Sovittiin tossa erään käyttäjän kanssa kauppaa cs skinistä, jonka kanssa aina mennyt kaupat aivan viimeisen päälle ja kommunikointi ihan bueno. - No nyt vähän erilainen tarina
Sovittiin itemin toimituksesta 5.2 keskiviikkona, mitään ei kuulunut ja kysyin asiasta torstaina. Vastasi perjantaina olevansa reissussa eikä pääse vielä toimittamaan.
Kysyin toimitus aikaa seuraavana maanantaina kun ei kuulunut mitään ja uudestaan keskiviikkona.
Tähän vastattiin, että saan itemin viimeistään torstaina. Eipä tullut sinäkään päivänä ja eikä kuulunut mitään.
Lauantai yönä sanoi että on koittanut laittaa, mutta trade ei toimi ja kokeilee huomenna. Ok, no en ota kantaa toimiko vaiko eikö, mutta ei mitään kommunikaatiota seuraavana päivänä.
Eilen kysyin saanko sen itemin vai keksitäänkö jotain muuta. Vastasi tänään, että tänään kaveri voi laittaa itemin mulle. Ei oo kuulunu mitään. Nooh iltahan on vielä nuori

.
Ehkä mä oon liian kriittinen, ehkä en. Musta vaan tuntuu, että on kyllä nii vitun hämärää nyt.
Tägään vielä asianomaisen jos haluaa selventää. Ei oikeestaan kiinnosta kunhan saisin itemin mistä oon maksanut.
@Kahvimooses