Mitäs mieltä olette tämmöisestä tapauksesta.
Myin kesäkuussa 27" näytön. Noin kaksi kuukautta sen jälkeen ostaja otti yhteyttä että "Tää taitaa olla paskana, sen takia varmaan myitkin. Haluan purkaa kaupan, hoida sä takuu Telian kanssa".
Vuodesta 1997 atk:ta harrastuksena kaupanneena, toki otin asian vakavasti. Pyysin kuvia ongelmista ja muutaman epämääräisen sainkin. Tarjosin sitten vaihtoehtoa että haluaako hän uuden samanlaisen takuusta, voisin hyvittää mielipahasta 50e. Halusi eroon näytöstä kuitenkin, ja maksoin 20e ekstraa vaivannöstä kun palautti näytön.
Näyttö on ollut nyt tuossa 4vrk päällä ja kaikenlaisia monitoritestejä yrittänyt ajaa että saisin kiinni sen virheen takuita varten, mutta ei mitään.. Varmaan turha
lähettää takuuseen kun ei ole näyttöä näytöstä, ja toisaalta eipä tuota voi enää kellekään myydäkään.
Vittujen vittu.
2kk on aika pitkä aika. Jos tuote olisi ollut myydessä viallinen se olisi luultavasti tullut ilmi kauan aiemmin. Lisäksi jos olit antanut takuukuitin hän voisi itse laittaa sen takuuseen, ja voisit tarpeen tullen auttaa takuuasioissa.
Itse pesisin kädet koko asiasta, suostuisin korkeintaan auttamaan takuuasioissa. Missään nimessä en lähettäisi euroakaan takaisin tai peruisi kauppoja.
Edit: Itse asiassa jos toinen osapuoli julkeaisi vihjata että myin tuotteen siksi että se oli viallinen, en edes vastaisi viestiin enkä todellakaan auttaisi edes takuuasioissa.