Jaahas, kai sitä on tullut ekaa kertaa täällä huijatuksi herra
@klonk toimesta. Ostin häneltä "toimivan" 5700XT:n muutama päivä sitten. Iskin sen mun vanhaan rigiin ja se ei tunnistanut sitä korttia sitten millään. Ähräsin siinä pitkän tovin. Ajattelin onko sillä väliä kun myyjä sanoi, että näyttiksessä on mining bios ja aloin myös epäilemään tuota mun micro atx emoa ette kykene enempään kun siinä on nyt 3 kpl 5700 xt:tä. Tässä sitten jahtasin käytettyä emolevy, prossu ja muistipakettia. Sain sen sitten eilen ja siihen meni rahaa pari sataa kaiken kaikkiaan.
No aloin kasaamaan tätä uutta rigiä innolla, että saan tuon klonkin myymän näyttiksen käyttöön. Noh, sama homma. Ei löydy.
Oon tähän asti melkein käyttäny Nicehashiä. Myyjä oli käyttänyt HiveOs:ssa. Asensin tässä aamulla sen youtube videon kera sekä
@Iikkam avustuksella kuka on tätä hiveä käyttänyt.
Odottelin, että se olisi vastaus ongelmiin, mutta päinvastoin kävi, eipä kyseistä näyttistä näy sielläkään.
Olen moneen otteeseen pyytänyt kaupan purkua. Mikä ihmetyttää niin klonkilla oli samaan aikaan useampi näitä 5700xt näyttiksiä ja pyysin, että tuo toisen tilalle. Ei onnistu kun on kaikki myyty.
Tämän jälkeen pyysin maksamani summan. Ei onnistu kun ei ole rahaa. Alettiin tarjoamaan rx 5600xt:tä ja jotain antiikkista rautaa. Rahaa hänellä ei ollut?!?
Mies on myynyt muutaman tuhannen edestä näyttiksiä, emoja yms ja ei ole rahaa parin päivän jälkeen kauppojen jälkeen?
En saanut siihen vastausta mihin rahat ovat menneet.
Sitten hän kirkkainsilmin sanoo minulle, että laita tämä kyseinen näyttis myyntiin, kyllä sen joku ostaa....?!
Sanoi ottaneensa irti toimivana ja linkitti nämä videot mulle missä näkyy että toimi. Kuka hiveä käyttävä tuollaisia käppyröitä laittaa, on ihan näkyvissä korttien nimet kyseissä ohjelmassa...
https://i.gyazo.com/481cef6d74e4fcc9bd1dda6a5052f61b.mp4
https://i.gyazo.com/aeeaaa87989efdb35252b652d850f574.mp4
Mitä herrat
@Sampsa ja
@Juha Kokkonen ovat tästä?
Sain kortin antistaattisessa pussissa talouspaperiin käärittynä ilman pakettia.
Edit : lisätty kuva mitä käytetään hivessä mitä näyttiksiä on ja miten louhii.