Tuli pongattua liikenteestä muutama Suzuki Ingis ja olisihan se omalla tavallaan aika persoonallinen pieni citymaasturi. Maavaraa näytti olevan ruhtinaallisesti verrattuna muihin liikenteessä oleviin autoihin. Varmasti käteviä pelejä Keski-Euroopan suurkaupungissa tuollainen "pidennetty Smart ForFour."
Tuoko tuollainen viskokytkin neliveto riittävästi apuja lumisella mökkitiellä etenemiseen? Liikkeelle lähtiessä liukkaalla käsittääkseni aina sutaisee ensin edestä, kun vaatii akselien välisen nopeuseron, mutta dynaamisella kaasunkäytöllä voimaa välittyy myös taakse koko kiihdytyksen ajan? Painoa Igniksessä/Swiftissä on alle 1000 kg.
Kokemusta uudehkoista 1.6 ja 1.0t Vitaroista, eli infotainment ja ajotietokone on kyllä Suzukilla ala-arvoista ja muovisuus on luokkansa kärkipäätä. Näyttäähän noihinkin saavan nykyisessä vakiovarustelussa kuitenkin AndroidAuton, peruutuskameran ja Bi-ledit ajovalot. Tuon vertailun perusteella Swiftin keulilla ne on yllättävän hyvät.
Suzukin nettisivuilta jäi vähän epäselväksi saako tuota mistään tilattua, kun hinnastoa ei löydy, eikä ole myöskään Autoverkkokaupan sivuilla.