Minulla taitaa olla tapaus missä kauppa meni pieleen. Tein tästä rikosilmoituksen.
Yritin ostaa käyttäjältä WyattEarpp (
WyattEarpp) käytetyn Ps2 Slim konsolin + tarvikkeet. Myynti-ilmoitus on foorumilla ja sitä ei ole merkattu myydyksi:
Myydään - Playstation 2 Slim. WyattEarpp on ollut yhteydessä minuun kaupan alussa hyvin, mutta rahojen siirron jälkeen olen saanut vain yhden viestin. Kysyin kaupan perumisesta, johon hän suostui, mutta rahoja ei ole kuulunut takaisin.
Laitan tähän vähän aikajanaa, niin näette miksi epäilen kaupan epäonnistuneen:
10.4.2020 Tänä päivänä WyattEarpp sanoi voivansa myydä konsolin minulle. Sovimme postikulut, seurantakoodin, tilisiirron viestin, annoin osoitteeni ja hän antoi maksutiedot (nimi ja tilinumero).
11.4.2020 Maksoin konsolin.
17.4.2020 Ensimmäinen kerta kun kysyin tuliko maksu perille.
20.4.2020 Aloin epäilemään kaupan menneen pieleen. Kysyin neuvoa täältä ym. Laitoin viestin WyattEarppille, että perutaanko kauppa. Sain viestin WyattEarpplta ja hän suostui kaupan perumiseen. Annoin maksutiedot.
24.4.2020 En ole saanut rahoja takaisin ja tein rikosilmoituksen, koska en tiedä auttaako odottaminen enää mitään. En ole kuullut mitään WyattEarppilta, mutta seuraan, jos hän laittaisi viestiä tai rahat tulisivat takaisin.