Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Sanotaan nyt kuitenkin että missään foorumissa ei voi olla sääntöjä jotka eivät olisi suomen lain mukaisia.
En ole missään vaiheessa epäillyt että myyntihinnan rajoittaminen olisia laitonta, ainoastaan typerää ja hyödytöntä ilman muita rajoituksia(minun mielestäni, ja olen mielestäni perustellut tämän aukottomasti). Ja tämä on mun arvostelun keihään. Omistaja tehkööt kuten haluaa.
 
VAROITUS KÄYTTÄJÄSTÄ:

Tarjosi YV:llä 9600k prossua hintaan 90€, joko nouto Oulusta tai rahat tilille ja paketti postiin. Eka meinattiin mennä postilla, mutta hälytyskellot soivat kun nimen ja tilinumeron saadessa äijästä löytyy netin täydeltä huijausilmoituksia ja kuva prossusta oli 2019 Muron myynti-ilmoituksesta lainattu.

Kyselin sitten noudolla jos oululainen kaveri kävisi hakemassa pois myyjän haluamana kellonaikana mutta nouto ei yhtäkkiä sopinutkaan vallitsevan koronatilanteen takia vaan postilla oli paketti saatava eteenpäin ja maksu ensin. Ei näin..
Tänään soittelivat poliisista tähän keissiin liittyen ja sanoivat että kaveri on tiedossa. Kusetettujen määrä oli kuulemma yli 50 kappaletta.
 
En ole missään vaiheessa epäillyt että myyntihinnan rajoittaminen olisia laitonta, ainoastaan typerää ja hyödytöntä ilman muita rajoituksia(minun mielestäni, ja olen mielestäni perustellut tämän aukottomasti). Ja tämä on mun arvostelun keihään. Omistaja tehkööt kuten haluaa.

Yleensä / monesti kun juuri esim. noita uusia näytönohjaimia on laitettu myyntiin niin myyjä on erikseen maininnut että toivoo että se menisi pelaajien käyttöön eikä edelleen myyntiin ja myynyt sen juuri siinä ketjussa missä noita näytönohjaimia odotetaan ja yritetään ostaa (eli seurantaketjussa). Tätenkin yrittäen välttää tilannetta missä myyty kortti menisi jonnekin uudelleen myyntiin tai pelkkään virtuaalirahan louhintaan.

En usko että vaikka Sampsa itse laittaisi nöyrän pyynnön ettei kukaan täältä mitään ostava myisi tuotettaan eteenpäin missään muualla kuin täällä ja käyttäisi sitä vain itse ennenkuin ehkä myöhemmin päätyisi sen täällä taas myymään sitä noudatettaisiin. Lisäksi sen valvominen olisi aika mahdoton urakka.

Se että esim. jossain kissojen katastrofiyhdistyksessä tms. on "sääntönä" esim. helsingissä että kaikista oman osoitteen muuttumisista, eläimen sairastumisista ja kuolemista täytyy 500€ uhkasakon uhalla ilmoittaa ja koska tahansa voidaan sieltä tulla käymään ja tarkistaa eläimen eloa ja oloa olisi erityisen toimiva.
Itselleni ainakin ensimmäisenä tuli mieleen että mitenkähän toimisi kun odottaisivat aina rekisterin mukaan 20 vuotta ja sitten kävisivät katsomassa onko eläin elossa. Jos ei niin 500€ käteen kiitos jos ei ole erikseen lääkärin todistusta eläimen kuolemasta toimitettu heille...

Eli en koe järkeväksi tehdä sääntöjä mitä ei voida käytännössä valvoa enkä usko että esim. Sampsa olisi halukas ajelemaan ympäriinsä ja tarkistamaan että täältä näytönohjaimen ostanut oikeasti käyttää sitä koneessaan eikä ole eteenpäin myynyt...
 
Voitte olla käytännössä 100% varmoja, että poliisi tutkii ja syyttäjä syyttää, jos 50 heille raportoitua kusetustapausta on takana. Rahoja tuskin saatte takaisin, jos tuosta kunnon tilin on tehnyt, mutta aina voi viedä huijarilta lottovoiton tai perinnön - ja vähintäänkin luottotiedot. Tämän takia vaikka kusetus olisi pari kymppiä, kannattaa se rikosilmoitus tehdä.
 
AINA kannattaa ja pitää rikosilmo tehdä. Terävemmin kuitenkin asioihin puututaan kun kertyy samaan keissiin enempi painetta.

Kerran huijattu ja samalla tutkintapöytäkirjalla meitä oli toistakymmentä uhria listattuna. Onnellinen päätös oli omalla kohdallani tapauksessa. Yhtäkkiä sain rahat puolenvuoden päästä tilille, tekijä palautti itse rahat 160e.
 
@BABYGOD Viikon odotin näyttistä ja toisen viikon rahoja. Tänää lähtee rikosilmoitus jos ei ala kuulumaan...
 
@asd55 Rahat eivät liiku toisesta pankista vklp.
Op:lta maksoin Op:lle. Annoin sulle myös eripankin + siirtokin mahollinen. Mut en tiiä pitääkö se sit ootella vielä ens maanataihin jos sattuis tulemaa. 1.5 ostettu näyttis 10.5 piti palauttaa rahat... tuskasimmat kaupat ikinä huhhuh
 
Op:lta maksoin Op:lle. Annoin sulle myös eripankin + siirtokin mahollinen. Mut en tiiä pitääkö se sit ootella vielä ens maanataihin jos sattuis tulemaa. 1.5 ostettu näyttis 10.5 piti palauttaa rahat... tuskasimmat kaupat ikinä huhhuh
Pahoitteluni tästä, tähän asti sujunut hyvin. Ikäviä ylläreitä tulee aina, ja otan kyl vastuun tästä tuskasta sulle.
 
En ole missään vaiheessa epäillyt että myyntihinnan rajoittaminen olisia laitonta, ainoastaan typerää ja hyödytöntä ilman muita rajoituksia(minun mielestäni, ja olen mielestäni perustellut tämän aukottomasti). Ja tämä on mun arvostelun keihään. Omistaja tehkööt kuten haluaa.
Tarkoitin siis ihan yleiseasti ottaen kun monenlaisia soppareita on vuosikummeinen aikanan tullut eteen ja kaikki ei niistä ymmärrä. Yleisimmin ilmenevä epäselvyys esim. takuu. jonka tuotevastuulaki taas kumoaa siinä suhteessa että tuotteella on aina tietynlainen oletettu kohtuullinen käyttöikä ja jos jollakin on vaikka vuoden takuu ja se sippää heti tuon jälkeen ei selitykseksi kelpaa että takuu loppu.
 
Tarkoitin siis ihan yleiseasti ottaen kun monenlaisia soppareita on vuosikummeinen aikanan tullut eteen ja kaikki ei niistä ymmärrä. Yleisimmin ilmenevä epäselvyys esim. takuu. jonka tuotevastuulaki taas kumoaa siinä suhteessa että tuotteella on aina tietynlainen oletettu kohtuullinen käyttöikä ja jos jollakin on vaikka vuoden takuu ja se sippää heti tuon jälkeen ei selitykseksi kelpaa että takuu loppu.

Yksityisten kaupankävijöiden välillä ei ole takuuta eikä tuoteturvaa. Jos näytönohjain hajoaa viikon päästä toimituksesta, yksityisen myyjän ei tarvitse antaa sinulle yhtään mitään. Jos saat näytönohjaimen postissa, joka ei toimi ollenkaan, niin sitten ollaan harmaalla alueella ja myyjän on osoitettava, että se toimi häneltä lähtiessä - tai hän teki petoksen. Mutta alue on tarpeeksi harmaa, että myyjä voi vaan paeta vastuutaan ja toivoa, ettei siitä seuraa mitään. En kyllä todellakaan suosittele, kun tämä voi mennä poliisille petoksena.

Sen sijaan yrityksellä on täysi velvollisuus noudattaa takuuta ja virhevastuuta. Sieltä saa rahat takaisin risasta näytönohjaimesta.

Tämän takia minulla on itsellä se ohjenuora, että tilausvahvistus/kuitti/takuuasiakirja on 25% hinnasta. Jos se puuttuu, alan pyytää alennusta ja se on parhaimmillaan kolmasosa. Joidenkin mielestä kohtuutonta jostain kuitista, mutta minun kohdallani voi johtaa kauppojen perumiseen. Sanokaa mitä sanotte, mutta random-Jonnen sana Internetissä ei ole takuun arvoinen.

Takuun/virhevastuun saa sillä ostoasiakirjalla, eli tilausvahvistus riittää. Tai jopa tiliote, jossa olet maksanut myyjäliikeelle. Sinun pitää vaan todistaa ostopäivä ja se, että olet ostanut sieltä liikkeestä. Eikä esim. Proshop lähetä enää paketissa kuittia, vaan sen saa heidän sivultaan erikseen , jos ei tilausvahvistus tyydytä.
 
Voi PERK.. Toivottavasti en ole samassa tilanteessa kohta itekkin. Ja kyllä, ostin samalta myyjältä viikko sitten myös näyttiksen.
No voi helvetti yrittäkää nyt edes sen verran kertoa et minkä näyttiksen ostitte. Tietää sit samontein et jos sama kortti myyty kahdelle eri käyttäjälle et mikä homma.
 
Voi PERK.. Toivottavasti en ole samassa tilanteessa kohta itekkin. Ja kyllä, ostin samalta myyjältä viikko sitten myös näyttiksen.
Mulle kanssa tämä kaveri myyny näyttiksen, erinäisiä tekosyitä tullu toistensa perään, vissiin joku pikavippari tms?
Rahoja tai näyttistä ei oo näkyny.
No voi helvetti yrittäkää nyt edes sen verran kertoa et minkä näyttiksen ostitte. Tietää sit samontein et jos sama kortti myyty kahdelle eri käyttäjälle et mikä homma.
960 4GB Strix
 
Laittakaa nyt ihmeessä negoja/neutraaleja jos noin monella tätä lukevalla on samoja kokemuksia ks. tyypistä. Tiedä kuinka paljon niitä todellisuudessa sitten onkaan.

Ei tollanen pikavippaaminen todellakaan kuulu tänne.
 
Ihan kysyn liittyen tohon trokaamiseen, niin millanen sääntö koneen osina ostettuna on myydä eteenpäin täytenä konepakettina hyötyen vähäsen riippuen setistä? Onko siinä joku raja paljonko saa olla "voittoa tehtynä" tai vastaavaa?
 
Eräällä toisella foorumilla on siten, että pitää olla väh. 100 viestiä ja 4 vko jäsenyyttä ennen kuin kauppa-alueelle pääsee.

Ihan toimiva menettely minusta.
Tuo voisi toimiakki hyvin, mutta sit tarvis ns pakolla keksiä jotain juteltavaa ja jos haluaa nopeesti hajonneen tilanne ostaa jotain tai myydä uudentieltä niin ei saisikaan hetkessä toteutuun sitä. Muuten kyllä ihan kohtuullinen idea :thumbsup:
 
Yksityisten kaupankävijöiden välillä ei ole takuuta eikä tuoteturvaa. Jos näytönohjain hajoaa viikon päästä toimituksesta, yksityisen myyjän ei tarvitse antaa sinulle yhtään mitään. Jos saat näytönohjaimen postissa, joka ei toimi ollenkaan, niin sitten ollaan harmaalla alueella ja myyjän on osoitettava, että se toimi häneltä lähtiessä - tai hän teki petoksen. Mutta alue on tarpeeksi harmaa, että myyjä voi vaan paeta vastuutaan ja toivoa, ettei siitä seuraa mitään. En kyllä todellakaan suosittele, kun tämä voi mennä poliisille petoksena.

Sen sijaan yrityksellä on täysi velvollisuus noudattaa takuuta ja virhevastuuta. Sieltä saa rahat takaisin risasta näytönohjaimesta.

Tämän takia minulla on itsellä se ohjenuora, että tilausvahvistus/kuitti/takuuasiakirja on 25% hinnasta. Jos se puuttuu, alan pyytää alennusta ja se on parhaimmillaan kolmasosa. Joidenkin mielestä kohtuutonta jostain kuitista, mutta minun kohdallani voi johtaa kauppojen perumiseen. Sanokaa mitä sanotte, mutta random-Jonnen sana Internetissä ei ole takuun arvoinen.

Takuun/virhevastuun saa sillä ostoasiakirjalla, eli tilausvahvistus riittää. Tai jopa tiliote, jossa olet maksanut myyjäliikeelle. Sinun pitää vaan todistaa ostopäivä ja se, että olet ostanut sieltä liikkeestä. Eikä esim. Proshop lähetä enää paketissa kuittia, vaan sen saa heidän sivultaan erikseen , jos ei tilausvahvistus tyydytä.
Selvennykseksi vielä että tietyti takuut ja virhevvastuut koskee vain liikeitä ei yksityistä
nettimyyntiä koska käytetyssä tavarassa voi olla jo edellisen omistajan aiheuttamia vikoja.
 
Sen takia se on vähä paha lähtee kinaan jos tuote on hajalla jo ostaessa ellei myyjä suostu tekemään testiajoa tai noudon yhdeydessä tarkistamaan onko toimiva yms.
 
Selvennykseksi vielä että tietyti takuut ja virhevvastuut koskee vain liikeitä ei yksityistä
nettimyyntiä koska käytetyssä tavarassa voi olla jo edellisen omistajan aiheuttamia vikoja.
Toki myyjä on vastuussa tavaran virheestä myös yksityisten välisessä kaupassa, mutta myyjän saattaminen vastuuseen voi olla aika työlästä, jos myyjä kiistää vastuun.
 
Laittakaa nyt ihmeessä negoja/neutraaleja jos noin monella tätä lukevalla on samoja kokemuksia ks. tyypistä. Tiedä kuinka paljon niitä todellisuudessa sitten onkaan.

Ei tollanen pikavippaaminen todellakaan kuulu tänne.
Sampsa vois näyttää bannivasaraa tolle herralle.
Mistä näitä pikavippaajia riittää...
 
Sampsa vois näyttää bannivasaraa tolle herralle.
Mistä näitä pikavippaajia riittää...

No niinpä. Mutta kyllä tässä on ostajissakin vika jos yksikään ei ole laittanut edes neutraalia kaverille vaikka harrastanut tuota pidempään. Eihän muut tiedä varoa. Mitä hyötyä palautteista on tälläsissä tapauksissa.

Ja nää uudet on taas hyvä esimerkki:


eilen klo 14:26NegatiivinenBABYGODuntocodesRahoja/Näyttistä ei ole näkynyt. Muutetaan Pos/Neut sitten jos tilanne muuttuu.
eilen klo 11:27NegatiivinenBABYGODKaislakeMuutan tämän positiiviseksi/neutraaliksi kunhan saan näyttiksen tai rahat takaisin

Eli todennäköisesti taas x ajan päästä vielä jos myyjä vähän käynyt itkemässä tai uhannut vaikka kosto negalla niin kaverin historia taas täynnä pelkkää positiivista. Ja uudet pikavipit hakusessa taas uusilta uhreilta jotka ehkä silmäilee vaan pikaisesti, että joo positiivista on.
 
Kostonegat saa pois kun valittaa ylläpidolle. Negatiiviset palautteet voisi jättää jos pikavippailua harrastanut. Tietää muut ostajat, että tällaista harrastanut.

Jep jep. Mutta kun saa omat rahat pois niin ei enää kiinnosta niin paljoa. Arvatenkin tässä syy miksi sitten ei jätetä niitä negoja/neutraaleja.
 
BABYGOD:n selitykset ollu sen verran ontuvia, että onneksi ei tullut tehtyä kauppoja loppuun asti...en tietenkään ole varma, mutta epäilen, että ei ois hyvin käyny.

Olipa muuten ensimmäinen kerta kun tätä ketjua lueskelen ja heti bongaan tän tyypin muitakin toilailuja...huh. Antaa kyllä heti arvoa tälle ketjulle, kiitoksia kaikille tänne postanneille. Nää keskustelut, ilmiannot ja varoitukset voi pelastaa monet suurilta vitutuksilta ja rahojen menetyksiltä.
 
En kyllä itse näe minkäänlaista tarvetta enää muuttaa noita positiivisiksi. Ihan max neutraali. Ansaitut negat siellä jota ei kyllä tulis poistella....
 

Liitteet

  • Screenshot_20210517-143314.jpg
    Screenshot_20210517-143314.jpg
    163,9 KB · Luettu: 281
Itse kirjoittaisin noin jos elättelisin toivoa tilanteen korjautumisesta...
No tossa vaikuttaisi jo olevan muutama jonossa että kun menee poliisin tykö niin veikkaan että alkaa kyllä tapahtumaan. Ei oo mikään yks 20€ kauppa kyseessä.
Siinä voi kauppias ruveta laskemaan kummalla pääsee halvemmalla ja helpommalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ketokkee miten tuon palautteen voi muokata niin muokkaan heti. Pyyhin pois toiveet positiivisesta palautteesta. Toivetta oli tuolloin ilmassa mutta ei enää.
Ei voi muokata jälkikäteen. Ylläpito pystyy poistamaan, jonka jälkeen voi jättää uuden palautteen.
 
Jotenkii tässä jää mietityttämään että mikä oli @BABYGOD :in "downfall"? Kuiteskin tuota onnistunuttakin kauppaa taustalla, joten mielenkiinnosta kuulisin kaunistelemattomat syyt.. tai edes kaunistellut syyt. Vaikka edes "rahat loppu ja tilaisuus teki varkaan, elätellen toivoa että voin myöhemmin vaan jollain verukkeella palauttaa rahat" tai "kyllä nuo kalskeet pitäs löytyä mitä lupailin mutta en enää löydä omasta tavaramäärästä noita"... tai edes lupaukset näiden kauppojen, yleisen tilanteen ja kauppakäymisen korjaantumiseksi jatkoa varten. Voi olla että emme kuitekaan kuule babygodista enää mitään, mutta edes jokin viesti tyyliin "perseelleen meni, anteeksi, hyvästi" viesti soisi tälle saagalle edes jonkuin loppukaneetin.
 
@BABYGOD laittoikin minulle yksityisviestiä jossa kertoi hieman tilanteesta. Tässä valossa kyllä ymmärrän nuo neg. palautteet, ostajien kannalta kauppa ei mennyt niinkuin piti. Kyseessä on ymmärtääkseni huonon tuurin eskaloituminen (aka. tavara kyllä oli olemassa, niiden toimitukseen tuli viivästys, sekä rahoja ei ollut heti laitettavaksi takaisin niitä vaadittuaan). Jokatapauksessa, täysin aiheelliset negatiiviset palautteet ja tämmöisissä tapauksissa ymmärrän rikosilmoitusten teon (ymmärtääkseni ne on jo vireillä), koska jos selitys jää selityksen tasolle, on se jo viritelty valmiiksi. Kuitekin toivon, että tilanne saa ratkaisun jossa babygod hoitaa asiat kuntoon asianomaisten kanssa ja rikosilmoitukset voi vetää takaisin tarpeettomana, ja tästä episodista jää muistutukseksi kaikille nämä viestit ja profiilissa näkyvät kauppiaspalautteet.
 
@BABYGOD laittoikin minulle yksityisviestiä jossa kertoi hieman tilanteesta. Tässä valossa kyllä ymmärrän nuo neg. palautteet, ostajien kannalta kauppa ei mennyt niinkuin piti. Kyseessä on ymmärtääkseni huonon tuurin eskaloituminen (aka. tavara kyllä oli olemassa, niiden toimitukseen tuli viivästys, sekä rahoja ei ollut heti laitettavaksi takaisin niitä vaadittuaan). Jokatapauksessa, täysin aiheelliset negatiiviset palautteet ja tämmöisissä tapauksissa ymmärrän rikosilmoitusten teon (ymmärtääkseni ne on jo vireillä), koska jos selitys jää selityksen tasolle, on se jo viritelty valmiiksi. Kuitekin toivon, että tilanne saa ratkaisun jossa babygod hoitaa asiat kuntoon asianomaisten kanssa ja rikosilmoitukset voi vetää takaisin tarpeettomana, ja tästä episodista jää muistutukseksi kaikille nämä viestit ja profiilissa näkyvät kauppiaspalautteet.
Kiitos tästä viestistä. Ja joo tosiaan pieleen meni hommat, ei ollut tarkoitus sohlata sen enempää. @asd55 Maksu hoidettu ja asiat kunnossa, @Kaislake osaltaa asiat kunnossa ja @untocodes otan yhteyttä pikimmiten. Palaan asiaan, ja todellakin ansaitsen neg palautteet ja kannan vastuuni. En myöskään halua että tämä asia jää kummittelemaan itelleni, joten pyrin selvittää asiat asap ja hoitamaan tilanteet normaaliksi.
-BG
 
Kiitos tästä viestistä. Ja joo tosiaan pieleen meni hommat, ei ollut tarkoitus sohlata sen enempää. @asd55 Maksu hoidettu ja asiat kunnossa, @Kaislake osaltaa asiat kunnossa ja @untocodes otan yhteyttä pikimmiten. Palaan asiaan, ja todellakin ansaitsen neg palautteet ja kannan vastuuni. En myöskään halua että tämä asia jää kummittelemaan itelleni, joten pyrin selvittää asiat asap ja hoitamaan tilanteet normaaliksi.
-BG
Pisteet tuosta että on selkärankaa hoitaa asiat niikun ne pitää ja oot täällä inffonnut. Pahoittelen jos noi mun viestit on ollut epäkunnioittavia. Harvemmin tällästä näkee ja yleensä nämä tarinat päättyvät toisin
 
Pisteet tuosta että on selkärankaa hoitaa asiat niikun ne pitää ja oot täällä inffonnut. Pahoittelen jos noi mun viestit on ollut epäkunnioittavia. Harvemmin tällästä näkee ja yleensä nämä tarinat päättyvät toisin
Ymmärrän asian, tottakai jos mokataan jotain niin selvitetään aikuismaisesti eikä lähetä pakoileen asian vakavuutta tai sit epäröidään laittaa viestiä.
 
Kiitos tästä viestistä. Ja joo tosiaan pieleen meni hommat, ei ollut tarkoitus sohlata sen enempää. @asd55 Maksu hoidettu ja asiat kunnossa, @Kaislake osaltaa asiat kunnossa ja @untocodes otan yhteyttä pikimmiten. Palaan asiaan, ja todellakin ansaitsen neg palautteet ja kannan vastuuni. En myöskään halua että tämä asia jää kummittelemaan itelleni, joten pyrin selvittää asiat asap ja hoitamaan tilanteet normaaliksi.
-BG
Juu rahat tuli
 
Joo vastaili BG mullekkin, mulle tulee kuulemma tulee rahat huomenna. Pankissa "vahingossa" laittanut maksun vasta tälle päivälle.
Lisätään nyt vielä että BG käytännössä myönsi tuon pikavippauksen yksityisviesteillä.
BABYGOD sanoi:
Tuli äkillinen rahapula niin päätin sit myydä kaiken irtaimiston.. Noh oli paketissaki jo nuo ja en päässyt postiin ajeleen mistään niin jäi homma seisakkii.. Ajattelin et ei niin kiire ole postituksen kans
Minusta ainakin aika selkee pikavippaus jos Rahapula -> Kamaa myyntiin -> Ei niin kiire lähetellä tai maksella takaisin

Itse en rikosilmoitusta lähde kirjoittelemaan kunhan viimeisimmän lupauksen mukaisesti huomenna näkyy rahat tilillä.
 
On tuo vähäsen outotapa myydä tuotteita jos on aina sekunnin päälle että vastaako toinen. Ottaisit mielummin kuten @MrMoon mainitsi niin vaikka päivän tai edes 12h, kun ei kaikilla ole aikaa valvoa öitä kirjottelemas vastauksia kauppaketjuun ynnä yv:nä.

Mutta kaikki toimii miten parhaaks näkee, toimintatapa vaan vähä kummallinen :hmm:
 
@MrMoon @Konventti

Kyseinen herra hinnoittelee tuotteensa siten, että ostaja löytyy usein minuuteissa ja tuotteissa on jonoa. Myös ensimmäinen YV tulee jo lähes ennen kuin ostaja ehtinyt painaa "lähetä"-nappiaan ja paketti on postissa melkein ennen kuin olet ehtinyt maksamaan.

Ei tuossa Blitz-kaupankäynnissä ymmärrettävästi juuri ehdi odottelemaan maksuja ja ainoan mainitun maksutavan app-asennuksia. Vähän kummallista kyllä monesta hämäläisestä, mutta hemmetin tehokasta. :tup:

Asiaa ei varmaan tarvitse enempää ruotia täällä. :sori:
 
@MrMoon @Konventti

Kyseinen herra hinnoittelee tuotteensa siten, että ostaja löytyy usein minuuteissa ja tuotteissa on jonoa. Myös ensimmäinen YV tulee jo lähes ennen kuin ostaja ehtinyt painaa "lähetä"-nappiaan ja paketti on postissa melkein ennen kuin olet ehtinyt maksamaan.

Ei tuossa Blitz-kaupankäynnissä ymmärrettävästi juuri ehdi odottelemaan maksuja ja ainoan mainitun maksutavan app-asennuksia. Vähän kummallista kyllä monesta hämäläisestä, mutta hemmetin tehokasta. :tup:

Asiaa ei varmaan tarvitse enempää ruotia täällä. :sori:
Joo, toi on toki ymmärrettävää mutta se että jos on eka kysynyt / suostuu hp maksaa niin sitä vois jonkun aikaa odottaa vastausta. Ei kellään voi olla niin kiire :cigar2:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 250
Viestejä
4 899 023
Jäsenet
78 947
Uusin jäsen
Petkyns84

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom