Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 416
Joo, laitoin juuri viestiä. Maksoin itsekin tosin tilisiirrolla kuten ilmeisesti kaikki muutkin, joten tietoja ei voi sanoa varmuudella oikeiksi. Misterhyde1204 oli antanut ne toiselle käyttäjälle noutokauppoja varten, jotka oli sitten kuitenkin perunut.
Ainakin numerosta tuli vastaus ja sanoi maksavansa takaisin maanantaina. Omien sanojensa mukaan 100% varmuudella. Sanoi, ettei pääse tänne kirjoittamaan kun olisi ip bannit. Ainakin normi huijaukseen verrattuna eroa ettei väitä lähettävänsä tavaraa tmv.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 980
Ainakin numerosta tuli vastaus ja sanoi maksavansa takaisin maanantaina. Omien sanojensa mukaan 100% varmuudella. Sanoi, ettei pääse tänne kirjoittamaan kun olisi ip bannit. Ainakin normi huijaukseen verrattuna eroa ettei väitä lähettävänsä tavaraa tmv.
Maanantaina on Kelan toimeentulo- ja asumistuen maksupäivä, joten vaikuttaa vahvasti pikavipiltä :hmm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 416
Maanantaina on Kelan toimeentulo- ja asumistuen maksupäivä, joten vaikuttaa vahvasti pikavipiltä :hmm:
Myyjä kirjoitti ja sanoi, että tänne voi laittaa "Hävettää koko juttu. Oon alkoholisti ja oli pakko saada viinaa. Ei toi kyl sinäänsä mikää puolustus oo."

Muisteli, että kahdelta ihmiseltä olisi 10€ huijannut. Pyysi laittamaan hänelle viestiä ja vastailee whatsapissa. Mulla ja Luckilla ainakin hänen numeronsa. Ihan siis pikavippi toimintaa ollut, mutta mun puolesta ainakin ok jos vaan maksaa. Eri asia jos olisi kiistänyt ja valehdellut yms.
 
Liittynyt
05.02.2022
Viestejä
107
Käyttäjä @Nofreenames ei saa tuotetta matkaan. Viikko sitten maksettu ja sovittiin, että maanantaina postittaa. Tiistaina soittelin kaverille ja pahoitteli ettei kerinnyt maanantaina, kertoi syyn tähän ja lupasi laittaa lähes heti sen matkaan. Keskiviikkona tiedustelin viestillä kun ei lähtenyt tiistaina ja tuli uutta syytä ja lupasi ensitöikseen postittaa. Noh ei se sieltä mihinkään lähtenyt eilenkään joten ehkä varovaisuutta kaverin kanssa jos postikaupoille lähtee.

Kutina on että kaverilla tavara on ja postitukseenkin saattaa kyetä kunhan saa aikaa tarpeeksi.
Sama homma. Virtalähdettä tässä odottelen. Eilen piti jälleen mennä postiin, mutta ei nävy.

Pahoittelut todella epäonnistuneesta lehetyksistä.

Syy on se että ostin sähkölaudan ja nyt on silmä ummessa ja naama ruvella..

En todellakaan ole huijari ja jokainen paketti lähtee kyllä. Toivon saavani ne hoidettua tänään.

Olen todella pahoillani.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
149

Tarjoaa aina ensin jo käytössä olevaa avainta, melkosen tappelut jlk sain vaimon officeen oikean avaimen viime vuonna, windowsiin olen aikaisempina vuosina saanut aidon avaimen, mutta nyt yritetään myydä siihenkin jo käytössä olevaa avainta. Ei voi suositella tätä kauppaa. Jos joku tietää toimivan avain kaupan voisi vinkata :)

edit; tuolta tuli heti ja toimiva avain melkein puoleen hintaankin :thumbsup: GoDeal24 - Best Keys, Game Cards and Software Deals!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
849

Tarjoaa aina ensin jo käytössä olevaa avainta, melkosen tappelut jlk sain vaimon officeen oikean avaimen viime vuonna, windowsiin olen aikaisempina vuosina saanut aidon avaimen, mutta nyt yritetään myydä siihenkin jo käytössä olevaa avainta. Ei voi suositella tätä kauppaa. Jos joku tietää toimivan avain kaupan voisi vinkata :)
Tuolta olen ostanut kaksi yhä toimivaa avainta Gta V:hen viime syksynä. Näyttää niillä olevan Windowsiakin myynnissä.

 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 106

Tarjoaa aina ensin jo käytössä olevaa avainta, melkosen tappelut jlk sain vaimon officeen oikean avaimen viime vuonna, windowsiin olen aikaisempina vuosina saanut aidon avaimen, mutta nyt yritetään myydä siihenkin jo käytössä olevaa avainta. Ei voi suositella tätä kauppaa. Jos joku tietää toimivan avain kaupan voisi vinkata :)
Tuolta olen ostanut kaksi yhä toimivaa avainta Gta V:hen viime syksynä. Näyttää niillä olevan Windowsiakin myynnissä.

Väärä ketju. Tämä on foorumin kauppa-aluetta koskeva ketju. Jatkakaa täällä:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
720
Pahoittelut todella epäonnistuneesta lehetyksistä.

Syy on se että ostin sähkölaudan ja nyt on silmä ummessa ja naama ruvella..

En todellakaan ole huijari ja jokainen paketti lähtee kyllä. Toivon saavani ne hoidettua tänään.

Olen todella pahoillani.
Paketti rekisteröity automaattiin seurannan mukaan, hyvä niin. Ajallisesti ei edes mahdoton aika mennyt postitukseen mutta mielestäni on parempi sanoa vaikka että "lähtee viimestään ens viikon pe" jos on vähän epävarma onnistuuko kun se, että päiväkerralla luvataan ja seuraavana selitellään.

Noh pääasia että paketti on matkalla. Editoin ensimmäiseen viestiini kun paketti saapuu. Sama homma palautteen suhteen, korjautan sen kun homma paketissa.
 
Liittynyt
05.02.2022
Viestejä
107
Käyttäjä @Nofreenames ei saa tuotetta matkaan. Viikko sitten maksettu ja sovittiin, että maanantaina postittaa. Tiistaina soittelin kaverille ja pahoitteli ettei kerinnyt maanantaina, kertoi syyn tähän ja lupasi laittaa lähes heti sen matkaan. Keskiviikkona tiedustelin viestillä kun ei lähtenyt tiistaina ja tuli uutta syytä ja lupasi ensitöikseen postittaa. Noh ei se sieltä mihinkään lähtenyt eilenkään joten ehkä varovaisuutta kaverin kanssa jos postikaupoille lähtee.

Kutina on että kaverilla tavara on ja postitukseenkin saattaa kyetä kunhan saa aikaa tarpeeksi.
Sama homma. Virtalähdettä tässä odottelen. Eilen piti jälleen mennä postiin, mutta ei nävy.
Pahoittelut todella epäonnistuneesta lehetyksistä.

Syy on se että ostin sähkölaudan ja nyt on silmä ummessa ja naama ruvella..

En todellakaan ole huijari ja jokainen paketti lähtee kyllä. Toivon saavani ne hoidettua tänään.

Olen todella pahoillani.
Paketti rekisteröity automaattiin seurannan mukaan, hyvä niin. Ajallisesti ei edes mahdoton aika mennyt postitukseen mutta mielestäni on parempi sanoa vaikka että "lähtee viimestään ens viikon pe" jos on vähän epävarma onnistuuko kun se, että päiväkerralla luvataan ja seuraavana selitellään.

Noh pääasia että paketti on matkalla. Editoin ensimmäiseen viestiini kun paketti saapuu. Sama homma palautteen suhteen, korjautan sen kun homma paketissa.

Tähän saagaan tiedoksi kaikille että nyt on jokaisen paketti päässyt matkaan ja ostajat seuranta-koodit saaneet.

Olen kaikille tapahtuneesta anteeksi pyynnön velkaa, anteeksi.

Tuossa meni omat asiat yhtäaikaa niin solmuun etten niitä ala selvitellä, tuon e-laudan oston ja nama asfalttiin 40km/h jo jollekkin mainitsin.

Huijari, varas tai petkuttaja en kuitenkaan ole.

Ensikaupat taas paremmin ja kiitos heille joiden kanssa kaupat jo tehtynä!
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
158
Laitoin juuri tuohon annettuun mobilepay numeroon postitus tietoni. Eli saas nähä miten jatkuu, ei ku jännäämään

edit. tekstiviesti vastaus saapui tyyliin "banaani vasara heilui ja en kerennyt ottaa osoitetta ylös. alan nyt pakkaus kautta postitus hommiin" , joten jospa tässä nyt olisi loppujen lopuksi mahdollista saada maksettu tuote ihan perille asti ja pääsisi viettämään nostalgisia hetkiä vanhan z170 pohjan kera.
ja tämä tarina sai tänään onnellisen lopun. Tuotteet saapuivat ja olivat luvatunlaiset.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 707
Viestejä
4 294 690
Jäsenet
71 690
Uusin jäsen
hatu

Hinta.fi

Ylös Bottom