Täytyy toivoa näin.
Huomasin vasta tänään koko jutun jujun luettuani viestejä uudelleen. Maanantaina aamulla
@Oskari71 kirjoitti kortinn toimivan "Yksin pcie väylässä kuten pitää". (samalla kun kirjoitti positiivisen kauppiaspalautteen)
maanantaina klo 06:25
Hitto. Ei toi mun Emo vissiin tykkää 4:stä 5700xt :stä.
Joku microatx pakettikoneesta.
Itse kun käytän nicehash kun olen tyhmä ja laiska.
Powerin lisäsin tuohon. Ei auttanut. Riserin vaihdoin et auttanut. Yksin toimii pcie väylässä kuten pitää.
Mikä Emo sulla on? Prossu ja muistit ja Cooleri?
Hinta niille?
Yhteensä niitä viestejä tuli oskarilta monta kymmentä, muutaman minuutin välein kilahti uutta yksityisviestiä, en jaksanut edes lukea koko roskaa läpi. Ja se oli näemmä virhe. Minä tyhmä en tajunnut hänen sanoneen yv:ssä maanantai-aamuna että emolevy oli tunnistanut kortin kun se oli yksin pcie väylässä. (Enää ei tunnista, ei yksin eikä yhdessä).
Kenties yritti antaa samalla powerilla neljännelle 5700xt:lleen virtaa ja sitten kilahti tuo minun kortti tai jotain (mitä lienee tehnyt, ilmeisen tahattomasti mutta silti sen tehnyt on). Siellä oli isot rigit louhimassa hänellä ja sanoi ajavansa kaikki amd:t ilman bios-modeja täysillä volteilla ja samoin nvidiat louhii maksimitehoilla sadalla prosentilla. En ole aivan varma, ymmärtääkö hän, että AMD-kortit eivät vie virtaa sen verran kuin louhintaohjelma näyttää vaan huomattavan paljon enemmän, varsinkin normiasetuksilla ilman minkäänlaista alivoltittamista tai biosmodia. Kyllä siinä yli 1kw poweri pitää olla että jaksaa neljää 5700xt:tä plus muuta hardwarea vetää maksimisäädöillä (ja jos oli nvidioita myös kiinni niin vielä pahempi).
Tai sitten hän hässi jossain muussa kohdin. Sen tietänee vain Oskari itse.