Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Joo. Virtalähde osasto on huomenna. Sitte se on lähes kuin uusi vs kun tuli tänne. 👍

Ihmettelen että miten moraalittomia tai laiskoja jotkut ovat kun kehtaa myydä tuossa kunnossa.
Itse en kuulu tuohon sakkiin. Viimeks kun möin kopan putsasin tuulettimet rätillä ja pölyt veks.
No eihän tuossa tietokoneessa ole pölyä muualla kun siellä prosessorin jäähdytyssiilessä ja kenties virtalähteessä? Eihän noita kukaan "average" tietokoneenkäyttäjä edes osaa putsata/tarkistaa, eli siinä mielessä ihan turhaa haukkua myyjää. Itselläsi on ollut monta kertaa mahdollisuus tarkistaa pölyt ennen ostamista, mutta etpä sitä tehnyt syystä X

Joo. Virtalähde osasto on huomenna. Sitte se on lähes kuin uusi vs kun tuli tänne. 👍

Ihmettelen että miten moraalittomia tai laiskoja jotkut ovat kun kehtaa myydä tuossa kunnossa.
Itse en kuulu tuohon sakkiin. Viimeks kun möin kopan putsasin tuulettimet rätillä ja pölyt veks.
Sama homma, pyyhin koneenkin kerran kuussa ulkopäin, ja parin kuukauden välein sisältä hieman puhaltelen. Eipä pääse siten kertymään mitään. Ei siksi että ajattelisin myyntiä, vaan en itse siedä että kone olisi likainen ja pölyinen.

Meitä on moneen, mutta juuri sen takia kannattaa olla se huolellinen itse, kaupanteossa käytetyn tavaran kanssa. Isoa vahinkoa ei käynyt, seuraavan kerran muistaa katsoa kunnolla koneen läpi eli ota opetusmielessä tämä.

Minä sanoisin että on moraalitonta ja hävytöntä tulla julkisesti vaatimaan rahallista hyvitystä pölystä, kun olet jo hinnasta tinkinyt ja vielä saanut tavaran kotiinkuljetuksella sekä myyjä on odotellut koneen testaukset. Tekkiläisen palkkatasoillakin pääset vielä tuntipalkoille, vaikka oman standardisi saavuttamiseksi jouduit töitä tekemään.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 155
Jäsenet
82 103
Uusin jäsen
Pekkara

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom