muutenhan tuo nyt sujuu ihan jees siihen huomioiden, että vasta eilen illalla asensin pelin, tässä auttaa varmasti se, kun on streamejä pelistä katsonut aivan liikaa. Scavejä saanut tapettua ja muutaman pelaajankin ja vieläpä päässyt raidista pois elossa usein.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Nyt tuli itsekkin tuo Escape From Tarkov ostettua. Onko porukalla asennettuna tämä kovalevylle? Itsellä SSD täynnä niin asensin kovalevylle ja ilmeisesti tämän seurauksena kentän latausajat ovat aivan järkyttäviä. Yksikseen kun menee niin ladatessa menee ~3 min, mutta jo kaverin kanssa kahdestaan mennessä latausajat pyörii ~5min ja kaverit(t) kerkeävät spawnaamaan ja juoksemaan jo muualle tässä ajassa. Eilen myös oli järkyttäviä 2s lagi piikkejä, mutta tein jonkun RAM priorisoinnin niin nyt en tätä huomannut, tosin nyt en ollut raidissa 2 kaverin kanssa.

Muutenhan tuo nyt sujuu ihan jees siihen huomioiden, että vasta eilen illalla asensin pelin, tässä auttaa varmasti se, kun on streamejä pelistä katsonut aivan liikaa. Scavejä saanut tapettua ja muutaman pelaajankin ja vieläpä päässyt raidista pois elossa usein.
SSD ja 16GB RAM aika minimit. Itellä oli aiemmin 8GB DDR3 setti ja huomattavasti parani suorituskyky kun päivitin 16GB DDR4 settiin.

Xeon e3-1231v3 -> Ryzen 3600
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
59
2021-02-06[14-31] (0).png

Tuli vähän kiire woods raidilla. Bridge extracti ei vissiin toiminut kun oli tasan 3k(?) ruplia mukana. Sit sieltä juosta outskirtille, ja peli bugasi että en pystynyt healaamaan/juomaan mitään matkalla
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Delivery from the pass meinaa mennä ihon alle ja kovasti.. Ai että mä vihaan sitä factoryä yli kaiken. Olis kiva saada toi tehtyä että pääsis jatkaa praporin taskeja ja muutenkin saada pois se sieltä kummittelemasta
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Delivery from the pass meinaa mennä ihon alle ja kovasti.. Ai että mä vihaan sitä factoryä yli kaiken. Olis kiva saada toi tehtyä että pääsis jatkaa praporin taskeja ja muutenkin saada pois se sieltä kummittelemasta
Itellä meni tässä wipessä n. 5 yritystä. Aina spawnasin sinne paskimpaan nurkkaan missä on ne trukit ja henki lähti n. 10sek
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom