Tosissaan tämä on aikaisemmasta kaupasta josta en ollut muistanut laittaa palautetta.Miksi laitoit positiivisen kauppiaspalautteen jo 4.2., vaikkei ostettu tuote ollut saapunut edes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosissaan tämä on aikaisemmasta kaupasta josta en ollut muistanut laittaa palautetta.Miksi laitoit positiivisen kauppiaspalautteen jo 4.2., vaikkei ostettu tuote ollut saapunut edes?
Minun osalta kauppa on hoidettu loppuun asti. Olenko tyytyväinen kaupan kulusta? En.Joo pystyn komppaan @Timbusch, oon odotellu omaa parinsadan euron nahkaa @Kahvimooses :selta 3 viikkoa jo... en suosittele kaupankäyntiä kyseisen henkilön kanssa.
Jäikö sulle siis tän odottelunkin jälkeen positiivinen kauppakokemus vai millainen? Antakaa palautteet vaan.Minun osalta kauppa on hoidettu loppuun asti. Olenko tyytyväinen kaupan kulusta? En.
Kaikki olemme ihmisiä ja olen myyjän kanssa asian keskustellut halki ja olen tyytyväinen lopputulokseen.
Neutraali.Jäikö sulle siis tän odottelunkin jälkeen positiivinen kauppakokemus vai millainen? Antakaa palautteet vaan.
Itse tein myös skinikauppaa herran kanssa, ensin lupaus oli perjantaiksi, sitten lauantaiksi ja lopulta kauppa meni maaliin sunnuntaina.Joo pystyn komppaan @Timbusch, oon odotellu omaa parinsadan euron nahkaa @Kahvimooses :selta 3 viikkoa jo... en suosittele kaupankäyntiä kyseisen henkilön kanssa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.