@Vikke lä
Sovittiin koneesta kaupat noudolla.
Myyty - HP Omenish 30L + Valve Index 4 majakkalla (5600x - RTX3090) |Lohja|
Myytävä tuote: HP Omen 30L runkoon kasattu VR-härveli tietokone. HP:stä jäljellä: - Kotelo 30L - Emolevy B550 - AIO 140 - Virtalähde 800W Gold Lisätty: G.Skill TridentZ 3200MHz CL15 2x8GB MAD Ryzen 5 5600x - Prosessori 512GB m.2 SSD RTX 3090 Founders Edition 24GB Hinta: 1350€ + (Valve Index...bbs.io-tech.fi
Ei päässyt alkuviikosta noutamaan ja olin itse loppuviikosta tien päällä, joten sovimme noudon Perjantaiksi. Eilen 20:00 sovimme että tulee noutamaan koneen 18-19 välillä. Formatoin käytössä olevan koneen, siirsin siitä omat varastolevyt pois ja siirsin menojani, että olen paikalla, kun saapuu noutamaan.
Ei tullut. Täydellinen hiljaisuus. Huomasin sattumalta, että oli sopinut ja toteuttanut perjantai aamuna kaupat toisesta koneesta, mutta päätti sitten jättää tämän kertomatta ja vieläkään mitään ilmoittamatta tai viesteihin reagoimatta. Suosittelen käyttäjälle @Vikke lä siirtymistä takaisin toriin, jossa tällainen p*skamainen käytös on normaalimpaa. Kiitos.
Teki myös minulle oharit, kun oli sovittu kaupat näytöstä tänään klo 20-21 välille Treellä. Laittoi äsken viestin, että osti toisen näytön samalla matkalla, jolla teki sinulle oharit ja osti toisen koneen. Erittäin surkeata toimintaa ja jäi kyllä paska maku suuhun.