Niin siis näin tuon myynti ketjun näppäimistöstä. Lähetin tommikselle viestin:
Terve!
Voin myydä sinulla tuollaisen käyttämättömän näppäimistön tuohon 45e sis postit hintaan. Ostettu samoihin aikoihin webhallenista (siellä oli tarjous kyseisestä näppäimistöstä) ja en itse tuota tarvitse, ostin sen veljelle lahjaksi joka oli sitten itse käynyt ostamassa jonkun pelihirviön joten tämä ylimääräsenä.
Nouto ja toimituskin toki onnistuu jos asustelet lähellä Toijalaa
Sami
Ja yllämainittu pitää paikkansa. Minulla ei siis ole mitään tekemistä 0401365 käyttäjä tunnuksen kanssa. Pikkusen lähti pojilta taas hätäset johtopäätökset asioihin. Ja en siis yrittänyt myydä välistä vaan myyntiketjussa oli joku jo tarjonnut hpn 40e joten mainitsin että voin itse myydä tuolla 45e llä (posteineen n. sama hinta). Mutta niinkuin alkuperäiseen ketjuun on nyt lisätty, hänellä on näppäimistöjä enemmänkin joten kaikille riittää, sitä ei eilen vielä lukenut. Että joo, en ole sama henkilö enkä yrittänyt myydä välistä. Kunhan kerrankin yritin "olla mukava" kun satuin näkemään viestiketjun jossa halutaan tavaraa joka minulla lojuu ylimääräisenä. Mutta kiitos Rantakemisti, hyvin hoidettu ja oivallettu! Plussat sinne
edit. Mikäli tästä nyt jäi jollekkin vielä epäselvää niin tarkennan mielelläni. Ja pahoittelut, luulisin?